Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
safi

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja safi »

jouden-za kirjoitti: Mitä ihmettä, vittuiletsä mulle? Jo tässä vaiheessa suosittelen että ei kannata sillä noin kolme lausetta ja revit tukkasikin päästäsi!!!

Eikä mitään yv-viestejä tällä kertaakiitos!!!
No paljastuihan se todellinen luonne sieltä, kun hiukan avitti. Tarkoitit muuten varmaan, että revit tukan mun päästä ja ihan sananmukaisesti. Mitä en kyllä kaiken tänään kirjoittamasi jälkeen epäile yhtään.

Geetsu voi mun puolesta hymistellä sun sanomisias ihan niin paljon, kun perse kestää. Mä en kyllä pysty siihen, enkä kyllä näe edes mitään tarvetta. Sä vaikutat just sellaiselta tyypiltä, joka pitää eukkoansa nyrkin ja hellan välissä. Aika saatanan pimeetä on, jos suhteessa täytyy yrittää päteä tuolla tavoin, kun sä olet yllä antanut ymmärtää ja kuten jo aijemmissa keskusteluissa tässä samasta aiheesta sanoin muuttaa kumppaniaan toisenlaiseksi, paremmin itseään miellytäväksi kynnymatoksi. Joo joo väitä taas kertaalleen, että sä vaan provoilit. Se vaan, kun samasta aiheesta jauhaa riittävän monta kertaa, niin se on hyvin vaikea enää parhaalla tahdollaankaan uskoa ainoastaan provoiluksi.

Niin mites se menikään just tuossa paria viestiä aikasemmin. Olinko mä kiltti ja mukava ihminen. En mä ole muru ja jos sä mut tuntisit, niin et olisi ikinä edes moista paskaa näppikseltäs päästellyt. Mussa on vähän sellainen ikävä puoli tai miten sen nyt ottaa, että vaikka kuinka oltaisiin ystäviä, niin suoraan mä puhun aina. Miellytti se sitten toista tai ei. Toki kestän sujuvasti myös samanlaista kohtelua, joten anna palaa. Mieles tekee kuitenkin!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Mitä ihmettä, vittuiletsä mulle? Jo tässä vaiheessa suosittelen että ei kannata sillä noin kolme lausetta ja revit tukkasikin päästäsi!!!

Eikä mitään yv-viestejä tällä kertaakiitos!!!
No paljastuihan se todellinen luonne sieltä, kun hiukan avitti. Tarkoitit muuten varmaan, että revit tukan mun päästä ja ihan sananmukaisesti. Mitä en kyllä kaiken tänään kirjoittamasi jälkeen epäile yhtään.

Ei pikkunen en todellakaan revi sun tukkaa (oman huom. oman mussukkani kylläkin!!), koska et sä mua saa näillä viesteillä lämpenemään, koska verbaalinen ulosantisi kaipaa reilusti vielä parannettavaa. Ja mitä tulee että paljastuihan se, niin jos meinaat sitä että kerroin pliis ei niitä viestejä privana, niin koska ne selittelyt ei mua hirveesti nappaa.
safi kirjoitti: Geetsu voi mun puolesta hymistellä sun sanomisias ihan niin paljon, kun perse kestää. Mä en kyllä pysty siihen, enkä kyllä näe edes mitään tarvetta. Sä vaikutat just sellaiselta tyypiltä, joka pitää eukkoansa nyrkin ja hellan välissä. Aika saatanan pimeetä on, jos suhteessa täytyy yrittää päteä tuolla tavoin, kun sä olet yllä antanut ymmärtää ja kuten jo aijemmissa keskusteluissa tässä samasta aiheesta sanoin muuttaa kumppaniaan toisenlaiseksi, paremmin itseään miellytäväksi kynnymatoksi. Joo joo väitä taas kertaalleen, että sä vaan provoilit. Se vaan, kun samasta aiheesta jauhaa riittävän monta kertaa, niin se on hyvin vaikea enää parhaalla tahdollaankaan uskoa ainoastaan provoiluksi.

Eikö se Safi-kulta uskalla avautua omista tunteistaan asioistaan tai vaikka omista vaikeuksistaan koskaan täällä? Kokeilepas nyt ihan reippaasti vaan, sillä voin sanoa että aina kannattaa vähän kertoa omista tunteistaan..niin silooin saattaa se taakkakin vähn pienentyä!

Ja jos oikein tarkkaan luet ne edellä kirjoitetut, niin tokihan kun tosi skarppi olet niin huomaat että en häntä yritä muuttaa vaan mielummin neuvoa ja ohjata kuten hän myö saa minuakin, nou big diil.

Ja mitä hellaan ja nyrkkiin tulee, niin kaksosissa on tarvittaessa sellainen piirre, että halutessaan antavat sanojen säikeiden lentää niin ihanalla tunteella että sen jälkeen ei tarvitse enää nyrkkiä koska ne ei enää sen jälkeen tunnu miltään..toivottavasti aukesi.


safi kirjoitti: Niin mites se menikään just tuossa paria viestiä aikasemmin. Olinko mä kiltti ja mukava ihminen. En mä ole muru ja jos sä mut tuntisit, niin et olisi ikinä edes moista paskaa näppikseltäs päästellyt. Mussa on vähän sellainen ikävä puoli tai miten sen nyt ottaa, että vaikka kuinka oltaisiin ystäviä, niin suoraan mä puhun aina. Miellytti se sitten toista tai ei. Toki kestän sujuvasti myös samanlaista kohtelua, joten anna palaa. Mieles tekee kuitenkin!
Kiltti ja mukava mussukka loppujen lopuksi olet. Tiedänhän mä sen kuten säkin ja arvostusta omasta sosiaalisesta ympäristöstäsi haet, kuten täältäkin tavalla tai toisella. Muuta on turha väittää. Se että saatko sitä tarpeeksi, onkin sitten aivan toinen juttu. Mutta kuten minäkin, niin elämä on valintoja ja oman linjan "vetäminen" saattaa karsia hyvinkin raa-alla kädellä sitä sosiaalista elinpiiriä.

Mieleeni tuli että kertoisin sun psykologisen profiilin mutta eiköhän sitä jo ollut tässä ihan tarpeeksi..paljon haluaksia sinne jonnekin ja nautitaan vielä kesän lämmöstä ja ihanan kuulaasta kesän raikkaudesta!! Elämä on todella ihanaa!
Ollaan vaan ja nautitaan
AarneAnkka

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Itse asiassa, mikä ettei. Hyvä kun vihjaisitte.

JoeB :h: Edith
safi

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja safi »

jouden-za kirjoitti:[
koska verbaalinen ulosantisi kaipaa reilusti vielä parannettavaa. Ja mitä tulee että paljastuihan se, niin jos meinaat sitä että kerroin pliis ei niitä viestejä privana, niin koska ne selittelyt ei mua hirveesti nappaa.
Vai kaipaa ulosantini paranneltavaa. Siihen nähden olet kuitenkin varsin hyvin tuntunut ymmärtävän tekstiäni. Sinun ulosannissasi on kyllä parantamisen varaa, koska en käsitä mistä selittelyistä sinä Yv:n osalta kirjoitat. Oman muistini mukaan, annoin sinulle noottia pimusi arvostelusta yleisellä palstalla ja tämä keskustelu on jatkoa sille. Toki miehistä olemustasi varmasti hivelee, että voit nyt tässä yrittää väittää minun kirjoittaneen, jotain hyvinkin henk.kohtaista diipadaapaa. Nyt täytyy tuottaa pettymys, sillä sellaiset jutut olen kirjoittanut ihan jollekkin toiselle miehelle. Joka on kyllä varmasti sellainen tyyppi, joka EI käyttäisi niitä minua vastaan ikinä tai missään tilanteessa. Luottamus on katsos ansaittava, myös netissä. Toki, kun tämä asia tuntuu sinua niin vaivaavan, niin annan sinulle luvan julkaista ne ja luonnollisesti myös vastineesi niihin.

Muuten tekstisi sisälsikin juuri sellaisia asioita, joita jo osasinkin sinulta odottaa, joihin ei kannata edes vastinetta kehitellä. Juu ja laita toki minusta sinulle täysin vieraasta ihmisestä se psykologinen profiili. Lupaan ainakin lukea sen, mutta jos taso on samaa kuin skorpparit sitä ja tätä, niin jätä suosiolla väliin.
Herra Manala

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

safi kirjoitti:Taidat siis myös vain hymyillä kauniisti, jos mies käy ahteriisi yllättäen kaksinkäsin kiinni ja kysyy lähetääks nussiin? Mä en kyllä pidä ja kloppasinkin yhtä miestä otsaan, kun kävi tanssilattialla yllättäen mun hanuriin kiinni. Joku roti tuossakin touhussa...
Hei, mä oon kuulemma käynyt sun hanuriin kiinni viime pikkujouluissa, vaikken kyllä muista siitä itse yhtään mitään. Etkä edes lyönyt. Hahhah, vitun neiti!
Sutenööri

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Herra Manala kirjoitti:
safi kirjoitti:mun hanuriin kiinni.
Hei, mä oon kuulemma käynyt sun hanuriin kiinni viime
Oliko tikissä?
Viimeksi muokannut Sutenööri, 30.08.2006 9:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sutenööri kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:mun hanuriin kiinni.
Hei, mä oon kuulemma käynyt sun hanuriin kiinni viime
Herranjumala!!!! :D
safi

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja safi »

Herra Manala kirjoitti: Hei, mä oon kuulemma käynyt sun hanuriin kiinni viime pikkujouluissa, vaikken kyllä muista siitä itse yhtään mitään. Etkä edes lyönyt. Hahhah, vitun neiti!
No mä mietinkin jälkeenpäin, että mikä kuningasidea oli vääntää kättä pikkujouluissa sun tyttiksen kanssa. Siitä se siis johtui, mä purin vain ärtymykseni sun huonosta käytöksestä siihen. Ihanan neitimäistä, todella. Eikös?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:[
koska verbaalinen ulosantisi kaipaa reilusti vielä parannettavaa. Ja mitä tulee että paljastuihan se, niin jos meinaat sitä että kerroin pliis ei niitä viestejä privana, niin koska ne selittelyt ei mua hirveesti nappaa.
Vai kaipaa ulosantini paranneltavaa. Siihen nähden olet kuitenkin varsin hyvin tuntunut ymmärtävän tekstiäni. Sinun ulosannissasi on kyllä parantamisen varaa, koska en käsitä mistä selittelyistä sinä Yv:n osalta kirjoitat. Oman muistini mukaan, annoin sinulle noottia pimusi arvostelusta yleisellä palstalla ja tämä keskustelu on jatkoa sille. Toki miehistä olemustasi varmasti hivelee, että voit nyt tässä yrittää väittää minun kirjoittaneen, jotain hyvinkin henk.kohtaista diipadaapaa. Nyt täytyy tuottaa pettymys, sillä sellaiset jutut olen kirjoittanut ihan jollekkin toiselle miehelle. Joka on kyllä varmasti sellainen tyyppi, joka EI käyttäisi niitä minua vastaan ikinä tai missään tilanteessa. Luottamus on katsos ansaittava, myös netissä. Toki, kun tämä asia tuntuu sinua niin vaivaavan, niin annan sinulle luvan julkaista ne ja luonnollisesti myös vastineesi niihin.

Muuten tekstisi sisälsikin juuri sellaisia asioita, joita jo osasinkin sinulta odottaa, joihin ei kannata edes vastinetta kehitellä. Juu ja laita toki minusta sinulle täysin vieraasta ihmisestä se psykologinen profiili. Lupaan ainakin lukea sen, mutta jos taso on samaa kuin skorpparit sitä ja tätä, niin jätä suosiolla väliin.
No niin, pitihän se Taas arvata että "parempaa" ei tule. Toki on sellaisiaKin skordareita joiden kanssa pystyy jopa kommunikoimaan=(erään kanssa oikein jopa Sellasella tunteella:D=Manako?hui uh), vaikkakin olisi hiukan tunnetta enemmänkin mukana, kuten esim GeePizzisNarttu-F!!?:P ehhehe ja Miss BubbeliMelaMana ja riippumatta siitä että mikä on pitoisuusaste= Diggaa vai nöyp ko-personal!!

Eli pointsi voisi olla että sitä kommunikeissönii vois ihan vaan karvan verran zekata ja päivittää silleen vaix "normi tasolle" kuitenkaan niin että tarvisi kenenkään bebaa nuolla. Mutta jos valinta on tehty ja haluu siitä pitää kiinni, ja tässä keississähän se tarkoittaisi sitä että saattaa kommunikointi olla näillä leveysasteilla aika yksipuolista kuten Mullakin..niin se narttu eiku metsä vastaa jne..

..ai nou ai nou varmaan meni aika paljon ohi tästä mutta reipas mieli kiimasessa mielessä pitää hymyn huulilla ja kohta jo huomaat olevasi hekumanian huipulla.

Mitä ihmettä sä höpiset viesteistä!! Mähän vaan pyysi et PLIIS ei mitään priva-viestejä, sillä jos et pysty sanomaan ihan näin niin jätä ne jollekin muulle, vaikka sille jollekin toiselle miehelle kuin mulle:::((

Tiedätkö muuten mitä sana kommunikointi tarkoittaa, siis ihan käytännön tasolla??

Haleja ja pusuja ja oman kullan nus nus nusuja.
Ollaan vaan ja nautitaan
safi

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja safi »

jouden-za kirjoitti: Mitä ihmettä sä höpiset viesteistä!! Mähän vaan pyysi et PLIIS ei mitään priva-viestejä
No niin eiköhän tämä ollut minun osaltani sitten tässä. Elcoa lainatakseni on paskanpuhujia ja toteuttajia. Sinä kuulut ensimmäiseen ryhmään ja sellaisten tyyppien kanssa minulla ei ole mitään keskusteltavaa nyt/ tulevaisuudessa.
Herra Manala

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

safi kirjoitti:No mä mietinkin jälkeenpäin, että mikä kuningasidea oli vääntää kättä pikkujouluissa sun tyttiksen kanssa.
Huom. EX-tyttiksen, koska se on nykyään ihan lutka ja antaa vaan muille, mut ei yhtään mulle. Vähän niinku säkin.

Kumpi voitti?

PS. Päätin että musta tulee uus Gattaca. Tämä maailma kun on saastunut. Isäni sentään kouri äitiäni vain työpaikan hississä. Ja äitissäkin oli sen verran munaa että antoi sentään litsarin.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Mitä ihmettä sä höpiset viesteistä!! Mähän vaan pyysi et PLIIS ei mitään priva-viestejä
No niin eiköhän tämä ollut minun osaltani sitten tässä. Elcoa lainatakseni on paskanpuhujia ja toteuttajia. Sinä kuulut ensimmäiseen ryhmään ja sellaisten tyyppien kanssa minulla ei ole mitään keskusteltavaa nyt/ tulevaisuudessa.
Ai niinkö tosiaan Safi-kultsukka..liittyyköhän tämä paskanpuhuminen siihen kun et saanut minua tms..no kuulepas semmosta..enhän minäkään voi koko maailmaa tyydyttää ja olen sisäistänyt ja hyväksynyt sen jo aikoja sitten. Haleja ja kaikkea kivaa ja kesän viimeisiä lämpöisiä tuulahduksia sinne..nautitaan!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sä oot kyllä ihan mahoton apina.
Sannnu

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Ketjusta tuli mieleen, että kuinkakohan moni on pariutunut Kityn kautta???? Vai saako sellaisista puhua?
Geetzu

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sannnu kirjoitti:Ketjusta tuli mieleen, että kuinkakohan moni on pariutunut Kityn kautta???? Vai saako sellaisista puhua?
Niistä kuulee hei yleensä siinä vaiheessa kun porukka eroaa ja palsta täyttyy törkyllä. Tosin aika vähän noita törkyjä on täällä näkyny...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Sannnu kirjoitti:Ketjusta tuli mieleen, että kuinkakohan moni on pariutunut Kityn kautta???? Vai saako sellaisista puhua?
No mä e kertaakaan, mut kerran kyl kävin reffeillä Warkaudes yhen kivan rendin luona, se o 41wee tai oli ainakin joskus silloin kun sen nikin takaliitoksena (voi sil ol kyl joku miehen ulokekin kyl siel takana tiukkiksena) oli 41wee nyt taitaa kyl ol jo 45 ja vain kerran kuulemma pariutunut (siis omien väitteidensä mukaan).

Sitä ei ollenkaan tarinan poikanen kerro että oliko se pariutuminen saanut alkun Kitystä, tosin luulen että se ol lähtenyt Cityssä ja ehkäpä kaiken pahan ruumiillistuman voidaan pitää Lahden omapoikia elikästä: Snapa hurja heed (sil on ainaki tosi kiva tinttitukka josta eräs Poitsuliini diggailee varmaan salaa), yönmustapuppeliritari 2:nen ja sitten ol viel se Martan poikarendi mut sitä en muista mut kaikki on samaa sakkaa eiku sakkia ja ne on varmasti Poitsua yllyttänyt.

Ja luulen että kun Poitsu lähti sinne lahden raitille, niin hän oli ujuttanut äiteen perintöhopiaveitsellä sieltä possusta JÄLLEEN kerran niitä euroja joilla äitinsä jopa melkein epätoivon vimmalla jo vuosia yrittänyt täyttää, mutta ei. No siis hän Lahden väyllä Toijota-automopiililla talla pohjassa kyrpä kankeena, ei siitä että olisi ollut vielä tietoinen tulevasta orkspokzhduksesta vaan siitä kuinka Jälleen kerran pienessä mielessään kuvitellut kuinka yx kax jos kolmaskin Cityn dytsi hänelle pillua taas kerran muka luvannut.

Ja kyllä, kyllä kyrpä vielä tuossaKin iässä ottaa oikein rivakasti eteen, koska onhan se aika selviö jos sitä pimpulaa ei ole vielä tuohon Lahdenreittiin mennessä osunut. Kuvitelkaa nyt olevanne itse tuossa asemassa, tuossa asemassa jossa ei apua tule edes päivittäisistä runxrunx-muljautuksistakaan (hänen enkkansa taisi olla 6 tai 8 krt, Mulla vian 6:()..niiin voitte kuvitella että jopa pienestä nilkan vilautuksesta tuo pipuli niin kovax hetkessä hurahtaa.

No mutta siis vielä noihin Lahden Hottentotteihin, niin luulen vaffasti että kun Poitsu on menny sin ja poikkenit + ehkä jopa peräti kenties itse Marttakin tuo upearintainen pizziskin ollut yllyttämässä tuota meijän pikkusta poikaa pahuuden tielle. Tuolle tielle johon ei olisi häntä pitänyt päästää, koska nyt hän on ihan pökerryksissä tuon tapahtumaketjun jälkeen, tuon jälkeen jossa tarina MUKA kertoo hänen saaneensa ihmisvittua kaikkineen ja kaikkineen asentoineen.

Se on kokonaan toinen juttu että ottiko kyrpää suuhun, ottiko ja hyvinkö..kerro nyt? Ilman kumia ei varmaan ja loppuun astiko?

Muita suhteita ollukko..min en oo kellekään antanut kuin korkeintaa lämmintä kättä..no unissani olen kyllä ottanut ja lujaa..itseäni ainaskin huuuh.
Ollaan vaan ja nautitaan
Zeb

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Jos tähdet sattuisivat joskus olemaan suotuisassa asennossa voisin haluta tavata Urpiaisen, sivustahuutajan, Riemumielen ja Mustakikkelin.
MarthaFocker

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

jouden-za kirjoitti:vanhan likaisen miehen jorinoita

Kuinka monta kertaa se pitää mainita, että ainoat oikeat lahtelaiset täällä olemme minä ja Patz . Snapa ei ole lahtelainen, vaikka ehkä salaa haluaisi ollakin. Letku on kanssa ihme wannabe, mutta silti ihan toivoton tapaus. Heistä kumpikaan ei ole asunut päivääkään Lahdessa. Toinen, jota lahtelaiseksi voidaan kutsua, vaikkei sekään paljasjalkainen, on kyyppo, jonka kanssa en siis seurustele enää. Ja sitäkään ei voida kutsua kitysuhteeksi, koska emme tutustuneet c/kityn kautta.
Sä oot jouska-pappa ihan pihal geimeist junou?
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 03.09.2006 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

MarthaFocker kirjoitti:Sä oot jouska-pappa ihan pihal geimeist junou?
Mitä muuta uutta länsirintamalta? :roll:
MarthaFocker

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Elukka kirjoitti: Mitä muuta uutta länsirintamalta? :roll:
Ei se ole minun asiani kertoa, vaikka tiedänkin. Menkää fb:n ja kysykää angitalta, ninniltä tai manalalta.
Sutenööri

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

MarthaFocker kirjoitti: Ei se ole minun asiani kertoa, vaikka tiedänkin. .
Minkä pullon oot korkannut juur?
MarthaFocker

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Sutenööri kirjoitti:
Minkä pullon oot korkannut juur?
En vielä mitään, mutta ajattelin kyllä pistää nupin tukkoon.

On nimittäin pahemman puoleinen kouvostoliittoahdistus taas päällä. Ennen riitti että pääsi joka toinen viikonloppu pois, nyt pitäis päästä taas, vaikka just viime vkl stadeilin. pah... tiedättekö kun joskus perjantai-iltapäivänä on hyvä olo? Laittaudun nätiksi, olen varma itsestäni ja asustani ja lähden kaupungille ihan vaan kävelemään. Toivon, että joku mieletön hottis huomaisi myös hyvän oloni ja sen että näytän hyvältä ja tiedän sen. Ihan vaan buustatakseni hyvää fiilistäni. Just näin voi tehdä missä tahansa oikeassa Kaupungissa.

Huoh, ei mee kouvolassa läpi. Ainoat, jotka minut huomaavat, ovat pilottitakkiset viisitoistavuotiaat ja pankkiautomaatilla ennen minua joku vitun myllykoskelainen skannaa mut varpaista kaulaan asti, ihme ettei silmät sokeudu. Sit se kovaan ääneen huutaa kaverilleen "paljo siä nostit? ai neljä sataa? no miä nostan sitten kaheksan, ni riittää justiisa tähä iltaa." Samalla se nostaa 501:ään ku persevako näkyy.

Mä olen jotain ihan liian hyvää tähän kylään. Kaupungin ainoan hottiksen olen jo pokannut (ja myös mokannut, koska nyt ollaan ystäviä. no oikeesti kerranki, eli ei se harmita, mut silti pesää pitäs saada).

Pointtini tässä oli siis se, että kouvolalta pitää poistaa kaupunkinimitys ja se pitää alkaa kirjoittaa pienellä alkukirjaimella.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lolitan kuolemattomia viisauksia:

Perseessä asuminen kasvattaa luonnetta.

Sitä vaan jotenkin ei palaa enää koskaan omaksi ihanaksi itsekseen sen jälkeen kun kadulla on osoitettu sormella ja huudettu "Toi on se kun pani Petriä!"
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sutenööri

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

MarthaFocker kirjoitti:
En vielä mitään, mutta ajattelin kyllä pistää nupin tukkoon.
KULTA! Niin minäkin. En vaan vielä ole päättänyt missä ja miten. Kai sitä pitäisi pitkäripaisen rientää het ja korkata. Vittujakos asiaa enempiä jahkailemaan.
Yönmustaritari

Re: Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

MarthaFocker kirjoitti:Kaupungin ainoan hottiksen olen jo pokannut (ja myös mokannut, koska nyt ollaan ystäviä.
Tipuin. Kyllä se siitä. Juo lisää.