Päivän mielipidekirjoitus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rosa "vittu haisee hyvälle" Meriläinen on vihreiden viides kolonna. Vihreäthän ovat viime aikoina kunnostautuneet julkisuudessa siinä, että vaativat muilta korkeaa moraalia ja sääntöjen noudattamista, mutta itse eivät vähäisen tietämyksensä takia tiedä menettelevänsä väärin. Rosa laittaa lisää löylyä kiukaalle. Sääntöjä saa rikkoa, toki vain niitä sääntöjä, jotka Rosan mielestä ovat tyhmiä.

http://www.hs.fi/elama/Tyhmi%C3%A4+s%C3 ... 6075923680
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23568
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaikea sanoa, mitä tuosta pitäisi ajatella.

Kovaa hyökkäystä äitiä kohtaan. Saattaahan se olla, että hän on pelännyt miestään henkensä edestä. Mutta onhan se tietysti tragikoomista (paino sanaliiton ensimmäisellä osalla), että kulttuurienvälisen tulkin ja mokutusasiantuntijan perheessä turkkilaisisä pahoinpitelee ja raiskaa lapsia vuosia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Kovaa hyökkäystä äitiä kohtaan. Saattaahan se olla, että hän on pelännyt miestään henkensä edestä.
No voi kyynel sentään. "Teitä lapset kairattiin koko lapsuutenne perseeseen, koska äitiä pelotti". Mä valitsisin vanhempana ennemmin sen niskalaukauksen kuin lapsilleni tuollaisen kohtalon.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hans Jörgen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Kovaa hyökkäystä äitiä kohtaan. Saattaahan se olla, että hän on pelännyt miestään henkensä edestä.
No voi kyynel sentään. "Teitä lapset kairattiin koko lapsuutenne perseeseen, koska äitiä pelotti". Mä valitsisin vanhempana ennemmin sen niskalaukauksen kuin lapsilleni tuollaisen kohtalon.
En hyväksy mutta yritän ymmärtää. Jokin syyhän siihen on, että äippä katsoo vuosia sivusta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16788
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vaikea sanoa, mitä tuosta pitäisi ajatella.
Tässä yksi vaihtoehto: http://plaza.fi/ajassa/kolinaa-panuhuon ... isjahdiksi
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Tässä yksi vaihtoehto: http://plaza.fi/ajassa/kolinaa-panuhuon ... isjahdiksi

Kelaa. Sä löysit tuolta taas uuden kategorian hommalaisten ja peruslaisten jatkoksi. Odotan koska lanseeraat Breivikistit tällekin palstalle!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei vastaus kenellekään: Poikahan nyt joka tapauksessa vain aukoi päätään. Hän ei ole syyllinen isänsä tai äitinsä tekemisiin. Ikävää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16788
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Tässä yksi vaihtoehto: http://plaza.fi/ajassa/kolinaa-panuhuon ... isjahdiksi
Kelaa. Sä löysit tuolta taas uuden kategorian hommalaisten ja peruslaisten jatkoksi. Odotan koska lanseeraat Breivikistit tällekin palstalle!
Mä olen nyt kyllä vähän loukkaantunut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Mä olen nyt kyllä vähän loukkaantunut.

Oho. Urpianen on aikaansa edellä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niin, sellainen huomio vielä, että sekä perheen isä että äiti ovat/olivat Lionseja, mutta jostain syystä kukaan ei pidä tätä esimerkkinä Lionsien salaliitosta ja mädännäisyydestä. Kenties rehtori ja asianajajakin ovat Lionseja!11
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 17.04.2013 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16788
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:Urpianen on aikaansa edellä.
Johan sä parin kuukauden kuluttua tarvitset uuden allekirjoituksen. Lainaa itseäsi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9533
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Tässä yksi vaihtoehto: http://plaza.fi/ajassa/kolinaa-panuhuon ... isjahdiksi
urpiainen symppaamassa panua :shock:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Tässä yksi vaihtoehto: http://plaza.fi/ajassa/kolinaa-panuhuon ... isjahdiksi
urpiainen symppaamassa panua :shock:
Heidän epäpyhä liittonsa on kitinässä jo vanha juttu :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Tässä yksi vaihtoehto: http://plaza.fi/ajassa/kolinaa-panuhuon ... isjahdiksi
urpiainen symppaamassa panua :shock:
Heidän epäpyhä liittonsa on kitinässä jo vanha juttu :wink:

Taitavat olla yksi ja sama henkilö. Breivikiläisyys -kategorisointikin siihen jo viittaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
urpiainen symppaamassa panua :shock:
Heidän epäpyhä liittonsa on kitinässä jo vanha juttu :wink:

Taitavat olla yksi ja sama henkilö. Breivikiläisyys -kategorisointikin siihen jo viittaa.
:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja masa »

Ei juma. Toi Panuhan on just sen näkönenkin kuin oon urpiaisen kuvitellut olevan.

:rofl:

Kuva
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja elco »

Tunnelma tihenee. Tänään on selvinnyt, että xSpede on Bostonin pommittaja ja urpiainen = Panu.

Tämä kaikki alkaa vihdoin tekemään järkeä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:Niin, sellainen huomio vielä, että sekä perheen isä että äiti ovat/olivat Lionseja, mutta jostain syystä kukaan ei pidä tätä esimerkkinä Lionsien salaliitosta ja mädännäisyydestä. Kenties rehtori ja asianajajakin ovat Lionseja!11
Mitenniin ei pidä? Ainakin rehtori on Lions (toiminut samassa jaoksessa kuin äiti) ja se aasinajaja on kanssa jotenkin nivoutunut tähän verkkoon.

urpanupiainen tekee tyypillisen kommareiden sumutuksen kääntämällä tämän äärioikeiston vainoon ja siinä sivussa sitten tämä uhri elikä opettaja unohdetaan ikäänkuin sivuseikkana tykkänään. Mielestäni on vallan perusteltua selvittää syy sille miksi rehtori kokolailla ennenkuulumattomasti purki opettajan työsuhteen, vaikka tässä nyt natsia huudetaankin kuin hinaajat mitä ehditään.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16788
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:Ei juma. Toi Panuhan on just sen näkönenkin kuin oon urpiaisen kuvitellut olevan.
:rofl:
Kuva
elco kirjoitti:urpiainen = Panu
masa kirjoitti:yksi ja sama henkilö
Jos nyt ei edes mennä siihen, että - kuten minua Kitinässä sivistettiin kun edellisen kerran Panu Höglundia tänne linkitin - mitä ilmeisimmin Panu edustaa monella saralla minulle aika vastenmielisiä lähestymistapoja, mielipiteitä ja arvoja, tai että masa on fantasioinut ulkonäölläni, niin haluaisin nyt kuitenkin vähän ihmetellä, että elco ja masa ilmeisesti liittävät palstaidentiteettiini Panussa korostetusti esiin nousevat turkulaisuuden, viikset ja prosessin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti: prosessin
En itse halunnut levitellä yksityisasioita palstalla, mutta looginen lopputulemahan tässä Panugatessa on, että prosessi on Urpiaisen bändäri.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 17.04.2013 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9533
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:looginen lopputulemahan tässä Panugatessa on, että Prosessi on Urpiaisen bändäri.
Ilmankos urpiainen on niin vaitonainen yksityiselämästään :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:masa on fantasioinut ulkonäölläni, .

Muistaakseni täällä oli aikoinaan ketju jossa piti kuvitella ja kertoa miltä anonyymi kitinäläinen näyttää. Taisin silloin linkittää tämän kuvan sinuun.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... Hagrid.jpg

Kuva
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja elco »

Vagabondo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:looginen lopputulemahan tässä Panugatessa on, että Prosessi on Urpiaisen bändäri.
Ilmankos urpiainen on niin vaitonainen yksityiselämästään :D
Eikös se prosessi taas saanut lapsen jonkun uuden rakastajan kanssa? On saattanut saada senkin jälkeen, mutten sulkisi sitä täysin pois, että niillä on yhteinen lapsikin!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Olette te aika pelottavia. Aikuiset miehet. Dialogi tuo kummasti mieleen yläasteajat, silloin tosin draaman aiheena ei ollut mahdollinen seksi (suojaamattomana ovulaation aikaan) kielitieteilijän tai valtiotieteilijän kanssa, vaan treffit joille olin erehtynyt erään itseäni kaksi vuotta vanhemman koulukaverin kanssa. Ne treffit joilla kävin seitsemännellä luokalla (koska en kehdannut kieltäytyä), ärsyttivät koulukavereita vielä lukioaikanakin siinä määrin, että kyseisen hepun luokkakaverit kirjoittivat aiheesta jutun lukion lehteen. Se oli yksi niistä jutuista, joita minä rehtorin mukaan en päätoimittajana olisi saanut hyväksyä julkaistaviksi. Minulle ei koskaan oikein selvinnyt, olivatko treffit enemmän minua vai toista osapuolta stigmatisoivat.