Kuvailit juurikin aika pitkälti eilen saamani lahjakortin sisällönKittys kirjoitti: Mä halun kokovartalohieronnan, kasvo- ja jalkahoidon, hyvän rusketuksen..

Kuvailit juurikin aika pitkälti eilen saamani lahjakortin sisällönKittys kirjoitti: Mä halun kokovartalohieronnan, kasvo- ja jalkahoidon, hyvän rusketuksen..
Mulle kans! Pitää vissii alkaa kiristämään, huomenna on kihlapäiväPatz kirjoitti:Kuvailit juurikin aika pitkälti eilen saamani lahjakortin sisällönKittys kirjoitti: Mä halun kokovartalohieronnan, kasvo- ja jalkahoidon, hyvän rusketuksen..
Musta on kait tullu vanha. Mitä jos sattuu selkään ja pahasti? Taidan jättää väliin ja sekstata suoraan tossa lattialla.Kittys kirjoitti:Joskus on kiva tippua seljälleen. Kuin se meni, jännitys lisää..?McJanne kirjoitti:No sama kääntäen; lisäjännitysmomentti ja vielä ihan ilman eestä!Kid kirjoitti: Njääh, siinä on (jo) liian hatarat jalat.
Keneltä niitä saa pyytää?Patz kirjoitti: Kuvailit juurikin aika pitkälti eilen saamani lahjakortin sisällön
Periaatteessa voisi raahautua neljänseinän sisältä pois, mutta jaksaako? Huomenissa pitäisi olla jossain hämeessä kohtuu aikaisin.Lolita kirjoitti:Jospa sitä vaikka palkkapäivän kunniaksi kävisi elokuvissa ja söisi ulkona. Casanova vai Palindromes? Suraa?
Cityssä(siis se radiokanava, peelo!) aamulla hehkuttivat, että pitäis olla sitten pelkästään Suomelle omistettu. Nolottaa jo etukäteen se, että eihän tästä junttimaasta ja sen junteista ihmisistä riitä edes puolta jaksoa viihdyttävää kerrottavaa.ninnithequeen kirjoitti:Hei, muistakee, että tänään tulee se Conanin Suomi-jakso!
Niin, se on Suomi-spesiaali, eli koko jakso on sitä Suomessa kuvattua materiaalia. Mm. Halosen tapaaminen, saunomista, fanien tapaamista, Lapissa käyntiä ja Telvis-gaalaa. Ja joo, vähän naurattaa etukäteen, mitä se on keksinnynypari kirjoitti:Cityssä(siis se radiokanava, peelo!) aamulla hehkuttivat, että pitäis olla sitten pelkästään Suomelle omistettu. Nolottaa jo etukäteen se, että eihän tästä junttimaasta ja sen junteista ihmisistä riitä edes puolta jaksoa viihdyttävää kerrottavaa.ninnithequeen kirjoitti:Hei, muistakee, että tänään tulee se Conanin Suomi-jakso!
Joo ja hamsteriteipiksi. Nyysseistä löytyy jopa ryhmä "alt.sex.bestiality.hamster.duct-tape".Dumari kirjoitti:Luin City-niksejä, jossa kyseltiin jeesusteipin "oikeaa" nimeä. Repesin kun siinä luki että kutsutaan myös marsuteipiksi![]()
Itseasiassa tästä urpolandiasta ja tollosta kansasta saisi varmaan kokonaisen tuotantokauden verran huumoria irti.nypari kirjoitti:Cityssä(siis se radiokanava, peelo!) aamulla hehkuttivat, että pitäis olla sitten pelkästään Suomelle omistettu. Nolottaa jo etukäteen se, että eihän tästä junttimaasta ja sen junteista ihmisistä riitä edes puolta jaksoa viihdyttävää kerrottavaa.ninnithequeen kirjoitti:Hei, muistakee, että tänään tulee se Conanin Suomi-jakso!
Mua vähän nolottaa etukäteen se, että arktisen ulottuvuuden ja Sauna-Sisu-Saatana-triangelin tyrehdyttyä kansamme aito ydin pelmahtaa pintaan. Eihän kukaan, ei edes suomalainen itse, kestä nähdä sisimpäämme, koska vain säälistä kumpuava vuolas itku ja touhutippa lahkeessa voi murtaa myötähäpeän hyökyaallon - jos nekään.Starflare kirjoitti:Itseasiassa tästä urpolandiasta ja tollosta kansasta saisi varmaan kokonaisen tuotantokauden verran huumoria irti.nypari kirjoitti:Cityssä(siis se radiokanava, peelo!) aamulla hehkuttivat, että pitäis olla sitten pelkästään Suomelle omistettu. Nolottaa jo etukäteen se, että eihän tästä junttimaasta ja sen junteista ihmisistä riitä edes puolta jaksoa viihdyttävää kerrottavaa.ninnithequeen kirjoitti:Hei, muistakee, että tänään tulee se Conanin Suomi-jakso!
... ja itseni.Angita kirjoitti:Ja Aarne on selvästi yrittäny tappaa mut aivoverenvuotoon aikoinaan...
RolloTomasi kirjoitti:Olen tullut siihen tulokseen, että osa kityrunkkareista ei yksinkertaisesti osaa lukea, ymmärrä lukemaansa tai he eivät ole kovin fiksuja.
Luku- ja kirjoitustaito ovat aivan yliarvostettuja. Luetun ymmärtämisellä tai fiksuudellakaan ei ole loppujen lopuksi elämässä merkitystä sillä tärkeintähän on runkkaaminen.RolloTomasi kirjoitti:Olen tullut siihen tulokseen, että osa kityrunkkareista ei yksinkertaisesti osaa lukea, ymmärrä lukemaansa tai he eivät ole kovin fiksuja.
Olette aivan oikeassa! Olette loistava!Bluntly kirjoitti: Luku- ja kirjoitustaito ovat aivan yliarvostettuja. Luetun ymmärtämisellä tai fiksuudellakaan ei ole loppujen lopuksi elämässä merkitystä sillä tärkeintähän on runkkaaminen.