Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Kityn kysymys- ja vastaustopik. Kysykää jotain epätietoisuuksissanne, ja antakaa jonkun kityläisen paskoa tietämystään päällenne.
Minä aloitan: Mikä on se Depeche Moden kappale, jonka videossa on jokin saamarin parittaja joka antaa johonkin respaan rahaa, ja sitten jokin konna puhaltaa rahat respasta, jättäen ukon kuseen kun pitäisi rahat tempaista jollekin esiintyjälle kouraan?
Minä aloitan: Mikä on se Depeche Moden kappale, jonka videossa on jokin saamarin parittaja joka antaa johonkin respaan rahaa, ja sitten jokin konna puhaltaa rahat respasta, jättäen ukon kuseen kun pitäisi rahat tempaista jollekin esiintyjälle kouraan?
-
- Kitinän uhri
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Olisko It´s No Good tai jotain sinnepäin
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Heiiii! sehän se olikin, tuhannet kiitokset .RAM13 kirjoitti:Olisko It´s No Good tai jotain sinnepäin
-
- Kitinän uhri
miksi mä haluan kitystä ystäviä?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mutta sisällä sataa.
Sinulla on tilapäinen ystäväpula ja kaipaat muutakin kuin virtuaaliseuraa.alja kirjoitti:miksi mä haluan kitystä ystäviä?
Kityrunkkareiden seura vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta. Me ainakin pidämme itseämme keskivertoihmisiä mukavampina ja meihin on helppo tutustua, etenkin kun muutoinkin viettää aikaa seurassamme.
-Dr. Aimo-
Sitä olen tässä vain mietiskellyt, että pitäisikö valittaminen lopettaa ja ottaa iloisempi ilme?
Kun tuntuu siltä, ettei tämä syvissä vesissä purjehtiminen muuta tosiasioita miksikään.
Kun tuntuu siltä, ettei tämä syvissä vesissä purjehtiminen muuta tosiasioita miksikään.
-
- Kitisijä
Jokainen osaa teeskennellä iloista.
Ja matalista vesistä saattaa päästä kävellen...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kyllä, jokainen osaa, jotkut paremmin kuin toiset, mutta mitä teet kun huomaatkin matalan veden hipovan nenääsi?LillyMunster kirjoitti:Jokainen osaa teeskennellä iloista.
Mitä tarkoittaa Non Serviam? Latinankieltä taitaa olla.
Turbohaltija/Juhani30 paikalle!! Suomensi mulle ainoinaan ilmiömäisesti tuosta noin vain haastavan, ja juuri tällä hetkelläkin stereoissa pauhaavan, "Vade retro satana":n, saatana!Starflare kirjoitti:Mitä tarkoittaa Non Serviam? Latinankieltä taitaa olla.
Mutta jos saan heittää oman villin arvaukseni, tuo tarkoittaa "ei tarjoilua"!Starflare kirjoitti:Mitä tarkoittaa Non Serviam? Latinankieltä taitaa olla.
Miksi jään chattiin/keskustelupalstoille kiinni vaikka mtn ei tapahdu ?
Koska sulla on tylsää, ehkäpä?Enthu kirjoitti:Miksi jään chattiin/keskustelupalstoille kiinni vaikka mtn ei tapahdu ?
Terveisin,
Kittana
-
- Kitisijä
Ettei vaan olis virtsatietulehdus?Runkkis kirjoitti:Mikä mua oikein vaivaa?
*total reps*irmelianneli kirjoitti:Ettei vaan olis virtsatietulehdus?Runkkis kirjoitti:Mikä mua oikein vaivaa?
Miksi mä en löydä sellaista mukavaa ihmissuhdetta?
Liittyykö tämä mahdollisesti siihen, kun kuukautisvuotoni on sinistä ja melko runsasta? Noin snapsilasillinen sieltä kerrallaa tirskahtaa..irmelianneli kirjoitti:Ettei vaan olis virtsatietulehdus?Runkkis kirjoitti:Mikä mua oikein vaivaa?
Virtsatientulehdus?Gina kirjoitti:*total reps*irmelianneli kirjoitti:Ettei vaan olis virtsatietulehdus?Runkkis kirjoitti:Mikä mua oikein vaivaa?
-
- Kitisijä
Onhan sulla mutGina kirjoitti:*total reps*irmelianneli kirjoitti:Ettei vaan olis virtsatietulehdus?Runkkis kirjoitti:Mikä mua oikein vaivaa?
Ei vaan, eihän sulla ole kiire mihinkään!!?? Kerkeet kuule niin monesti haikailla sen ah niin mukavan sinkkuuden perään sitten kun sulla on se ah niin mukava ihmissuhde.
Ei,se meni kyllä ohi kun sain korvatulehdukseen antibiootit. Suosittelen.Runkkis kirjoitti:Virtsatientulehdus?Gina kirjoitti: Miksi mä en löydä sellaista mukavaa ihmissuhdetta?
No joo, tottakaiirmelianneli kirjoitti: Onhan sulla mut
Mutta tupareissa käymämme keskustelusta huolimatta mä kaipaisin jotain sellaista mitä sulla ei ole tarjota
-
- Kitisijä
Gina kirjoitti:No joo, tottakaiirmelianneli kirjoitti: Onhan sulla mut
Mutta tupareissa käymämme keskustelusta huolimatta mä kaipaisin jotain sellaista mitä sulla ei ole tarjota
-
- Kitisijä
No niin, tässäpä kysymys: Kun kylpyhuoneeseen asentaa laatoituksen yhteydessä muovisen lattiakaivon kannen, niin miten se kiinnitetään? Liimamassaa vai laattalaastia?
En ole niin mestarigooglettaja, että yksiselitteisen vastauksen löytäisin...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Katsoin remonttireiskaa viime viikonloppuna. Siinä se kiinnitettiin kyllä kosteuseristyksen yhteydessä.LillyMunster kirjoitti:No niin, tässäpä kysymys: Kun kylpyhuoneeseen asentaa laatoituksen yhteydessä muovisen lattiakaivon kannen, niin miten se kiinnitetään? Liimamassaa vai laattalaastia?