Nyt kuitenkin imurin varresta kiinni ja katin herätys

Sirdalud on ihan hyvää kamaa. Jos toi ei ollut vitsi, niin mikä ettei. Vaivattomampaa tuo kai olisi kuin mennä yksityislääkärille valittamaan asiasta (tai jostain muusta asiasta, ja siinä ohessa pyytää vähän Sirdaludia).Patz kirjoitti:Mulla olis pari pakettia Sirdaludia ja reseptilläkin monta settiä. Täytyy varmaan alkaa diilaamaan niitä näille Kityn relaksanttinisteille...
No öö, kyllä se oli. En mä ala rikolliseks ihan näin hepposin perustein... Kuulostat ihan narkilleAarneAnkka kirjoitti:Sirdalud on ihan hyvää kamaa. Jos toi ei ollut vitsi, niin mikä ettei.
Tuskinpa niitä kovin heppoisin perustein määrätäänkään? (tai no, ilmeisesti sinulle on sitten määrätty) Eikö kovat lihaskivut riitä kuitenkin ihan painaviksi perusteiksi, vai minkä takia niitä sitten syödään?Patz kirjoitti:Tiesittekö, että Sirdaludin on todettu aiheuttavan mm. aivoverenvuotoa? En siis kovin heppoisin perustein alkaisi popsimaan niitä, enkä kyllä mitään muutakaan lääkkeitä. Siksipä ne omatkin on pakettiin ja apteekkiin jääneet.
Täytyy muistuttaa erästä läkeyhtiön kaveria jonka suusta ei muuta lääkemerkkiä ole kuullutkaan. Tuntuu tykkäävän Sirdaludista.Patz kirjoitti:Tiesittekö, että Sirdaludin on todettu aiheuttavan mm. aivoverenvuotoa?
No lähinnä nyt viittasin tällä tuohon AA:n haluun ostaa lääkkeitä itselleen muualta kun apteekista, tai siihen että mennään vinkumaan lääkäriltä jotain lääkettä ilman että lääkäri sitä itse ehdottaa. Tiedän aika monta tyyppiä jotka käyttävät Sirdaludia mm. nukahtamislääkkeenä, eikä lihaskipuihin. Mutta kaipa se on nykyaikana ihan ok ja mä vaan liian vanhanaikainen...irmelianneli kirjoitti:Tuskinpa niitä kovin heppoisin perustein määrätäänkään? (tai no, ilmeisesti sinulle on sitten määrätty) Eikö kovat lihaskivut riitä kuitenkin ihan painaviksi perusteiksi, vai minkä takia niitä sitten syödään?
Mitä saatko sinä palkkaa?Lolita kirjoitti:Tänään on kuukauden paras päivä, palkkapäivä.
Hyvä valtio, hyvä me!Lolita kirjoitti:Tänään on kuukauden paras päivä, palkkapäivä.
Niinno ei tietenkään, mut jos AA:lla on jo ennestään ollut noita lääkkeitä vaikka, ja säästyis 'isolta' vaivalta ja ramppaamiselta, jos oireet kuitenkin on samat.. Eihän se nyt tietty kovin oikein kyllä oo joo, myönnettäköön..Patz kirjoitti:No lähinnä nyt viittasin tällä tuohon AA:n haluun ostaa lääkkeitä itselleen muualta kun apteekista, tai siihen että mennään vinkumaan lääkäriltä jotain lääkettä ilman että lääkäri sitä itse ehdottaa. Tiedän aika monta tyyppiä jotka käyttävät Sirdaludia mm. nukahtamislääkkeenä, eikä lihaskipuihin. Mutta kaipa se on nykyaikana ihan ok ja mä vaan liian vanhanaikainen...irmelianneli kirjoitti:Tuskinpa niitä kovin heppoisin perustein määrätäänkään? (tai no, ilmeisesti sinulle on sitten määrätty) Eikö kovat lihaskivut riitä kuitenkin ihan painaviksi perusteiksi, vai minkä takia niitä sitten syödään?
Niin, mä luulen että tässä asiassa tulee ihan laki vastaanirmelianneli kirjoitti:Eihän se nyt tietty kovin oikein kyllä oo joo, myönnettäköön..
Ja isoveli tietää.Patz kirjoitti:Niin, mä luulen että tässä asiassa tulee ihan laki vastaanirmelianneli kirjoitti:Eihän se nyt tietty kovin oikein kyllä oo joo, myönnettäköön..
Poika!nypari kirjoitti:Ja isoveli tietää.Patz kirjoitti:Niin, mä luulen että tässä asiassa tulee ihan laki vastaanirmelianneli kirjoitti:Eihän se nyt tietty kovin oikein kyllä oo joo, myönnettäköön..
Palkka on ehkä liian voimakkaasti sanottu tuosta rahamäärästä, jonka saan kerran kuussa, mutta kyllä sillä kaksi viikkoa selviää. Ne toiset kaksi viikkoa ovatkin sitten arvoitus.Runkkis kirjoitti:Mitä saatko sinä palkkaa?Lolita kirjoitti:Tänään on kuukauden paras päivä, palkkapäivä.
Itse saan vain pienen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta.
... joo. No hankin rentouttimeni sitten muilla keinoin. Tai jätän hankkimatta kokonaan, jos ne kerran sulattavat aivot.Patz kirjoitti:Niin, mä luulen että tässä asiassa tulee ihan laki vastaan
Mä vertaisin mun palkkaa tässä suhteessa kuukautisiin... siis keston ja ilmenemisen puolesta. Markka-aikana osuva vertaus oli Risto Ulmalaan ja pärjäämiseen viidellä tonnilla eli sopii yrittää.Lolita kirjoitti:Palkka on ehkä liian voimakkaasti sanottu tuosta rahamäärästä, jonka saan kerran kuussa, mutta kyllä sillä kaksi viikkoa selviää. Ne toiset kaksi viikkoa ovatkin sitten arvoitus.Runkkis kirjoitti:Mitä saatko sinä palkkaa?Lolita kirjoitti:Tänään on kuukauden paras päivä, palkkapäivä.
Itse saan vain pienen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta.
*imee peukaloa*Patz kirjoitti:Poika!nypari kirjoitti:Ja isoveli tietää.Patz kirjoitti: Niin, mä luulen että tässä asiassa tulee ihan laki vastaan
Njääh, siinä on (jo) liian hatarat jalat.McJanne kirjoitti:Härskejä seksileikkejä tietenkin.Kid kirjoitti:Mitä sitä ny olkkarinpöydällä?
Joskus on kiva tippua seljälleen. Kuin se meni, jännitys lisää..?McJanne kirjoitti:No sama kääntäen; lisäjännitysmomentti ja vielä ihan ilman eestä!Kid kirjoitti: Njääh, siinä on (jo) liian hatarat jalat.