Tuu nyt ninnille? mäkinn tuunninnithequeen kirjoitti:[quote="Sininikki

Mä muuten tiedän jo kuka sä olet.[/quote]
O-ou, nyt alkaa ihan hämmentämään, pitäiskö mun olla jo huolissani..?

Tuu nyt ninnille? mäkinn tuunninnithequeen kirjoitti:[quote="Sininikki
Eikö minulla ole järkeä päässä?mustanikki kirjoitti:Saako saunassa nyppiä pippelikarvoja?
Kysyt vielä????ninnithequeen kirjoitti:Eikö minulla ole järkeä päässä?
Miten sinun järkesi ja pippelikarvat liittyvät toisiinsa?ninnithequeen kirjoitti:Eikö minulla ole järkeä päässä?mustanikki kirjoitti:Saako saunassa nyppiä pippelikarvoja?
No yhet pippelikarvat minuu oottelee tuolla jotenmustanikki kirjoitti:Miten sinun järkesi ja pippelikarvat liittyvät toisiinsa?ninnithequeen kirjoitti:Eikö minulla ole järkeä päässä?mustanikki kirjoitti:Saako saunassa nyppiä pippelikarvoja?
Mä en enää leiki sun kaa. Palauta mun barbit. Kenit saat pitää, jos haluut.1108 kirjoitti:Kysyt vielä????ninnithequeen kirjoitti:Eikö minulla ole järkeä päässä?
Paskiainen.rontti26 kirjoitti:voi olla että mult jää väliin...
uuh jeah beibe,soitat tottakai =)ninnithequeen kirjoitti:Paskiainen.rontti26 kirjoitti:voi olla että mult jää väliin...
No kai sulle saa soittaa ees sillon ku mä oon alasti?
Joukkoitsemurha?ninnithequeen kirjoitti:me nukutaan ainiaan!
No vittu ei. Joutu heräämään. Mitenhän mä saan tuon pippelinkarvojeni omistajan tuolta hereille?1108 kirjoitti:Joukkoitsemurha?ninnithequeen kirjoitti:me nukutaan ainiaan!
ninnithequeen kirjoitti:Ja muutenkin, pyyhkeitä löytyy, jotta ei tarvii raahata. Moon kova pesee pyykkiä kuitenkii.
Keikaus kirjoitti:Mulla onkin omat verilöylyt!
Voi vitun repeämysMojo kirjoitti: Entä tuo unipuoli? Tuon patjan mukanani, koska se on jäänyt autooni toissa viikonlopulta, enkä jaksa sitä sieltä poistaa.
Mutta koska minulle on varattu tuo ykköspe.. eiku nukkumapaikan voi kai joku muu siihen patjalle uinahtaa. Entä lakanat? Makuupussi? Häh?
Ja tällai vastaat täysin asialliseen uteluun pan.. eiku nukkumapaikan/paikkojen järjestelystä. Voi vitun vittuninnithequeen kirjoitti: Voi vitun repeämys
Niin kyllä ihan saat tulla ja nukkua. Kaikki löytyy.Mojo kirjoitti:Ja tällai vastaat täysin asialliseen uteluun pan.. eiku nukkumapaikan/paikkojen järjestelystä. Voi vitun vittuninnithequeen kirjoitti: Voi vitun repeämys
Mä tuon sit kaiken ite ja nukun akvaariossasi.. ja ehkä tunkeudun uniisi jos vielä ilkeilet nih!!!!!1"22!!!11!
Ihan kaikkikoninnithequeen kirjoitti:Kaikki löytyy.