Perse kipeänä Perjantai eli halkoa tuhkaluukkuun!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Perse kipeänä Perjantai eli halkoa tuhkaluukkuun!

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

virallisesti se olisi loma nyt... mutta omatunto ei annan jättää mitään keskeneräistä pöydälle, ei vaikka täällä tällä kertaa olisikin joku tuuraamassa. Täytyy toivoa, että omatunto rauhoittuu huomisen työrupeaman jälkeen.. ja osaisin pysyä poissa toimistolta.
küllküll

Re: Perse kipeänä Perjantai eli halkoa tuhkaluukkuun!

Viesti Kirjoittaja küllküll »

JJahas. Lomanen kutsuu. Kassit pakattu ja punnittu. Vaan 50 kg romua pitää kantaa flygariin, rontti 120 kg meni maakuljetuksena. Lauantai menee vielä matkatessa ja sunnuntaina pääsee veteen, jos vermeet ovat selvinneet maakuljetuksesta ehjänä.

On tehtävä tunnustus. Olen yrittänyt ylläpitää harrastuksestani tällaista kuvaa...



... kun se useimmiten "penetrointi" on oikeasti tämmöistä:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qDLQzFi7dAY[/youtube]

Hellurei!
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Perse kipeänä Perjantai eli halkoa tuhkaluukkuun!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ihan karseen kuuma kotona. Yläkerta abaut +30c, alakerta +26c (?). Ei täällä voi olla, mut eipä mun kohta tarttekaan :ohyeah:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perse kipeänä Perjantai eli halkoa tuhkaluukkuun!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Töissä vielä ilmastointi rules! +20 vienolla tuulosella varustettuna. Enpä taidakaan mennä tänään enää kotiin, jään töihin kunnes vähän jäähtyy?
Eikä siellä niin guumaa eli hottia ole?
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Perse kipeänä Perjantai eli halkoa tuhkaluukkuun!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mun mielestä tää 26 astetta vienolla viileällä tuulahduksella on ihan siedettävä verrattuna ulkoilman yli 31 asteeseen...
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perse kipeänä Perjantai eli halkoa tuhkaluukkuun!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kuka vittu rakentaa talon jossa ei ole salaojia?

Ja vielä parempaa: kuka vittu ostaa semmoisen talon?

:jee: :ohyeah: :lollero: :facepalm:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Perse kipeänä Perjantai eli halkoa tuhkaluukkuun!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huhhuh, taitaa huomenna tulla kuolema Pakilassa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perse kipeänä Perjantai eli halkoa tuhkaluukkuun!

Viesti Kirjoittaja Gat »

annepa kirjoitti:Kuka vittu rakentaa talon jossa ei ole salaojia?

Ja vielä parempaa: kuka vittu ostaa semmoisen talon?

:jee: :ohyeah: :lollero: :facepalm:
Minä edes tiedä onko tällä talolla sellasia. Luullut, että salaojia on vain pelloilla, nekin vanahoja. Ei voine ollakaan talon ympärillä, kalliolle kukkulalle rakennettu. Hönkiikö sieltä sitä maasäteilyä? Enoni rakennutti nimittäin 30 vee sitten talon, jossa ei ikkunoistakaan saa auki kuin kapeat tuuletusikkunat hyttysverkoin.
ninnithequeen

Re: Perse kipeänä Perjantai eli halkoa tuhkaluukkuun!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Uudessa asunnossa ekaa yötä. Huhhuh. Enää pesukone ja parisänky naapurissa. Outoa tää on, mut tutut tavarat saa tuntumaan kodilta :h:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perse kipeänä Perjantai eli halkoa tuhkaluukkuun!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jaahas. Hyvät päikkärit takana.
Kamat kassiin ja maalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perse kipeänä Perjantai eli halkoa tuhkaluukkuun!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

annepa kirjoitti:Kuka vittu rakentaa talon jossa ei ole salaojia?
Noitten laittaminen jälkikäteen on halpaa ku saippua.
Mulla oli salaojat tässä rinnetalossa, mutta päin persiittä tehtynä. Katon sadevedet oli ohjattu myös samaiseen salaojaan - kastelemaan anturaa oikein kunnolla. Ja käytetty hiekka oli kapilaarisesti kosteutta johtavaa, pitäen anturan aina märkänä.
Kun itse teki mukana minkä jaksoi riitti melkein 20ke, ilman omaa panosta olisi ollut 25+ke juttu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perse kipeänä Perjantai eli halkoa tuhkaluukkuun!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Meinasin kirjottaa kattavaa selvitystä miksi mun viikko oli niin paska mutta kirjoitus keskeytyi sillä että tuli lisää paskaa niskaan. Luottamusmieskollega mollaa. Kiva. Perjantai-iltana.

Mitenkähän pääsisin nyt irti näistä työajatuksista, koska paskaa on tullut niskaan vain työasioissa tai siis luottamusmieshommissa ja salaojissa. Vois rentoutua jos ajatukset ei kelais samaa rataa koko ajan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Bruce Willisika

Re: Perse kipeänä Perjantai eli halkoa tuhkaluukkuun!

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Alkuillasta vielä ulkona ja sisällä oli sama (~29 kelssiusta) lämpötila, mutta nyt ulkolämpötila luonnollisesti putoaa nopeammin. -> Komennus parvekkeelle lukemaan.

Kiinnostus rillutteluun = 0.
Kiinnostus päästä heti aamupäivästä rannalle = 10+.
Vastaa Viestiin