Toukokuu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Toukokuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Suomen kevät on niin kaunis!

Sormet jäätyi pyöräillessä töihin. Olisi pitänyt olla paksummat hanskat.

Tänään kolopallokurssille vaimon kanssa. Täytyy laittaa välihousut jalkaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ajatella, että täällä oli aikoinaan viikonpäiväketjut joihin hyvänä päivänä tuli monta sivua viestejä :shock:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 08.05.2024 8:49 Ajatella, että täällä oli aikoinaan viikonpäiväketjut joihin hyvänä päivänä tuli monta sivua viestejä :shock:
:(
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Meinasin tänään kasata trampan pihalle. Ei ole muutamaan vuoteen ollut käytössä ollenkaan, kun poika ollut sitä mieltä ettei tartte laittaa. Onneksi sillä on nyt tyttöystävä päättämässä sen puolesta :lol:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Siitepölyallergia jatkuu edelleen. Onneksi antihistamiini ei ole kallista. :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Jotain hyötyä siitä, että olen lapsuudessani viettänyt paljon aikaa isovanhempien maatilalla. Ei mitään allergioita.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 08.05.2024 10:58 Jotain hyötyä siitä, että olen lapsuudessani viettänyt paljon aikaa isovanhempien maatilalla. Ei mitään allergioita.
Ei se aina toimi noin. Minäkin vietin paljon aikaa isovanhempien luona. Heillä oli kanala. Siitäpä sitten iso allergia kananhöyhenille.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 08.05.2024 11:00
James Potkukelkka kirjoitti: 08.05.2024 10:58 Jotain hyötyä siitä, että olen lapsuudessani viettänyt paljon aikaa isovanhempien maatilalla. Ei mitään allergioita.
Ei se aina toimi noin. Minäkin vietin paljon aikaa isovanhempien luona. Heillä oli kanala. Siitäpä sitten iso allergia kananhöyhenille.
:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2860
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^Koita siedätystä. Gatin mukaankin allergiat olivat homoa. Itselläni ei ole todettu mitään allergiaa, mutta on silti atooppinen iho. Dr James, pitäisikö olla huolissaan?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

nokkaelain kirjoitti: 09.05.2024 4:22 ^Koita siedätystä. Gatin mukaankin allergiat olivat homoa. Itselläni ei ole todettu mitään allergiaa, mutta on silti atooppinen iho. Dr James, pitäisikö olla huolissaan?
Gatin homofobia oli kyllä aivan överiksi vedettyä...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 560
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mistä toukokuu -24 koostuu?

-kissan eläinlääkärikäynneistä
-olkkarinpöydän kunnostamisesta
-lämpötilan vaihteluista
-Legopalikoista
-rakkaudesta ja naurusta

Niistä toukokuu -24 koostuu! 8)
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

nokkaelain kirjoitti: 09.05.2024 4:22 ^Koita siedätystä. Gatin mukaankin allergiat olivat homoa. Itselläni ei ole todettu mitään allergiaa, mutta on silti atooppinen iho. Dr James, pitäisikö olla huolissaan?
Minulla laukesi koivuallergia, kun talouteen tuli kissa. Sitten muutettiin n 10 vuotta myöhemmin ison koivikon viereen ja koivuallergia hävisi.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Facebook: "Sinut on väliaikaisesti estetty. Näyttää siltä että käytit tätä toimintoa väärin etenemällä liian nopeasti." :? :grr: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Homeboy65 kirjoitti: 10.05.2024 12:13 Facebook: "Sinut on väliaikaisesti estetty. Näyttää siltä että käytit tätä toimintoa väärin etenemällä liian nopeasti." :? :grr: :perse:
Näyttää siltä että sun asialliset viestit ei ehkä sittenkään olleet asiallisia kohdeyleisön mielestä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vagabondo kirjoitti: 10.05.2024 12:25
Homeboy65 kirjoitti: 10.05.2024 12:13 Facebook: "Sinut on väliaikaisesti estetty. Näyttää siltä että käytit tätä toimintoa väärin etenemällä liian nopeasti." :? :grr: :perse:
Näyttää siltä että sun asialliset viestit ei ehkä sittenkään olleet asiallisia kohdeyleisön mielestä.
Ei kyllä siinä taisi olla vaan jokin tekninen ongelma. Pääsin nyt kirjautumaan.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hanami juhla lähestyy ehtiikö kukat puhjeta Roihiksessa, luultavasti ei, viime vuonna olivat jo puoleksi lakastuneet, nyt sitten juhlitaan nuppu hanamia!
En tiedä pitäskö olla uolissaan viisari osoitti heräämisen merkkejä kun työpaikan nuori nainen kujerteli jotain kahviautomaatilla? :paavi:
Olen ehtinyt yrittää jo lopetella tuollaisten miettimisen, koska ei se ja eikä siitä, tulisi mitään.
Ja nyt perkeleen aurinko taas paistaa ja lämmittää, aamulla oli kohtuullisesmpi meno ja pilvinen taivas, toivottavasti Skandien sateet kohta on täällä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Harvemmin ollut yhtä wtf fiilis kuin tänään pikaisella kolmen tunnin elektroniikan läpikäynnillä.

Aloitettiin patterin potentiaalin laskentaa eri tilanteissa (siis 1,5+1,5 tai 0-1,5) ja päädyttiin simuloimaan kvanttitietokoneen tilojen painotuksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 13.05.2024 16:17 Harvemmin ollut yhtä wtf fiilis kuin tänään pikaisella kolmen tunnin elektroniikan läpikäynnillä.

Aloitettiin patterin potentiaalin laskentaa eri tilanteissa (siis 1,5+1,5 tai 0-1,5) ja päädyttiin simuloimaan kvanttitietokoneen tilojen painotuksia.
Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Jos kiinnostaa:

https://www.iqmacademy.com/
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Oon ollut ahkerä tänäkeväänä. Terassit öljytty. Laattapiha pesty ja reunukset kitketty. Nyt on piha mintissä kuin jollain puutarhaharrastajalla :ohyeah:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25814
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Mä en ymmärrä, kuinka tanssilla voi ilmaista mitään sofistikoituneita asioita. Tunteiden ilmaisemisen ymmärrän.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 15.05.2024 8:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Komppaan täysin.

Taiteen kohdalla en ylipäätään ole kiinnostunut taiteilijan tai muiden tulkinnoista. Taide on monitulkintaista, joten olen kiinnostunut lähinnä omasta kokemuksestani ja tulkinnastani.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Toukokuu

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Se on näköjään kevyenliikenteen väylillä sama mentaliteetti kuin maanteiden rakennustöissä. Kun kerran on kyltit ja aidat laitettu paikoilleen, niin niitä ei siirrellä ennen kuin homma kokonaan tehty: https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010427506.html

Täällä ei tosiaan suunnitella remontteja vähimmän haitan periaatteella :paavi:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.