Tilitalitittan Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mie tein sen :cheer: Mie sain siivottua vanhan kämpän viimosen päälle vihdoinkin yöllä :cheer:

Mitäs mielessä nussukat i dag?
ninnithequeen

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:Mikäs se miehelle yleensä mielessä on, mutta hoidetaan ensi tää duuni. :)
Mä oon Perttiseni seonnu jo laskuissa kuin monta kertaa oot vastannu noin :)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eikös se ole aina mielessä?

Aamu ja iltapäivä etätöitä. Saan siten tsiigattua vähän noiden työmiesten tekemisiä ja että laskutus olisi sen mukaan mitä ovat töitä tekemässä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:^
Eikös se ole aina mielessä?
Ei, joskus on jälkikasvun hyvinvointi mielessä.
Nii, ja joskus on ruoka mielessä. Tulee hyvänä kolmosena.
AngryBird

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Meillä asuu ulkoilmaeläimiä. Molemmat makailevat pitkin pituuttaan nurmikolla, välillä sinkoilevat hepuleissaan pitkin pihaa eikä kumpikaan käy sisällä kuin kääntymässä.
Koiralta ihan odotettua mutta kissan mieli taitaa muuttua kun joiskus tulee lokakuu ja räntäsateet...
küllküll

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

exPertti kirjoitti:Ei, joskus on jälkikasvun hyvinvointi mielessä.
Suunnilleen noin. Onneksi "se" vielä vähän useammin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Näin Dumiksesta unta. Joku ääliö alkoi vääntämään mua jossain baarissa kun viisastelin, Dumis hyppäs heti kouluttamaan.. vaan nyrkit löi ehkä 10 cm ja kädet vain lyheni, ei saanut millään lyötyä ja tuskastui itsekin täysin... oli outoa. Kukaan ei nauranut, olivat järkyttyneitä siitä mitä D:n käsille tapahtui..

wtf?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Näin Dumiksesta unta. Joku ääliö alkoi vääntämään mua jossain baarissa kun viisastelin, Dumis hyppäs heti kouluttamaan.. vaan nyrkit löi ehkä 10 cm ja kädet vain lyheni, ei saanut millään lyötyä ja tuskastui itsekin täysin... oli outoa. Kukaan ei nauranut, olivat järkyttyneitä siitä mitä D:n käsille tapahtui..

wtf?
Satamassa tapahtuu vahinko ja kädet lyhenee?
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Näin Dumiksesta unta. Joku ääliö alkoi vääntämään mua jossain baarissa kun viisastelin, Dumis hyppäs heti kouluttamaan.. vaan nyrkit löi ehkä 10 cm ja kädet vain lyheni, ei saanut millään lyötyä ja tuskastui itsekin täysin... oli outoa. Kukaan ei nauranut, olivat järkyttyneitä siitä mitä D:n käsille tapahtui..

wtf?
Satamassa tapahtuu vahinko ja kädet lyhenee?
Onneksi loma... kai?
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Jokin selkälihas käpertyi yöllä naapuriensa kera kramppiin, nyt ei pää käänny eikä toinen käsi nouse. Lääkäriaikaa odotellessa, toivon hyviä, rentouttavia nappeja.

Soitin aamulla hädissäni töihin peruuttaakseni kaksi yövuoroa, hetken päästä soitteli oh kertoen ettei mulle mitään vuoroja ole merkittykään. Sen perään soitti aoh jonka kanssa vuorot olin sopinut, ei hänelläkään muistikuvaa tapahtuneesta. Alan jatkossa sopimaan kyseisen mestan vuorot sähköpostitse, tämä oli jo toinen kerta eikä näin freelancerina ilahduta jos sovitut työ jäävätkin saamatta. Paitsi juuri tällä kertaa tietysti ilahduttaa!
Elämä kantaa, jos sen antaa
küllküll

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Vaikeinta loman jälkeen arkeen palaamisessa on se, että pitää sopeuttaa taas ruokavalio toimistotyöläiselle sopivaksi. Kun dyykkaa pari pitkää keikkaa päivässä, niin saa syödä kuin massakaudella oleva kehonrakentaja - sillä erotuksella ettei liho grammaakaan :(
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kävin työhaastattelussa. Oli omituista.

Nyt mulla on 4 eri vaihtoehtoa enkä tiedä mikä niistä toteutuu niin että voisi edes valita. Ärsyttävää epätietoisuutta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Näin Dumiksesta unta. Joku ääliö alkoi vääntämään mua jossain baarissa kun viisastelin, Dumis hyppäs heti kouluttamaan.. vaan nyrkit löi ehkä 10 cm ja kädet vain lyheni, ei saanut millään lyötyä ja tuskastui itsekin täysin... oli outoa. Kukaan ei nauranut, olivat järkyttyneitä siitä mitä D:n käsille tapahtui..

wtf?
Satamassa tapahtuu vahinko ja kädet lyhenee?
Onneksi loma... kai?
Ainahan sitä voi toivoa, vaikka luetun perusteella tuntuukin siltä että vaarallisin asia töissä hänelle onkin vain paper cut!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suosikkistarani Max Perttula tulee taas :h:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=synliJdr ... r_embedded[/youtube]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Voi kauhia :lollero:

Aivanko se ois sanonu että "I'm under the closet". Juu, katsoin loppuun asti!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Bruce Willisika

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Doonipäivä jäi pari tuntia vajaaksi, joten purin ylilatautumisen 38km pituiseen pyäräkieppiin. Nyt kai jotain lukemista tai laskemista.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper - jopa 3-vuotias tietää että "mikä setä toi on? onko se hassu setä?". On :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

:cheer: Lakko peruttu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tulipas kalliit polttopuut kahdesta katuvalojen ilmajohtojen vieressä olleesta puusta. Koivu nurin ja metrin pätkiin 150€, huomenna kuusi nurin 300€. Koivu piti kaataa ajotien poikki osittain naapurin tontille. Kuusen vieressä johdon (n 1m kuusen rungosta ) toisella puolella ikkunoita (2m) ja räystäs (1,5m). Onneksi kuusi ei vielä ole tuon isompi.
Tämä ilta menee koivua klapimittaan sahatessa ja oksia silppurikasaan roudatessa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Tytsän prinsessa teltta teki katoamistempun yläterassilta. Telttailevana yksilönä toki ihan luonnollista että unohdin laittaa painoa sinne. Ihmeellisintä on se että täällä on pirusti esteitä eikä yhteenkään pysähtynyt vaikka lähdin asap etsimään kun näin että poukkasi kaiteen yli.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Tulipas kalliit polttopuut kahdesta katuvalojen ilmajohtojen vieressä olleesta puusta. Koivu nurin ja metrin pätkiin 150€, huomenna kuusi nurin 300€. Koivu piti kaataa ajotien poikki osittain naapurin tontille. Kuusen vieressä johdon (n 1m kuusen rungosta ) toisella puolella ikkunoita (2m) ja räystäs (1,5m). Onneksi kuusi ei vielä ole tuon isompi.
Tämä ilta menee koivua klapimittaan sahatessa ja oksia silppurikasaan roudatessa.
Ei saatana. Kolehti pystyyn että saadaan Pulkkikselle emäntä taloon!!

Elppis: miten niin hassu setä!!
Viimeksi muokannut Vesper, 21.06.2011 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eiköhän tää piharemontti ole pahimman ohi viimeistään heinäkuun ekalla viikolla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Voitaisiinkos klapihäiskä eristää omaan ketjuunsa kuten prosessi ja PFB omaansa? Ketjun nimi voisi olla "Tein klapeja" tmv.

Voisivat muutkin toki postata sinne, jos tekisivät klapeja.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12292
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Missäs prosessilla on oma ketjunsa? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tilitalitittan Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kävin hakemassa meijän uuden auton kotiin. Meni tosi hienosti! Ekaksi en osannut laittaa pakkia päälle, ja kun vihdoin pääsin liikkeelle, en löytänyt kolmosvaihdetta, vaan tönäsin aina vahingossa vitosen kolmosta yrittäessä. Lopulta luovutin ja ajoin käytettävissä olevilla vaihteilla, kusin täysin hyvin loivan mäkilähdön ja muutenkin ajelin ihan miten sattuu. Onneksi matkaa oli vain muutama kilometri, jos joku ehti soittaa poliisit perään niin eivät ainakaan ehtineet paikalle. :D Pitää ehkä kokeilla tuolla ajoa seuraavan kerran jossain vähän syrjemmässä, kuin Hervannassa ruuhka-aikaan.
Vastaa Viestiin