Tosikko-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Tänään on eurodance päivä mun tietsikassa, tanssijalkaa vipattaa, paskat.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Okei, koska mä kerron kaiken, ni kerron nyt tänkin: olin yhteydessä tytön opettajaan (koska tyttö itkien soitti mulle eilen illalla että eräs poika yrittää nähä sen pimppiä ja tissejä ja haluaa harrastaa seksiä) ja UK veti totaaliset herneet nenään eikä lainaakaan enää muuttolaatikoitaan mulle. Polttaa ne kuulemma mielummin.

Mitä vittua tästä pitäs olla mieltä, kysyn vaan?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti: Mitä vittua tästä pitäs olla mieltä, kysyn vaan?
Jaa-a, mulla eka ajatus oli, että tässä ei ollut ihan koko totuus.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mitä vittua tästä pitäs olla mieltä, kysyn vaan?
Jaa-a, mulla eka ajatus oli, että tässä ei ollut ihan koko totuus.
Opettaja on fiksu ja mukava nainen, mut mä en kuulemma saa soitella sille. OKEI? Käsittääkseni olen huoltaja? Olkoonkin isänsä viereisessä koulussa, mulla on oikeus kans. Ja noita Nitan itkupuheluita on tullut jo ihan liikaa viime aikoina....
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ootko puhunut asiasta UK:n kanssa? Onko hän tietoinen Nitan koululla olevasta tilanteesta?
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:Ootko puhunut asiasta UK:n kanssa? Onko hän tietoinen Nitan koululla olevasta tilanteesta?
On, ja vähättelee sitä. Nyt kun sil on uus akka ja vieras kakara työnnetty Nitan huoneeseen siellä ni ei ihmekään että Nita on onneton ja haluaa äitin luo kokoajan...

Pari kuukautta sitten sain kuulla että joku poika oli ottanut valokuvia Nitskun tisseistä ja laittanut nettiin. JUMALAUTA 8-vuotiaat! Jos UK ei näe ongelmaa, ni kellä on vikaa päässä?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:
Bhven kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:MIKS mun pitää herätä joka yö 10 vaille neljä, HÄH?
Tohon aikaan on hyvä lähteä ulos juoksemaan kun ilma on puhtaimmillaan, eli siksi.
Joo, ja jättää poika yksin kotiin?
Oma syy, että myit ne matkarattaat :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninnithequeen kirjoitti:uus akka ja vieras kakara työnnetty Nitan huoneeseen
Ihana toi sun asenne.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Bhven kirjoitti: Tohon aikaan on hyvä lähteä ulos juoksemaan kun ilma on puhtaimmillaan, eli siksi.
Joo, ja jättää poika yksin kotiin?
Oma syy, että myit ne matkarattaat :P
No haloo, poika nukkui! Mä en :D
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ootko puhunut asiasta UK:n kanssa? Onko hän tietoinen Nitan koululla olevasta tilanteesta?
On, ja vähättelee sitä. Nyt kun sil on uus akka ja vieras kakara työnnetty Nitan huoneeseen siellä ni ei ihmekään että Nita on onneton ja haluaa äitin luo kokoajan...
En ihan ymmärrä nyt tätä kokonaisuutta. Nita kokee häirintää koulussa, mutta itkee kotona sitä, että joutuu jakamaan huoneensa uuden sisarpuolen kanssa?

No koulun tilanne kuulostaa joka tapauksessa vakavalta. Sinuna hakisin muuttolaatikot lähikaupasta ja järjestäisin niin, että selvittelevät koulussa tuon tilanteen huolella.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapitii kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:uus akka ja vieras kakara työnnetty Nitan huoneeseen
Ihana toi sun asenne.
Kui? Jos mun lasta ahdistaa, ni muakin ahdistaa. Miks luulet et nappasin naapurin kämpän ku se vapautui? Että Nita saa OMAN huoneen. Mulle ei olis tullu mieleenkään antaa edes Miskalle Nitan huonetta. Kohta on molemmilla omat huoneet.

Nitan ensimmäinen kysymys kun käveltiin Jorvissa kohti teho-osastoa missä poika oli, oli "Saako se nyt minun huoneeni?" No ei, ei todellakaan.

Sanottakoon ettei UK meinannut edes tuoda Nitaa katsomaan pikkuveljeään sairaalaan, ennenkuin tajusi kuinka väärässä hän oli...jotta kuka on katkera?

Viime viikolla kuultu lause UK:n suusta: "Hanki joku uus rekkakuski auttamaan!" Kuka on katkera?
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:
No koulun tilanne kuulostaa joka tapauksessa vakavalta. Sinuna hakisin muuttolaatikot lähikaupasta ja järjestäisin niin, että selvittelevät koulussa tuon tilanteen huolella.
Juuri tätä mä olen tekemässä, ja sen takia jäin ilman muuttolaatikoita :roll:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti:
Viime viikolla kuultu lause UK:n suusta: "Hanki joku uus rekkakuski auttamaan!" Kuka on katkera?
Varmaan ihan luonnollista, että "palvelukset" vähenevät kun on uusi nainen kuvioissa. Ja jos yhtään muistan tuota kuviota, niin UK on ollut mun mielestä ihan yllättävän kiltti sulle teidän eron jälkeen.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^^^ No oisin voinu lainata myös pelkästään "uus akka ja vieras kakara". En sitä huonetta pitäny tärkeimpänä asiana.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Must... resist... temptation...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Must... resist... temptation...
Go!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Must... resist... temptation...
Go!
Yritän nyt noudattaa tota avatarta. Ehkä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

ninnithequeen kirjoitti:
exsu kirjoitti:
No koulun tilanne kuulostaa joka tapauksessa vakavalta. Sinuna hakisin muuttolaatikot lähikaupasta ja järjestäisin niin, että selvittelevät koulussa tuon tilanteen huolella.
Juuri tätä mä olen tekemässä, ja sen takia jäin ilman muuttolaatikoita :roll:
Ne tuodaan suoraan kotiin ja haetaan sitte ku niille ilmoittaa, ei tartte edes etukäteen tietää.

https://www.lainalaatikko.fi/laatikkotilaus.html
https://ssl.niemi.fi/kauppa/product_catalog.php?c=1
Loppuiko data & argumentit?
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tästä on tapeltu joo. Ei oo kivaa että tytär nyyhkyttää ettei hänellä ole enää kuin yksi oma huone. Ja se on ja pysyy äidin luona. Keltaiset verhot ja matto pitää hommata kuulemma. Voi mun mussukkaa.

Mä oon niin raivoissani miten UK pimittää multa sen koulujuttuja - no, jatkossa saan kaiken suoraan sähköpostiini. Eläköön nykyteknologia. UK oli jopa väittänyt että on tytön yksinhuoltaja. Arvatkaa mikä raivo päällä???

Nitsku niin odottaa kesää että pääsee piiiiiiitkäksi aikaa äitin luo. Ja saa sisustaa uuden oman huoneen ja olla pikkuveljen kanssa. Mitä nyt lähtee isin ja äitipuolen kans Los Angelesiin kun äitil on synttärit :roll:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti: Ei oo kivaa että tytär nyyhkyttää ettei hänellä ole enää kuin yksi oma huone.
Mulla ei ollu yhtään omaa huonetta ennen kuin teini-iässä ja sekin vaati järjestelyjä (suunnilleen kaikki muutti huoneesta toiseen). En nyyhkyttänyt.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti: Viime viikolla kuultu lause UK:n suusta: "Hanki joku uus rekkakuski auttamaan!" Kuka on katkera?
Siis selitätkö sinä että et ymmärrä miksi UK on katkera?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ei oo kivaa että tytär nyyhkyttää ettei hänellä ole enää kuin yksi oma huone.
Mulla ei ollu yhtään omaa huonetta ennen kuin teini-iässä ja sekin vaati järjestelyjä (suunnilleen kaikki muutti huoneesta toiseen). En nyyhkyttänyt.
Ehkäpä tyttö ei tykkää uudesta "siskostaan"?

Ja katkerahan tuo on, 23 puhelua tänään ja saatanallista huutoa puolin ja toisin. Vanha aviopari vauhdissa taas.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

:facepalm:

Ei mennyt perille mutta enpä ihmettele.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuinka vanhan kanssa UK on yhtynyt? Onko täysi-ikäinen vai 16-17??

(MTV 16teen and pregnant?)

Mulla opiskelukämppä oli vasta oma huone..
Viimeksi muokannut Niba, 19.05.2011 16:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Anteeksi Ninni, mut mä en enää pysty lukeen sun tilityksiäs vastaamatta näin. Jos sä et itse huomaa mikä vaikutus sulla on Nitan mielipiteisiin, ja vahvistat niitä koko ajan, ja niiden vuoksi sit vittuunnut UK:lle kun uskaltaa elää taas omaa elämäänsä, ni on kumma. Sun lapsesi ei tule oppimaan yleisesti käytettyjä tapoja ongelmien ratkaisemiseksi, koska ei opi niitä äidiltään. Teidän käytös ruokkii toistenne käytöstä. Sä oot vittuuntunu siihen akkaan ja sen kakaraan, Nita huomaa sen susta ja käyttäytyy sen mukaisesti, mikä saa sut raivostuun lisää. Kaava? Ja kuinka paljon vaikuttaisi teidän kaikkien elämään jos kaava rikottaisiin?

Sä olet fiksu likka, ole kiltti ja pysähdy hetkeksi miettimään tätä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin