saaks mä laittaa mun leopardi uikkaritninnithequeen kirjoitti:Täällä saunotaan vain ja ainoastaan uimapuvut päällä! Niin miehillä kuin naisillakin! Ettäs tiedätte...

saaks mä laittaa mun leopardi uikkaritninnithequeen kirjoitti:Täällä saunotaan vain ja ainoastaan uimapuvut päällä! Niin miehillä kuin naisillakin! Ettäs tiedätte...
Saat tokirontti24 kirjoitti:saaks mä laittaa mun leopardi uikkaritninnithequeen kirjoitti:Täällä saunotaan vain ja ainoastaan uimapuvut päällä! Niin miehillä kuin naisillakin! Ettäs tiedätte...
ninnithequeen kirjoitti:
Saat toki
Mä laitan mun isomummon vanhan uimapuvun, siin on pitkät lahkeet ja kaikki!!1!!
ninnithequeen kirjoitti:Täällä saunotaan vain ja ainoastaan uimapuvut päällä! Niin miehillä kuin naisillakin! Ettäs tiedätte...
Monimoraalisuutta, mun luona ei käytetty uimahouja, koska saunassa ei käytetä uimahousuja, hygieniasyistä..Exsat kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti:Täällä saunotaan vain ja ainoastaan uimapuvut päällä! Niin miehillä kuin naisillakin! Ettäs tiedätte...
1108 kirjoitti: Mojo saunassa
Pah! Kyllä sata neliötä luulis riittäväneps kirjoitti:Tuleeko kaikki mustanikin persoonat paikalle? Ninnin kämppä käy pieneksi!
Slurps!ninnithequeen kirjoitti:Pah! Kyllä sata neliötä luulis riittäväneps kirjoitti:Tuleeko kaikki mustanikin persoonat paikalle? Ninnin kämppä käy pieneksi!![]()
IhQ Lolita tulee
Ja Nibsu kans, muista tuoda makkaroita mukanas
Kai tuut mielumimmin ninnille? mäkin tuunkaakki kirjoitti:Hi! Haa, meillä on ihq ihana "Virkistyspv" töissä (siis Tölikässä, siirtyen johonkin juottolaan myöhemmin) samana iltana, sielläkin saunomista jne. Muuuuutta.. Jos ja kun siirrytte keskustaa kohden, olkaamme yhteyksissä, josko vaikka karistaisin työhuolet yltäni ja lähtisin kunnolla valmiiksi lämmitettynä Rakkaiden Kitiläisten suraan. PuzNuz, yhteyksiin, Ninni.
Mä muuten tiedän jo kuka sä olet.Sininikki kirjoitti:Tuu nyt ninnille? mäkinn tuunkaakki kirjoitti:Hi! Haa, meillä on ihq ihana "Virkistyspv" töissä (siis Tölikässä, siirtyen johonkin juottolaan myöhemmin) samana iltana, sielläkin saunomista jne. Muuuuutta.. Jos ja kun siirrytte keskustaa kohden, olkaamme yhteyksissä, josko vaikka karistaisin työhuolet yltäni ja lähtisin kunnolla valmiiksi lämmitettynä Rakkaiden Kitiläisten suraan. PuzNuz, yhteyksiin, Ninni.voisinpestä sun selän ja reidet + saippuoida bodys
ja tietenkin suihkun jälkeen rasvaisin sut
Niin kaikki muutkinninnithequeen kirjoitti:Mä muuten tiedän jo kuka sä olet.Sininikki kirjoitti:Tuu nyt ninnille? mäkinn tuunkaakki kirjoitti:Hi! Haa, meillä on ihq ihana "Virkistyspv" töissä (siis Tölikässä, siirtyen johonkin juottolaan myöhemmin) samana iltana, sielläkin saunomista jne. Muuuuutta.. Jos ja kun siirrytte keskustaa kohden, olkaamme yhteyksissä, josko vaikka karistaisin työhuolet yltäni ja lähtisin kunnolla valmiiksi lämmitettynä Rakkaiden Kitiläisten suraan. PuzNuz, yhteyksiin, Ninni.voisinpestä sun selän ja reidet + saippuoida bodys
ja tietenkin suihkun jälkeen rasvaisin sut
Jep.Sininikki kirjoitti:Niin kaikki muutkintuossahan se lukee sininikki
Mä vokottelen ja maistelenninnithequeen kirjoitti:Jep.Sininikki kirjoitti:Niin kaikki muutkintuossahan se lukee sininikki
Mut älä käy mun Kaakkia vokottelee
Siis mitä järkeä on mennä saunaa zimmareis? saunassa ollaan nakuina. Vai pelkäättekö bakteereitaninnithequeen kirjoitti:HYI! Täällä saunotaan vain ja ainoastaan uimapuvut päällä! Niin miehillä kuin naisillakin! Ettäs tiedätte...
Käsittämättömän hyvä huumorintaju teilläSininikki kirjoitti:Siis mitä järkeä on mennä saunaa zimmareis? saunassa ollaan nakuina. Vai pelkäättekö bakteereitaninnithequeen kirjoitti:HYI! Täällä saunotaan vain ja ainoastaan uimapuvut päällä! Niin miehillä kuin naisillakin! Ettäs tiedätte...
Stondasiko kenelläkään?ninnithequeen kirjoitti:
Viimeksikin näin moooooooonta kitypippeliä ihan livenä
Lauteilla siis, pervåt.
Sä et ollu paikalla?Homeboy65 kirjoitti:Stondasiko kenelläkään?ninnithequeen kirjoitti:
Viimeksikin näin moooooooonta kitypippeliä ihan livenä
Lauteilla siis, pervåt.
En.Niba kirjoitti:
Sä et ollu paikalla?