Maailmanlopun jälkeinen sunnuntai

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Maailmanlopun jälkeinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja pix »

Var så goda!
ninnithequeen

Re: Maailmanlopun jälkeinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joutuu nukkumaan olkkarin lattioilla patjalla kainalonsa kanssa kun omat ja naapurin lapset on varastanut sängyt :roll:

Miks kainalot kuorsaa, mua VÄSYTTÄIS!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maailmanlopun jälkeinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Joutuu nukkumaan olkkarin lattioilla patjalla kainalonsa kanssa kun omat ja naapurin lapset on varastanut sängyt :roll:

Miks kainalot kuorsaa, mua VÄSYTTÄIS!
Seuraavaksi saat oikein kainalopiarun? Mailliin"Loirii"

Mene nukkumaan kulkematta lähtöruudun kautta!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maailmanlopun jälkeinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sunnuntaihesari edessä ja sitten takaisin kattoa, laatoitusta ja puutarhaa laittamaan. Katon putsin saa tänään tältä osin tehtyä loppuun, vihdoinkin.
Flunssa saisi nyt lähdettyään pysyä pois ainakin vuoden verran.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maailmanlopun jälkeinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vatuttaa kyllä huolella se, että se kansalaistottelematon ravintolapäivä oli EILEN EIKÄ TÄNÄÄN KUTEN LUULIN. Kerpele. Söimme sitten lintsillä hampurilaisaterian, kun tarjolla ois ollu hemmetinmoinen valikoima kaikkea jännää ympäri kaupunkia. KIVA. Onneks elokuussa vastaava tapahtuma taas tarjolla.

http://www.facebook.com/ravintolapaiva
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maailmanlopun jälkeinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oli ajatuksissa käydä tänään vetämässä Death burger, mutta palasinkin sitten jo eilen Kehä I:n sisäpuolelle. No onhan parin viikon päästä uusi mahdollisuus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Maailmanlopun jälkeinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Oli ajatuksissa käydä tänään vetämässä Death burger, mutta palasinkin sitten jo eilen Kehä I:n sisäpuolelle. No onhan parin viikon päästä uusi mahdollisuus.
Juttutuvassa pitäis käydä syömässä se kilon bursa. Joko mennään?
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Maailmanlopun jälkeinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Oli ajatuksissa käydä tänään vetämässä Death burger, mutta palasinkin sitten jo eilen Kehä I:n sisäpuolelle. No onhan parin viikon päästä uusi mahdollisuus.
Juttutuvassa pitäis käydä syömässä se kilon bursa. Joko mennään?
Olen kuullut huhua, että myös Scanburgerissa saa (ainakin tällä hetkellä) Ylipäällikkö-nimistä hampurilaista joka painaa kilon. En sitten laadusta tiedä, en ole itse kokeillut.
Manaaja

Re: Maailmanlopun jälkeinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Oli ajatuksissa käydä tänään vetämässä Death burger, mutta palasinkin sitten jo eilen Kehä I:n sisäpuolelle. No onhan parin viikon päästä uusi mahdollisuus.
Juttutuvassa pitäis käydä syömässä se kilon bursa. Joko mennään?
Olen kuullut huhua, että myös Scanburgerissa saa (ainakin tällä hetkellä) Ylipäällikkö-nimistä hampurilaista joka painaa kilon. En sitten laadusta tiedä, en ole itse kokeillut.
Saahan sieltä joo, huomasin viimeksi kun kävelin kampista jellonatorille. Ainoa vaan että ei vaikuttanut kovin hyvältä kahdesta syystä... Ensinnäkin siinä on neljä sämpylää, joten se vaikutti aika tuhdilta pullamössöburgerilta. Pihvit vaikutti näyttelevän kokonaisuudessa melko pientä osaa. Toisekseen ton pullakerrostelurakenteen ansiosta se vaikuttaa ihan mahdottomalta syödä pikaruokapaikkatyyliin paperista. Ei erkilläkään aukea suu tunkemaan sitä tornitaloa sinne, vaan se pitäisi tarjota ravintolatyyliin lautaselta aterimien kanssa. Joten taitaa jäädä väliin, ellei se nyt ihan väkisin kävele vastaan.
Vastaa Viestiin