Myös kurkkukipuun auttaa rankalla suolavedellä kurlaaminen. En muuten suosittele nielemistä
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
HellBell kirjoitti:Lilly Munsterille: joo, sitä olen joskus kokeillut. Siis kurlausta suolavedellä, en nielemistä. On hyväksi kurkkukivussa.
Oikeasti lämmintä ihan härmistymispisteeseen tiuhaa suolavettä ryystäen runsaasti syvälle nenäonteloon ja niistäminen. tehoaa pitkäaikaisemmin kuin tipat. En tiedä onko terveellistä ja ennen kaikkea se SATTUU HELVETISTI niskassa asti, joten naiselle (varsinkaan haaveilemalleni) en sitä ehdottaisi, sinulle Isomuna-Äijälle toki!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Väsyttää niin håmåna, että taidan laittaa Myytinsärkijät meneen nauhalle ja käydä nukq. Öix'. Kylläpäs täällä on taas ollu oikein Celebrity Deathhmatch.
Toivottavasti se A:n toimittajakaveri edes vetää bannista herneen niin syvälle henkitorveensa että tukehtuu siihen.
Kertakaikkiaan liian mehukas tilaisuus päästä piruilemaan oikein kunnolla .
Mä ajattelin vastata sille tosimielessä
Katsoo sitten pelästyykö se.
Koeta toki! Eiköhän se ihquunnu heti kuitenkin .
Hemmetti että osaakin olla väsynyt treenien jälkeen. Minä taidan vetäytyä unten maille. Kityläisillä ei ole asiaa uniini, paitsi Lolitalla jos tuo Final Fantasyn taas mukanaan .
Tyypillistä menoa täällä. Ensin Ninni-raukka saa kaiken paskan niskaansa, kun jengi kommentoi tapahtunutta tietämättä todellisia tapahtumia. Sen jälkeen kiukutellaan Angitalle. Ainoa, jonka tässä tilanteessa tulisi tekemisiään tai sanomisiaan hävetä, on Angitan toimittajaystävä(?), joka pettää ystävänsä luottamuksen. Ja ehkä turhan kärkevästi kyseisille naisille kommentoineet...
saira kirjoitti:.. Ja ehkä turhan kärkevästi kyseisille naisille kommentoineet...
Ymmärrän kyllä esimerkiksi Exsatin ja Safin alkureaktiot, mulla tuli aluksi ne samat pintaan. Mutta sitten.. olin flunssassa ja nenä meni tukkoon ja se valkosipulijutska alkoi toimia. Tai jotain.
Gattaca kirjoitti:
..
Minä tiedän kaiken vampyyreista ja pentuna halusin olla Pimeyden Prinssi eli Dracula...
Jos mokaa, niin täytyy ensin edes tunnustaa tekosensa. Olisihan tuosta toimittajasta ja sen menettelytavoista voinut informoida joku muukin kuin manala, sen jälkeen kun paskat oli jo housuissa. Anteeksipyytelyiden tarpeellisuudesta päättäköön asianomaiset. Tuskin me muut ollaan mitään anteeksivanteeksi-spektaakkelia vailla..
saira kirjoitti:Ainoa, jonka tässä tilanteessa tulisi tekemisiään tai sanomisiaan hävetä, on Angitan toimittajaystävä(?), joka pettää ystävänsä luottamuksen.
No toimittaja on aina toimittaja ja juorutoimittaja on juorutoimittaja. Ei sellaisilla ole vastuuta, ja se joka kuvittelee että voi jutella lööppimateriaalista tällaisen tyypin kanssa "ihan vaan kavereiden kesken" on kyllä varsin hyväuskoinen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.