Tosikko-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exsu kirjoitti: Lopputulos on jotain jäniksen ja ponin väliltä.
Ajatus oli taatusti hyvä ja innovatiivinen, Middletonitkin iski jättipottiin partybisneksen voimin, mutta ehkä sun pitäis vielä toistaiseksi pysytellä vaan ruokapuolella ;)

Ehkä meidän pitäis tilata sulta lentomatkalle skumpan kera nautittavaksi jotkut terveelliset varioidut prinsessaleivokset, Sikikselle tietty prinssi.. Paitsi jos oot kiireinen niin ostetaan sitten jostain..Linkosuolta? :)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt menee aivan mahottomaksi. Klemmaritkin meinaa loppua ja nurtsikin pitäis leikata.
Käytin tänään nitojaa aika reippaasti. Olisivat halunneet klemmareita, mutta kustannustehokkaana en heltynyt edes kyynelsilmien edessä.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vesper kirjoitti: Yritän nyt noudattaa tota avatarta. Ehkä.
Huomasitko muuten, että mulla on sama teksti? Ei se haittaa, hitsin hyvä slogan, ja kun mulla ei oo tota kuvana, mutta onko tää nyt vähän semmonen että ois samanlaiset mekot sattunu päälle punasella matolla? :oops:
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:Anteeksi Ninni, mut mä en enää pysty lukeen sun tilityksiäs vastaamatta näin. Jos sä et itse huomaa mikä vaikutus sulla on Nitan mielipiteisiin, ja vahvistat niitä koko ajan, ja niiden vuoksi sit vittuunnut UK:lle kun uskaltaa elää taas omaa elämäänsä, ni on kumma. Sun lapsesi ei tule oppimaan yleisesti käytettyjä tapoja ongelmien ratkaisemiseksi, koska ei opi niitä äidiltään. Teidän käytös ruokkii toistenne käytöstä. Sä oot vittuuntunu siihen akkaan ja sen kakaraan, Nita huomaa sen susta ja käyttäytyy sen mukaisesti, mikä saa sut raivostuun lisää. Kaava? Ja kuinka paljon vaikuttaisi teidän kaikkien elämään jos kaava rikottaisiin?

Sä olet fiksu likka, ole kiltti ja pysähdy hetkeksi miettimään tätä.
No mut tätä tää nyt on ollu ku uus nainen hälle löytyi.. musta tuntuu että mut on syrjäytetty kokonaan - paitsi tytär, joka soittelee jatkuvasti itkien että haluu äitin luo. Jokainen äiti ymmärtää mun fiilikset.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Yritän nyt noudattaa tota avatarta. Ehkä.
Mitäs jos vaan päästäisit irti sen Royal Bitchin?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti: No mut tätä tää nyt on ollu ku uus nainen hälle löytyi.. musta tuntuu että mut on syrjäytetty kokonaan
Tota ööö en nyt tajua kuka sut on syrjäyttäny.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Yritän nyt noudattaa tota avatarta. Ehkä.
Mitäs jos vaan päästäisit irti sen Royal Bitchin?
Tulee vaan sanomista. Taas.
nowaysis kirjoitti:Huomasitko muuten, että mulla on sama teksti? Ei se haittaa, hitsin hyvä slogan, ja kun mulla ei oo tota kuvana, mutta onko tää nyt vähän semmonen että ois samanlaiset mekot sattunu päälle punasella matolla? :oops:
No nyt huomasin, apua! Mut ei tää ehkä ihan mekkokriisi oo, onneks.
Viimeksi muokannut Vesper, 19.05.2011 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Hienosti kiteytetty, Saira. :jee:

Olin tulossa kysymään Ninniltä, että ootko ajatellu millaista esimerkkiä itse näytät Nitalle tilanteen käsittelyssä ja siihen sopeutumisessa ja uusiin perheenjäseniin suhtautumisessa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Tulee vaan sanomista.
No saa tullakin!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: No mut tätä tää nyt on ollu ku uus nainen hälle löytyi.. musta tuntuu että mut on syrjäytetty kokonaan
Tota ööö en nyt tajua kuka sut on syrjäyttäny.
Ja Ninni, te olette eronneet, sulla ei ole enää UK:n elämässä muuta sijaa kuin Nitan äiti. Sä et ole, eikä sun kuulukaan olla mikään keskipiste, se keskipiste on nyt uusi perhe. Ota vihdoin se lusikka kauniiseen käteen ja opettele ottamaan vastuu omasta elämästäsi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: No mut tätä tää nyt on ollu ku uus nainen hälle löytyi.. musta tuntuu että mut on syrjäytetty kokonaan
Tota ööö en nyt tajua kuka sut on syrjäyttäny.
Ja Ninni, te olette eronneet, sulla ei ole enää UK:n elämässä muuta sijaa kuin Nitan äiti. Sä et ole, eikä sun kuulukaan olla mikään keskipiste, se keskipiste on nyt uusi perhe. Ota vihdoin se lusikka kauniiseen käteen ja opettele ottamaan vastuu omasta elämästäsi.
Miksi tytsä sitten itkien soittelee mulle isänsä luota? Ei se ennen sitä tehnyt!

Ja UK on kyllä erittäin hyvä isä, ei siinä mitään.

(tekis mieli sanoa että olkaa te lapsettomat hiljaa)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

ninnithequeen kirjoitti:
saira kirjoitti:Anteeksi Ninni, mut mä en enää pysty lukeen sun tilityksiäs vastaamatta näin. Jos sä et itse huomaa mikä vaikutus sulla on Nitan mielipiteisiin, ja vahvistat niitä koko ajan, ja niiden vuoksi sit vittuunnut UK:lle kun uskaltaa elää taas omaa elämäänsä, ni on kumma. Sun lapsesi ei tule oppimaan yleisesti käytettyjä tapoja ongelmien ratkaisemiseksi, koska ei opi niitä äidiltään. Teidän käytös ruokkii toistenne käytöstä. Sä oot vittuuntunu siihen akkaan ja sen kakaraan, Nita huomaa sen susta ja käyttäytyy sen mukaisesti, mikä saa sut raivostuun lisää. Kaava? Ja kuinka paljon vaikuttaisi teidän kaikkien elämään jos kaava rikottaisiin?

Sä olet fiksu likka, ole kiltti ja pysähdy hetkeksi miettimään tätä.
No mut tätä tää nyt on ollu ku uus nainen hälle löytyi.. musta tuntuu että mut on syrjäytetty kokonaan - paitsi tytär, joka soittelee jatkuvasti itkien että haluu äitin luo. Jokainen äiti ymmärtää mun fiilikset.
Tota, mä en ymmärrä. Mut exälläni on uusi nainen, ihan niinku mulla on uusi mies. Ja mun mielestä on myös mun velvollisuus näyttää esimerkkiä siinä, kunka aikuiset tulee toimeen keskenään, ja sitä kautta saada tyttökin sopeutumaan uusiin aikuisiin elämässään. Eli siis puhumalla tästä uudesta hyvää Milvan paikalla ollessa (eikä mulla itselläni ole kyl mitään tätä uutta vastaan) ja olemalla iloinen kun Mimma jotain tästä uudesta muutenkin puhuu. Mun mielestä se on vain mulle ja tytön isälle, tytöstä nyt puhumattakaan, helpompaa kun kaikki tulevat toimeen.

Ja lisäys, eikö lapsettomilla voi olla kokemusta uusioperheistä?

Ja vielä lisäys: kiitos Lapitii!
Viimeksi muokannut saira, 19.05.2011 17:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: No mut tätä tää nyt on ollu ku uus nainen hälle löytyi.. musta tuntuu että mut on syrjäytetty kokonaan
Tota ööö en nyt tajua kuka sut on syrjäyttäny.
Koitahan lukea oikein - musta TUNTUU siltä. Ei kukaan mua Nitskun elämästä syrjäytä, se on selvää.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

ninnithequeen kirjoitti:mun fiilikset.
Ei liene kyse fiiliksistä vaan käytöstavoista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vagabondo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:mun fiilikset.
Ei liene kyse fiiliksistä vaan käytöstavoista.
Ja sinähän tiedät miten mä käyttäydyn lasteni kanssa vai?
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kerrottakoon vielä että UK tulee ja on joka joulu eron jälkeen tullut meille jouluaterialle ja avaamaan paketteja. Tää sota sytty nyt vaan tosta koulujutusta. Äh. Tiesinhän mä että ette ymmärrä taaskaan. Pakko vaan purkaa johonkin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

ninnithequeen kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:mun fiilikset.
Ei liene kyse fiiliksistä vaan käytöstavoista.
Ja sinähän tiedät miten mä käyttäydyn lasteni kanssa vai?
Kukaan lapsista mitään puhunut, mutta aikuisten ihmisten välillä olisi syytä olla. Vallankin, jos joutuvat jostain syystä, esim. yhteisten lasten takia, hoitamaan asioita yhdessä. Mullahan ei tietenkään ole tiedossa kuin toisen osapuolen versio tapahtumista, mutta siitä päätellen suurimmalla osalla tarinan aikuisia on ongelmia oman käytöksensä hillitsemisessä. UK:n uuden osalta ei vielä voi varmuudella sanoa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

^^En mä todellakaan ymmärrä. Ja loppujen lopuksi tässäkin on pitkälti kiinni sun omista valinnoista, ihan niinkuin meillä muillakin omissamme. Sä voit muuttaa itse tilannetta JOS niin haluat tehdä. Turhauttaa vaan lukea samoja tekstejä jatkuvasti, kun mä kuitenkin olen sitä mieltä, että sä olet fiksu. Ei se ole kiinni sun älystäs vaan siitä, että laitat hetkeksi omat tunteet syrjään ja mietit kokonaiskuvaa järjellä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja nyt on UK lukenut sitten tämän keskustelun.

Jostain se taas arvas et avaudun tänne.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 19.05.2011 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Viime viikolla kuultu lause UK:n suusta: "Hanki joku uus rekkakuski auttamaan!" Kuka on katkera?
Häh, mitä vikaa tuossa nyt oli? Emotionaalisesti toi on varmaan nykyisellä historiallanne loogisin ja helpoin ratkaisu ongelmaan.

Mut tätä en oikein käsitä: Sanoit just että se UK ravaa vieläkin sulle tuomaan sitä sun tätä sun tarpeita tyydyttäen samalla kun taas joku uus äijä paukuttaa sua takaapäin toiselta puolelta suomea. Ja _sä_ tunnet itsesi hylätyksi?

Ei sillä ukolla pitäisi tosiaan olla sun elämässä enää mitään muuta arpaa kuin olla sun lapsesi isä. Sä et voi syödä ja säästää kakkua yhtä aikaa.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Viime viikolla kuultu lause UK:n suusta: "Hanki joku uus rekkakuski auttamaan!" Kuka on katkera?
Häh, mitä vikaa tuossa nyt oli? Emotionaalisesti toi on varmaan nykyisellä historiallanne loogisin ja helpoin ratkaisu ongelmaan.

Mut tätä en oikein käsitä: Sanoit just että se UK ravaa vieläkin sulle tuomaan sitä sun tätä sun tarpeita tyydyttäen samalla kun taas joku uus äijä tulee paukuttaa sua takaapäin toiselta puolelta suomea. Ja _sä_ tunnet itsesi hylätyksi?

Ei sillä ukolla pitäisi tosiaan olla sun elämässä enää mitään muuta arpaa kuin olla sun lapsesi isä. Sä et voi syödä ja säästää kakkua yhtä aikaa.
Meillä on historia. Ja jos mun lapsi on onneton, olen minäkin. Meneekö Samillekin jo jakeluun?

Ja ei mua olla hylätty, varsinkaan tyttäreni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
saira kirjoitti:Anteeksi Ninni
No mut tätä tää nyt on ollu ku uus nainen hälle löytyi...
Hei Ninni ainahan voit ajatella niin että kun noita yksinhuoltajia nyt roikkuu joka oksassa niin helppoakos UKin on ollu poimia joku puolimätä omena? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Viime viikolla kuultu lause UK:n suusta: "Hanki joku uus rekkakuski auttamaan!" Kuka on katkera?
Häh, mitä vikaa tuossa nyt oli? Emotionaalisesti toi on varmaan nykyisellä historiallanne loogisin ja helpoin ratkaisu ongelmaan.

Mut tätä en oikein käsitä: Sanoit just että se UK ravaa vieläkin sulle tuomaan sitä sun tätä sun tarpeita tyydyttäen samalla kun taas joku uus äijä tulee paukuttaa sua takaapäin toiselta puolelta suomea. Ja _sä_ tunnet itsesi hylätyksi?

Ei sillä ukolla pitäisi tosiaan olla sun elämässä enää mitään muuta arpaa kuin olla sun lapsesi isä. Sä et voi syödä ja säästää kakkua yhtä aikaa.
Meillä on historia. Ja jos mun lapsi on onneton, olen minäkin. Meneekö Samillekin jo jakeluun?

Ja ei mua olla hylätty, varsinkaan tyttäreni.
Ninni, jos sä itse et HALUA ymmärtää mitä ihmiset sulle yrittävät sanoa, niin turhaksi menee aiheesta keskustelu. Pidä oma katsantokantasi, mut älä ihmettele jos sun toimias ihmetellään. Mä ainakin olen lakannut ymmärtämästä, koska itse valitset hakata päätäsi tässä asiassa seinään. Jos sattuu, ni lakkaa hakkaamasta, äläkä syytä seinää...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitä vitun väärää siinä on, että keskustelen lapseni opettajan kanssa, KYSYN VAAN?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

^En mä puhu tosta koulujutusta, vaan kokonaisuudesta. Sä olet nyt torpannut kaiken, mitä minä ja muut ollaan yritetty sanoa.
Viimeksi muokannut saira, 19.05.2011 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin