Tosikko-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manis rakas. Ei olekaan. Mutta kun mulle ei kerrota mitään tästä uudesta.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Puhumattakaan seksin harrastamisesta ehkäisyasennossa...
Uskomatonta että naistennielijä Maniskaan ei ole kuullut suuseksistä.
Anaaliseksi on ennen modernia ehkäisyä ollut hyvin suosittu ehkäisykeino huorien keskuudessa siinä missä jalkojen väliin laukeaminenkin, jos humalainen asiakas ei vaan ole huomannut huijausta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Manaaja

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Manis rakas. Ei olekaan. Mutta kun mulle ei kerrota mitään tästä uudesta.
Tän keskustelun pohjalta on välittynyt pikemminkin se tunnelma että sua ei edes kiinnosta, ja että kyseessä on jo ennakkoasenteisesti joku lihava lehmä. Itsekin sanoit että sen verran UK:lla on järkeä päässä ettei sitä eukkoa tuo sun näytille.

Joten kummassahan päässä se puhelin on rikki?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninnithequeen kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Ja vaikka nyt en itse äiti olekaan, niin nimenomaan siltä pohjalta asian suhteen aikanaan valaistuin, kun mietin miltä mahtaa äidistä tuntua kun lapsi lähtee asumaan itselle vieraan ihmisen kanssa.
Vihdoinkin joku tajusi!!!!!
Siis toi jatkuu tosta vielä. Ja se menee niin, että koin sitten velvollisuudekseni tehdä parhaani edistääkseni hyviä välejä lapsen äitiin (siitäkin huolimatta että silloiset fiilikset oli kohtis negaa, mistä syystä lapsen äidistä varmaan vielä tuntui erityisen pahalta mun ja lapsen yhteinen aika). Kun äiti voi hyvin, lapsi voi hyvin, ei lennä turhaa kuraa munkaan niskaan jne win-win-win. Onneksi lapsen äiti on täysjärkinen ihminen ja myös omalta osaltaan mahdollisti sen.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sä olet, Lapitii, erittäin fiksu tossa asiassa.

Unohtu mainita aiemmin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Pari sivua sitten meinasin hakea popcornit, mutta nyt tää alkaa mennä jo älyttömyyksiin. Huhhuijaa... :facepalm:
n00b
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 19.05.2011 19:11

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja n00b »

Oli pakko ilmestyä paikalle ihan vaan sanoakseni seuraavaa tälle Ninnin ex-miehen uuden naisen ex-miehelle, hänkin kun tänne näkyi ilmaantuneen:

Tällaisessa "hieman" sekavassa tilanteessa kannattaa varmaan todellakin pitää huolta, vaikka sitten jopa viranomaisten avulla, ettei omasta lapsesta lörpötellä miten sattuu tai mielellään sanaakaan näissä erinäisissä sosiaalisissa medioissa. Näissä kuvioissa moni asianosainen ei taida tajutakaan, että miten laajasti heidät (vieläpä yksipuolisesti) tunnetaan, pahimmillaan tai parhaimmillaan jopa ulkomaita myöten.

Omista asioistaan puhukoon ken mitä lystää, mutta ulkopuoliset pidettäköön erossa (ja muilta asianosaisilta heiltäkin kysyttäköön oma mielipiteensä halukkuudestaan esiintyä tunnistettavasti julkisesti - lapsia tietysti suojelkoon kutakin heidän omat vanhempansa..).

Ei muuta, jatkakaa. :)
Awing
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 19.05.2011 18:00

Hei kaikki!

Viesti Kirjoittaja Awing »

Hyvin kiteytetty. Sen vielä itsekin haluan sanoa että Tyttöni ja Uk:n tyttö tulevat erittäin hyvin toimeen joten toivon ettei Ninni puhuisi heistä noin kuin puhuu. Minä taasen uskon että Ninnille tekisi hyvää Rauhoittua ja ottaa vaikka askel eteenpäin ja etsiä hyvä mies .

Terveisin huolestunut isä= Antto

Ps. Nämä olivat vikat kirjoitukset näille palstoille.. Tulee vain mielipahaa kun näkee miten huonosti jollakin voi mennä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

saira kirjoitti:^Sä olet, Lapitii, erittäin fiksu tossa asiassa.

Unohtu mainita aiemmin...
Kiitos. Voin kyllä myöntää, että aluksi en ollut ja ihan moukkana väänsin asioita päässäni. Ois sen voinut helpomminkin tehdä. =P

Mut nyt lopetan omasta elämästäni avautumisen, koska tosiaankin tähän asiaan liittyy muitakin kuin minä (olin kirjottamassa tän jo ennen nOObin viestiä =), eikä se nyt muutenkaan alunperin ollut sen isommin ajatuksena. Ninnille tsemii valitsemallasi tiellä!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Luulin ettei mikään voita hienlemua, jonka joudun tunnustamaan omakseni helvetillisen juoksentelu-eksyskely päivän jäljiltä, mutta kyllä tämä ketju vetää ohi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Hei kaikki!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Awing kirjoitti:Hyvin kiteytetty. Sen vielä itsekin haluan sanoa että Tyttöni ja Uk:n tyttö tulevat erittäin hyvin toimeen joten toivon ettei Ninni puhuisi heistä noin kuin puhuu. Minä taasen uskon että Ninnille tekisi hyvää Rauhoittua ja ottaa vaikka askel eteenpäin ja etsiä hyvä mies .

Terveisin huolestunut isä= Antto

Ps. Nämä olivat vikat kirjoitukset näille palstoille.. Tulee vain mielipahaa kun näkee miten huonosti jollakin voi mennä.
Miksi Nita sitten sanoo minulle muuta?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Koska Nita tietää että sun asenne UK:n uutta perhettä kohtaan on se mikä se on, tottakai lapsi on lojaali "kärsivälle" vanhemmalleen. Menkää vaikka perheneuvolaan juttusille, jos et oikeasti halua että tilanne tulehtuu ja pahasti, jolloin lapsi on se joka kärsii eniten.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hei kaikki!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Awing kirjoitti:Hyvin kiteytetty. Sen vielä itsekin haluan sanoa että Tyttöni ja Uk:n tyttö tulevat erittäin hyvin toimeen joten toivon ettei Ninni puhuisi heistä noin kuin puhuu. Minä taasen uskon että Ninnille tekisi hyvää Rauhoittua ja ottaa vaikka askel eteenpäin ja etsiä hyvä mies .

Terveisin huolestunut isä= Antto

Ps. Nämä olivat vikat kirjoitukset näille palstoille.. Tulee vain mielipahaa kun näkee miten huonosti jollakin voi mennä.
Miksi Nita sitten sanoo minulle muuta?
Nita tietää että saa sut sijoiltaan ja on sun suosiossa ja sylissä sitten kahta tiiviimmin. Nita on mitä, 8?
The great club outshines the individual, always and forever.
Bruce Willisika

Re: Hei kaikki!

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

ninnithequeen kirjoitti:
Miksi Nita sitten sanoo minulle muuta?
Nita on nuori tyttö. Ei hän osaa vielä käsitellä kaikkia tuollaisia aikuisten asioita eikä varmaan edes tulkita niitä toiselle kuten aikuinen ihminen tulkitsisi. Ongelmana tässä on se, että sinä olet jämähtänyt samalle henkiselle tasolle mitä tulee toisten ja erityisesti omien tunteiden ja käytöksen tulkintaan ja käsittelyyn. Etkä se edes itse sitä suostu tajuamaan, vaan syöksyilet pää edelle katastrofista toiseen oppimatta yhtään mitään. Jos et suostu katsomaan itseäsi peiliin, et koskaan kehity tuosta aikuisemmaksi. Toivottavasti tyttäresi kuitenkin kehittyy, vaikka tungetkin kapuloita hänen rattaisiinsa 10-vuotiaan huonotapaisen kakaran käytökselläsi mitä tulee mm. ihmissuhteiden hoitamiseen. Ymmärrän, että tarkoitat hyvää, mutta kauniit ajatuksesi(?) eivät konkretisoidu millään positiivisella tahi aikuismaisella tavalla käytännössä.
Manaaja

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jep. Nita sanoo mitä sanoo koska haluaa miellyttää äitiään. Kun lapsi kuulee (tai jopa haistaa) ne sävelet miten oma äiti suhtautuu ihmisiin X, Y ja Z jotka ei ole lapselle niin läheisiä kuin oma äiti, niin tottakai lapsi yrittää mukautua äitinsä mielipiteisiin. Lopulta se todennäköisesti sitten eskaloituu jonkinsorttiseksi ahdistumiseksi ja häiriökäyttäytymiseksi ja vaikeuttaa kakaran kykyä ymmärtää sosiaalisia normeja ja toimia niiden mukaisesti.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manis ei näköjään ole enää ainoo supermama palstalla.

Nita ei tiedä tästä mitään. Paitsi että häntä on KIELLETTY puhumasta äidille koko uudesta "äiti"puolesta.

Olishan se joo kiva tietää mimmonen akka siellä lusii.
n00b
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 19.05.2011 19:11

Re: Hei kaikki!

Viesti Kirjoittaja n00b »

ninnithequeen kirjoitti:
Awing kirjoitti:Hyvin kiteytetty. Sen vielä itsekin haluan sanoa että Tyttöni ja Uk:n tyttö tulevat erittäin hyvin toimeen joten toivon ettei Ninni puhuisi heistä noin kuin puhuu. Minä taasen uskon että Ninnille tekisi hyvää Rauhoittua ja ottaa vaikka askel eteenpäin ja etsiä hyvä mies .

Terveisin huolestunut isä= Antto

Ps. Nämä olivat vikat kirjoitukset näille palstoille.. Tulee vain mielipahaa kun näkee miten huonosti jollakin voi mennä.
Miksi Nita sitten sanoo minulle muuta?
Koska Nita reagoi kuten moni muukin alle 10-vuotias tekisi samassa tilanteessa; tuntee epävarmuutta muutosten keskellä (alkaen jo teidän erostanne, uudesta pikkuveljestä ja sinun vaihtuvista miehistäsi, jotka eivät myöskään ole olleet mistään stabiileimmasta päästä) ja mustasukkaisuutta isästään.

Koulukiusaaminen, mikäli sellaista esiintyy, on asia erikseen ja tuskin exäsi aikaansaannosta.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nita ei ole koskaan nähnyt, kuullut eikä mitään muutakaan pahaa mun ex-hulluistani (oikeen 2 kpl)

Siitä olen pitänyt huolen. Miksi luulette että jätkät on lentänyt ulos?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Sä et voi olla noin yksinkertainen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miks mun tekee mieli huutaa JERRY! JERRY! JERRY! JERRY! ja näyttää tissit?
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Et oo päässyt pöllöilemään moneen kuukauteen?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Elppis kirjoitti:Miks mun tekee mieli huutaa JERRY! JERRY! JERRY! JERRY! ja näyttää tissit?
Ei tätä huomiohuorausta oikeasti enää jaksa.

Ninnillä on ollut kognitiivisä kykyjä joskus kyllä ymmärtää asioita, mutta näiden omaa elämää koskevien asioiden kohdalla ei vaan mätsää - tai sitten se jännä tarina on tärkeämpää, kuin asioiden ratkominen.

Tai sitten kaikki on vaan paskanjauhantaa.

Loppupeleissä ihan sama. Ei saa enää kiinnostaa.
Dumis

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

huima kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Miks mun tekee mieli huutaa JERRY! JERRY! JERRY! JERRY! ja näyttää tissit?
Ei tätä huomiohuorausta oikeasti enää jaksa.

Ninnillä on ollut kognitiivisä kykyjä joskus kyllä ymmärtää asioita, mutta näiden omaa elämää koskevien asioiden kohdalla ei vaan mätsää - tai sitten se jännä tarina on tärkeämpää, kuin asioiden ratkominen.

Tai sitten kaikki on vaan paskanjauhantaa.

Loppupeleissä ihan sama. Ei saa enää kiinnostaa.
Lopputulos on aina sama, kukaan ei ymmärrä Ninniä. Vaikka täällä kuinka meuhkotaan sivutolkulla ties kenen toimesta.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

^Kaikki ymmärtää kyllä Ninnin näkökulman, mutta lähes kaikki ovat eri mieltä. Skitso pygmi vaan jatkaa valitsemallaan linjalla.
Dumis

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Captain Obvius, kiitos että kerroit :D
Vastaa Viestiin