Tour de Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

^ :h:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

DitaVonShagwell kirjoitti:Yllättävän kivuttomasti on mennyt kuukausi mun porukoiden jaloissa, harjoiteltiinhan me tätä samaa kahden kuukauden ajan vuosi sitten :P
Mites ne avoliiton velvoitteet? Tuliko yhteisillä aamupaloilla isältäsi kuittia äänekkäistä "humpista"?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mites ne avoliiton velvoitteet? Tuliko yhteisillä aamupaloilla isältäsi kuittia äänekkäistä "humpista"?
Näiltä keskusteluilta onneksi vältyttiin :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Aamulla isä aina kovaan ääneen kyseli "saitko"? :)
...ja ojensi räpylänsä ylös tulevan yläfemman toivossa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen hoitoja joskun vanhempien kotona sekä mahdollisten appi-vanhempien luona hoidellut, joskus yhteisessä vuokramökissä..
Kyllä joo, "man has to do what man has to do"..

Sittemmin tarve hoitoihin on vähentynyt.. :cheer: :miittiin:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

swirl kirjoitti:Onnistuin jotenkin suihkuttamaan hiuslakkaa suoraan korvaan. Tuntuu ilkeältä. Kuuroudunkohan mä? Tämä johtuu varmaan karmasta, naureskelin juuri samaan aikaan ilkeämielisesti entiselle ystävälleni, jonka egoilu nousi uusiin ulottuvuuksiin, ja heti tapahtui onnettomuus.

Vielä nää pari päivää pitäisi jaksaa, sitten landelle loppuviikoksi. Kissatkin lähtevät mukaan :]
Joo siis nyt ollaan ihan vakavien asioiden kanssa... liikkeellä. (Taas suomen kieli ontuu, mitä tää on!)

Korvahuuhtelu nesteellä, viaton sellainen, on joskus ollut ihan ihmisten lopullinen kohtalo sydänkohtausten tullessa. Jotta viaton korva voi olla aikamoinen monsteri...

Mutta tässä ei ole kyse siitä. havainnoin vain kohdan sensitiivisyyttä.
Mietin olisiko lakkaa voinut mennä jopa tärykalvoon asti. Tuskin, mutta mikäs muu siinä niin ilkeätä voisi tuntua. Tärykalvo on superherkkä elin. Milläs tuon lakan voisi saada kotikonstein pois... Itsestään kyllä tuleepi, mutta lakka ei tosiaan kuulu korvakäytävään eikä ainakaan tärykalvoon. Älä nyt kuitenkaan kokeile mitään Tppz-puikkoa tärykalvoon asti. Kostuta Topz ja käsittele sillä korvakäytäviä.
Äläkä työnnä sinne mitään sinne tärykalvoon...eräskin sankari putsasi vuosikausia kuulemma korvaansa KLEMMARILLA, kunnes naps, tärykalvo halkesi ja ...niin, tottahan sitä usein puhkaistaan tahallisesti tulehduksessa, mutta se tehdään hallitusti pikkupikkuviillolla.

Neuvoni, on että älä tee mitään! Ja unohda höpötykseni tärykalvosta. Noh, tässä on kyllä se, että kokeilepa kuuloasi. Tottakai joku lakka vaikuttaa herkkyyteen ja kuuloon, mutta meneekö se itsestään pois ja kuinka paljon menee aikaa. Kuitenkaan missään tapauksessa ei kotikonstein mitään asetonia tms. poistajaa korvaan, kiitos.

Mielenkiintoinen hoitojuttu, sano...

Mutta eikös tää sun juttus ollut hiukan sellainen nopea tyttömäinen heitto??? Että et edes muista enää tapahtumaa tänään! Näin luulen.

Toivoo terveisin sinulle

Keväinen appelsiininvärinen Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

AngryBird kirjoitti:Käyn ilmeisen hitaalla kun en ymmärtänyt pertin heittoa. En jaksa uskoa, että pertti ja kk viettäisivät yönsä samassa osoitteessa... :?
Mut kiva että edes sinnittelet perässä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exPertti kirjoitti: Siis onko sinulla muutenkin ongelmia sokereitten kanssa vai?
No ei ole, enkä todellakaan yleensä tuhlaa ruokaa oksentamalla. Nyt vain kävi näin. Työtapaturma ja omaa huolimattomuutta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
küllküll

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Mitä pitää ruveta vetämään, kun kofeiini ei enää tee muuta kuin lisää väsymystä eikä töissä oikein zetaakaan voi vetää. Rekkamiehen spiidiäkö?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti: Rekkamiehen spiidiäkö?
:?:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pessimisti taas vauhdissa. Viereinen kaveri totesi, että "Taas alkaa yksi" niin luulin puhuvan yt:stä vaikka kyseessä olikin palaveri.

Ja miksi ostin kreikkalaisen salaatin vaikken pidä fetasta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
CeDell Davis

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Poliisi teki hyvää työtä ja löysi syksyllä varastetun polkupyöräni!! Huumehörhöjen jäljiltä rakkaani oli kaluttu puhtaaksi ja BettyGeestä oli jäljellä enää pelkkä runko :( Saatanan siat!
ninnithequeen

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:
Ja miksi ostin kreikkalaisen salaatin vaikken pidä fetasta?
En mä enää tykkääkään sun ruokatottumuksista. Varsinkin jos tykkäät niistä oliiveista :x
küllküll

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriDaavid kirjoitti: :?:
Googlaa, iso mies. Just nyt en jaksa.
küllküll

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Taidan olla oikeasti väsynyt. Nukahdin työtuoliin istualleni ja heräsin vasta puhelimen soittoon pönttö aivan sekaisin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

küllküll kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: :?:
Googlaa, iso mies. Just nyt en jaksa.
Nykypäivänä on niin vaikea löytää kunnollista palvelusväkeä..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuittishow, mur. Tän voisin ulkoistaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Suosittelen lämpimästi ARS:ia, Kiasman näyttelyä afrikkalaisesta nykytaiteesta. Esiteinit ois viihtyneet vaikka kuinka pitkään, ja sopii pienemmillekin lapsille. Suosittelen erityisesti persuille, antaa vähän PERSpektiivii ja silleen.

http://www.kiasma.fi/ars11

En jaksanu penkoo kävin taidenäyttelyssä -ketjua
Prepare for the worstest.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

küllküll kirjoitti:Taidan olla oikeasti väsynyt. Nukahdin työtuoliin istualleni ja heräsin vasta puhelimen soittoon pönttö aivan sekaisin.
Mä nukuin viime viikolla puolisen tuntia työtuolissani. Onneksi heräsin kuitenkin ku heräsin, koska olin siinä vaiheessa jo yksin täällä. Ei ois kiva ollut herätä ysin aikaan illalla...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pitänee turvautua kahviin ja painua vielä hetkeksi luennolle. No, kesäloma ja eka lomareissu alkaa huomisen jälkeen, joten ehkä sitä tän illan vielä jaksaa 8) Tulee kyllä ikävä muksuja, ovat olleet helpoin luokka ever :h:
Prepare for the worstest.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Onnea kotiinpääsyn johdosta DVS :)

Äitikin pääsee vihdoin sairaalasta kotiin. Tänään on hyvä päivä :h:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mistähän sitä ilo nyt repisi? Vituttaa taas nuo omat mokailut aika reippaasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tirina

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Bluntly kirjoitti:Mistähän sitä ilo nyt repisi? Vituttaa taas nuo omat mokailut aika reippaasti.
Onhan niitä muitakin tunteita kuin ilo, viha tai häpeä. Siis pelkäämään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Mitäpä muuta pelättävää tässä maailmassa on kuin että vihreät pääsee hallituksen ja kun en sille enään mitään mahda niin kokeilen mielummin himoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tirina

Re: Tour de Tiistai

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Bluntly kirjoitti:^ Mitäpä muuta pelättävää tässä maailmassa on kuin että vihreät pääsee hallituksen ja kun en sille enään mitään mahda niin kokeilen mielummin himoa.
Se on hyvä, että haluaa mitä saa.
Vastaa Viestiin