Maailmanmestaruus maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tohon naapuriasunnon oveen ei sitten tulekaan kuin mun, pojan ja tyttären sukunimi :h:
huoltomies varmaan kiittelee kuin ei tartte ku kolme!
Kaksi. Pojalla on MUN sukunimi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja huima »

So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tohon naapuriasunnon oveen ei sitten tulekaan kuin mun, pojan ja tyttären sukunimi :h:
huoltomies varmaan kiittelee kuin ei tartte ku kolme!
Repesin niin pahasti, että naurattaa vieläkin.

Sen jälkeen tuntui tosi pahalta. Hyi. Ilkeää.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tohon naapuriasunnon oveen ei sitten tulekaan kuin mun, pojan ja tyttären sukunimi :h:
huoltomies varmaan kiittelee kuin ei tartte ku kolme!
Repesin niin pahasti, että naurattaa vieläkin.

Sen jälkeen tuntui tosi pahalta. Hyi. Ilkeää.
Et sie ilkee oo. Älkääkä ny ihmetelkö että pojalla on mun sukunimi...haloo?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti: Et sie ilkee oo. Älkääkä ny ihmetelkö että pojalla on mun sukunimi...haloo?
:lollero:
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Et sie ilkee oo. Älkääkä ny ihmetelkö että pojalla on mun sukunimi...haloo?
:lollero:
Hurjan hauskaa että suakin naurattaa mun elämäni tragikoomisuus noin. Pojan isällä kun ei sattuneesta syystä ole mitään oikeuksia pieneen. Pillin pistän suuhun ovella jos haluaa lastaan tulla katsomaan. Onhan se hurjat 12 kertaa käynyt jopa!
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
Ok, sinulla nämä kuviot ovat kyllä usein aika monimutkaisia ja rankkoja. Hyvin olet silti jaksanut pyöritellä.
Ihanko totta?

Aika rautaa pitää ihmisen olla et oon selvinny tähänkin asti. Ja nyt en ratsasta mutsini ja kummitätini kuolemalla.

Liian hyväsydäminen ja kiltti ja hyväuskoinen, siksipä en miestä enää ota kattoni alle asumaan.

PS: sain viikonloppuna kuitenkin. Hah.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ninni, suosittelisin lämpimästi sijoittamista omistusasuntoon ja pitkäkestoiseen terapiaan, jos rahasta ei ole pulaa. Olisivat molemmat sijoituksia sun ja lasten tulevaisuuteen, joka muuten näyttää aika tuulella käyvältä. Että ois jotain pysyvää heilläkin. En tiedä onko noilla elämäsi "sattumilla" muuta yhteistä nimittäjää, kuin sinä ja sun valinnat. Niillä pystyy ihan oikeesti vaikuttaan omaan ja lasten elämään. Pitää vaan haluta sitä muutosta.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti:Ninni, suosittelisin lämpimästi sijoittamista omistusasuntoon ja pitkäkestoiseen terapiaan, jos rahasta ei ole pulaa. Olisivat molemmat sijoituksia sun ja lasten tulevaisuuteen, joka muuten näyttää aika tuulella käyvältä. Että ois jotain pysyvää heilläkin. En tiedä onko noilla elämäsi "sattumilla" muuta yhteistä nimittäjää, kuin sinä ja sun valinnat. Niillä pystyy ihan oikeesti vaikuttaan omaan ja lasten elämään. Pitää vaan haluta sitä muutosta.
Mitähän mä tässä olen tekemässä? Muutan lasteni takia, en halua enää miestä nurkkiini, painun takas töihin. Onks siinä ny jotain väärää sinusta? Ihmettelen vaan.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ihanko totta?

Aika rautaa pitää ihmisen olla et oon selvinny tähänkin asti. Ja nyt en ratsasta mutsini ja kummitätini kuolemalla.

Liian hyväsydäminen ja kiltti ja hyväuskoinen, siksipä en miestä enää ota kattoni alle asumaan.

PS: sain viikonloppuna kuitenkin. Hah.
Toivottavasti en kyselylläni saa kovin isoa kakkalastia lentämään täällä.
Joo toi oli kyl jo provoa toi mun vika lause ;)
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja elco »

Nyt puuttuu enää munaaja tänne saamaan empatiakohtausta.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja scarface »

Makiaa, makiaa!! :D Vieläkin sais huutaa :D
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:Nyt puuttuu enää munaaja tänne saamaan empatiakohtausta.
:D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

ninnithequeen kirjoitti: Mitähän mä tässä olen tekemässä? Muutan lasteni takia, en halua enää miestä nurkkiini, painun takas töihin. Onks siinä ny jotain väärää sinusta? Ihmettelen vaan.
Ei toki, ilmeisesti vaan itsekin olet huomannut toistavasti tiettyä kaavaa. Hienoa, että olet valmis päästämään siitä irti. Ajattelin vain, että mikäli rahasta ei ole pulaa, saattaisi tuommoiset asiat luoda sitä pysyvyyttä jatkoa ajatellen. Ihan sillä sanon, koska itsekin olen niitä virheitä tehnyt, ja niistä myös maksanut.
Prepare for the worstest.
RP

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Hmm, kaikenlaista.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

ninnithequeen kirjoitti:
elco kirjoitti:Nyt puuttuu enää munaaja tänne saamaan empatiakohtausta.
:D
Manskussa on se yllätysmomentti, kun ei voi tietää kummalla asenteella se milläkin kertaa lähestyy..
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mitähän mä tässä olen tekemässä? Muutan lasteni takia, en halua enää miestä nurkkiini, painun takas töihin. Onks siinä ny jotain väärää sinusta? Ihmettelen vaan.
Ei toki, ilmeisesti vaan itsekin olet huomannut toistavasti tiettyä kaavaa. Hienoa, että olet valmis päästämään siitä irti. Ajattelin vain, että mikäli rahasta ei ole pulaa, saattaisi tuommoiset asiat luoda sitä pysyvyyttä jatkoa ajatellen. Ihan sillä sanon, koska itsekin olen niitä virheitä tehnyt, ja niistä myös maksanut.
Maksettu on juu. Ja perkeleesti. Silti en halua olla riidoissa kenenkään kanssa. Tämä rassukka 25 v sotilaspolliisi vaan rakastui minuun (ensimmäinen tyttöystävä :shock: ) että sekos lopullisesti päästään ku pistin sen(kin) pihalle. Sääliks kävi. Mutta oli hyvä nähdä että oli vihdoin kunnossa, vaikkakin hyvin, hyvin häpeissään tekosistaan. Ehkä sit taas vuoden päästä soitellaan.

Rekkis ottaa yhteyttä ku sitä huvittaa, sekin käy. UK nyt on rakas ja auttaa aina kun vaan pyydän. Hyvä näin. Ihan hyvä näin.

Ihanustunutkin olen, mutta Raahe on paska kaupunki ja liian kaukana joten se siitäkin.

Täs on nyt ihan muuta elämässä mielessä, onneksi.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Joo toi oli kyl jo provoa toi mun vika lause ;)
Ai oli vai? :)
Ai enksmä saa harrastaa seksiä kuitenki????
RP

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Lopettakaa nyt, tässähän alkaa ihan antikiimattamaan. En pidä.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ai enksmä saa harrastaa seksiä kuitenki????
Saat, yksin ja kahdestaan. :)

Kolmestaan lääninhallituksen luvalla.
Emmää kolmistaan. Enää.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti:
exsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Et sie ilkee oo. Älkääkä ny ihmetelkö että pojalla on mun sukunimi...haloo?
:lollero:
Hurjan hauskaa että suakin naurattaa mun elämäni tragikoomisuus noin.
Mua naurattaa tuo sun suhtautuminen. Nimessä menee raja!
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
exsu kirjoitti:
:lollero:
Hurjan hauskaa että suakin naurattaa mun elämäni tragikoomisuus noin.
Mua naurattaa tuo sun suhtautuminen. Nimessä menee raja!
Nyt en ymmärtänyt?
RP

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Pertti, sulla on iso sydän. Lähetän rakkautta <3
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Vin Kiissel ei saa mun polvia notkahtamaan. Se yrittää olla niin kovaa jätkää kaikissa leffoissaan, onnistuen olemaan vaan vähäjärkisen näköinen (viikonloppuna kaverin kanssa naurettiin jollekin Dieselin leffalle vedet silmissä). Sorry :lol:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti: Nyt en ymmärtänyt?
No näiden sun lapsirakkaiden elämässä pyörii vaikka minkälaista vipeltäjää, mikä on ihan jees koska haluat olla niiden kanssa niinku väleissä. Mutta sentään on äidin nimi, että jotain rajaa niinku. En usko, että täällä kukaan edes vahingossa kyseenalaistais sitä, että pojalla ei ole rekkiksen nimeä, mutta asia tuntuu olevan sinulle ylpeyden aihe. Se on hassua, koska se on niin vaikea käsittää.
ninnithequeen

Re: Maailmanmestaruus maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Nyt en ymmärtänyt?
No näiden sun lapsirakkaiden elämässä pyörii vaikka minkälaista vipeltäjää, mikä on ihan jees koska haluat olla niiden kanssa niinku väleissä. Mutta sentään on äidin nimi, että jotain rajaa niinku. En usko, että täällä kukaan edes vahingossa kyseenalaistais sitä, että pojalla ei ole rekkiksen nimeä, mutta asia tuntuu olevan sinulle ylpeyden aihe. Se on hassua, koska se on niin vaikea käsittää.
Miksi se on niin vaikea ymmärtää, etten halunnut pojalleni isänsä sukunimeä tai nimeä ees paperiin koska hän sai mm. 1,5 v tuomion mun pahoinpitelyistä?
Vastaa Viestiin