Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NegaDuck

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Tommosta huulille nostelemalla sais kyllä habaakin. Pakastimessa mulla onkin yks tommonen, paksuseinäinen pullolle tarkoitettu. Siinä vaan jäätyy näpit ellei juo rukkanen kädessä.
Bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:^ Tommosta huulille nostelemalla sais kyllä habaakin.
Niin kun toi kyllä jätetään pöydälle ja nostetaan vain sitä pulloa tai tölkkiä :D
NegaDuck

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

:doh: :oops: :vihelt: ... mut eiks tommosen nostelu olis aika miehekästä? Tää mun painaa ainaskin jotain tyyliin 3 kiloa!!
Monsieur Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NegaDuck kirjoitti::doh: :oops: :vihelt: ... mut eiks tommosen nostelu olis aika miehekästä? Tää mun painaa ainaskin jotain tyyliin 3 kiloa!!
Nerokasta. Mun olohuoneen matolla asuu varsin pysyvästi (niin kauan kun naiset eivät päätä sisustuselementeistä) yksi 12- ja yksi 20-kiloinen käsipunnus. Taidan rakentaa (viski)mukitelineet ja sikarinpidikkeet molempiin. Vähänkö olisi miehekästä.
NegaDuck

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Pyh. Mun itseironiani on itseironisempaa kuin sun! :leuhka: Eihän toi edes ollut sitä, vaan itsekehua. Vähän rotia nyt, mies!
Monsieur Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NegaDuck kirjoitti:^ Pyh. Mun itseironiani on itseironisempaa kuin sun! :leuhka: Eihän toi edes ollut sitä, vaan itsekehua. Vähän rotia nyt, mies!
Kieltämättä aika kohtuutonta mainita että lattiani kestää moisia hurjia painoja päällään.
NegaDuck

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Monsieur Manala kirjoitti:Kieltämättä aika kohtuutonta mainita että lattiani kestää moisia hurjia painoja päällään.
Ai no hö. Mä luulin että sä käytätkin niitä painoja johonkin etkä vaan pidä niitä matonpainona.

Mutta takaisin aiheeseen, eli küssäreihin. Peshawar-ravintolassa oli taannoin tarjolla semmoista aivan sikahyvää juustoa salaatin kanssa. Se oli valkoisina kuutioina kuten fetajuusto (isompina tosin, noin tuuman kantti), mutta maku muistutti enemmän vuohenjuustoa kuin fetajuustoa. Sattuisko joku tietämään mitä juustoa toi vois olla? Soittaako mitään kelloa?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Quinevere kirjoitti:Oon varmaan huono neuvomaan kun en ole koskaan ollut kahden miehen loukussa ja ihmettelen miten sellaiseen ylipäätään päätyy.
No esim. Battlestar Galacticassa siitä Sharon-nimisestä cylon-naikkosesta oli kaksi kopiota liikenteessä, ja kaksi eri miestä Galacticalla rakastui tahoillaan toisistaan tietämättä näihin kahteen eri Sharoniin.

No tapahtui sitten niin että toinen näistä kopioista kuoli tai oikeastaan murhattiin, ja sitten kun tämä elossaoleva Sharon-kopio palasi toisen miehen kanssa Galacticalle, alkoi sen toisen miehen nuppi tutista kun näki taas oman kuolleen tyttöystävänsä. Tällä jäljellejääneellä Sharon-kopiolla oli molempien aikaisempien Sharonien muistijäljet (Sharon-kopioiden tietoisuudet olivat koko ajan jotenkin toisiinsa yhteydessä), joten periaatteessa sillä oli simuloituja rakkaudentunteita molempia miehiä kohtaan, lisäksi se oli raskaana toiselle näistä miehistä.

Eli tuossa on yksi tapa miten tuollaiseen tilanteeseen voi päätyä, mutta on niitä varmaan muitakin tapoja. Mirkulla on varmaan vähän erilainen tarina kerrottavanaan, luulen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6686
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vaola kirjoitti:"Koulumenestyspisteet lasketaan todistusarvosanojen painottoman keskiarvon perusteella."

Mitähän tämä niinku käytännössä tarkoittaa? Ammattikoulupapereista mun pitäisi tuo siis laskea, mutta ylläoleva lause on ihan yhtä hepreaa, eikä selitystä tunnu löytyvän.
Helpottaako, jos poistat sanan "painottoman"?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

Minne ovat kadonneet runkkis, safi ja snapa?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sipsi »

masa kirjoitti:Minne ovat kadonneet runkkis, safi ja snapa?
Facebookiin tietty!
Nojaa, Runkkis ainaki. Safista nyt niin kamalasti väliä, vaik onki seki aika jännä persoona..mut joo Snapan juttuja ois kyl vallan mukava taas lueskella.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

masa kirjoitti:Minne ovat kadonneet runkkis, safi
Ratsastaneet yhdessä auringonlaskua kohden?
ja snapa?
http://kitina.net/profile.php?mode=viewprofile&u=757
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Hitto just kun tarttis saada neuvoa niin vuokralaisten keskusliitto on kiinni maanantaihin saakka ku ne on kaikki jossain koulutuksessa.

Eli, vuokraemäntä joka täys hullu soitti taas kerran, samasta asiasta josta soitti n. 3vkoa sitten. Muutettiin nykyiseen kämppään muistaakseni helmikuussa, ja tänä aikana 2krt on ollut vuokra myöhässä. Ensimmäisellä kerralla yhden päivän ku liksapäivä joka on myös vuokranmaksupäivä osui viikonlopulle, ja toisen kerran 3pvää kun oltiin landella ja maksuautomaatti oli kiinni ku olin menossa maksaa sitä. Tästä liksapäivän osumisesta viikonlopulle mainitsin erikseen kun tehtiin sopimus, mutta sitä tää dementoitunu raivohullu ei muista. Sen mielestä meidän olis pitäny lainata jostain ne rahat jos liksa ei tuu ajoissa. Eikä muista sitäkään että 3vkoa sitten puhuttiin puhelimessa ja pahoittelin tätä kolmen päivän myöhästymistä, ja asian piti olla ok kun se oli saanu raivottua ja sen jälkeen vähän itkettyä mulle. Tää eukko vielä joka puhelussa korostaa sitä ettei elä kädestä suuhun, sillä on jotain viis asuntoa yhteensä.

Ensimmäisen kerran se uhkas häätää meidät n. 2vkoa sen jälkeen kun oltiin muutettu kämppään, ja sen jälkeen oon saanu huutopuheluita millon mistäkin asiasta tasaisin väliajoin, ja nyt se taas uhkailee häädöllä.
Kun se 3vkoa sitten soitti, se rupes itkemään sitä kun sukulaispojalla menee niin huonosti, ja tässä uusimmassa puhelussa kertoi että tää sukulaispoika on eronnut ja muuttaa meidän kämppään. Kysyin vaan että senkö takia se saivartelee noista maksuista, ja se totes vaan että häätöpaperi tulee sitten postissa.
Kuulemma noi vuokran myöhästymiset on peruste häädölle, mitä ne ei tietenkään oo, mutta mitä mä voin tässä tilanteessa tehdä?
Tää nainen on jotain 70vee ja täys hullu, todellinen saatanan kätyri.
Joka puhelussa se kiroilee ja huutaa ja lopulta alkaa itkemään, viimeisin puhelu päätty lopulta siihen että se nyt jaksaa vielä olla pitkämielinen ja antaa meille mahdollisuuden.
Sen käytös alkaa olla jo häirintää, ei kai vuokraemännät saa jatkuvasti soitella ja uhkailla häädöllä tollasista mitättömistä asioista??
Tarttisko sen antaa joku varotus eka, ei kai se voi noin vaan ajaa meitä pihalle sen sukulaispojan tieltä?
Saanks mä nauhottaa sen puheluita?
Chap

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Chap »

Hellu kirjoitti:Hitto just kun tarttis saada neuvoa niin vuokralaisten keskusliitto on kiinni maanantaihin saakka ku ne on kaikki jossain koulutuksessa.

Eli, vuokraemäntä joka täys hullu soitti taas kerran, samasta asiasta josta soitti n. 3vkoa sitten. Muutettiin nykyiseen kämppään muistaakseni helmikuussa, ja tänä aikana 2krt on ollut vuokra myöhässä. Ensimmäisellä kerralla yhden päivän ku liksapäivä joka on myös vuokranmaksupäivä osui viikonlopulle, ja toisen kerran 3pvää kun oltiin landella ja maksuautomaatti oli kiinni ku olin menossa maksaa sitä. Tästä liksapäivän osumisesta viikonlopulle mainitsin erikseen kun tehtiin sopimus, mutta sitä tää dementoitunu raivohullu ei muista. Sen mielestä meidän olis pitäny lainata jostain ne rahat jos liksa ei tuu ajoissa. Eikä muista sitäkään että 3vkoa sitten puhuttiin puhelimessa ja pahoittelin tätä kolmen päivän myöhästymistä, ja asian piti olla ok kun se oli saanu raivottua ja sen jälkeen vähän itkettyä mulle. Tää eukko vielä joka puhelussa korostaa sitä ettei elä kädestä suuhun, sillä on jotain viis asuntoa yhteensä.

Ensimmäisen kerran se uhkas häätää meidät n. 2vkoa sen jälkeen kun oltiin muutettu kämppään, ja sen jälkeen oon saanu huutopuheluita millon mistäkin asiasta tasaisin väliajoin, ja nyt se taas uhkailee häädöllä.
Kun se 3vkoa sitten soitti, se rupes itkemään sitä kun sukulaispojalla menee niin huonosti, ja tässä uusimmassa puhelussa kertoi että tää sukulaispoika on eronnut ja muuttaa meidän kämppään. Kysyin vaan että senkö takia se saivartelee noista maksuista, ja se totes vaan että häätöpaperi tulee sitten postissa.
Kuulemma noi vuokran myöhästymiset on peruste häädölle, mitä ne ei tietenkään oo, mutta mitä mä voin tässä tilanteessa tehdä?
Tää nainen on jotain 70vee ja täys hullu, todellinen saatanan kätyri.
Joka puhelussa se kiroilee ja huutaa ja lopulta alkaa itkemään, viimeisin puhelu päätty lopulta siihen että se nyt jaksaa vielä olla pitkämielinen ja antaa meille mahdollisuuden.
Sen käytös alkaa olla jo häirintää, ei kai vuokraemännät saa jatkuvasti soitella ja uhkailla häädöllä tollasista mitättömistä asioista??
Tarttisko sen antaa joku varotus eka, ei kai se voi noin vaan ajaa meitä pihalle sen sukulaispojan tieltä?
Saanks mä nauhottaa sen puheluita?
Sun kannattaa nauhoittaa noi puhelut ja hakea lähestymiskielto.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hellu, jos olette asuneet alle vuoden, on irtisanomisaika vuokranantajan puolelta kolme kuukautta. Irtisanominen pitää tehdä kirjallisesti ja irtisanomisilmoituksessa pitää olla päättymisajankohta ja peruste, jolla sopimus irtisanotaan. Vuokranantajan pitää toimittaa irtisanomislomake niin, että vastaanottaminen voidaan varmistaa. Eli siis esim. haastemiehen kautta tai henkilökohtaisesti niin, että siihen tulee teidän allekirjoitukset. Kirjattu kirje ei riitä.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Chap kirjoitti:lähestymiskielto
Ah, toi oiskin helmee!
Tix

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hellu kirjoitti:Ensimmäisellä kerralla yhden päivän ku liksapäivä joka on myös vuokranmaksupäivä osui viikonlopulle

Saanks mä nauhottaa sen puheluita?
Jos eräpäivä osuu viikonlopulle, se siirtyy kyllä muistaakseni ihan lakisääteisesti seuraavaksi pankkipäiväksi.

Puheluita saa nauhoittaa aina, jos on itse keskusteleva osapuoli. Vain toisten henkilöiden puhelinkeskusteluiden luvatta nauhoittaminen on salakuuntelua.
aimohaiku

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hellu kirjoitti:Hitto just kun tarttis saada neuvoa niin vuokralaisten keskusliitto on kiinni maanantaihin saakka ku ne on kaikki jossain koulutuksessa.
Vaikka tuollaista käytöstä ei tarvitsekaan sietää ja vuokralaisella on oikeutensa, kai te kuitenkin jo etsitte uutta asuntoa? Vaikuttaa aika levottomalta ja arvaamattomalta toi teidän vuokraemäntä. Ja ehkä sen puheluihin ei tarvitse aina vastata? Se ei kai ole vuokralaisen velvollisuus. Muutaman päivän maksuviive tuskin on vuokrasopimuksen purkuperuste, mutta lähisukulaisen muuttaminen asuntoon on.
bedlam

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix kirjoitti:Jos eräpäivä osuu viikonlopulle, se siirtyy kyllä muistaakseni ihan lakisääteisesti seuraavaksi pankkipäiväksi.
Näin minäkin olen kuullut.
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:
Tix kirjoitti:Jos eräpäivä osuu viikonlopulle, se siirtyy kyllä muistaakseni ihan lakisääteisesti seuraavaksi pankkipäiväksi.
Näin minäkin olen kuullut.
Ja mä luullut.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jåå, palkan on oltava tilillä jo perjantaina, jos saantipäivä osuu viikonlopulle, mutta maksut voi maksaa seuraavana arkipäivänä.
Paras päivä ikinä.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Hellu »

aimohaiku kirjoitti:Vaikka tuollaista käytöstä ei tarvitsekaan sietää ja vuokralaisella on oikeutensa, kai te kuitenkin jo etsitte uutta asuntoa? Vaikuttaa aika levottomalta ja arvaamattomalta toi teidän vuokraemäntä. Ja ehkä sen puheluihin ei tarvitse aina vastata? Se ei kai ole vuokralaisen velvollisuus. Muutaman päivän maksuviive tuskin on vuokrasopimuksen purkuperuste, mutta lähisukulaisen muuttaminen asuntoon on.
Se soittaa aina tuntemattomasta numerosta, ihan syystä koska kaikki sen vuokralaiset jättäis varmaan vastaamatta aina.
No aika perseestä jos se saa heittää meidät pihalle tosta vaan ku joku sukulainen tarvii kämpän! Voiks se olla niin? Kyseessä on vissiin siskon poika. Kaks kuukautta siitä ku oltiin muutettu meidän talossa alko julkisivuremontti joka jatkuu edelleen, tästä ei muija ilmoittanut mitään ennen ku nimet oli papereissa.
Sanoi vaan ettei ollut tiennyt asiasta mitään! Voisko se olla niin laskelmoiva että otti meidät siihen vaan tän remontin ajaks? Eikö sen velvollisuus olis olla tietoinen näistä rempoista ja myös ilmottaa meille?
Antoi se sentään vuokrahelpotusta sen jälkeen kun otin liittoon yhteyttä, aluks sanoi että ainoastaan kovalla helteellä voidaan katsoa että vuokraa täytyy laskea. Se ois varmaan sit kytänny ikkunasta millanen keli on ja laskenu vuokrat sen mukaan!
Muuten oltais muutettu pois jo aikoja sitten, mutta mun duunipaikka on tien toisella puolella, ja asunto on tosi ihana.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Riemumieli kirjoitti:Jåå, palkan on oltava tilillä jo perjantaina, jos saantipäivä osuu viikonlopulle, mutta maksut voi maksaa seuraavana arkipäivänä.
En mä tällästäkään tienny, jumalauta.
aimohaiku

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hellu kirjoitti:No aika perseestä jos se saa heittää meidät pihalle tosta vaan ku joku sukulainen tarvii kämpän! Voiks se olla niin? Kyseessä on vissiin siskon poika.
Jos vuokrasopimus on toistaiseksi voimassaoleva, vuokranantajalla täytyy olla hyväksyttävä syy vuokrasopimuksen irtisanomiselle ja asunnon tarve lähisukulaisen käyttöön on sellainen.
milli

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja milli »

mikä siinä on, että miesten on pakko hankkia kaikkia ihan ihme äänitsydeemejä, vaikka sellaiset eivät välttämättä kämppään mahtuis tai sopis ulkonäöllisesti? eikös ne leffat oo ihan samanlaisia, tuli se ääni mistä tahansa? nooh.. kyl mä kohta lämpenen tuolle ajatukselle...