Mihin minulla on oikeus?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Viikatemies
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 17.04.2011 0:16

Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

Tälläkin kyllällä on pilvin pimein ihmisiä jotka pitäisi järjestyslain nojalla ilmiantaa poliisille koska eivät noudata järjestyslakia

"Yleisen järjestyksen häiritseminen tai turvallisuuden vaarantaminen yleisellä paikalla on kielletty:

1) metelöimällä ja muulla vastaavalla tavalla."

Esim. Feissarit saavat rikkoa lakia koska siitä saa palkkaa mutta onko siihen oikeus siltikään? Soitanko poliisit vai juoksenko karkuun?

Nelikymppinen keuhkotautinen mies, saattaa kokea nuoren neitosen aggressiivisen lähenstymisen siten, että uskoo olevansa uhattu ja siksi puolustautuu tilanteen mukaan. Joten miten pitää menetellä jonkin Greenpeacen feissarin kanssa? Minä kun olen sairas mies joka on hankkinut yleissivistystä anatomiasta ja jumpannut nuorempana, niin jos minulla on tunne että minua uhataan nin mikä on hyväksyttävintä? Jos on vaihtoehtoina se, että sekunnissa koettu uhkaaja hengittää verta, tai kahdessa sekunnissa se että on syötettävänä pari viikkoa tai sitten leikin jutskua ja neito opiskelee jatkossa vain Braillen aakkosten avulla niin mikä on paras ratkaisu?

Jos minun oikeuttani koskemattomuuteen loukataan, niin saatan loukata takaisin. Mutta ym. esimerkit ovat silloin kun olen hyvällä tuulella. Pahana päivänä kestää parikymmentä sekuntia noiden pienten luiden kanssa ja onteloluut ovat kivoja koska hengittäminenkin sattuu monta viikkoa...

Mitäs ehdotatte? Vakaumukseni mukaan san kulkea kaupungissa näkemättä vaivaa sen eteen että saan kulkea rauhassa. Sitä välillä rikotaan.
So Hard

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Viikatemies kirjoitti:Mitäs ehdotatte? Vakaumukseni mukaan san kulkea kaupungissa näkemättä vaivaa sen eteen että saan kulkea rauhassa. Sitä välillä rikotaan.
Ala käyttää viikatemiesasua.
Bruce Willisika

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Viikatemies kirjoitti:
Mitäs ehdotatte? Vakaumukseni mukaan san kulkea kaupungissa näkemättä vaivaa sen eteen että saan kulkea rauhassa.
Hanki elävä vuohi ja kanna sitä kainalossasi.
AngryBird

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Bruce Willisika kirjoitti:
Viikatemies kirjoitti:
Mitäs ehdotatte? Vakaumukseni mukaan san kulkea kaupungissa näkemättä vaivaa sen eteen että saan kulkea rauhassa.
Hanki elävä vuohi ja kanna sitä kainalossasi.
Kuollut vuohi vois olla tehokkaampi. Ainakin parin viikon päästä.
Viikatemies
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 17.04.2011 0:16

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

McJanne kirjoitti:Ehdotan, että tutustut ihan mihinkä tahansa kamppailulajiin ja tutustumisella en tässä tarkoita yksiä harjoituksia, joista lähdetään häntä koipien välissä pois alkulämmittelyn jälkeen.
Mun idoli Magan suhteen on yksi setä joka vetää rajan harrastusmagan ja legioonamagan välille, koska toinen on hyvä ja toinen harrastus. Muitakin asioita voi funtsia, kuten luovaa ongelmanratkaisua. Avain sopii lukkoon ja sen lisäksi myös silmään. Totuus löytyy Ab lockfabriken oy:n tuotteista jos on luovaa ongelmanratkaisukykyä. Se setä on mun idoli, koska se on rakentanut kivan talon jonka rahallinen arvo on x mutta menetettyjä ihmishenkiä on y kappaletta. Se on vain tehnyt duunia sen eteen. Ammattitaitoisesti koska se asuu siinä talossa ja hengittää yhä. Huonomminkin olisi voinut käydä. Mutta se ei pelaa joka pelkää.

Mun harrastukset ovat harrastuksia, ja yleissivistys on yleissivistystä. Jos ei lanttu leikkaa ja käsi nouse, niin voi miettiä ratkaisua ongelmaan tai ostaa keinon joka on ainakin puna-armeijan tapa toimia. Olen laiska paska joka voi sen pari kymppiä tinkiä kaljasta jos on ongelma.

Kiva toi pukeutumisajatus, mutta hiostanee kesällä.
Viikatemies
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 17.04.2011 0:16

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

McJanne kirjoitti:
Viikatemies kirjoitti:Kiva toi pukeutumisajatus, mutta hiostanee kesällä.
Mun mielestä nk. nykytaide on silkkaa paskaa.
Ei se ole paskaa. Olen itsekin suunnitellut ryhtyä performanssimielessä feissariksi. Turvaliivit päälle, lehtiö kouraan ja feissaamaan. Silloin on lupa kysellä ihmisiltä vaikka sitä että kiinnostaako anaaliseksi? Ooksää ruma vai onkstoi vappunaamari?

eräs graafikko sanoi että tekee taidetta ja sillä saa ruoka, purjehtii ja maksaa asuntolainaa. Apurahataiteilijat saavat suksia vittuun. Oikeasti.
Dumis

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kas kun mua ei noi feissarit haittaa. Mut ai niin joo, mä en hengaakaan steissillä kuin ehkä kerran kuukaudessa ja silloinkin oon paarissa 8)
Dave

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Oon ennenkin itkenyt tätä, kun mua ei ole feissari koskaan lähestynyt. Selitän tämän sillä, että en juuri liiku tsadin keskustassa, mutta pelkään kuitenkin, että hengitykseni haisee.
Dave

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:Tästä tulikin mieleen, että feissarien törkeys on meillä päin ainakin lisääntynyt. Yksi heppu (punaisen ristin liivit päällä) tuli kotiovelle "kuukausilahjoittajia" hakemaan.

Siis kehtasi kotiinkin tulla, kyllä sapetti.
Perttiäkiän vongataan ja mä oon seinäruusu :(
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minua ei feissarit enää lähesty, en tiedä miksi. Kampin kauppakeskuksen "kauneuskonsulentit" yrittävät, mutta yleensä vihamielinen tiuskaisu suomen puhumisesta tai jyrkkä kielto EI! riittää. Feissarien ja kalaöljyn tyrkyttäjien varalta yritän lisätä repertuaarini myös tiuskaisut Häivy! ja Väistä!

Olen nykyisin ihan vitun pahalla tuulella suurimman osan aikaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bruce Willisika

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^Tai vuohi kainaloon. Se on mielettömän terapeuttista, kun sellainen pieni kilinvittu määkii kainalossa. En minäkään aluksi uskonut, mutta nyt kannan sellaista mukanani kaikkialla.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Koetan olla provosoitumatta aloittajankin aatteellisesta/poliittisesta kannasta.

Silleen yleisemmin ihmettelen, että mitä vittuu tarkoitetaan sanoilla "oikeus" ja "velvollisuus"? Allahko sen sanoo? Paitsi että käytännössä että joutuu vankilaan tai teloitettavaksi jos ei Tottele? Joillekin psykopaatti/sosiopaateille sekin on sen arvoista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yleensä vastaan feissareille vittumaisesti, mutta ajatus päästä vilkaisemaan jonkun Greenpeacea mainostavan rastatukkaisen villa-alusasuisen tytsin puutarhaa, nyttemmin niitä tulee aina vaan vähemmän vastaan..

Ai niin joku tuttu pääsi sellaisessa kyydissä niin kannabis-pöllyyn ettei poika perässä pysynyt, mulle nyt saa tarjota ihan mitä tahansa huumetta..
Viimeksi muokannut Niba, 29.04.2011 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Feissarit ovat anaalisen perseestä. Hävetkää.

Pahimmat feissarit kävlevät suoraan liikevektorille, jolloin joudun käyttämään aikaa ja energiia suunnan muuttamiseen. Tuon tyylinen tuhlaus ei siis ole vihreiden arvojen mukaista!

Energiantuhlausta lukuunottamatta suhtaudun feissaresihin kuten muihinkin pummeihin ja totean "ei kiitos" ennen kuin feissari on ehtinyt kissaa sanoa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Niba »

sivustahuutaja kirjoitti:Feissarit ovat anaalisen perseestä. Hävetkää.

Pahimmat feissarit kävlevät suoraan liikevektorille, jolloin joudun käyttämään aikaa ja energiia suunnan muuttamiseen. Tuon tyylinen tuhlaus ei siis ole vihreiden arvojen mukaista!

Energiantuhlausta lukuunottamatta suhtaudun feissaresihin kuten muihinkin pummeihin ja totean "ei kiitos" ennen kuin feissari on ehtinyt kissaa sanoa.
Mitä feissari on sinulle tarjoaman ei pidä sinun kieltäytymän!
Pyyhin Netikettiin..
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Olen yhden yhdistyksen jäsen, joka käyttää feissareita. Sillä on tapana soittaa vuosittain jäsenilleen. Ensimmäisen kerran kun tuli puhelu, kerroin etten arvosta tuota toimintaa. Se on kuulemma taloudellisesti merkittävää. Ei muuttanut kantaani vähänkään...

Tietyt muut järjestöt käyttävät palkattuja feissareita, joita ei itse asia kiinnosta välttämättä paskaakaan. Viimeistään siinä menee raja.
Viimeksi muokannut Noppaelain, 29.04.2011 23:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bruce Willisika

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

sivustahuutaja kirjoitti:
Pahimmat feissarit kävlevät suoraan liikevektorille, jolloin joudun käyttämään aikaa ja energiia suunnan muuttamiseen.
Öö...miksi?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bruce Willisika kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:
Pahimmat feissarit kävlevät suoraan liikevektorille, jolloin joudun käyttämään aikaa ja energiia suunnan muuttamiseen.
Öö...miksi?

Miksi feissarit kävelevät tielle vai miksi muutan kävelylinjaani? Ehkä en haise pahalle tai ehkä en halua törmätä rahattomaan objektiin.
Dave

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Dave »

sivustahuutaja kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:
Pahimmat feissarit kävlevät suoraan liikevektorille, jolloin joudun käyttämään aikaa ja energiia suunnan muuttamiseen.
Öö...miksi?

Miksi feissarit kävelevät tielle vai miksi muutan kävelylinjaani? Ehkä en haise pahalle tai ehkä en halua törmätä rahattomaan objektiin.
Tulkitsen Sian kysyneen, miksi muutat liikerataasi. Todennäköisestihän feissari väistäisi.
Dave

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ai niin. Nythän mä hokasin, miksi mä en koskaan kohtaa feissareita. Mä liikun keskustassa aina omalla autolla tai taksilla.
Dumis

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dave kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:
Öö...miksi?

Miksi feissarit kävelevät tielle vai miksi muutan kävelylinjaani? Ehkä en haise pahalle tai ehkä en halua törmätä rahattomaan objektiin.
Tulkitsen Sian kysyneen, miksi muutat liikerataasi. Todennäköisestihän feissari väistäisi.
Jossei väistä, niin sitten se on 2 minuuttia estämisestä.
Bruce Willisika

Re: Mihin minulla on oikeus?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Dumis kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Tulkitsen Sian kysyneen, miksi muutat liikerataasi. Todennäköisestihän feissari väistäisi.
Jossei väistä, niin sitten se on 2 minuuttia estämisestä.
Oikein tulkittu. Ei noista hippiäisistä ole estelemään, mä antaisin ennemminkin sen kaksiminuuttisen pelin viivyttämisestä, päälle tietenkin käytösrangaistus.
Vastaa Viestiin