Voi vitun tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bruce Willisika

Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Ei minulla muuta, jatkakaa. Asento! Lepo.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hei kuule jos ei parempia aloituksia tule? Niin tuppaa tumppuun! Jos ei teini misut tee muuta kun dissaa sun stondin niin tervetuloa joukkoon harmaaseen!
Metroa kun odotin niin 17v mimmi keimaili ihan kunnolla vaunun oven edessä kun juna pysähtyi, mutta tyydyin hymyilemään kun päästi minut ensin vaunuun istumaan, tuli eroottinen olo silleen vaikka olin varmaan 2,5 kertaa niin vanha kun tuo tyttönen, olen varmasti ainakin isänsä ikäinen,..
Kesätoihin tuli Pomon 16v tytär, juttelin pari sanaa jostain laitteen toiminnasta ja ou tsiisus, häneen en voi edes ajatella yhtään mitään..
Maailma on kaikkea täynnä..
Niin en ilmeisesti käsitä sitä kuinka vitun vanha raato olen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Valitin vuokrannoususta normaalin 2% sijasta 10%lla
Löytyisikö apu Tuolta?
Pyyhin Netikettiin..
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Niba kirjoitti:Valitin vuokrannoususta normaalin 2% sijasta 10%lla
Löytyisikö apu Tuolta?
Itselläni nousi vuokra pari vuotta sitten kerralla 18%. Vuokranantaja ei ollut nostanut pariin vuoteen, kun oli julkisivuremontti ja talo oli paketissa esim. koko kesän. (Oikeastaan olisi pitänyt saada päinvastoin hyvitystä, jos vaan olisi vaatinut.) Silloin tuli vastaan lehtijuttu, että silloisen tilanteen mukaan hyvän vuokratavan vastaiseksi katsottaisiin 15%. Hatusta revitty sekin siis.

Vuokrasopimuksessa lukee jotain, mikä ei viittaa esim. remontin ikävään vaikutukseen kuluihin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Jaa-a, sorvilla taas. Onneksi ei ole mitenkään älytön meisinki heti kättelyssä, saa raaauhassa naatiskella lvl-up kahvit.

Illemalla sitten sivistyneesti juhlistamaan uppausta grillin ja sangrian merkeissä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
küllküll

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Päivitysrumba jatkuu.
Se on se luetun ymmärtäminen niin vaikeaa. Jos kerran käsketään jättää koneet yöksi auki - useampaan eri otteeseen - niin eiköhän neljä myllyä ole kuitenkin kii. Ja aikataulu pissii näiden takia :evil:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Haemaeraemies kirjoitti:...lvl-up kahvit....uppausta
Mittee sanoa?

Aamu oli lämmin, suopea ja hellävarainen. Keppinä rattaissa on vain oikea olkapää, jonka päälle ilmeisesti nukuin liian pitkään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:...lvl-up kahvit....uppausta
Mittee sanoa?
lvl-up = synttärit :)

Jos siis sitä kysyit :D Hmm, tilastotieteiden hengessä tuli mieleen: Tyypit tykkää panna syksyllä, täällä duunissa on paikalla nyt n. 12 ihmistä, joista kahdella on mun lisäksi tänään synttärit.

Däääämn,what are the odds?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Miten musta tuntuu, että Pasilan aseman K-kaupan nuori poika hymyili mulle niin ältsyn nätisti. Musta on tulossa Gattis, kun aattelen, että se on kaivannut mua, kun en kahteen viikkoon käynyt tossa mestassa sekä töihin mennessä että kotiin palatessa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

musta muumio kirjoitti:Miten musta tuntuu, että Pasilan aseman K-kaupan nuori poika hymyili mulle niin ältsyn nätisti. Musta on tulossa Gattis, kun aattelen, että se on kaivannut mua, kun en kahteen viikkoon käynyt tossa mestassa sekä töihin mennessä että kotiin palatessa.
Missäs se sun hoitos on? Et kait oo dumpannut sitä?

Mä olen tehnyt pientä kirjanpitoa sun kitinöintifrekvenssistäsi ja olen päätynyt tähän:

Jos panet, et kitinöi. Jos et pane, kitinöit.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onnee Hämikselle, jos oli siis omat synttärit kyseessä. :D

Aamulla oli kello soimassa kuudelta, että pääsisi koiran kanssa pitkälle lenkille ennen kun on liian hikistä. Eilen illalla vielä kasin jälkeen piti uittaa sitä järvessä pariin kertaan lenkin aikana ettei raasu läkähdy.

Nyt kans kahvia.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

NuoriDaavid kirjoitti: Missäs se sun hoitos on? Et kait oo dumpannut sitä?

Mä olen tehnyt pientä kirjanpitoa sun kitinöintifrekvenssistäsi ja olen päätynyt tähän:

Jos panet, et kitinöi. Jos et pane, kitinöit.
Näh, opinnoista se eniten johtuu. Seuraavat kolme kuukautta oon päätoiminen konttori-istuja. Sitä hoitoo en oo tässä just kahden kesken tavannut.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exsu kirjoitti:Onnee Hämikselle, jos oli siis omat synttärit kyseessä. :D
Kiitos kiitos, eli ihan omat on. Eilen oli pikkusiskolla,tänään itsellä. Porukat olleet tarkan markan väkeä, selviää yksillä juhlilla ja yhdel kakulla ;D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
küllküll

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Helteistä etäpäivää. Jos ei o mahdottoman kiire iltapäivä niin taidan täyttää pikkujätkille kahluualtaan takapihalle. Tykkäävät taatusti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

küllküll kirjoitti: taidan täyttää pikkujätkille kahluualtaan takapihalle. Tykkäävät taatusti.
Täyttyy tänään takapihallemme myös.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^&^^ Olkaa sitten tarkkana: kahluualtaat ovat kai hukkumisonnettomuuksille melkein sama kuin pihatrampoliinit katkenneille luille.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:^&^^ Olkaa sitten tarkkana: kahluualtaat ovat kai hukkumisonnettomuuksille melkein sama kuin pihatrampoliinit katkenneille luille.
Eli mitään ei satu? Tv nimim pihatrampoliini x-ttä kesää.
Vahva argumentti sen takia, että mitään vaaraa ei ole?

On meilläkin pihatramppa ollut jo ainakin 5 vuotta ja mitään ei ole sattunut, mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, että trampoliineilla sattuu paljon onnettomuuksia ad luunmurtumat.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
Eli mitään ei satu? Tv nimim pihatrampoliini x-ttä kesää.
Pertti taitaa olla tilastotieteen ammattilainen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Eli mitään ei satu? Tv nimim pihatrampoliini x-ttä kesää.
Pertti taitaa olla tilastotieteen ammattilainen.
Aika hassua, kun Pertti yleisesti näkee uhkia joka puolella...
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Eli mitään ei satu?
Toivotaan ja uskotaan niin. Olemalla erityisen tarkkana tuon toteutumista voi vielä vahvistaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
CeDell Davis

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Enemmän mua ihmetyttää se, että Pertti perusvarma on uskaltanut laittaa trampan. Veikkaan, että trampan ympärillä on turvaverkon lisäksi myös jumppapatjat kahden metrin säteellä trampan reunoista ja lapsilla pomppiessa jenkkifudisvarusteet ;)

edit. dave ehti ensin :(
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

CeDell Davis kirjoitti:Enemmän mua ihmetyttää se, että Pertti perusvarma on uskaltanut laittaa trampan. Veikkaan, että trampan ympärillä on turvaverkon lisäksi myös jumppapatjat kahden metrin säteellä trampan reunoista ja lapsilla pomppiessa jenkkifudisvarusteet ;)
Mä taas luulen, että lapset saavat katsoa kypärä päässä kun Pertti pomppii (hokien samalla tahdissa Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, ...)
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:Mä taas luulen, että lapset saavat katsoa kypärä päässä kun Pertti pomppii (hokien samalla tahdissa Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, ...)
päivän ja viikon eka lolleroinen
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Nyt suututtaa, vituttaa, ihan mitä vaan. AaAAarrrGGHhh! :9mm: X
Miehet :tiistai:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mirkku kirjoitti:Miehet :tiistai:
No?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin