Häät Iiik!!11

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Häät?

Häät Iiik!!11
6
35%
evvk
11
65%
 
Ääniä yhteensä: 17

Dave

Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja Dave »

On niin gay, että odotan kuninkaallisia häitä. Harmi, että joudun olemaan sorvin ääressä
Dumis

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dave kirjoitti:On niin gay, että odotan kuninkaallisia häitä. Harmi, että joudun olemaan sorvin ääressä
Otat nauhalle ja katot tyttären kavereiden kanssa myöhemmin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:katot tyttären kavereiden kanssa myöhemmin.
:jouden:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja RP »

Sais aika paljon iskeä pätäkkää pöytään että istuisin perjantai illan katselemassa kuninkaalisia häitä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No jos ählämit onnistuisivat jossain prokkiksessaan häiden suhteen, siihen se jännitys sitten jääkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:No jos ählämit onnistuisivat jossain prokkiksessaan häiden suhteen, siihen se jännitys sitten jääkin.
Onko joku piirrellyt sarjakuvia? Tai mitään muutakaan sen suuntaista lupausta annettu?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Hyvä kohde
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:^ Hyvä kohde
Joo, mut en ala kyttää sen takii. Jos joku varma taho aikoo rysäyttää niin sitten saattaisin ehkä pitää telkka auki jos olisin kotona huomenna.
CeDell Davis

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Oon kuullu, että siellä myyrään paskaa kaljaa vitun kovalla hinnalla! Nyt kannattais olla panomies, eiku panimomies, no ihan sama, kunhan on logolla varustettu kahva kädessä. Princess ale!! Happy hour!!
So Hard

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mä lyön vaan kaverien kanssa vetoa että iskeekö todellinen IRA tai Al-Qaida. Muuten kiinnostaa kuin neljänneskilo mutaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Siis mä en voi sille mitään, että nää kuninkaalliset häät saa mut jotenkin kostumaan. Silmistä siis. Sama viime kesänä, ja nyt taas ollut tippa linssissä useempaan kertaan. En vaan tajuu.

(Sama kostumisefekti yllätti myös lukiessani Mikko Alatalon vaimon itsemurhasta. Vaimo oli ennen syksyistä kuolemaansa istuttanut tulppaaninsipuleita, jotka sitten seuraavana keväänä kukkivat. Kaunista.)
Viimeksi muokannut nowaysis, 28.04.2011 17:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oi, kyllä! Muistan nelivuotiaana katselleeni Dianan ja Charlesin häitä, joten kyllä nämäkin on nähtävä :h: William on symppis ja Kate on kaunis ja tyylikäs! Vähän harmittaa, että palasin pari päivää sitten Lontoosta... olisi pitänyt valita päivät eri tavalla, jotta olisin voinut juhlistaa häitä paikan päällä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

swirl kirjoitti:Vähän harmittaa, että palasin pari päivää sitten Lontoosta....
Sama täällä, mutta olen ihan tyytyväinen, että en ole Lontoossa nyt. Luulen, että koko kylä on sekaisin, liikennettä myöten, eikä siellä pääse minnekään. Tottahan aion vilkaista humua sen verran, että tiedän mistä puhutaan (mm. puku, kukat ja timangit). Eiköhän se ole sitten siinä :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja swirl »

^No en mä nyt helvetissä sinne keskustaan olisi menossakaan :D Luin lehdestä, että esim. Richmondissa, jossa majailin, oli suunnitteilla lähemmäs sadat katu- tai puutarhajuhlat. Sitä tunnelmaa olisi ollut mukava haistella.
Manaaja

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kiitos ei.
AngryBird

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Joo. Tottakai.
Tarjoilu piti järjestää itse mutta häät kuin häät. Jemmataanko kossupullo takakonttiin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja Niba »

AngryBird kirjoitti:Joo. Tottakai.
Tarjoilu piti järjestää itse mutta häät kuin häät. Jemmataanko kossupullo takakonttiin?
Kossu on pahaa miksei vaikka Jallua?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon huomenna paremmissa kemuissa mut boxille menee. Fiilistelen sitten skumpan kera myöhemmin :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja Gat »

swirl kirjoitti:Oi, kyllä! Muistan nelivuotiaana katselleeni Dianan ja Charlesin häitä, .
Damn. Olen vanha. Taisin olla jo lukiossa, kun katsoin nuo telkusta, huolellisesti. Ja merkitsin päiväkirjantapaiseen kalenteriinikin korukäsialalla. "Prince Charles and Lady Diana Spencer Wedding." Erityisesti mieleen jäi maori(sopraanon?) Kiri te Kanawan kirkossa laulama "Let the Bright Seraphim". Ja hyvinhän siinä liitossa kävi.. öh..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eipä kiinnosta.

Muistikuva heinäkuulta 1981: monta tuntia Charlesin ja Dianan häistä TV:ssä, katsoin osan.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja scarface »

Nää kyseiset kiinnostaa ja totta mooses katson :D Sehän voip olla makkeita julkkispareja muutamaki mestoilla..

Viime kesän Vickan&Daniel ei sen sijaan kiinnostanu vähääkään. Ilmeisesti ruottalaiset ei vaan napeksi.. 8)
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Oon aika et evvk, mutta en voi häiltä välttyä kun meillä on täällä konttorihuoneessa tähän mennessä kaksi työkaverien omaa kotoa tuotua konetta, joista sitten tovin päästä alkaa suora nettilähetys. Ja sitähän kestää ja kestää ja kestää ja... no, tajusitte varmaan. Luen kyllä varmaan huomenna sanomalehdestäkin muutamia sanoja, kun sitä kerran kotiin kannetaan, mutta tällä kertaa en siis pääse yhtä vähällä kuin viime kesän häistä.

Onhan noi häät kyllä sinänsä aina söpö juttu ja onnea toivoo kaikille ihmisille aina, mutta toi kuninkaallisuushömppä kuuluu mun mielestä keskiajalle.
küllküll

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ei tarvi tänä iltana kuvitellakaan pääsemään katsomaan telkkarista mitään, kun emäntä hequmoi näitä union jackia heilutellen. Tolkutonta rahojen haaskausta, mokomat yhteiskunnan verenimijät ja loiseläjät. Sontarattailla on tilaa! Viva la revolucion! Ranskalaiset tajusivat nirhata oman paskasakkinsa jo aikapäiviä sitten, mutta saarivaltakunnassa on tallit edelleen siivoamatta...

Kuva
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ei hitto, nyt tajusin että miksi toimiston naisväki halusi aikaisin syömään.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Häät Iiik!!11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Onpas David Cameronilla pantavan näköinen eukko. Tuo kroppa ja iso nenäkin!

Muuten miksi Union Jack on Union Jack? Joku muu merkitys vai halutaanko lippua sanoa arkisella rahvaannimellä "Jaskaksi"?

Edit: Autoista klassiset brittimerkit ovat hyvin edustettuina. Myös Land Roverin tuotteet. Tyylikkään mustana. Vanha tyttöni Pikkumusta varmaan puhuu tästä viikkokausia. (Minä juttelen sille ja joskus se vastaa minulle)
Vastaa Viestiin