eps kirjoitti:
Valtio on köyhä, eikä sillä ole varaa kustantaa jokaiseen pönttöön kameraa. Niinpä kamerat kiertävät pöntöissä. Sulle varmaan osui kameraton pönttö.
Kyllä, näin on, suurin osa pöntöistä on tyhjiä, mutta siis se otti kuvan, salama läpsähti iloisesti

Mutta kuten Slam toivoo, niin rulla oli varmaankin täynnä, se valvontatolppa oli ensimmäinen tolppa sillä tieosuudella, juuri kun ohituskaista päättyy ja rajoitus tippuu satasesta kahdeksaankymppiin. Siinä kohti uuden vuoden paluuliikenteessä oli filmi täynnä varmaan jo heti aamusta, minä olin paikalla vasta iltapäivällä
Kyllähän nuo pöntöt pahoinpitelyjä saavat kokea, ainakin Lahti-Vääksy välillä sijaitsevat pöntöt oli kaikki ammuttu ainakin kaksi kertaa tässä pari vuotta sitten. Ja tällaisen vandalismin seurauksena olen saanut myös tietoa, että liikennevalvontatolppien kameroissa olisi kuulemma tavallinen 36:n kuvan filmi, poijjaat olivat kerran kuulemma purkaneet mielenkiinnon vuoksi yhden tolpan... Tiedä sitten pitääkö paikkansa vai onko vain urbaania legendaa.