Niin maan penteleen aliarvostettuja juttuja että sapettaa

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Niin maan penteleen aliarvostettuja juttuja että sapettaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Niin maan penteleen aliarvostettuja juttuja että sapettaa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:Hyvä että Nowa itse vastasit turskalle.

Olin kaivamassa Kalasnikovia esille mutta eipä tarvinnut kun asiallisesti kerroit kuinka asiat on.

Hemmo on vaikuttanut jo vuosia eikä tajua mistään mitään eikä varsinkaan omaa typeryyttään.

Livenä voi olla vaikka kuinka asiallinen tyyppi, täytyy taas kuulustella Keikkua, joka näin on totesi, kun hänet tapasin yllättäen ytimessä ja sovittiin että treffataan, mutta ainakin Kitinässä turska on ikävä tapaus.
Kalasnikov?? Hei, menee rajan yli sulla. Inhoan aseita ja tällaisia puheita koko sydämestäni!!! Tämän jälkeen ei oikeastaan sinun hemmon juttuja tarvitsisi edes katsoa, mutta katson silti.

Siis minä olen muuttunut nyt toukokuussa, tämä on uusi asia.
Ja olisi kiva kun vastaisit blogiini omasn vastauksesi, mutta vastaan tähän kun se juttusi on tässä.

Voi Brian, tapaat Keikun!! Minäkin haluaisin tavata, mutten kehtaa suoraan pyytää tapaamista, kun olemme molemmat kai vapaita ja sen voisi ymmärtää väärin.

Nimittäin oikeasti sanon, että Keikussa on todella harvinainen yhdistelmä haukuutta, impulisiivisuutta ja järkevyyttä ja ystävällisyyttä ja älykkyyttä. Ja sievä hän on.
TOTTAKAI sellaisesta ihmisestä pitää ja minäkin pidin Keikusta heti. Sillä tapaamisella pystyimme kommunikoimaan paljon ja sen perusteella olettaisin, ettei Keikku ainakaan minusta pahaa ajattele.

Mutta mitä sitten on vaikuttanut nämä muiden puhumiset ja minun alasajamiset ja MEIDÄN sisäpiiristämme karkoitukset, sanoin??? Mitä Keikku ajattelee kun hänelle on mahdollisesti sanottu, että olen sitten ihan tahvo ääliö narsisti.
Uskon vakaasti, että nimenomaa hän vahvana on näiden yläpuolella ja on nähnyt, että olen tavallinen kiltti, kohtelias ja antelias (suklaa...nopeus 7 sekuntia koko levy hehheh (kysy Keikulta).

Onnellinen mieshän se on, joka Keikun saa, mutta on ihan varma, että sen miehen pitää olla juuri oikea Keikulle. Ymmärtää tietyt arvot. Siksi otaksun, että ko. kivalle Keikulle ei välttämättä riitä kivoja miehiä??
Voin olla väärässä.

Minä jotenkin samassa tilanteessa aistin, ettei Keikku ole kiinnostunut minusta sillätavalla ja sehän asia on aina se henkien asia!! Ja hyvä niin!! Olen herkkä aistimaan näitä asioita. Liian usein kyllä kuulemma väärinkin, hehheh, mutta ystävänä hän on todella harvinaisen laajakatsoinen.
Kerro lämpimät terkut Keikulle!!!

BrianW, tavataanko mekin!! Mulla kyllä olisi vaikeuksia tämän maineeni takia, nähdä sinuakin sen takia kun olet minua haukkunut ihan pystyyn. Olisiko se jotain facepalmia...?

Nyt sanon sinullekin BrianW, että hyvää jatkao ja älä turhaan morkkaa minua. oon ihan JEES.

Ja nyt olen tullut asialliseksi. Nämä selitykset nyt ovat vain sitä KAI PAKOLLISTA välityötä siihen!

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Niin maan penteleen aliarvostettuja juttuja että sapettaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Vastaa Viestiin