I Petti.ninnithequeen kirjoitti:Kerro tarinasi. Miksi olet eronnut?
Jättikö, pettikö, jätitkö, petitkö?
II Jätin. Sitten palattiin yhteen ja hän petti.
III Jätti.
Neljättä odotellessa. Tai en oikeastaan edes odota.

I Petti.ninnithequeen kirjoitti:Kerro tarinasi. Miksi olet eronnut?
Jättikö, pettikö, jätitkö, petitkö?
Ai muillakin on erotessa tahtojen taistelu, että kumpi saa sängyn. No minä pilkoin kirveellä kauniin sängyn ja jätin koko sotkun taakseni, kun suljin viimeisen kerran yhteisen kodin oven. Mahtoi olla ukolle ylläri, kun kotiin palasi, mutta sai pitää sänkynsä tosin polttopuina.Georgina kirjoitti: parisängyn.
safi kirjoitti:No minä pilkoin kirveellä kauniin sängyn ja jätin koko sotkun taakseni, kun suljin viimeisen kerran yhteisen kodin oven.
Sie oot siis käynyt huorissa tietämättä sitä itse. How weird is that?McJanne kirjoitti:Tarinaa kertoo että myös rahasta. En menis vannomaan.
Pakko myöntää että tuossa on jo tyyliä!safi kirjoitti:Ai muillakin on erotessa tahtojen taistelu, että kumpi saa sängyn. No minä pilkoin kirveellä kauniin sängyn ja jätin koko sotkun taakseni, kun suljin viimeisen kerran yhteisen kodin oven. Mahtoi olla ukolle ylläri, kun kotiin palasi, mutta sai pitää sänkynsä tosin polttopuina.Georgina kirjoitti: parisängyn.
Naurattaa vieläkin, kun muistelee.
Älä nyt turhaan näytä noin järkyttyneeltä..enhän mä siihen mieheen sitä kirvestä käyttänyt.sinkkumatti kirjoitti:
safi kirjoitti:Älä nyt turhaan näytä noin järkyttyneeltä..enhän mä siihen mieheen sitä kirvestä käyttänyt.
Älä käytä MISSÄÄN parisuhde asioissa esimerkkinä tämän palstan naisia.Bluntly kirjoitti:Ketjun perusteella parempi kun vain pysyn peräkammarinpoikana.Parisuhde kun kuitenkin menisi puihin eikä asioiden rauhallinen käsittely näytä monenkaan naisihmisen ajatusmaailmaan sopivan.
Suurin osa päättyy toki kohtuullisen rauhallisesti. Mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia erotessa. Tosin erot ovat järjestään olleet yhteisiä päätöksiä. Vain se yksi kerta vähän korpeaa, jossa exä löysi harrastuksensa kautta aseita harrastavan sovinistimilitaristin ja päätti oitis jättää minut. Ja sitten oli tämä toinen, joka eron jälkeen meni melkein heti naimisiin seutukunnan pahimman kännikähmijämiehen kanssa. Makuja on monia.Bluntly kirjoitti:Ketjun perusteella parempi kun vain pysyn peräkammarinpoikana.Parisuhde kun kuitenkin menisi puihin eikä asioiden rauhallinen käsittely näytä monenkaan naisihmisen ajatusmaailmaan sopivan.
Ai juu, taidat olla oikeassa.Feiz kirjoitti: Älä käytä MISSÄÄN parisuhde asioissa esimerkkinä tämän palstan naisia.
Ei se OIKEASSA maailmassa naisten kanssa ole niin kauheeta PRKLETTÄ.
Täällä setvii asioitaan vain ne pahasti traumaiset tapaukset. Näkeehän sen jo angstisen tilityksen,alkoholin käytön ja lääkkeiden syönnin määrästä, mitä ne täällä joka threadissa postailee.
Onneksi me miehet ollaan niin terveitä ja normaaleita! *soittaa terapeutille suu täynnä Lithiumia*Feiz kirjoitti:Täällä setvii asioitaan vain ne pahasti traumaiset tapaukset.
Noh noh, eipä yleistetä. Jos joukossamme on muutama (nimeltä mainitsematon) mätämuna, ei se tarkoita että kaikissa on jotain "vikaa".Feiz kirjoitti:Älä käytä MISSÄÄN parisuhde asioissa esimerkkinä tämän palstan naisia.
Täällä setvii asioitaan vain ne pahasti traumaiset tapaukset. Näkeehän sen jo angstisen tilityksen,alkoholin käytön ja lääkkeiden syönnin määrästä, mitä ne täällä joka threadissa postailee.
Luojalle kiitos että täällä on vastapainoksi vain ne tervehenkisimmät ja tasapainoisimmat miehet.Feiz kirjoitti: Täällä setvii asioitaan vain ne pahasti traumaiset tapaukset.
oisit vaan suoraan sanonuPatz kirjoitti:[
Jos joukossamme on muutama (nimeltä mainitsematon) mätämuna, ei se tarkoita että kaikissa on jotain "vikaa".
Sä olet mun idoli!safi kirjoitti:No minä pilkoin kirveellä kauniin sängyn ja jätin koko sotkun taakseni, kun suljin viimeisen kerran yhteisen kodin oven. Mahtoi olla ukolle ylläri, kun kotiin palasi, mutta sai pitää sänkynsä tosin polttopuina.
Naurattaa vieläkin, kun muistelee.
Uusvanha ja puinen kyllä (vähän samanlainen, kun mulla on nyt) Ei siis mikään korvaamaton vahinko.sinkkumatti kirjoitti: Sano vielä että se oli vanha ja arvokas täysipuinen sänky?
IHan muuta kuin tämä virtuaalitsätti minkä monet ottavat niin kamalan tosissaan.Bluntly kirjoitti:Ai juu, taidat olla oikeassa.Feiz kirjoitti: Älä käytä MISSÄÄN parisuhde asioissa esimerkkinä tämän palstan naisia.
Muuten, mitä oikea maailma tarkoittaa?
Kyse olikin miehen neuvo miehelle. Jos joku naispuolinen haluaa antaa saman neuvon jollekkin niin be my guest. En jaksa joka postaukseen alkaa miettimään yleistyksien sopivuutta tai molempien sukupuolien näkökantaa.killkill kirjoitti:Onneksi me miehet ollaan niin terveitä ja normaaleita! *soittaa terapeutille suu täynnä Lithiumia*Feiz kirjoitti:Täällä setvii asioitaan vain ne pahasti traumaiset tapaukset.
Mie näkisin niin, että jos ihminen antaa minkä tahansa yksittäisen asian nousta elämänsä tärkeimmäksi sisällöksi, se ei ole hyvä juttu. Oli kyseessä sitten irkkailu, netistely... tai miksei kehonrakennus [EDIT: tai joku vedessä luttaaminen - tasapuolisuuden nimissä].Feiz kirjoitti:...
Aivan samaa mieltä.killkill kirjoitti:Mie näkisin niin, että jos ihminen antaa minkä tahansa yksittäisen asian nousta elämänsä tärkeimmäksi sisällöksi, se ei ole hyvä juttu. Oli kyseessä sitten irkkailu, netistely... tai miksei kehonrakennus [EDIT: tai joku vedessä luttaaminen - tasapuolisuuden nimissä].Feiz kirjoitti:...
No offence tho