perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12398
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: Minulla nimittäin maasturit ja varsinkin Land Rover yhdistyvät luontoon, ovat olleet osa kuuluisien luonnonsuojelijoiden imagoa ja joillain Adamsoneilla Lantikan katolla kulki elävä leijonakin.
Millä lailla ne yhdistyvät luontoon? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
RP

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Yeah! Ukkelin duuni tarjoaa kesäpäivien kunniaksi reissun särkkikseen koko perheelle, mikä on ihan super cool koska ollaan suunniteltu sinne menoa muutenkin. Tosi ihkua, delfinaario/planetaario täältä tullaan <3
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomaa että on perjantai kun mielessä on taas vaan pyllyt ja pillut ja tissit ja sääret :D
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti: Minulla nimittäin maasturit ja varsinkin Land Rover yhdistyvät luontoon, ovat olleet osa kuuluisien luonnonsuojelijoiden imagoa ja joillain Adamsoneilla Lantikan katolla kulki elävä leijonakin.
Millä lailla ne yhdistyvät luontoon? :?
No daa..
Nelivetoiset maasturit on suunniteltu liikkumaan luonnossa niiden tarpeita varten, joiden pitää luonnossa liikkua. Esim. luonnontutkijat ja luonnonsuojelijat Afrikassa. Tai kenen vaan seuduilla, jossa ei kunnon teitä ole ja silti pitää viedä tavaraa tai perhettä. (Suomalaisessa pystymetsässä kyll hieman vaikeempaa).

Siis ihan eri juttu kuin juppien elvistelyä varten tehdyt asfalttiteiden urheiluautot tai bulevardisportit.
Manaaja

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Siinä sitä on kommunistis-naturalistista ideologiaglamouria kerrassaan kun poikuus parkkeeraa lantikan orimattilalaiselle paskapellolle kuin savannille konsanaan ja kuvaa sitten leijonia ja afrikannorsuja luonnollisessa ympäristössään. Tuulilasin yläreunassa on keltainen tarra jossa lukee "Camel Trophy Tuning".
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Enkä mä ole stressaantunut, hyvin iloinen ihminen tällä hetkellä. Tytön asiat toki ahistaa mutta kaikki muu on kohillaan :h:
No joo, tässä yleisessä sossupokeilussa ja rääpimisessä on jäänyt unholaan se Nitan kiusaaminen. Oikeesti, olisin tosi huolissani tuollaisesta "seksi"kiusaamisesta. Lupasiko koulu tehdä asialle jotain? Tiedättekö kuka se poika on ja yhteyttä vanhempiin?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Enkä mä ole stressaantunut, hyvin iloinen ihminen tällä hetkellä. Tytön asiat toki ahistaa mutta kaikki muu on kohillaan :h:
No joo, tässä yleisessä sossupokeilussa ja rääpimisessä on jäänyt unholaan se Nitan kiusaaminen. Oikeesti, olisin tosi huolissani tuollaisesta "seksi"kiusaamisesta. Lupasiko koulu tehdä asialle jotain? Tiedättekö kuka se poika on ja yhteyttä vanhempiin?
Jep, pojan vanhempiin luvattiin ottaa yhteyttä heti kun MINÄ "sekaannuin" asiaan.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12398
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti: Minulla nimittäin maasturit ja varsinkin Land Rover yhdistyvät luontoon, ovat olleet osa kuuluisien luonnonsuojelijoiden imagoa ja joillain Adamsoneilla Lantikan katolla kulki elävä leijonakin.
Millä lailla ne yhdistyvät luontoon? :?
No daa..
Nelivetoiset maasturit on suunniteltu liikkumaan luonnossa niiden tarpeita varten, joiden pitää luonnossa liikkua. Esim. luonnontutkijat ja luonnonsuojelijat Afrikassa. Tai kenen vaan seuduilla, jossa ei kunnon teitä ole ja silti pitää viedä tavaraa tai perhettä. (Suomalaisessa pystymetsässä kyll hieman vaikeempaa).

Siis ihan eri juttu kuin juppien elvistelyä varten tehdyt asfalttiteiden urheiluautot tai bulevardisportit.
Mutta ihan samalla lailla ne kuluttaa bensaa ja saastuttaa ilmaa.
Kai sinäkin ajat sillä kunnollisilla teillä etkä "luonnossa"?
Kun olet luonnonsuojelun(kin) puolesta tällä foorumilla kirjoittanut olisi kiinnostavaa tietää miten se ilmenee omissa elämäntavoissasi?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mirkku kirjoitti: Eikö naisessa olekaan tärkeintä se sisäinen kauneus?? :x
Ainoastaan rumissa.
Ahaa. Nyt mä ymmärrän, miksi äiti aina puhui mulle sisäisen kauneuden tärkeydestä :roll:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23523
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Kunhan ei lyönyt käteen Tikkurilan värikarttaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Orjantai? Voisin alkaa seksiorjaksi tai sitten vauvaksi?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti: Mutta ihan samalla lailla ne kuluttaa bensaa ja saastuttaa ilmaa.
So what? Etkö sinäkään tajua, että maalla ja pikkukaupungeissakaan ei pärjää ilman autoa? No tulepa kantamaan äitiäni ja ostoksiaan sylissäsi tai fillarilla. Tai elä täällä yksinäsikin bussikyytien varassa.
Homeboy65 kirjoitti: Kai sinäkin ajat sillä kunnollisilla teillä etkä "luonnossa"?
Enimmäkseen, mutta mun elämässä usein joudun paikkoihin, joihin ei kaksvetoisella viittisi lähteä. Ens talvena voitaisiin kokeilla Manaajan homobiiliä vastaan, miten pääsisi hangen läpi topparoikan kanssa kaivolleni keskellä peltoa. Vaikka siellä ei ole niitä nosruja. Myös pikku metsätieni ja niillä kääntyminen pusikon kautta on ongelma.

Otan tuon takaisin. Manaajahan suositteli Davelle Land Rover Discoveryä! :D Luultavasti seuraava autoni.
Homeboy65 kirjoitti: Kun olet luonnonsuojelun(kin) puolesta tällä foorumilla kirjoittanut olisi kiinnostavaa tietää miten se ilmenee omissa elämäntavoissasi?
Yhtä paljon kuin sinunkin, hahaha!
Pointti vaan, että kumma että viherpiiperöt näkevät enemmän punaista juurikin ihan hyvässä tarkoituksessa luonnossa liikkumista varten tehdyistä maastureista tai citymaastureista, kuin elvistelevistä urheiluautoista. Tietysti eri juttu jos ostaisi maasturintapaisen vain asfalttia varten. Se on homoa kuin Dave.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Homeboy65 kirjoitti:Kun olet luonnonsuojelun(kin) puolesta tällä foorumilla kirjoittanut olisi kiinnostavaa tietää miten se ilmenee omissa elämäntavoissasi?
Tuota.. mitenkäs tuo eläinoikeusaktivismi taas ilmenikään sun elämäntavoissasi?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tuli taas aamulla huomattua, miten hemmetin helposti mut saa vedettyä mukaan kaikenlaiseen kikkailuun ja kisailuun auton kanssa. Onneks ei ole mitään tykkiä alla... Meinasin myös saada parkkisakot, koska luonnollisestikin parkkeerasin just siihen mikä oli lähinnä. Kauniisti hymyilin parkkipekalle, ja se antoi asian olla "tällä kertaa". Nyt olis kevättä rinnassa, mutta ulkona on suunnilleen pakkasta. Missä viipyy kesä?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
trueby
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 20.05.2011 13:15

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja trueby »

[quote="ninnithequeen"][quote="exsu"][quote="ninnithequeen"]
Puolet ja puolet. Vittu mä en mikään "etävanhempi" ole.[/quote]

Käsittääkseni lähivanhempi on se, jonka kodissa lapsi on kirjoilla ja etävanhempi sitten se toinen.[/quote]

Asuu Nita täälläkin, joten vihaan tuota etävanhempi sanaa. Koulun takia se isällään on kirjoilla.[/quote]

Nita on sulla joka toinen viikonloppu. Miten se menee puolet ja puolet? Kela ei muuten maksa lapsilisää kuin yhdelle vanhemmalle. Kirjoilla se on Uk:lla koska se ASUU siellä. Lapsilisät menee siis sen tilille. Mitä sä kostut täällä valehtelemisesta?
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

trueby kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
exsu kirjoitti:
Käsittääkseni lähivanhempi on se, jonka kodissa lapsi on kirjoilla ja etävanhempi sitten se toinen.
Asuu Nita täälläkin, joten vihaan tuota etävanhempi sanaa. Koulun takia se isällään on kirjoilla.
Nita on sulla joka toinen viikonloppu. Miten se menee puolet ja puolet? Kela ei muuten maksa lapsilisää kuin yhdelle vanhemmalle. Kirjoilla se on Uk:lla koska se ASUU siellä. Lapsilisät menee siis sen tilille. Mitä sä kostut täällä valehtelemisesta?
Suksihan sinä vittuun valehtelemasta, kuka lienetkin. Nita on jokatapauksessa kohta täällä KOKO ajan, kiitos. Ja UK antaa mulle puolet lapsilisästä. Daah?

Ja UK viettää joulut täällä, tiedoksi.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Saatiinko me lisää hullunkurisen perheen jäseniä tänne? Voisko nää kaikki bannata lapsen edun nimissä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vagabondo kirjoitti:Saatiinko me lisää hullunkurisen perheen jäseniä tänne? Voisko nää kaikki bannata lapsen edun nimissä.
Nitsku ei onneksi tiedä tätä palstaa :roll:
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joka toinen viikonloppu....kukahan se täällä valehtelee, häh?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9457
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

ninnithequeen kirjoitti:Nitsku ei onneksi tiedä tätä palstaa :roll:
Etkö sä ymmärrä, että sulla on täällä kuvia, joista ihmiset tunnistaa ja linkki henk. koht. sivuillesi. Ei ole kyse siitä lukeeko lapsesi tätä, vaan siitä että tämä on julkinen palsta jota kuka tahansa voi lukea. Ihan kaikkea ei kannattaisi tuoda julkisuuteen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
trueby
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 20.05.2011 13:15

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja trueby »

Vagabondo kirjoitti:Saatiinko me lisää hullunkurisen perheen jäseniä tänne? Voisko nää kaikki bannata lapsen edun nimissä.

Sana kiertää. Piti tulla itse katsomaan Ninnin juttuja. Juttuja todellakin.
trueby
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 20.05.2011 13:15

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja trueby »

[quote="ninnithequeen"]Joka toinen viikonloppu....kukahan se täällä valehtelee, häh?[/quote]

Sinä. Ja Paljon.
trueby
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 20.05.2011 13:15

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja trueby »

ninnithequeen kirjoitti:
trueby kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Asuu Nita täälläkin, joten vihaan tuota etävanhempi sanaa. Koulun takia se isällään on kirjoilla.
Nita on sulla joka toinen viikonloppu. Miten se menee puolet ja puolet? Kela ei muuten maksa lapsilisää kuin yhdelle vanhemmalle. Kirjoilla se on Uk:lla koska se ASUU siellä. Lapsilisät menee siis sen tilille. Mitä sä kostut täällä valehtelemisesta?
Suksihan sinä vittuun valehtelemasta, kuka lienetkin. Nita on jokatapauksessa kohta täällä KOKO ajan, kiitos. Ja UK antaa mulle puolet lapsilisästä. Daah?

Ja UK viettää joulut täällä, tiedoksi.
Meinaako tuo, että olet hakenut huoltajuutta? En tajua miten joulu tähän liittyy.
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vagabondo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nitsku ei onneksi tiedä tätä palstaa :roll:
Etkö sä ymmärrä, että sulla on täällä kuvia, joista ihmiset tunnistaa ja linkki henk. koht. sivuillesi. Ei ole kyse siitä lukeeko lapsesi tätä, vaan siitä että tämä on julkinen palsta jota kuka tahansa voi lukea. Ihan kaikkea ei kannattaisi tuoda julkisuuteen.
Ketkähän ne katkerat paskat on kun tulee tänne asti vittuilemaan? Mul on ollu noi kuvat täällä Kityn alkuajoista asti ja ne on muistoja.

Mul on hitto soikoon uus (tällä kertaa hyvä) mies ja huoli vaan tyttärestäni. MUN tyttärestäni. Vittu antakaa jo olla. Ja jos se että soitan koululle kiusaamisesta estää UK:ta lainaamasta muuttolaatikoita, on jo aika överiä. Tyttö ois helposti jaksanut kaksi kpl niitä kantaa kun kotiin tulee tänään, (UK:n autolla). Täynnä intoa muutostamme mussukka on. Äitille kerrotaan muutenkin enemmän asioita kuin isille.
ninnithequeen

Re: perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

trueby kirjoitti:
Meinaako tuo, että olet hakenut huoltajuutta? En tajua miten joulu tähän liittyy.
Sittenhän näätte.

PS. mä olen Nitan huoltaja.
Vastaa Viestiin