No jos nyt sitten kokeilin itse yhdellä Kabuki-miittikuvalla, jossa edestä päin selvästi näkyvinä hahmoina olivat minä, Kabukin kolmikymppinen brunetti naistarjoilija (neiti X), sekä Kiekaus.
Minä olin kuulemma Mark Owen (laulaja? juoksija? mikä häh?):
Neiti X eli se brunetti naistarjoilija oli Leos Janacek (just joo):
Kuvassa ollutta Keikauksen naamaa ohjelma ei puolestaan tunnistanut ollenkaan ihmisnaamaksi. No okei myönnettäkään että hänellä oli silmät kiinni ja pää kallellaan, ehkä se vähän vaikutti (seli seli).
Viimeksi muokannut hebuli, 10.03.2006 14:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulle tuli vaan jotain kuvottavia miehenkuvatuksia, jotta mitähän siitä pitäisi päätellä?
Ne ei edes olleet mitään tunnettuja enkä varmana postaa niitä tänne. *ittu!!!!!!!1
Elppis kirjoitti:Molemmilla on nyt ollut tää tauti, vieläkin niistetään kilpaa ja pidetään toisiamme valveilla yöt ja päivät yskien; eikö tää koskaan lopu?
Voe hyvän tähen, toivottavasti loppuu! Mulla jatkunut kolmatta päivää, ja oon aika hermoraunio jo! Yöllä ei oikein saa hengitettyäkään kunnolla. Viimeksi aika tasan vuosi sitten sairastin tämmöstä, siis mun kohdalla voidaan puhua jo kierteestä
Hei, me ollaan samixii. Tai no, mulla on ollut koko viikon poskiontelon tulehduksen oireet ja tänään sain antibiootit. Lähdin sit kotiin kesken kurssipäivn saikkulapun kanssa. Olo on kuin olis sukeltamassa tjsp.
nypari kirjoitti:Hei, me ollaan samixii. Tai no, mulla on ollut koko viikon poskiontelon tulehduksen oireet ja tänään sain antibiootit. Lähdin sit kotiin kesken kurssipäivn saikkulapun kanssa. Olo on kuin olis sukeltamassa tjsp.
Juu, sukeltamassa todellakin. Pää paineessa. Mä en jaksa mennä lääkäriin, ku ei oo kuumettakaan. Eikä oo varaa lääkkeisiin
(oot aika jälkeenjäänyt tätä nykyä muuten... hopihopi )
nypari kirjoitti:Hei, me ollaan samixii. Tai no, mulla on ollut koko viikon poskiontelon tulehduksen oireet ja tänään sain antibiootit. Lähdin sit kotiin kesken kurssipäivn saikkulapun kanssa. Olo on kuin olis sukeltamassa tjsp.
Juu, sukeltamassa todellakin. Pää paineessa. Mä en jaksa mennä lääkäriin, ku ei oo kuumettakaan. Eikä oo varaa lääkkeisiin
(oot aika jälkeenjäänyt tätä nykyä muuten... hopihopi )
Mulla on paha "tapa", etten saa kuumetta koskaan, joten lääkärille meno on usein ei-niin-mustavalkoista. Kuume on on aina hyvä ja pitävä todiste. Vaikka antibiootit ovat kalliita, niin komennan ystävällisesti menemään lekurille. Ei tartte sitäkään sitten enää miettiä, ettei tullut mitään tehtyä olonsa paranemiseksi.
EDIT: alkuviikko lähes mitätöntä kityilyä, ja katso, olet päräyttänyt ohitseni
Savun nouseminen loppui. Tuli taas 13.30-15.30 aika tehokkaasti putkeen työskenneltyä, parit savut kerkesin ottaa terassilla mut muuten oon hakannut tilauksia koneelle liukuhihnalta
Se on iltapäiväpuuron aika! Siitä saa kuitua ja tähän on lisätty myös kalciumia. Tervellistä ja hyvää.
Illalla saakin sitten taas mässyttää herkkuja, ettei pääse vaan laihtuu.
nypari kirjoitti:Mulla on paha "tapa", etten saa kuumetta koskaan, joten lääkärille meno on usein ei-niin-mustavalkoista. Kuume on on aina hyvä ja pitävä todiste. Vaikka antibiootit ovat kalliita, niin komennan ystävällisesti menemään lekurille. Ei tartte sitäkään sitten enää miettiä, ettei tullut mitään tehtyä olonsa paranemiseksi.
Mulla on paha "tapa", etten sairasta koskaan, joten jaksan mä kai täsä sitä kuumettakin odotella. On nää ennenkin ohi menny ilman antilooppeja... mitä ny viimeks jouduin sairaalaan tiputukseen munuaistulehduksen ja keuhkokuumeen kourissa
Jahas. Lupasin sitte työkaverille, että hän vetää tän viikonlopun lonkkaa ja parantaa itsensä, ni mä teen sen työvuorot.
Ehkä tämä kuitenkin juopottelua parempi vaihtoehto.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
No voe perkule, etten paremmin sano! Just ku pääsin kehumasta, ni eikös oo lämmöt noussu Ei tosin enempää kuin 37,1ast ny mut ku normihan mulla on vähän päälle 36ast niin onhan tuo selvää nousua. Olen siis hottis. Vittu. Ja nestettäkin on menny tänään varmasti jo sen kuus litraa kurkusta alas.
Suvinen kirjoitti:
Onneksi olkoon vaan! On se muuten kumma, miten naisihmiset kiintyy autoihinsa.
Itsekin melkein itkua väänsin, kun Honda jäi vaihdossa Tampereelle sinne lumiselle pihalle kököttämään.. ihan yksin...
Mutta toivuin nopeasti, kun pääsin ensi kertaa moottoritielle uuden auton kanssa. Heh.
Totta, jännä homma miten autoon kiintyy. Onneksi jää perheeseen. Pikkubroidi lupasi vaihtaa Kirpun nimeksi "Täi" tai "satiainen"
Mies on ihan onnessaan uudesta autosta, ja lähti sitä juuri esittelemään veljelleen
Itse olen Kirppua ajanut vain muutaman kerran, viime kesänä landella hiekkateillä. Kas kun mulla ei ole ajokorttia