Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Sheetlord

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Onk jottai pillujuttuu? :)
Eepä taetais viäräleuvvan kielopilla kehata vonkata äitinkielenopettajjoo, ei.
Ja soattasha tuo omaki akka närreentyä moesesta.
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Sheetlord kirjoitti:Eepä taetais viäräleuvvan kielopilla kehata vonkata äitinkielenopettajjoo, ei.
Ja soattasha tuo omaki akka närreentyä moesesta.
Älähän nyt, murteet ovat totta kai äidinkielenopettajalle sydämen asia :)
Mutta varattuja en tietenkään harrasta.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Aito_Johanna kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Eepä taetais viäräleuvvan kielopilla kehata vonkata äitinkielenopettajjoo, ei.
Ja soattasha tuo omaki akka närreentyä moesesta.
Älähän nyt, murteet ovat totta kai äidinkielenopettajalle sydämen asia :)
Mutta varattuja en tietenkään harrasta.
Ja taas viärestä viätihi. Ei osumaa tähänkää risukasaa, sano..
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Nysse deittimies vastasi tiistaina lähettämääni viestiin. Taktiset viisi päivää, saman verran kuin mun viestiväli viimeksi.
Jos ymmärsin viestin oikein, se on vetänyt viikonlopun mittaisen ryyppyputken :shock: Täten voinemme todeta, että AJ:n arvostelukyky miesasioissa ei aina ihan pelaa. Hmm.
Höh. Mieshän on vikisevä eunukki, jos ei joskus vedä viikonlopun ryyppyputkia.
No pitäiskö mun nyt vielä viestiä sille vai ei? Kerro kun oot niin pätevä.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Nysse deittimies vastasi tiistaina lähettämääni viestiin. Taktiset viisi päivää, saman verran kuin mun viestiväli viimeksi.
Jos ymmärsin viestin oikein, se on vetänyt viikonlopun mittaisen ryyppyputken :shock: Täten voinemme todeta, että AJ:n arvostelukyky miesasioissa ei aina ihan pelaa. Hmm.
Höh. Mieshän on vikisevä eunukki, jos ei joskus vedä viikonlopun ryyppyputkia.
No pitäiskö mun nyt vielä viestiä sille vai ei? Kerro kun oot niin pätevä.
Ei pidä. Järkevänä ihmisenä vältät alkoholisoituneita tyyppejä. Jättäisin vähemmälle huomiolle sellaisen henkilön mielipiteet miehisyydestä, joka vaimoltaan salaa tänne kirjoittaa. Kiintoisaa olisi kuulla mitä ND:n vaimo sanoisi ND:n viikon ryyppyputken havaitessaan.

Kuten aiemmin on todettu. Kunnon jutuissa ei odotella vaan heti tapahtuu.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Viikon ja viikonlopun mittaiset putket ovat eri asia. Onko mielestäsi alkoholismia, jos sinkku juhlii pe-su välisen yön?
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 16.04.2007 18:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Jos se estää vastaamasta ihkulle babylle. On.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jos oma alkoholinkäyttö on luokkaa lasi viiniä kerran kuussa juustonmaistajaisissa, niin toisen viikonloppuiset hukkaputket saattaa koitua ongelmaksi.

Jotenkin mun korvaan ainakin särähtäisi, jos toinen ilmoittaisi vastaamattomuudensa syyksi tuollaisen urpouden. Mut toi tyyppi on muutenkin ihan rotten.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Chap

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chap »

Ann kirjoitti:Jos oma alkoholinkäyttö on luokkaa lasi viiniä kerran kuussa juustonmaistajaisissa, niin toisen viikonloppuiset hukkaputket saattaa koitua ongelmaksi.

Jotenkin mun korvaan ainakin särähtäisi, jos toinen ilmoittaisi vastaamattomuudensa syyksi tuollaisen urpouden. Mut toi tyyppi on muutenkin ihan rotten.
:komp: :ditchthepig:
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ann kirjoitti:Jos oma alkoholinkäyttö on luokkaa lasi viiniä kerran kuussa juustonmaistajaisissa, niin toisen viikonloppuiset hukkaputket saattaa koitua ongelmaksi.

Jotenkin mun korvaan ainakin särähtäisi, jos toinen ilmoittaisi vastaamattomuudensa syyksi tuollaisen urpouden. Mut toi tyyppi on muutenkin ihan rotten.
Hei. Mitäs tää on ? Mehän ollaan, ei kai, ihan kun vähän samaa mieltä ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

BrianW kirjoitti:Mehän ollaan, ei kai, ihan kun vähän samaa mieltä ?
No ei tosta hukkapalasta voi olla mitään muuta mieltä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
didi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja didi »

Ärsyttää! Mä olen tahtomattani joutunut sekaan johonkin kummalliseen ihmissotkujuttuun.

Työkaverimies on mennyt puhumaan minusta on/off-tyttöystävälleen siten, että tämä nainen tuli hurjan mustasukkaiseksi ja on tänään itkenyt silmät päästään, hän myöskin olisi ollut tulossa työpaikalleni selvittämään välejä kanssa. Olin jo onneksi lähtenyt kotiin. Minun "suhde" tähän mieheen on se, että hän heitti minut perjantaina kotiin ja lauantaina oltiin messuilla. Jäähallilla hän yritti kyllä päästä iholle ja kotiinikin huonolla menestyksellä. Näiden kahden tapahtuman lisäksi en ole ollut pahemmin tekemisissä ko miehen kanssa edes työaikana, koska hän työskentelee kentällä ja minä olen päivät toimistolla.

Kaikista "hauskinta" tässä oli se, että tämä tyttöystävä ei osaa oikein suomea, joten toinen työkaverini olisi tullut mukaan tulkiksi.

Eikö nykyään uskalla olla edes ystävällinen kenellekään? Jos ei flirttaile takaisin, hokee että on varattu ja onnellinen suhteessa, niin miten siitä voi jäädä mitään epäselväksi kenellekään??

Päällimmäisenä mielessä pyörii, että olenko tosiaan niin arvoton, että mua voidaan käyttää hyväkseen jossain parisuhdesotkuissa.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BrianW kirjoitti:Jos se estää vastaamasta ihkulle babylle. On.
Ok. Ihmettelen vain, mistä repäisit tuon viikon ryyppyputken.
Dr.Diarrhea

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

NuoriDaavid kirjoitti:Viikon ja viikonlopun mittaiset putket ovat eri asia. Onko mielestäsi alkoholismia, jos sinkku juhlii pe-su välisen yön?
Miten sinkkuus tähän liittyy mitenkään? Jos kolme päivää tuikkaa ja käy viikot töissä, niin aika Tarzani saa olla, jos kauan jaksaa moista. Eli muutamakin vastaava putkeen, niin kyse on todellakin jo viinaongelmasta.

Juttujen perusteella täällä palstalla on muuten 4-5 alkoholiongelmaista. Oletteko huomanneet?
Vihtahousu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vaola kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Juttujen perusteella täällä palstalla on muuten 4-5 alkoholiongelmaista. Oletteko huomanneet?
Mä olen sitten vissiin urpo, tai sitten en seuraa tarpeeksi, mutta en kyllä keksi neljää, saati viittä.
o/
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

BrianW kirjoitti:
Ann kirjoitti:Jotenkin mun korvaan ainakin särähtäisi, jos toinen ilmoittaisi vastaamattomuudensa syyksi tuollaisen urpouden. Mut toi tyyppi on muutenkin ihan rotten.
Hei. Mitäs tää on ? Mehän ollaan, ei kai, ihan kun vähän samaa mieltä ?
Te olette oikeassa.

Ja äsken just deittasin uuden tyypin, joka on fiksu, urheilullinen, kulttuurinharrastaja, keskustelutaitoinen, ok-näköinen, kohtuukäyttäjä ja heti innoissaan järkkäämässä seuraavaa tapaamista. (ja enköhän mä siihen tapaamiseen mene...)

Mut silti se ihan mätä viestejä panttaava dokaava luuseri jotenkin niinqu silleen vetää puoleensa. Se on nimittäin aika hottis. Sairasta, eiks vaan? :?

Mut en kai mä sille viesti ellei se viesti ensin.
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:Mut silti se ihan mätä viestejä panttaava dokaava luuseri jotenkin niinqu silleen vetää puoleensa. Se on nimittäin aika hottis. Sairasta, eiks vaan? :?
Sä olet vain ihan normaali nainen :paijaa:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aito_Johanna kirjoitti:Mut silti se ihan mätä viestejä panttaava dokaava luuseri jotenkin niinqu silleen vetää puoleensa. Se on nimittäin aika hottis. Sairasta, eiks vaan? :?
Älä syytä itseäsi tuosta, se on geeneissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vihtahousu kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Juttujen perusteella täällä palstalla on muuten 4-5 alkoholiongelmaista. Oletteko huomanneet?
Mä olen sitten vissiin urpo, tai sitten en seuraa tarpeeksi, mutta en kyllä keksi neljää, saati viittä.
o/
Antakaa määkin huudan!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vihtahousu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mylwin kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Mä olen sitten vissiin urpo, tai sitten en seuraa tarpeeksi, mutta en kyllä keksi neljää, saati viittä.
o/
Antakaa määkin huudan!
Sääkin oot kännissä!! :miitti:
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: Mut silti se ihan mätä viestejä panttaava dokaava luuseri jotenkin niinqu silleen vetää puoleensa. Se on nimittäin aika hottis. Sairasta, eiks vaan? :?
Mieti, onko se, mitä parhaimmillaan voisi seurata (esim. mies luopuu pahimmista pelailuistaan ja muodostatte kestävän suhteen, jossa erilaisuutenne eivät muodostu kompastelukiveksi) sen arvoista, että olet myös kaiken uhalla valmis kestämään pahimman, mitä voi tapahtua (esim. mies onkin parantumaton peluri ja leikkii sinulla aikansa, mutta sinä rakastut palavasti ja särjet sydämesi).
Chap

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aito_Johanna kirjoitti:Ja äsken just deittasin uuden tyypin, joka on fiksu, urheilullinen, kulttuurinharrastaja, keskustelutaitoinen, ok-näköinen, kohtuukäyttäjä ja heti innoissaan järkkäämässä seuraavaa tapaamista. (ja enköhän mä siihen tapaamiseen mene...)

Mut silti se ihan mätä viestejä panttaava dokaava luuseri jotenkin niinqu silleen vetää puoleensa. Se on nimittäin aika hottis. Sairasta, eiks vaan? :?
No mutta, hommahan on sillä selvä! Nyt on löytynyt sekä lapsen isä että sen kasvattaja.
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Chap kirjoitti:
No mutta, hommahan on sillä selvä! Nyt on löytynyt sekä lapsen isä että sen kasvattaja.
:rofl: Oot kauhee :)
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bluntly kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Mut silti se ihan mätä viestejä panttaava dokaava luuseri jotenkin niinqu silleen vetää puoleensa. Se on nimittäin aika hottis. Sairasta, eiks vaan? :?
Älä syytä itseäsi tuosta, se on geeneissä.
Joo. Renttuihin rakastutaan, sitten itketään kaveriksi otettaville kunnon miehille kun kunnon miehiä ei koskaan löydy :D
segma

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja segma »

Tix kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Mut silti se ihan mätä viestejä panttaava dokaava luuseri jotenkin niinqu silleen vetää puoleensa. Se on nimittäin aika hottis. Sairasta, eiks vaan? :?
Älä syytä itseäsi tuosta, se on geeneissä.
Joo. Renttuihin rakastutaan, sitten itketään kaveriksi otettaville kunnon miehille kun kunnon miehiä ei koskaan löydy :D
Ensimmäisessä käänteessä tulee "älä syytä itseäsi, se on geeneissä" ja seuraavalla sivulla päivitellään, kun retkujuntti-idiootit saa kaikki hyvät naiset.
Vastaa Viestiin