toivossa on hyvä elää vai miten se menikään

Miten mä oikein Teille kuvailisin maksiksen ja mun viikottaista suhdetta? Mä en näe maksiksessa idolia, vaan nopean, helpon ja halvan aterian. Ja välillä se jopa maistuukin ihan hyvältä. Koska muuten törsään mielestäni liikaa, auttaa maksis minua muistamaan omat juureni työläisperheen kuopuksena. Tuo vaatimaton mutta ravitseva laatikkoherkku todellakin on hintansa väärti, joka jenin. Haluaako joku kertoa omastaan?Dumari kirjoitti:Hyi shaatana, kuin ne kehtaa???=?0+ Maksis on sentään hyvää!nypari kirjoitti:Jotkut syövät kuulemma sieniä ja homejuustoakin.tonttu kirjoitti: Älä hyvä mies semmosta syö!!!!1
Petturi!nypari kirjoitti:
Miten mä oikein Teille kuvailisin maksiksen ja mun viikottaista suhdetta?
Siis nyt täysi komppaushymiö Nyparille. Paitsi että miten niin välillä? Maksis on herkkua. Aina. Hebulikin kyseli jossain toisessa ketjussa, että miten köyhällä on varaa asua kantakaupungissa ja matkailla toisinaan. Vastaus on tietty maksis! Ja rusinoilla. Ei mitään rusinatonta, laktoositonta ja sielutonta korviketta!nypari kirjoitti:Miten mä oikein Teille kuvailisin maksiksen ja mun viikottaista suhdetta? Mä en näe maksiksessa idolia, vaan nopean, helpon ja halvan aterian. Ja välillä se jopa maistuukin ihan hyvältä. Koska muuten törsään mielestäni liikaa, auttaa maksis minua muistamaan omat juureni työläisperheen kuopuksena. Tuo vaatimaton mutta ravitseva laatikkoherkku todellakin on hintansa väärti, joka jenin. Haluaako joku kertoa omastaan?
Samoin kiitokset sinne seurasta.Melnais kirjoitti:Säteilevää huomenta! Viinattomien univelkojen kuittaaminen vei työnteon sivussa kaksi päivää elämästä, jäljelle jäi vain hämäriä muistoja potilastyöstä ja nukahtelusta jokaisessa mahdollisessa välissä ja tasossa. En ole edes päässyt kiittämään kityläisiä seurasta joten nyt myöhästyneitä lämpimiä ajatuksia Nimitzille ja mojolle.
Maksa, tuo elimistön "keskusmyrkynpoistolaitos" ei voi mitenkään olla ruoaksi kelpaavaa, uskokaa pois. Voi yrjötys.urpiainen kirjoitti:Maksis on herkkuanypari kirjoitti:laatikkoherkku
Heeeei, asiat tärkeysjärjestykseen ja kuvia kehiin.Kid kirjoitti:Anterotero on kotonaKuvan laitan galleriaan, jahka kerkiän. Nyt pyykkitupaan ja sitten karjalanpaistin tekoon.
No niinhän se aina kunnon rääkin jälkeen...sinkkumatti kirjoitti:Voe seetana olo on kuin kunnon panon jälkeen.
Ei sentään aina. Nyt ymmärrän miksi en aikoinaan saanut haastettua kikkarikaveriani punttaamaan. Punttisalipuuha on äärimmäisen tylsää ja mitäänsanomatonta hommaa verrattuna tähän.safi kirjoitti: No niinhän se aina kunnon rääkin jälkeen...
Hei, tää taitaa olla yläfemman paikka, siis just näin. Ja joo, mä olen perushuono kehumaan yhtään mitään (paitsi naisia) ja 'toisinaan hyvää' onkin näin ollen asteikkoni vahvaa keskikastia.urpiainen kirjoitti: Ja rusinoilla. Ei mitään rusinatonta, laktoositonta ja sielutonta korviketta!
Niinhän se vähän on sellaista ykspuolista puurtamista. Sen takia sitä kannattaakin yhdistellä muun treenin sekaan sopivina annoksena. Toimii parhaiten ja mielenkiinto pysyy hommassa.sinkkumatti kirjoitti: Punttisalipuuha on äärimmäisen tylsää ja mitäänsanomatonta hommaa verrattuna tähän.
Uijui, muutkin tykkää maksiksesta! Saarioisten rusinallinen versio puolukkahillon kera on hyvää, halpaa ja ihanan rasvaista.urpiainen kirjoitti: Maksis on herkkua. Aina. Hebulikin kyseli jossain toisessa ketjussa, että miten köyhällä on varaa asua kantakaupungissa ja matkailla toisinaan. Vastaus on tietty maksis! Ja rusinoilla. Ei mitään rusinatonta, laktoositonta ja sielutonta korviketta!
Jokaisella itseään kunnioittavalla henkilöllä on aina patteristo "ainalämmintä" keittiön patterin päällä.tonttu kirjoitti:Älä hyvä mies semmosta syö!!!!1nypari kirjoitti:Joko mä saan syödä Saarioisten maksalaatikon?
Olisin odottanut kutienkin vähän enemmän vääntöä rusinattoman ja rusinallisen lootan välillä sano.Camilla kirjoitti:Uijui, muutkin tykkää maksiksesta! Saarioisten rusinallinen versio puolukkahillon kera on hyvää, halpaa ja ihanan rasvaista.urpiainen kirjoitti: Maksis on herkkua. Aina. Hebulikin kyseli jossain toisessa ketjussa, että miten köyhällä on varaa asua kantakaupungissa ja matkailla toisinaan. Vastaus on tietty maksis! Ja rusinoilla. Ei mitään rusinatonta, laktoositonta ja sielutonta korviketta!
öitä.slam kirjoitti:öitä