Kittys erikoisGallup
Re: Kittys erikoisGallup
No joo.. niinku sanoin, nyt kerta ku on vaihtoehtoa, mä pallotin ton ekan.
Täällä ihme hiton tappelua ja vääntämistä, välist niinku hiekkalaatikolla olis. Nih.
Täällä ihme hiton tappelua ja vääntämistä, välist niinku hiekkalaatikolla olis. Nih.
Ja kaikki on niiin tosissaan?Kittys kirjoitti:No joo.. niinku sanoin, nyt kerta ku on vaihtoehtoa, mä pallotin ton ekan.
Vittuakos inisette. Jos joku sanoo niinku asia on eli samat persenaamat inisee samoista asioista niin hei tehäänpä gallup...missä vaihtoehto
x.) olen turha..eli inisen turhasta
??
x.) olen turha..eli inisen turhasta
??
En mä oo tosissani, toi on vaan niin hauskaa. Oikeen hitonmoista vänkäämistä kityn palstalla. Mä en leiki sun kans, sä oot ihan tyhmä. Mä koNppaan sitä ja lässynlässynlää..tuulenpuiska kirjoitti:Ja kaikki on niiin tosissaan?Kittys kirjoitti:No joo.. niinku sanoin, nyt kerta ku on vaihtoehtoa, mä pallotin ton ekan.
Mut hei, viihdettähän toikin on Ei ketään kiinnosta, jos ei vähä ees räisky. Nih.
Edit; ja teistä kukaan ei saa mua loukkaantumaan mä siedän kusipäitä muutenkin päivittäin