perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Oletko muistanut ilmoittaa nämä "pikkuhiljaa" tulevat tulot kelaan/sossuun?
En, eikä tarvitse. Mul on semmonen paperiki etten oo saanut latin latia. Ja ne panee rahahanat muutenkin kiinni - liian iso vuokra tässäkin kämpässä - ja mä meen takas töihin. Ymmärtääkö hän nyt?
Ei hän ymmärrä. Äsken sanoit saavasi rahaa Kelasta. Nyt et saakaan.
Kelasta saan jatkossakin, toki. Fattasta en.
Manaaja

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:Ei miehet ole naisten autoista kiinnostuneita (näin mulle on kerrottu). Miehet on ainoastaan kiinnostuneita siitä, miten pienissä pukimissa ja kuinka korkeissa koroissa nainen kuljeskelee (tällä hetkellä mulla muuten on 13cm korot). Eli ei ole avo-ministä tässäkään asiassa hyötyä. Mulle se tosin tuo hyvän mielen. Tänään on kruisailukelit :ohyeah:
Kuinka pitkän ne 13-senttiset sitten tekee kokonaisuudesta? Sulla on väärää informaatiota. Kuka tahansa mies istuu mielellään repsikanpenkillä huurteinen kädessä kaivarirallia, kunhan auto vain on tarpeeksi tyttömäinen, niinkuin mini. Jos se taas olisi joku 3 metriä leveä jenkkilossi niin sitten sitä olisi jo pakko ajaa itse, vaikka kännissä. Mutta mini käy hyvin. Voi vähän niinkuin pörhistellä siinä sitten että tämmönen leikkikalu me tolle meidän emännälle hommattiin, minä juon nyt kaljaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mikä on Fatta? :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Lolita kirjoitti:Pitikin mennä taas aukomaan päätään Twitterissä, tällä kertaa kohteina Amnesty ja Stubb :?
Kun olen yleensä vielä innoissani ja vähän väärässä ja puhun asioista, jotka eivät minulle kuulu.
Url?
küllküll

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Elppis kirjoitti:Mikä on Fatta? :oops:
http://urbaanisanakirja.com/word/fatta/
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Manaaja kirjoitti:Kuinka pitkän ne 13-senttiset sitten tekee kokonaisuudesta? Sulla on väärää informaatiota.....
reilut 180cm :oops: . Näin nuo "pojat" mulle sanoi. Ei ole mitään väliä, millaisella autolla naiset ajaa, kunhan vaan näkyy paljasta säärtä yms... :roll:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vittuako se teille tai kellekään kuuluu missä mulle kuuluvat rahat on. Ehkäpä saan niitä tarvittaessa jostain pikkuhiljaa?
Loppujen lopuksi aika herttaista, kun sä aina lopulta kerrot itse. :D

Siis loppujen lopuksi ihan sama rahaa tai ei, mutta sä et vaan pysty olemaan kertomatta tai vihjaamatta epäsuorasti :)
Kuten sanoin, en ottanut rahaa vastaan - siitä on paperit.
Kummallista, kun sä toisaalta välillä hehkutat, miten on mukavaa, kun on viimeinkin päässyt siitä köyhyydestä.

Todella kummallista.
Dumis

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mirkku kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kuinka pitkän ne 13-senttiset sitten tekee kokonaisuudesta? Sulla on väärää informaatiota.....
reilut 180cm :oops: . Näin nuo "pojat" mulle sanoi. Ei ole mitään väliä, millaisella autolla naiset ajaa, kunhan vaan näkyy paljasta säärtä yms... :roll:
Niin jos tahtoo saada semmoisen miehen joka tarttee jatkuvasti kuolakupin kesällä kun kävelee kadulla.
Kyl mä ainakin olisin otettu jos naisella olis joku oikeasti muutenkin valittu auto kuin pelkän ulkonäön perusteella.

Toki kyl sääretkin kelpaa, mutta onhan sitä muutakin naisessa :P
Viimeksi muokannut Dumis, 20.05.2011 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kamoon Dave, anna olla jo ton hiillostuksen kanssa. Muistaakseni oot itsekin käyttänyt sosiaalitukijärjestelmää hyväksesi nuorempana, joten vähän pata kattilaa nyt.
Olen, ja myönnän sen. Myönnän tehneeni väärin.
Ja nyt ninnin pitäis sun mielestä tehdä samat? Ero vain on siinä että sun rikos on jo vanhentunut plus sun ja sun perheen talous on paksu ja turvattu.

Ninnin rikos taas ois ajankohtainen ja sen taloudelliset ongelmat ja niistä syntyvät stressiraivoamiset ja muut negatiiviset lieveilmiöt rikkoo sen kakaratkin.
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Kummallista, kun sä toisaalta välillä hehkutat, miten on mukavaa, kun on viimeinkin päässyt siitä köyhyydestä.

Todella kummallista.
Niin. Mä saan rahaa tarvitessani. En mä ökyile muuta kuin muuttamalla unelmakämppääni - ja menemällä takas töihin?
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kamoon Dave, anna olla jo ton hiillostuksen kanssa. Muistaakseni oot itsekin käyttänyt sosiaalitukijärjestelmää hyväksesi nuorempana, joten vähän pata kattilaa nyt.
Olen, ja myönnän sen. Myönnän tehneeni väärin.
Ja nyt ninnin pitäis sun mielestä tehdä samat? Ero vain on siinä että sun rikos on jo vanhentunut plus sun ja sun perheen talous on paksu ja turvattu.

Ninnin rikos taas ois ajankohtainen ja sen taloudelliset ongelmat ja niistä syntyvät stressiraivoamiset ja muut negatiiviset lieveilmiöt rikkoo sen kakaratkin.
Kuten sanottua, laillisisesti mä en ole tehnyt mitään väärin. Ja lapsiani en ole rikkonut, supermama.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Loppujen lopuksi aika herttaista, kun sä aina lopulta kerrot itse. :D

Siis loppujen lopuksi ihan sama rahaa tai ei, mutta sä et vaan pysty olemaan kertomatta tai vihjaamatta epäsuorasti :)
Kuten sanoin, en ottanut rahaa vastaan - siitä on paperit.
Kummallista, kun sä toisaalta välillä hehkutat, miten on mukavaa, kun on viimeinkin päässyt siitä köyhyydestä.

Todella kummallista.
No ei ole, sä et ND osaa lukea rivien välistä. Sitä rahaa tulee selkeästi joltain kolmennelta osapuolelta, jonka mielestä Ninni saa/ansaitsee osan perinnöstä/vakuutusrahoista/vai-mitä-ne-nyt-oli, mutta ei laillisesti saanut niitä nimiinsä. Tai sit on vaan hiton hyvin kierretty lakipykälät.

Mä katoin just tilin saldon ja vähän itkettää. Onneksi itkeä tarvitsee vain muutaman päivän, joten lähden nyt tuhlaamaan ne loputkin tilin sisälmykset -> Itäkeskukseen syömään kiinalaista ruokaa ja ostamaan itselleni kirja. Mä olen reippaasti käynyt läpi abt 1/3 meidän komeroista/laatikostoista tänään, eihän täällä ole enää pakattavana kuin keittiö ja vaatteet :cheer:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kamoon Dave, anna olla jo ton hiillostuksen kanssa. Muistaakseni oot itsekin käyttänyt sosiaalitukijärjestelmää hyväksesi nuorempana, joten vähän pata kattilaa nyt.
Olen, ja myönnän sen. Myönnän tehneeni väärin.
Ja nyt ninnin pitäis sun mielestä tehdä samat? Ero vain on siinä että sun rikos on jo vanhentunut plus sun ja sun perheen talous on paksu ja turvattu.

Ninnin rikos taas ois ajankohtainen ja sen taloudelliset ongelmat ja niistä syntyvät stressiraivoamiset ja muut negatiiviset lieveilmiöt rikkoo sen kakaratkin.
Ihan hyviä pointteja.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Dumis kirjoitti: Toki kyl sääretkin kelpaa, mutta onhan sitä muutakin naisessa :P
Esim. pillu! :P
Manaaja

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kuinka pitkän ne 13-senttiset sitten tekee kokonaisuudesta? Sulla on väärää informaatiota.....
reilut 180cm :oops: . Näin nuo "pojat" mulle sanoi. Ei ole mitään väliä, millaisella autolla naiset ajaa, kunhan vaan näkyy paljasta säärtä yms... :roll:
Sellaiset miehet ajattelee naista pelkkänä panona, eivätkä anna mahdollisuutta aidolle rakkaudelle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kreitsu kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Toki kyl sääretkin kelpaa, mutta onhan sitä muutakin naisessa :P
Esim. pillu! :P
Ja Perse! :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enkä mä ole stressaantunut, hyvin iloinen ihminen tällä hetkellä. Tytön asiat toki ahistaa mutta kaikki muu on kohillaan :h:
Dumis

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Toki kyl sääretkin kelpaa, mutta onhan sitä muutakin naisessa :P
Esim. pillu! :P
Ja Perse! :h:
Senkin esineellistäjät!

edit: ja tietty TISSIT!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:
Esim. pillu! :P
Ja Perse! :h:
Senkin esineellistäjät!

edit: ja tietty TISSIT!
2/3 = mitä isompi sitä parempi. Valitkaa itse mitkä 2/3.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ja Perse! :h:
Senkin esineellistäjät!

edit: ja tietty TISSIT!
2/3 = mitä isompi sitä parempi. Valitkaa itse mitkä 2/3.
Kyl isot tissit kelpais, mutta pärjää sitä normeillakin 8)
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mirkku kirjoitti:Näin nuo "pojat" mulle sanoi.
... joo. Ja noi "pojat" onkin sellasia viidenkympin villityksestä kärsiviä setiä, jotka fantasioi mielessään sellasista kaksikymppisistä.

Mä niiiinn tykkään mun ministä. Siihen mahtuu enemmän kuin näppärästi kakara, kaksi koiraa ja kassi viikonloppureissuja varten. Eipä täällä kaupungissa tuon isompaa autoa tarttekaan.
Dumis kirjoitti:Senkin esineellistäjät!

edit: ja tietty TISSIT!
SIIS TÄH!?!? Eikö naisessa olekaan tärkeintä se sisäinen kauneus?? :x
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti: Eikö naisessa olekaan tärkeintä se sisäinen kauneus?? :x
Ainoastaan rumissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti: Kyl isot tissit kelpais, mutta pärjää sitä normeillakin 8)
Mä luin että "pärjää sitä sormellakin" :oops: :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei ne tissit ole niin tärkeät. Tärkeää on, että nainen osaa lukea vatsallaan sängyssä kirjaa, koska pyllyn kaari. Pyllyssä on sitäpaitsi reikä jonka kautta pääsee käsiksi sisäiseen kauneuteen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:Kertokaas ny miehet, saaks avoautoilla pimppiä? Pakko kyl myöntää että kun näkee semmosen ni pääni kääntyy ihailemaan (ei tosin kuskia) ja varsinkin vanhat avokuplat on ihQui :h:
En ole kokeillutkaan, mutta minua huolettaa eikö maastureilla tai citymaastureilla (ainakin jos ovat Land Rovereita) saa pillua?

Dilemma minulla, että paremmin osaisin lirkutella viherpiiperöhippityttöjä, ja ne misut taas eivät pidä SUVeista, jopa halveksivat niitä ja niiden ajajia. Minusta tuo on järjenvastaista. Minulla nimittäin maasturit ja varsinkin Land Rover yhdistyvät luontoon, ovat olleet osa kuuluisien luonnonsuojelijoiden imagoa ja joillain Adamsoneilla Lantikan katolla kulki elävä leijonakin.