Miksi erosit?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Turbohaltija

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

ninnithequeen kirjoitti:Kerro tarinasi. Miksi olet eronnut?
Jättikö, pettikö, jätitkö, petitkö?
I Petti.
II Jätin. Sitten palattiin yhteen ja hän petti.
III Jätti.

Neljättä odotellessa. Tai en oikeastaan edes odota. :D
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Georgina kirjoitti: parisängyn.
Ai muillakin on erotessa tahtojen taistelu, että kumpi saa sängyn. No minä pilkoin kirveellä kauniin sängyn ja jätin koko sotkun taakseni, kun suljin viimeisen kerran yhteisen kodin oven. Mahtoi olla ukolle ylläri, kun kotiin palasi, mutta sai pitää sänkynsä tosin polttopuina.
Naurattaa vieläkin, kun muistelee.
sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

safi kirjoitti:No minä pilkoin kirveellä kauniin sängyn ja jätin koko sotkun taakseni, kun suljin viimeisen kerran yhteisen kodin oven.
:shock:
killkill

Re: tilhi!

Viesti Kirjoittaja killkill »

McJanne kirjoitti:Tarinaa kertoo että myös rahasta. En menis vannomaan.
Sie oot siis käynyt huorissa tietämättä sitä itse. How weird is that?
Turbohaltija

Ai ihanaa näitä teidän juttuja lukiessa! Minä kun olen tällainen poika nuori, vasta 34v, enkä ole ehtinyt edes naisen kanssa yhteistä pesää perustaa. Tuskin maltan odottaa sieltä lähtemistä, kun saan sisustaa uudestaan moottorisahalla ja lekalla... Sori nyt vaan, mutta mua alkoi naurattaa! :lol:
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

safi kirjoitti:
Georgina kirjoitti: parisängyn.
Ai muillakin on erotessa tahtojen taistelu, että kumpi saa sängyn. No minä pilkoin kirveellä kauniin sängyn ja jätin koko sotkun taakseni, kun suljin viimeisen kerran yhteisen kodin oven. Mahtoi olla ukolle ylläri, kun kotiin palasi, mutta sai pitää sänkynsä tosin polttopuina.
Pakko myöntää että tuossa on jo tyyliä! :D

ei meillä onneksi ihan noin riitaiset välit olleet...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

[edit]Viesti poistettu yleisön pyynnöstä.[/edit]
Viimeksi muokannut Elukka, 24.03.2006 9:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
safi

sinkkumatti kirjoitti: :shock:
Älä nyt turhaan näytä noin järkyttyneeltä..enhän mä siihen mieheen sitä kirvestä käyttänyt.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ketjun perusteella parempi kun vain pysyn peräkammarinpoikana.Parisuhde kun kuitenkin menisi puihin eikä asioiden rauhallinen käsittely näytä monenkaan naisihmisen ajatusmaailmaan sopivan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

safi kirjoitti:Älä nyt turhaan näytä noin järkyttyneeltä..enhän mä siihen mieheen sitä kirvestä käyttänyt.

Sängyn puolesta mä huokailenkin. Sano vielä että se oli vanha ja arvokas täysipuinen sänky?
Feiz

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Bluntly kirjoitti:Ketjun perusteella parempi kun vain pysyn peräkammarinpoikana.Parisuhde kun kuitenkin menisi puihin eikä asioiden rauhallinen käsittely näytä monenkaan naisihmisen ajatusmaailmaan sopivan.
Älä käytä MISSÄÄN parisuhde asioissa esimerkkinä tämän palstan naisia.
Ei se OIKEASSA maailmassa naisten kanssa ole niin kauheeta PRKLETTÄ.
Täällä setvii asioitaan vain ne pahasti traumaiset tapaukset. Näkeehän sen jo angstisen tilityksen,alkoholin käytön ja lääkkeiden syönnin määrästä, mitä ne täällä joka threadissa postailee.
eps

Viesti Kirjoittaja eps »

Bluntly kirjoitti:Ketjun perusteella parempi kun vain pysyn peräkammarinpoikana.Parisuhde kun kuitenkin menisi puihin eikä asioiden rauhallinen käsittely näytä monenkaan naisihmisen ajatusmaailmaan sopivan.
Suurin osa päättyy toki kohtuullisen rauhallisesti. Mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia erotessa. Tosin erot ovat järjestään olleet yhteisiä päätöksiä. Vain se yksi kerta vähän korpeaa, jossa exä löysi harrastuksensa kautta aseita harrastavan sovinistimilitaristin ja päätti oitis jättää minut. Ja sitten oli tämä toinen, joka eron jälkeen meni melkein heti naimisiin seutukunnan pahimman kännikähmijämiehen kanssa. Makuja on monia.

e.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Feiz kirjoitti: Älä käytä MISSÄÄN parisuhde asioissa esimerkkinä tämän palstan naisia.
Täällä setvii asioitaan vain ne pahasti traumaiset tapaukset. Näkeehän sen jo angstisen tilityksen,alkoholin käytön ja lääkkeiden syönnin määrästä, mitä ne täällä joka threadissa postailee.
Ai juu, taidat olla oikeassa.

Muuten, mitä oikea maailma tarkoittaa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Feiz kirjoitti:Täällä setvii asioitaan vain ne pahasti traumaiset tapaukset.
Onneksi me miehet ollaan niin terveitä ja normaaleita! *soittaa terapeutille suu täynnä Lithiumia*
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Feiz kirjoitti:Älä käytä MISSÄÄN parisuhde asioissa esimerkkinä tämän palstan naisia.
Noh noh, eipä yleistetä. Jos joukossamme on muutama (nimeltä mainitsematon) mätämuna, ei se tarkoita että kaikissa on jotain "vikaa".
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Feiz kirjoitti: Täällä setvii asioitaan vain ne pahasti traumaiset tapaukset.
Luojalle kiitos että täällä on vastapainoksi vain ne tervehenkisimmät ja tasapainoisimmat miehet.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
rontti26

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Patz kirjoitti:[
Jos joukossamme on muutama (nimeltä mainitsematon) mätämuna, ei se tarkoita että kaikissa on jotain "vikaa".
oisit vaan suoraan sanonu
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

safi kirjoitti:No minä pilkoin kirveellä kauniin sängyn ja jätin koko sotkun taakseni, kun suljin viimeisen kerran yhteisen kodin oven. Mahtoi olla ukolle ylläri, kun kotiin palasi, mutta sai pitää sänkynsä tosin polttopuina.
Sä olet mun idoli! :jee:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
safi

sinkkumatti kirjoitti: Sano vielä että se oli vanha ja arvokas täysipuinen sänky?
Uusvanha ja puinen kyllä (vähän samanlainen, kun mulla on nyt) Ei siis mikään korvaamaton vahinko.
Feiz

Bluntly kirjoitti:
Feiz kirjoitti: Älä käytä MISSÄÄN parisuhde asioissa esimerkkinä tämän palstan naisia.
Ai juu, taidat olla oikeassa.

Muuten, mitä oikea maailma tarkoittaa?
IHan muuta kuin tämä virtuaalitsätti minkä monet ottavat niin kamalan tosissaan.
Feiz

killkill kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Täällä setvii asioitaan vain ne pahasti traumaiset tapaukset.
Onneksi me miehet ollaan niin terveitä ja normaaleita! *soittaa terapeutille suu täynnä Lithiumia*
Kyse olikin miehen neuvo miehelle. Jos joku naispuolinen haluaa antaa saman neuvon jollekkin niin be my guest. En jaksa joka postaukseen alkaa miettimään yleistyksien sopivuutta tai molempien sukupuolien näkökantaa.
killkill

Feiz kirjoitti:...
Mie näkisin niin, että jos ihminen antaa minkä tahansa yksittäisen asian nousta elämänsä tärkeimmäksi sisällöksi, se ei ole hyvä juttu. Oli kyseessä sitten irkkailu, netistely... tai miksei kehonrakennus [EDIT: tai joku vedessä luttaaminen - tasapuolisuuden nimissä].
No offence tho :)
Viimeksi muokannut killkill, 23.03.2006 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turbohaltija

Ei muuten yhtään ihmetytä, että Suomessa on yli miljoona sinkkua (muistaakseni). Kyllä elämä opettaa varovaisuutta. Enemmän kuin eron syyt minua mietityttää, miksi ihmiset ylipäätään ryhtyvät suhteeseen. Minun mielestäni esimerkiksi rakastuminen ei ole riittävä syy tai perusta vielä yhteiselle elämälle. Ainoat kestävät suhteet, jotka itse tiedän lähiympäristöstäni, ovat sellaisia, joissa kahta ihmistä sitoo yhteen samanlaiset kiinnostuksen aiheet ja unelmat tulevaisuuden suhteen. Sellaisia järkeviä ja tasapainoisia ihmisiä, jotka pyrkivät yhdessä eteenpäin. Suhde jota ihailen kaukaa on islamin tuntija Hämeen-Anttilan ja hänen kirjailija-kääntäjävaimonsa rakkausavioliitto. Siinä ovat kaksi bibliofiiliä löytäneet toisensa yhteisen intohimon kautta - paljon vahvempi perusta kuin jokin infantiili ihastuminen.
Filovirus

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Ensimmäinen suhteeni päättyi siihen että kumppani tunsi olevansa liian nuori sitoutumaan pidemmäksi aikaa. Ja oikeassahan tuo oli, vaikka silloin olikin surku.

Toinen ja ensimmäinen vakava suhteeni päättyi kun sain itseni kasattua kokoon ja tajuttuani ihmisarvoni, eli suhde kaatui alati pahenevaan fyysiseen väkivaltaan ja henkiseen alistamiseen.
Feiz

killkill kirjoitti:
Feiz kirjoitti:...
Mie näkisin niin, että jos ihminen antaa minkä tahansa yksittäisen asian nousta elämänsä tärkeimmäksi sisällöksi, se ei ole hyvä juttu. Oli kyseessä sitten irkkailu, netistely... tai miksei kehonrakennus [EDIT: tai joku vedessä luttaaminen - tasapuolisuuden nimissä].
No offence tho :)
Aivan samaa mieltä.