Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Hebuli

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kreivitar kirjoitti:Joo, mutta nyt on tarkoitus puhua nimenomaan TISSIEN tuijottelusta ja niille juttelemisesta. Nih!
Tarkoitatko sanoa että monet naiset unohtavat aktivoida ne lähtiessään ulos? Ei ihmekään jos eivät kuule mitä sanon heille ravintolassa. Eikö niitä säädetä niistä nappuloista?
gullible

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja gullible »

SingleMalt kirjoitti: Minä myös! Suvisen gallerian kuvasta päätellen, minä osoittaudun myös juntiksi.
Kyllä! Jo pelkkä kuvagallerian näkeminen sai aikaan puhumista tisseille!
killkill

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Miksi et ole iloinen siitä, että sinussa on vastakkaista sukupuolta kiinnostavia ominaisuuksia?
Nainen tulee huomioida Ihmisenä ja Kokonaisuutena.
Sitten kun olet osoittanut rakastavasi koko pakettia, saat tuijotella ja puristella titzeneitä niin paljon kuin ikinä haluat. Muussa tilanteissa rinnoille huomion suominen tekee sinusta naisen silmissä kuolaavan idiootin.

Tiedän, ei tässä ole päätä eikä häntää.
Oletteko muuten huomanneet, hyvät veljet, miten paljon laittautunutta naista sapettaa baaritiskillä, jos ignoraat hänet tarkoituksella?
Hebuli

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kreivitar kirjoitti:Tuijottavatko naiset miehen miehuutta keskustellessa? Jos pullottaa, niin miksei, vastaisin itse.
Noin kai se menee. Internet-suuruus John Falcon(*) on tuota joskus testannutkin käyttämällä tiukkoja pyöräilyshortseja. Naiset jäävät kovin herkästi tuijottamaan perään ällistyneen näköisinä jo pelkästään kadulla kävellessä.

(*)Väittää muistaakseni olevansa John Holmesin avioton poika, arvaatte ehkä millä perustein.
tonttu8

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Joo, täälläkin on törmätty tuohon tuijotteluun ja tisseille puhumiseen. En jaksa tuosta tuijottelusta niinkään vaivaantua mutta kun minulle puhutaan tahdon, että minua katsotaan SILMIIN ja siitä kyllä olen huomauttanutkin.
MGandhi

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

killkill kirjoitti:Oletteko muuten huomanneet, hyvät veljet, miten paljon laittautunutta naista sapettaa baaritiskillä, jos ignoraat hänet tarkoituksella?
En ole huomannut, koska naiset noraa mut aina oletusarvoisesti, joten ei ne mun norailujakaan huomaa.
Kreivitar

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Hebuli kirjoitti: Tarkoitatko sanoa että monet naiset unohtavat aktivoida ne lähtiessään ulos? Ei ihmekään jos eivät kuule mitä sanon heille ravintolassa. Eikö niitä säädetä niistä nappuloista?
En vaan asiayhteyttä tähän ketjuun, jossa puheenaiheena nimenomaan on tissit. Kikkeleille voidaan perustaa oma ketju, vaikka täytynee nolona myöntää, että antauduin itsekin sivupoluille kommentoimaan miehuuden olemuksen ihmeellistä maailmaa miehen haarovälistä katsottuna ja siitähän en nähtävästi mitään tiedä.
SingleMalt

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:Oletteko muuten huomanneet, hyvät veljet, miten paljon laittautunutta naista sapettaa baaritiskillä, jos ignoraat hänet tarkoituksella?
Ei voi pitää paikkaansa. Nainenhan laittautuu aina vain itseänsä varten?
MGandhi

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SingleMalt kirjoitti:
killkill kirjoitti:Oletteko muuten huomanneet, hyvät veljet, miten paljon laittautunutta naista sapettaa baaritiskillä, jos ignoraat hänet tarkoituksella?
Ei voi pitää paikkaansa. Nainenhan laittautuu aina vain itseänsä varten?
MUHAH! Nimenomaan itseään varten. Ei miehiä tai varsinkaan muita naisia varten.
Exsat

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Jos mä pukeudun itse niin, että rinnat näkyy niin en ota pahalla sitä, vaikka niitä hieman tuijotetaankin. Joskus olen huvittuneena huomauttanut, jos jonkun katse on jäänyt lepäämään liian pitkäksi ajaksi johonkin osaan vartaloani, mutta harvoin. Kaikki kähmiminen ja puristelu ovat sitten asia erikseen.
RolloTomasi

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

SingleMalt kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa. Nainenhan laittautuu aina vain itseänsä varten?
Ehka he saavat jonkinlaista tyydytysta siita, etta tietavat nayttavansa hyvalta toisten silmissa?
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 08.11.2005 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti: Ehka he saavat jonkinlaista tyydytysta siita, etta tietavat nayttavansa hyvalta toisten silmissa?
No onhan se kiva näyttää hyvältä kivoissa vaatteissa :roll:
killkill

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja killkill »

MGandhi kirjoitti:Ei miehiä tai varsinkaan muita naisia varten.
Toinen hykerryttävä ilmiö:
Otetaan tilanne jossa seisot ravintolassa juttelemassa daamille. Ohitsenne purjehtii nätti yöperhonen, huomattavasti näyttävämpi kuin keskustelukumppanisi. Seuraapa juttukaverisi ilmeitä ja katsetta. Vertikaaliskannaus 1-2 kertaa, nenä nousee vähän ja nyrpistyy. Etenkin jos katseen kohteella on bebaa tai etuvarustusta keskivertoa enemmän, seuraa kuuluva tuhahdus tai niskojen nakkelu.
Kannattaa muuten olla tarkkana, ettei skannauksen päätyttyä keskustelukumppanisi yllätä sinua tuijottamasta tätä ohikulkijaa :D
Kreivitar

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Onpas monella äijällä aika mahtipontinen käsitys siitä, että naisen (etenkin ulkonäkö)motiivit ovat riippuvaisia miehestä. Oli tosiaan aikakausi ja edelleen kulttuureita, joissa ns. ulkonäkökeskeiset arvot etenkin naisten keskuudessa ovat hyvin tärkeitä. En kiellä, etteivätkö olisi edelleen.

Toisinaan kuitenkin turhauttaa tuo äijämäinen yleistys, koska tuntuu että ainoa motiivi, joka naisen käytökselle nähdään on riippuvainen miehestä – siis miessukupuolesta. Ikään kuin (mies)sukupuoli voisi säädellä joka tasolla naisen käytöstä. Aika suuruudenhullu ajatus ja siksi ihmettelen, miksi niin harva mies itse tajuaa omaa mahtisonnimaisuuttaan. Minä en usko, että naisen käytös on riippuvainen miehen sukupuolesta, kuten en usko että miehen (tai kenenkään) käyttäytymistä on järkevää perustella yksinomaan (naisen) sukupuolella. Se olisi mielestäni yksisilmäistä.


On muuten tutkittu, että myös miesten asenne omaan ulkonäköön on muuttumassa. Siihen kiinnitetään nykyään enemmän huomiota. Miehet ovat muuttumassa ”akkamaisiksi”.

Mikä sitten oikeastaan on ”akkamaista” ja miten voidaan väittää, että kiinnitetään enemmän huomiota? Mihin verrattuna? Ei tarvitse lukea historiaa kovin kauas taaksepäin huomatakseen, että miehet ovat olleet hyvin kiinnostuneita ulkonäöstään kautta aikain. Muun muassa Venäjän historia on pullollaan erimerkkejä siitä, miten miehen tulee olla kaunis. Ja huom. nimenomaan KAUNIS.

Ranskalaiset miehet heiluttivat käsiään, etteivät verisuonet alkaisi pullottaa kämmenselässä, koska sitä (kohonneita suonia) pidettiin rumana silloin. Käsien (myös miesten ja etenkin ylhäistön) tuli olla valkoiset ja sileät.

Miksi muuten nainen – tai yhtä hyvin mies – ei saisi huoltaa itseään ilman että joku suuruudenhullu kuvittelee hänen tekevän sen vastakkaisen sukupuolen tähden. Itse meikkaan hyvin hillitysti tarkoituksenani häivyttää rumia piirteitä ja korostaa niitä omasta mielestä kauniita. En tee sitä miesten takia, vaan tosiaan – yllätys yllätys – itseni.

Siksi, että minulla on varmempi ja siistimpi olo, kun on naamari siisti ja tukka hyvin. En myöskään kehtaisi esiintyä homssuisena työpaikallani. Homssuinen olo minulle tulee ilman meikkiä. Lenkille mennessä en sen sijaan meikkaa, koska tämä toiminto ei edellytäkään siistiä olemusta.

En usko olevani ainoa nainen, joka näin ajattelee ja toimii. Tästä kertonee myös se, että kaikki naiset eivät meikkaa. Vaikka miehen logiikallahan tämä kai tarkoittaisi, etteivät he ole kiinnostuneita miehistä (tahallinen ilkeily kohderyhmälle)?


Ps. En jaksa kuunnella jaaritusta mahdollisesta feminismistä. Se on mielestäni ala-arvoinen ja vähä-älyinen argumentti, jota käytetään ihmistä vastaan silloin kun ei viitsitä lukea kunnolla tekstiä. Miehet ovat ihania: suuria ja tuntemattomia.

Sen sijaan sukupuolesta riippumatta minua etoo asioiden yksisilmäinen tarkastelu ja etenkin ”sukupuolisodat”, joissa ilmeisesti ainoana tavoitteena on esittää mahdollisimman epämieluisia argumentteja vastakkaisesta sukupuolesta. Mitä järkeä?
1108

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Naiset valittavat että "Suomalainen mies ei puhu eikä pussaa".
Sitten kun tämä raasu yrittää kommunikointia niin syytetään rintojen tuijottamisesta. Koittakaa nyt akat päättää!

Reilukerhon kokoontumisajotko täällä on käynnissä?
Dumari

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kreivitar kirjoitti:Ranskalaiset miehet heiluttivat käsiään, etteivät verisuonet alkaisi pullottaa kämmenselässä
En muuten enää ikinä heiluttele käsiäni!
Exsat

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kreivitar kirjoitti:Onpas monella äijällä aika mahtipontinen käsitys siitä, että naisen (etenkin ulkonäkö)motiivit ovat riippuvaisia miehestä. Oli tosiaan aikakausi ja edelleen kulttuureita, joissa ns. ulkonäkökeskeiset arvot etenkin naisten keskuudessa ovat hyvin tärkeitä. En kiellä, etteivätkö olisi edelleen.
Mä olen huomannut jumpassa käydessä hassun ilmiön. Meidän salilla on yksi miesohjaaja ja loput naisia. Sali on naistensali, joten miehiä ei käy asiakkaina lainkaan. Miesohjaajan vetämillä tunneilla naiset kilpailevat selvästi keskenään, ovat toisiaan kohtaan aggressiivisia ja pukeutuvat näyttävämmin. Naisohjaajan tunnilla tunnelma ja asustus on rennompi. Ja edellinen niin rengastetuilla kuin muillakin naisilla ja siitäkin huolimatta, että se miesohjaaja on melko.. neitimäinen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pikavieraillessani sanon, että minulla tissien tuijotus on usein tahatonta, johtuen ujoudesta. Arkana en koko ajan jaksa katsoa silmiin, vaan katseeni laskeutuu ylävartalon korkeudelle, ihan tiedostamatta, että naisellahan on siinä ne tissit.

Hullumpaakin voi sattua. Käydessäni prof. Anto Leikolan vastaanotolla tajusin myöhemmin pää painuksissa "tuijotelleeni" hänen MUNIAAN!!
Kreivitar

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Exsat kirjoitti: Mä olen huomannut jumpassa käydessä hassun ilmiön. Meidän salilla on yksi miesohjaaja ja loput naisia. Sali on naistensali, joten miehiä ei käy asiakkaina lainkaan. Miesohjaajan vetämillä tunneilla naiset kilpailevat selvästi keskenään, ovat toisiaan kohtaan aggressiivisia ja pukeutuvat näyttävämmin. Naisohjaajan tunnilla tunnelma ja asustus on rennompi. Ja edellinen niin rengastetuilla kuin muillakin naisilla ja siitäkin huolimatta, että se miesohjaaja on melko.. neitimäinen.
Meitä on moneen junaan ja se on ihan fine. Minua etookin lähinnä yleistys jonkin yksittäisen ryhmän perusteella niin ettei muita asianhaaroja oteta huomioon.
MGandhi

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Kreivitar kirjoitti: Ps. En jaksa kuunnella jaaritusta mahdollisesta feminismistä. Se on mielestäni ala-arvoinen ja vähä-älyinen argumentti, jota käytetään ihmistä vastaan silloin kun ei viitsitä lukea kunnolla tekstiä. Miehet ovat ihania: suuria ja tuntemattomia.
Minä ainakin laittaudun baariin naisia varten. Nih!
Kreivitar

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Dumari kirjoitti: En muuten enää ikinä heiluttele käsiäni!
Miksi? :D
Exsat

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kreivitar kirjoitti: Meitä on moneen junaan ja se on ihan fine. Minua etookin lähinnä yleistys jonkin yksittäisen ryhmän perusteella niin ettei muita asianhaaroja oteta huomioon.
Joo, siis kyllähän siinä monet imartelevat itseään aivan perusteitta, kun kuvittelevat naisen omistavan elämänsä heille. Tuli vaan tuo juNppajuttu mieleen kun etäisesti liippasi samaa aihetta.
Starflare

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kreivitar kirjoitti: Miehet ovat ihania: suuria ja tuntemattomia.
Jehee! minäkin mahduin ihqujen ryhmään tällä kertaa :D.

Minun 2 senttiäni: On mielestäni todella epäkohteliasta pälyillä ties minne kun alkaa puhumaan jollekulle, kyllä se katsekontakti pitää olla, ainakin aluksi, sitten katse saa lipua vaikka taivaalla matelevaan ilmalaivaan mutta ei tisseihin tai varpaisiin.

Olen todistanut joitakin todella köppäisiä iskuyrityksiä, jotka ovat saaneet minutkin punastumaan kun huomaan että se tervehdys onkin esitetty tisseille.

Omakohtaista kokemusta tuijotuksen kohteena olosta ei paljoa ole, sillä kun olen huomannut jonkun tuijottaneen minua, niin äkkiä kaikkoavat kun huomaavat että tuo perkelehän mulkoilee takaisin.
SingleMalt

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

RolloTomasi kirjoitti:Ehka he saavat jonkinlaista tyydytysta siita, etta tietavat nayttavansa hyvalta toisten silmissa?
Nyt et tainnut ihan löytää sitä sarkasmia tuosta..

Eli siis. Nainen pukeutuu seksikkäästi, rinnat näkyvillä jne. Jos mies erehtyy tuota katsomaan, ei se ole lainkaan hyväksyttyä, vaan junttimaista toimintaa. Jos kysytään sitten syytä, että miksi nainen pukeutuu niin seksikkäästi, jos ei halua että miehet tuijottavat, on syy se, että nainen pukeutuu itseään varten, koska haluaa näyttää hyvältä.

Niin tai näin, aina väärinpäin.
RolloTomasi

Re: Miltä tuntuu, kun (vieras) mies "juttelee" rinnoil

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

SingleMalt kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Ehka he saavat jonkinlaista tyydytysta siita, etta tietavat nayttavansa hyvalta toisten silmissa?
Nyt et tainnut ihan löytää sitä sarkasmia tuosta..
Eiku lainasin nakojaan vaaraa kirjottajaa. :oops:
Vastaa Viestiin