Bliss kirjoitti:Kuolet perjantaina, 8. tammikuuta 2055 klo 9:01.
4 päivää sen jälkeen, kun olen täyttänyt 85 vuotta...
Hei, ja bonuksena sulla sitten erittäin suurella todennäköisyydellä 85-vuotissynttäripäivän vietto sairaalassa aikas huonolla hapella. Eikö kuulostakin mieltä ylentävältä ?
Bliss kirjoitti:Kuolet perjantaina, 8. tammikuuta 2055 klo 9:01.
4 päivää sen jälkeen, kun olen täyttänyt 85 vuotta...
Hei, ja bonuksena sulla sitten erittäin suurella todennäköisyydellä 85-vuotissynttäripäivän vietto sairaalassa aikas huonolla hapella. Eikö kuulostakin mieltä ylentävältä ?
Hei, tämä kevättalven iloinen aurinkoisuus saa ajattelemaan positiivisesti myös itsestä - sain nyt kaksi ja puoli vuotta enemmän elinaikaa kuin viimeksi, kun tein testin! Kesällä elän varmaan jo satavuotiaaksi!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Kuolet maanantaina, 5. helmikuuta 2052 klo 15:05
Se ois kokonais-sasaldoksi 69 vuotta,mikä on aivan tarpeeksi.Saan sen 70 rikki varmaankin röökin jättämisellä,mutta kattoo nyt jaksaako parin vuoden takia vaivaantua;P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Hyvä asenne. Ei ole mitään mieltä kuihtua pois paskavaipat jalassa laitoksessa. Henkilökohtaisesti inhoan hoiva-sanaa, kun se liitetään vanhustenhoitoon. Lapsia tulee hoivata, ei aikuisia. Siinä vaiheessa kun ei kykene omaa persettään pyyhkimään suosittelen itsemurhaa, avustettuna tai ilman. Eutanasia on asiaa.
Tein itse tuon testin joku aika sitten. Sain 75 vuotta lasiin.
Tässähän ei kysellä elintapoja, harrastuksia ja muita elämänlaatua heikentäviä tai parantavia tekijöitä vaan suoraan hatusta vetäistään minulle kuoliniäksi 74 vuotta.
Muistaakseni Kityssä on jossain linkki vastaavanlaiseen tuomiopäivänlaskuautomaattiin jossa on eri kysymyksiä ja sitten tulee tuomiopäivä.
bedlam kirjoitti:
No sepäs muuten sattui. Mikäs tuon parempi ystävänpäivälahja!
Musta välillä tuntuu, että jos Jumala on näistä hommista vastuussa, niin mä olen kussut sen muroihin tosi pahasti. Ensin isä tappaa itsensä mun kymmenvuotissynttäreillä, ja sitten mies menee ystävänpäivänä. Pitäiskö erota kirkosta?
Exsat kirjoitti:
Musta välillä tuntuu, että jos Jumala on näistä hommista vastuussa, niin mä olen kussut sen muroihin tosi pahasti. Ensin isä tappaa itsensä mun kymmenvuotissynttäreillä, ja sitten mies menee ystävänpäivänä. Pitäiskö erota kirkosta?
Mutta tuon päivämääränhän saan muutettua yhdellä hiirenklikkauksella. Se on niin helppoa nykyään.
Mulli75 kirjoitti:Tässähän ei kysellä elintapoja, harrastuksia ja muita elämänlaatua heikentäviä tai parantavia tekijöitä vaan suoraan hatusta vetäistään minulle kuoliniäksi 74 vuotta.
Muistaakseni Kityssä on jossain linkki vastaavanlaiseen tuomiopäivänlaskuautomaattiin jossa on eri kysymyksiä ja sitten tulee tuomiopäivä.
Kysytään tässäkin, kun maltat mennä testissä eteenpäin. Se eka sivu on hätähousuille,
siis sellaisille kuin sinä!
Äh, en mä jaksa arpoa uudestaan, pitää katsoa sitten kun tuntuu että henki on lähdössä jos kykenen.