Voi vitun tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:pallogrillausta
I'm in. Päivä 3 ilman kiinteää ravintoa. Oon joskus ajatellut vähemmänkin mm. hampurilaisia ja kebab-annoksia.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Paasto vai paskatauti?
küllküll

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

NuoriDaavid kirjoitti:Kitinän lukijamatka Thaimaaseen olisi menestys..
Aivan varmasti. Elco vielä opettamaan baariryömintää.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Sain palkankorotuksen. Tienaan jo yli puolet suomalaisen keskipalkasta!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:Kitinän lukijamatka Thaimaaseen olisi menestys. Mr. Pattijoki aka Sika Mika escoteeraa paikallistuntemuksellaan vakuuttaen seurueen lady boy kortteleihin, KK vetää sukellussafareja, Vesper kokkauskursseja ja allekiroillut piikittää kaikille joka aamu kankkuun penisilliiniä.Ohjelmassa myös karaokea, painia ja pallogrillausta.

Pertti ja Urpiainen vetävät paneelikeskustelun Kepulaisuus - uhka vai mahdollisuus.
...oikeasti Dave istuu vakoilemassa koko touhua sanomalehden takaa naapuribaarin terassilla.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kitinän lukijamatka Thaimaaseen olisi menestys. Mr. Pattijoki aka Sika Mika escoteeraa paikallistuntemuksellaan vakuuttaen seurueen lady boy kortteleihin, KK vetää sukellussafareja, Vesper kokkauskursseja ja allekiroillut piikittää kaikille joka aamu kankkuun penisilliiniä.Ohjelmassa myös karaokea, painia ja pallogrillausta.

Pertti ja Urpiainen vetävät paneelikeskustelun Kepulaisuus - uhka vai mahdollisuus.
...oikeasti Dave istuu vakoilemassa koko touhua sanomalehden takaa naapuribaarin terassilla.
Oon jo tehnyt valmiiksi lehden, jossa on silmänreiät!
Manaaja

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:pallogrillausta
I'm in. Päivä 3 ilman kiinteää ravintoa. Oon joskus ajatellut vähemmänkin mm. hampurilaisia ja kebab-annoksia.
Kyl se siitä helpottaa, kun vaan muistat koko ajan juoda juoda juoda. Nimimerkillä "lämpimät ruuat pannaan ja jo neljä kiloa lähtenyt" Tietysti nää lämpimät kelit edesauttavat asiaa, jostain syystä talvella on vaikeampi paastota.
Joo. Kyllä tää nälkä ehkä vähän jo rupee helpottaa, kai. Mittari näyttää -3,5 kiloa nyt kolmantena päivänä. Toki suurimmaksi osaksi nestettä, mutta sitä olikin vähän kertynyt liikoja.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

No vitun vittu, just tulin kotia ja ajattelin toimittaa yhen työjutun loppuun niin eikö soiteta että takasin, kiireellinen luottamushlöhomma eikä kukaan muu pääse. Vittu, meillä on vissin 10 luottoa pääkaupunkiseudulla. Ja minä olen viimeinen vaihtoehto. Nyt menee kyllä matkatkin työaikakirjanpitoon.

En tiiä vituttaako enemmän se että jollakin on hätä vai se että pitää lähtiä takasin. Mieluustihan minä julkisissa kulkuvälineissä istunkin tämmöisenä päivänä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Auts.
Ne muut varmaan istuu terassilla...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kitinän lukijamatka Thaimaaseen olisi menestys. Mr. Pattijoki aka Sika Mika escoteeraa paikallistuntemuksellaan vakuuttaen seurueen lady boy kortteleihin, KK vetää sukellussafareja, Vesper kokkauskursseja ja allekiroillut piikittää kaikille joka aamu kankkuun penisilliiniä.Ohjelmassa myös karaokea, painia ja pallogrillausta.

Pertti ja Urpiainen vetävät paneelikeskustelun Kepulaisuus - uhka vai mahdollisuus.
...oikeasti Dave istuu vakoilemassa koko touhua sanomalehden takaa naapuribaarin terassilla.
Oon jo tehnyt valmiiksi lehden, jossa on silmänreiät!
Mitä minä teen? Katselen alaikäisiä thaityttöjä ja mietin onko niillä poikittain?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Lilo kirjoitti: ...oikeasti Dave istuu vakoilemassa koko touhua sanomalehden takaa naapuribaarin terassilla.
Oon jo tehnyt valmiiksi lehden, jossa on silmänreiät!
Mitä minä teen? Katselen alaikäisiä thaityttöjä ja mietin onko niillä poikittain?
Sinä sulatat vesipumppua Orimattilassa :twisted:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti:No vitun vittu, just tulin kotia ja ajattelin toimittaa yhen työjutun loppuun niin eikö soiteta että takasin, kiireellinen luottamushlöhomma eikä kukaan muu pääse.
No enpä ehtiny minäkään kun puhelimessa sanottiin että "viis viistoista" niin olin tietysti menossa niin että oisin perillä vartin yli viis. No siellä piti olla 15.45. Ei vittu, artikulaatiota, pliis. Nyt kuuntelen hirveetä paskaa puhelimessa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mitä minä teen? Katselen alaikäisiä thaityttöjä ja mietin onko niillä poikittain?
Sinä sulatat vesipumppua Orimattilassa :twisted:
Mites se sun oma paskakaivocase? Tuliko vika ilmi, loppuiko virhehälytykset?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

musta muumio kirjoitti:Sain palkankorotuksen. Tienaan jo yli puolet suomalaisen keskipalkasta!
1650?

Ainiin sain venhon vesille, materiaali alumiini, pituus 3,77m, leveys 1,37m, kantavuus 250kg, istumapaikkoja 3, voimanlähde airot(käyttötarkoitus unknown) deadline oli 10.6.2011 siirrolle..
Ikinä ei ole rahaa silloin kun tarvis ostaa motti.. :(
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Hipaisin pysäköidessä edessä parkissa olevaa vihollisajoneuvoa ydinkeskustassa, en ollut edes varma että osuiko vai ottiko vaan eturengas jalkakäytävän reunaan. Autosta kimposi ulos tulistunut täti, joka vaati yhteystietojani ja vakuutusyhtiöni yhteystietoja. Löin tädille rekisteriotteen kouraan ja otin kymmenen kuvaa vihuooppelin peräpeilistä. Kuulemma musta jälki piti korjata, jolloin raaputin mustan jäljen kynnellä pois ja sanoin, että korjattu.

En olekaan koskaan ollut osallisena liikenne"vahingossa", jossa olen aiheuttanut "vahinkoa" toiselle osapuolelle.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mitä minä teen? Katselen alaikäisiä thaityttöjä ja mietin onko niillä poikittain?
Sinä sulatat vesipumppua Orimattilassa :twisted:
Mites se sun oma paskakaivocase? Tuliko vika ilmi, loppuiko virhehälytykset?
Ilmeisesti anturi oli jäässä. Kevät tuli, lumi suli, valo sammui.

En jaksanut ryhtyä avaamaan, kun koko ajan toimi käsiohjauksella ja valon sammuttua toimii taas automaatilla. Eli ilmeisesti uimurianturi oli jotenkin jäätynyt.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Gat kirjoitti:Mitä minä teen? Katselen alaikäisiä thaityttöjä ja mietin onko niillä poikittain?
Eihän sun vanhemmat anna rahaa, jolla voisit matkustaa Thaimaaseen saakka. Olet siis kotona äiteen helmoissa, juomassa karhua ja vetämässä käteen?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Mirkku kirjoitti:Eihän sun vanhemmat anna rahaa, jolla voisit matkustaa Thaimaaseen saakka. Olet siis kotona äiteen helmoissa, juomassa karhua ja vetämässä käteen?
Niin siis tolla jäbällä on joku pari miljoonaa enolta perittyä omaisuutta. Mutta kun on niin tavaton masennus ja piheys niin niillä rahoilla ei voi tehdä mitään ennen kuolemaa, jolloin valtio perii ne.
AngryBird

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mirkku kirjoitti: Thaimaaseen
:evil:
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

AngryBird kirjoitti:
Mirkku kirjoitti: Thaimaaseen
:evil:
Sorry! ThaimaaHAN :lol:. Taivutetaan sanan "maa"-mukaan. (ihan sama, miten kirjoitan. Pääasia, että tulen ymmärretyksi :wink: )
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Kitinän lukijamatka Thaimaaseen...
Minne?

:bitchslap:

Jaahas, se olis sitten töitä loppuilta, muut lähti shoppaamaan. Ei menny nallekarkit taaskaan ihan tasan.

Edit: AB ehtikin jo :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Thaimaaseen on suunnilleen yhtä paha rikos ihmiskuntaa vastaan kuin jättää tyhjä vessapaperirullan hylsy telineeseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

elco kirjoitti:Thaimaaseen on suunnilleen yhtä paha rikos ihmiskuntaa vastaan kuin jättää tyhjä vessapaperirullan hylsy telineeseen.
Tai ottaa se paperi rullan edestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kävin puistozumbaamassa. Jaloissa on nyt uusi "rusketus" pölystä. Saatiin oikein yleisöä, jotkut jätkät tuli eväiden kanssa toljottamaan. Aiheuttivat paheksuvaa supinaa zumbaajissa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Voi vitun tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Seuraavaksi hyötyliikuntaa. Välineinä: lapio, kottikärryt, hiekkaa ja sepeliä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin