Taas tavallisen lauantaisen kapakkereissun päätteeksi saan itseni kiinni kollaamasta deittenettiilmoja. Voi hylyky. Mulla oli elämä joskus. Minne helvettiin se katos? .
Hyvää päivää. Elämä on persettä tällä hetkellä. Minulla on synttärit, enkä ole ikinä ollut yhtä kipeä kuin nyt. Vielä pari viikkoa sitten oli suunnitelmissa juhlia eilen synttäriä kavereiden kanssa, mutta suunnitelmat muuttuivat. Olin viikon sairaalassa, minut leikattiin ja nyt on niin pirun kipeä haava mahassa että.
Whinetän tänne kityyn kun en oikeille lähi-ihmisille uskalla enää whinettää. Ovat jo niin huolissaan ennestäänkin. Kuten sinkkumatti sanoi, minullakin oli joskus elämä. Ihan tosi.
Hoplaa. Jokos se on sunnuntai?
Ne EU:n perkeleet on ihan selvästi lyhentäneet viikonloppuja jollain direktiivillä.
Vaan eipä tässä valittamista, äskön heräsin ja ihan pirteä olo. Nyt aamupalaa nassuun ja sitten vissiinkin ruokkimaan elukat. Noi lampaat on kyllä jotenkin liikuttavia, kun ne on niin kovasti "emonsa" (= mun) perään... "Mamma, mamma!"
Elukka kirjoitti:Hoplaa. Jokos se on sunnuntai?
Ne EU:n perkeleet on ihan selvästi lyhentäneet viikonloppuja jollain direktiivillä.
Ja vuosia yleensäkin. Mietipä vähän, kuinka pitkiä esimerkiksi kesälomat olivat viisitoista-kaksikymmentä vuotta sitten.
Mutta mä halusin kertoa teille, että mulla on taas semmonen olo, että ähäkutti, enpä ostakaan savukkeita tänään, vaikka just loppuivat. En osta. Saa nähdä, kauanko tätä kestää.
Elukka kirjoitti:Hoplaa. Jokos se on sunnuntai?
Ja vuosia yleensäkin. Mietipä vähän, kuinka pitkiä esimerkiksi kesälomat olivat viisitoista-kaksikymmentä vuotta sitten.
Todellakin. Nykyään ei tunnu aika riittävän mihinkään.
Edith kirjoitti:
Mutta mä halusin kertoa teille, että mulla on taas semmonen olo, että ähäkutti, enpä ostakaan savukkeita tänään, vaikka just loppuivat. En osta.
Tukka on lievästi kipeä. Johtuukohan se siitä lyölyvedessä olleesta hajusteesta? Kuka perkele sitäkin oli mennyt tunkemaan sinne. Nyt pitäisi pikkuhiljaa heräillä ja mennä valmistelemaan huomista palaveria. Ei kyllä millään huvittaisi.
Kiitos Ninnille ja muille mukana olleille. Kyllä nettituttujen tapaaminen aina kotona juomisen ja ranteiden viiltelyn voittaa.
Huomenta. Hyvinpä nukutti ja lämmin suihku oli aivan ehana. Nyt jos parkkeerais itsensä tohon töllön ääreen, jos sieltä jotain katseltavaa mahtais tulla. Ihana sunnuntai, kun ei tarvitse tehdä mitään.
Olin eilen taistossa pahaa virusta vastaan ja loppuvaiheissa kuin mukamas jäämässä sen ikeen alle; kuume iski päälle ja paikkoja särki ettei lähes mitään rajaa, kurkku kipristeli inhasti ja oli hyvin paskamoinen olotila.. kaiken kaikkiaan.
Sitten pistin viimekeinot käyttöön Berocca-juomien yliannostuksen jälkeen.. ja otin pari viinastömssyä ja särkyyn flunssasärkylääkejuominkin ja puin nyrkkiä mielessäin paska-virukselle (haluat matsia vai? tipahda itse sänkyyn.. joo) ja sitten keräilin voimia..
..
Ja ta daa! Tänään: ei kuumetta, ei särkyä, ei pee fiilistä, vähän kurkkukipua mutta ei muuta. Olen vahvin.
Kiitti viinakselle jelpistä. Ilman sinua en olisi voinut tehdä tätä.
Pikainen pyrähdys siskon luona tehty. Hyvä idea lähteä aamusta, niin jää päivää vielä muihinin jutskiin...
Salille pitäis päästä, mutta olkapää on muutaman kuukauden? tauon jälkeen taas ilmoitellut pienellä säryllä olemassa olostaan. En tiedä sitten miten järkevää on lähteä sitä lisää vielä rasittamaan..
Tunnen kyllä itseni jo niin hyvin, että niin kauan treenataan kun tolpillaan pysytään. Viimeksi viime vuonna selkäni kipeytyi työkuvioista, mutta jatkoin treeniä normaalisti. Lopputulos: Sellainen selkäkramppi, etten päässyt sängystä ylos tai saanut vaatteita itse päälle. Kävelykin tuotti uskomattomia vaikeuksia, koska ajoittain toinen jalka meni ihan veteläksi.
No sairaslomalle oli töistäkin jäätävä ja treenaamisen sai unohtaa aika pitkäski aikaa.. Fiksu ämmä, kun ei vähemmästä usko.
Hah, Hellykälle kävi legendaarinen, viina seivaa
Patonki ihan just sopivan lämmin, semmottinen kokonainen aamupalaksi ja soffalle löhöilemään, on joskus kiva olla kankkusessa kotonakin..
Dumari kirjoitti:Hah, Hellykälle kävi legendaarinen, viina seivaa :D
Patonki ihan just sopivan lämmin, semmottinen kokonainen aamupalaksi ja soffalle löhöilemään, on joskus kiva olla kankkusessa kotonakin..
Dumari kirjoitti:Hah, Hellykälle kävi legendaarinen, viina seivaa
Jeps! Rankat keinot rules.
Olen nyt vakuuttanut itseni (Helykän pyynnöstä) siitä, että Helykkä on mies ja lisäksi että hänellä on iso peenis, joten ei tarvitse haaveilla. Suuri helpotus!
(ellen kääntys houmouksi.. no en!!)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Gattaca kirjoitti:
Olen nyt vakuuttanut itseni (Helykän pyynnöstä) siitä, että Helykkä on mies ja lisäksi että hänellä on iso peenis, joten ei tarvitse haaveilla. Suuri helpotus!
(ellen kääntys houmouksi.. no en!!)
Olemme asioitten ytimissä.
Olen tullut kaapista ulos. Olen mies kautta vaxattujen ballsien, olen mies.
Iso ukkeli!