Juu, kyllä se kevät sieltä tulee. Hitaasti mutta varmasti.
Lomat on sitten pidetty ja töihin pitäisi tänään palata. Oishan tota lomaa voinut vielä jatkaa vaikka toisenkin viikon... no mutta ei se auta. Sukellan tonne sänkyyn. Öitä.
Se on kuulkaa keskiviikko paskin päivä viikossa.
Keskellä viikkoa. Comoon! miksi sitä pitää juhlia.
Ei viittti edes kännejä vetää,
ku olen nt niin tuiskeessa.
Sitä paitsi, keskiviikkoisin ei tule mitään telkkarista,
enkä osaa kytkeä konetta töllöön
kattellakseni Lostin tulevat jaksot.... (jotta voisin vittuillakseni kertoa muille mitä tuilee tapahtumaan)
Nyt tuoreen soundin kanssa sänkyyn, sit runq ja nuq.
Hyvää yötä!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Eka ja eka, täällähän (siis työpaikalla) mä olen ollut koko yön, kiähkiäh! Kellon ympäri jahdattu rosvoja, ja koska kukaan ei ole kuolematon, painun vällyihin. Meinas unohtua, huomenta kaikille!
nypari kirjoitti:Eka ja eka, täällähän (siis työpaikalla) mä olen ollut koko yön, kiähkiäh! Kellon ympäri jahdattu rosvoja, ja koska kukaan ei ole kuolematon, painun vällyihin. Meinas unohtua, huomenta kaikille!
Niin, mut ei tähään skabaan lasketa mukaan mittään "24/7-kyttiä". Tarkista vaikka Dumikseltä säännöt.
Olen tiukkis.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Heti aamusta häntiä pätkimään ja hiirien korvia rei'ittämään, toivottavasti kahvi ei aiheuta kovin suurta tärinää, ettei merkit mene päin puuta.
Hirmu vilu vieläkin heti aamusta; toivottavasti pakkanen tippuisi edes pari astetta, ettei tarvitse sikiöasennossa kävellä metrolle! Oli muuten kerrankin kiva lähteä töihin, kun mies lähti samaan aikaan, kerrankin aamuvuoroon.
Mutta nyt tupakille ja sitten töihin ->
The great club outshines the individual, always and forever.
Ja taas on niin kaunis päivä että! Sain eilen myytyä vanhan kännykkäni huuto.netissä ja jo tänään näkyivät rahat tilillä. Esimerkillistä toimintaa ostajalta. Känny postiin heti kun posti aukeaa.
Huomenta, heräsin ihanaan auringonpaisteeseen kerrankin ajoissa. Kohta laitan soimaan Bill Withersin Lovely dayn ja nautiskelen kulhollisen puuroa mustikoilla. Täydellinen aamu.
Huomenia.
Kahvia ja töihin. Illalla siivousta ja pyykkiä. Ei siis mitään uutta auringon alla.
Säälittää herättää tuo yövuorolainen tuolta, mutta pakko se vaan on
Aurinkoista huomenta! Väsyttäis mut son vaan jaksettava. Tänään pääsee hyvään ruokapaikkaan nauttimaan pöydän antimista ja hyvästä seurasta.
Ja perjantaiks sain ajan kampaajalle!!!