Mitä teillä Tänään syödään?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
RP

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja RP »

Jotain gigolo pastaa ja kinkku-aurajuusto-kerma kastiketta. Salaattia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18785
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eturuuaksi ehkä eilen tehtyä(hyvin maustunutta) savusiikasalaattia..

Pannu-Pizzaa, johon pyreet basilikat mustapippuria, chiliä, peperonia, habaneroa, kinkkusuikaleita, katkarapuja, sinihomepuustoa, herkkusieniä, pekonikuutioita, päälle vankka kerros kevyt pizzajuustoraastetta(vitun kallista) päälle oreganoa.. Ja meinasi unohtua grillattu paprika a'la Lidl nykyinen suosikkini, jätin habaneron ja katkikset pois laitoin chilijauhetta eniweis..

Jälkiruuaksi kaupan kotipullia manteli- ja kuohukermatäytteellä
Viimeksi muokannut Niba, 05.03.2011 18:25. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarskan menu tänään oikein värein (tämä on kiva ja hyödyllinen värijuttu mun mielestä!):

Pinaattikeittoa (pakasteesta) ja keitetty mulkku siis kuuluu ko. keittoon mukaan. Nami.

Keiton kanssa nautin reissumies-leipää ja sen päälle ohuesti kinkkua ja raejuustoa ja tomaattia. Namitus.

Juomana käytän lehmänmaitoa, tämänväristä.

Jälkimuonaksi tein pussista erittäin maistuvaa sitruunakiisseliä, jonka nautin kerman ja maidon kanssa.

Äsken otin kupin kahvia,

Terkuin
SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SA, kuole pois. Ihan oikeasti, kuole.
Dumis

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

:D :D :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:SA, kuole pois. Ihan oikeasti, kuole.
Ylitit kyllä nyt rajan varsin selkeästi. Oletkohan humalassa? En tiedä onko sekään lieventävä tällaiseen...?

Vaikka olisin tehnyt mitä olisit ylittänyt rajan, mutta kun vielä tein aiheeseen täysin sopivan jutun omasta syömisestäni ja ruoka-aineiden väreillä.

Joten Manaaja minun puolesta voisi mennä jäähtymään bannauksella määrätyn ajan... Perusteet ovat hyvinkin raskaat.

En vaadi bannausta mutta olen aika varma, että minua ymmärtää tässä suurin osa tai sanotaan että ihan taatusti ainakin pitäisi...

HUHHUH. Pyydätkö vaikka anteeksi niin unohdan sen saman tien!

Jos minua pidetään jotenkin "huonona" niin mitäs tuo sitten on? Minun mielestä Manaaja tällä sanomisellaan ylittää kaikki minun mahdolliset pikku tyhmyydet multimoninkertaisesti. Toisen kuoleman toivominen on täysin tuomittavaa. Yksiselitteisesti.

No mitäs muut sanoo? Haluatteko minun kuolevan?

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Kirjoita edes tällä vakiovärillä kaikkiin muihin kuin omiin ketjuihisi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti: HUHHUH. Pyydätkö vaikka anteeksi niin unohdan sen saman tien!
Okei, sori, koska unohdin perustella.

Olet täydellisen merkityksetön ja turha ihminen. Ajatuksesi ja kirjoituksesi ovat turhinta ja typerintä täytepaskaa, mitä internetissä on kuunaan liikkunut. Ulostat kirjaimellisesti sitä samaa paskaa, mitä ulkohuusin jäteämpärit ovat täynnä. Pelkkää kusta ja ripulia.

Sen lisäksi että olet äärimmäisen turha ja typerä ihminen joka jauhaa pelkkää ripulipaskaa, olet niin saatanan ylitsevuotavan narsistinen, ettei sinua vain pysty sietämään. Lisäksi et ole koskaan sanasi mittainen, vaan aina kun lupaat esimerkiksi lopettaa värienkäytön muualla kuin omassa pienessä prinsessan hiekkalaatikossasi, se kestää tasan 2 päivää, kunnes sinä itseäsi täynnä oleva narsistinen kusitynnyri ilmoitat jälleen jokaisella solullasi, että muiden mielipiteet, puheet, lupaukset ja tekemäsi sopimukset ovat sormia napsauttaen rikottavissa, koska MINÄMINÄMINÄ olen niin TÄRKEÄ että MINUNMINUNMINUN pitää saada NÄKYÄ!

Eli siis toisin sanoen, sinä visvainen olmi ja internetlavantauti, kuole pois, nyt heti paikalla, ole hyvä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pulkannaru kirjoitti:^
Kirjoita edes tällä vakiovärillä kaikkiin muihin kuin omiin ketjuihisi.
Niinhän olen tasan tarkkaan nyt kaksi viikkoa tehnytkin, kun olen luvannut korkeimmalle taholle, mutta tässä laitoin hyödyllisen väriasian, siis poikkeuksellisen, jossa noita värejä voidaan oikeasti käyttää hyödykdikin ja laitoin oikeat ruoka-aineiden värit, kuten kerma oranssi ja muut. Eikö se ole ihan eri asia kuin omissa ketjuissani oleva värienkäyttö!

Ja ihan totaalisen yhdentekevä mitä tein, teinkö oikein vai väärin, mutta Manaaja toivoo kuolemaani,joka on AINA enemmän väärin ja rikollistakin? ja joka on ollut minun mielestäni ennekin jo selvää Manalan ajatuksissa koska hänellä on minuun outo pakkomielle, mutta että julkeaa sanoa ja uskaltaa sanoa? Voiko tällaista suvaita?
En ihan uskoisi. Tämä on nyt jokin testi Manalalta, joka leikkii tulella.

Siis Dave oli kärttyinen Crowbarille, okay tässä lieventävänä oli, että M vain kehottaa minua kuolemaan mutta olen oikeasti aikas järkyttynyt voiko kuolemaan kehottava ja toivova saada oikeuden jatkaa Kitinässä!?

Tämä on periaatekysymys. Uskon, että Manala on humalassa tai jotenkin arvostelukyvytön, mutta en oikein antaisi sen vesittää koko asiaa.

Inhottavaa minun mielestä.

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 06.03.2011 0:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Stadinarska kirjoitti:Niinhän olen tehnytkin,
Muistisi heittää aikalailla tuossa asiassa. Värellisiä kommenttejasi on ollut melko monessa paikassa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Tämä on periaatekysymys. Uskon, että Manala on humalassa tai jotenkin arvostelukyvytön, mutta en oikein antaisi sen vesittää koko asiaa.
Olen erittäin selvinpäin ja kaikesta päätellen huomattavasti arvostelukykyisempi kuin sinä itse.

En jaksa mussuttaa tekopyhyyksiä joten sanon asian suoraan: Jos nyt vaikka hukkuisit ja katoaisit pilkkireissullasi huomenna, niin uskon että se toisi yli kuukauden mittaisilla aikajänteillä huomattavasti enemmän hyvää kuin pahaa tullessaan, ainakin tälle palstalle. Olet ihan oikeasti vain niin turha, ärsyttävä ja narsistinen ilman minkäänlaisia positiivisia, nautittavia tai stimuloivia vastakomponentteja luonteessasi tai kirjoittajana, joita sentään yleensä mulkuimmistakin ihmisistä löytyy.

Sinusta ei vaan löydy. Sinusta ei synny mitään hyvää eikä positiivista, joka olisi samalla aitoa. Olet kuin pelle-Hermanni ilman että olet oikeasti hauska ja hyväsydäminen. Usch! Kuole jo, äkkiä nyt!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pulkannaru kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Niinhän olen tehnytkin,
Muistisi heittää aikalailla tuossa asiassa. Värellisiä kommenttejasi on ollut melko monessa paikassa.
Kyllä minun mielestäni on kaksi-kolme viikkoa ollut omia ketjujani. Niitä on vain niin paljon, omia! Allekirjoitukset olen saanut laittaa omilla iloisella värillä muihin.

Manalan perustekirjoitus on niin kamala, etten voi enää uskoa! Luulisin, että hän kirjoittaa nyt itselleen ikävyyksiä....

Ei voi ainakaan selvänä kirjoittaa. Miten hän voi saada noin suuren vihan aikaan ylipäänsä? En oikeastaan olisi millään uskonut hänen saavan aikaan noin räävitöntä ja täysin kestämätöntä kehitystä olevaa sepustusta.

Ja eikö hän edes huomaa kuka on oikeasti narsisti ja toisen yläpuolella? Mitäs te muut olette mieltä? LUOTAN NYT täysin muiden mielipiteisiin!

Minun tyylistäni voidaan toki olla eri mieltä, mutta koska se on täysin väkivallatonta ja harmitonta ainakin melkein niin kyse on vain todella pahasta sanomisesta joka on huikean vahingollista, rumaa ja rikollistakin jopa(?) Toisen kuolemaan kehotus ja toivomus!

HÄNKÖ muuten on sitten empatiaa täynnä? Minun pitää olla jo ammattini puolestakin. NOIN ei voi kenellekään sanoa, ikinä, milloinkaan. Piste

No siis haluatteko te muut että tapan itseni? Sanokaa mielipiteenne tähän! Sanokaa niin, että Manala näkee ja vastatkaa vain siihen simppeliin asiaan, haluatteko, että olisin kuollut!

En nyt sentään usko. Manala ollee humalassa tai jopa jossain vahvemmassa??? Kertokaa hänelle, että tällaista ei saisi sanoa vaikka kuinka joku harmittaisi tai olisi huumeissa. Siitä vaan hän sanoo, että olen turha ihminen. Onko sellaisen sanoja missään ymmärryksessä ymmärtämään mitä KAIKKEA sellaisen sanominen saattaa toisessa aiheuttaa OIKEASTI? Onko tällaisen sanoja jotenkin hyvin arvokas ihminen ja ei-narsisti? Kysymyksiä ja toteamisia tulisi vaikka kuinka paljon! Se vaan nyt on niin tässä elämässä, ettei toista saa kehottaa kuolemaan! Ei vaikka toinen tekisi mitä, ja minä olen vielä kiltti.

Kyllä se mielestäni on rikollistakin kehottaa toista tappamaan itsensä? Vai onko? Joka tapauksessa jäähyn paikka olisi, se ollee varmaa.

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 06.03.2011 0:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Die already, DIEEEE!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Stadinarska kirjoitti:Kyllä minun mielestäni on omia ketjujani. Niitä on vain niin paljon, omia!
Kuten esimerkiksi tämä ?http://kitina.net/viewtopic.php?p=55873 ... ht=#558732
Juu ei.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Die already, DIEEEE!
Hei Aasi tai Hämärämies, laittakaa Manaaja jäähylle tai kuriin edes muutamaksi tunniksi. Periaateasiakin. Muuten tämä menee siihen, että hän uhkaa tappaa minut ja en halua tästä sellaista asiaa :(

Pöh. Ikävää. Uskon, että Manaajan täytyy olla aineissa tms. Onko se lieventävä asianhaara?

Mutta jos hän todella ei ole? Eikö Manaaja sentään ennen ole tuntenut rajojansa aika hyvinkin vaikka omahyväinen ja ilkeä kirjoittaja tunnetusti onkin. Voih. :(

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pulkannaru kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kyllä minun mielestäni on omia ketjujani. Niitä on vain niin paljon, omia!
Kuten esimerkiksi tämä ?http://kitina.net/viewtopic.php?p=55873 ... ht=#558732
Juu ei.
Pulkannaru hyvä! Olen saanut luvan käyttää allekirjoituksissa muissa ketjuissa iloisia allekirjoitusvärejä, SANOINHAN sen jo monta kertaa!

Mutta älä takerru tähän. Kyse on nyt oikeasti tässä yhteydessä ainoasta vakavasta asiasta, joka on toisen kehottamiseen tappamaan itsensä!

Tästäkin huolimatta hyvää yötä kaikille. Olen kieltämättä aikalailla ymmälläni mitä tosi pahaa meidän kitinäläinen pystyy kirjoittamaan ja toivomaan ja vielä perustelemaankin.... .. Mitään pientä osaakaan tällaista en ole kokenut "oikeassa" elämässä!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sä elät kyllä niin omassa vääristyneessä todellisuudessasi. Kuolisit nyt jo, silleen hups vaan, ei tehdä siitä numeroa?

Aasi tai Hämärämies, laittakaa toi joka ketjuja väreillä sotkeva Hermanni nyt jäähylle edes muutamaksi vuodeksi. Periaatejuttuja. Jos ette laita, uhkaan vielä tappaa sen jälkiruokalusikalla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ääni Manalalle, Arska voisi kadota palstalta jälkeä jättämättä eikä kukaan kaipaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:SA, kuole pois. Ihan oikeasti, kuole.
Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: HUHHUH. Pyydätkö vaikka anteeksi niin unohdan sen saman tien!
Okei, sori, koska unohdin perustella.

Olet täydellisen merkityksetön ja turha ihminen. Ajatuksesi ja kirjoituksesi ovat turhinta ja typerintä täytepaskaa, mitä internetissä on kuunaan liikkunut. Ulostat kirjaimellisesti sitä samaa paskaa, mitä ulkohuusin jäteämpärit ovat täynnä. Pelkkää kusta ja ripulia.

Sen lisäksi että olet äärimmäisen turha ja typerä ihminen joka jauhaa pelkkää ripulipaskaa, olet niin saatanan ylitsevuotavan narsistinen, ettei sinua vain pysty sietämään.

Eli siis toisin sanoen, sinä visvainen olmi ja internetlavantauti, kuole pois, nyt heti paikalla, ole hyvä.
Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Tämä on periaatekysymys. Uskon, että Manala on humalassa tai jotenkin arvostelukyvytön, mutta en oikein antaisi sen vesittää koko asiaa.
Olen erittäin selvinpäin ja kaikesta päätellen huomattavasti arvostelukykyisempi kuin sinä itse.

En jaksa mussuttaa tekopyhyyksiä joten sanon asian suoraan: Jos nyt vaikka hukkuisit ja katoaisit pilkkireissullasi huomenna, niin uskon että se toisi yli kuukauden mittaisilla aikajänteillä huomattavasti enemmän hyvää kuin pahaa tullessaan, ainakin tälle palstalle. Olet ihan oikeasti vain niin turha, ärsyttävä ja narsistinen ilman minkäänlaisia positiivisia, nautittavia tai stimuloivia vastakomponentteja luonteessasi tai kirjoittajana, joita sentään yleensä mulkuimmistakin ihmisistä löytyy.

Sinusta ei vaan löydy. Sinusta ei synny mitään hyvää eikä positiivista, joka olisi samalla aitoa. Olet kuin pelle-Hermanni ilman että olet oikeasti hauska ja hyväsydäminen. Usch! Kuole jo, äkkiä nyt!
Manaaja kirjoitti:Die already, DIEEEE!
Manaaja kirjoitti:Sä elät kyllä niin omassa vääristyneessä todellisuudessasi. Kuolisit nyt jo, silleen hups vaan, ei tehdä siitä numeroa?

Aasi tai Hämärämies, laittakaa toi joka ketjuja väreillä sotkeva Hermanni nyt jäähylle edes muutamaksi vuodeksi. Periaatejuttuja. Jos ette laita, uhkaan vielä tappaa sen jälkiruokalusikalla.
LOLITA!

Annatko oikeasti äänesi Manaajalle? Tässä sinulle otteita kenelle annat äänesi. Onnittelut hyvälle valinnalle!

Viitsitkö sanoa Lolita minulle suoraan, että haluat minun kuolevan, ole hyvä! Sano se sitten sinäkin selkeästi niinkuin Manaaja , äläkä jakele ääniä selkeälle sata - nolla - väärintekijälle.

En halua moittia sinua suuresti, mutta voisit sinäkin ajatella ennekuin kirjoitat ja lukea ennekuin annat äänesi.

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä haluan sinun palstakuolevan, eli poistuvan Kitinästä lopullisesti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Lolita kirjoitti:Minä haluan sinun palstakuolevan, eli poistuvan Kitinästä lopullisesti.
Hei Lolita!

Ok, tämä asia eli palstalta poistuminen on selvä ja ihan hyväksyttävä mielipide. Toki ikävä kuulla minulle tietenkin, ettet piittaa kirjoituksistani, mutta ei kaikki toki voi pitää kaikesta.

Mutta pointti tässä on, ettet näin ollen "anna Manaajalle ääntäsi" , koska hän haluaa minun ihmisenä kuolevan ja sinä vain palstakuoleman eli satuhahmo-Stadinarskan. Tässä on valovuoden tai sanotaan koko elämän ero :)

Terveisiä sinulle. Toki toivoisin, että luet kirjoituksiani. Minä koetan lyhentää niitä ja välttää tiettyä jaarittelua jatkossa. On minun "syntini". Väriä ja lihavointia isommin olen jo toteuttanut vain omissa ketjuissani.

Koetan ikäänkuin harmaantua jatkossa! :D
Koetetaan olla yhteistyökykyisiä, vaikka et minusta nyt piittaakaan. Ehkä tuleva tyylini innostaa sinua. Minä en oikeasti ole kuin tavallinen mukava maltillinen mies!

Mutta ahdistuin kehotuksesta kuolla heti. Ymmärräthän sen :)

Kitinäkaveruuden toivossa kuitenkin

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23599
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lounaaksi ison vaasin hernekeittoa sipulimurskalla, pari reissumiestä, piimää ja jälkikäteen muutama luumu.

Jälki on murskaavaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihan just kanttarellipastaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Risottotähteitä sekä jotain missä on isosti paprikaa ja savulohta..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eilen ihkua sieni-vuohenjuusto-kasvikset -salaattia. Tänään pitäis kai niitä kevätkääryleitä, piti jo viime viikolla. Mut hakisko jostain kinkkilästä vai ihan vaan Prisman pakastealtaasta..itse en jaksa väsätä. Too bad. Ruokahalu on onneksi back, with a vengeance.
Prepare for the worstest.