ninnithequeen kirjoitti:Huomenia.
Karmea kurkkukipu ja yskä. En saa tulla kipeeksi en saaaaa. Pakko tehä viikonloppu töitä elääkseen, vituttaa se auto vieläkin
Höh, mä just ajattelin pyytää sua perinteiseen torstai-paikkaan tänään
Olisko ketään muita töiden jälkeen istumisesta innostuneita, edes hetken verran? Uinti valitettavasti peruuntui tänään (tietyistä syistä)..
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen kirjoitti:Huomenia.
Karmea kurkkukipu ja yskä. En saa tulla kipeeksi en saaaaa. Pakko tehä viikonloppu töitä elääkseen, vituttaa se auto vieläkin
Höh, mä just ajattelin pyytää sua perinteiseen torstai-paikkaan tänään
Olisko ketään muita töiden jälkeen istumisesta innostuneita, edes hetken verran? Uinti valitettavasti peruuntui tänään (tietyistä syistä)..
No kikkeli, oishan se ollu kiva lähteäkin, mutta kun nyt menee joka saakutin sentti kaaran korjaukseen. Jos nyt ees perkele saadaan se korjaamolta tänään. Mä en tajua, miksei se voinu mennä paskaks sillon ku se oli vielä mutsin, ARGH!
Taas lähden kouluun, josta suuntaan matkani töihin. Eilen meni "myöhään" töissä.. toivottavasti tänäänkin löytyisi töitä yhtä paljon.
Eilen uskaltauduin hieman kyselmään tulevaisuudestani työpaikalla. Näyttäisi oikein hyvältä, töitä todennäköisesti olisi vielä toukokuussa ja sen jälkeenkin, mutta eipä tämäkään ole vielä kiveen kirjoitettu.
Elppis kirjoitti:
Voinhan mä seuraksi tulla njoo! Ja vois sitä vaiks jotain rääsyjä katsoa. Yksin kotiin EN MENE.
Ihanaa, kun sut saan seuraks ni aina löytyy jotain kivaa. Ja samaa mieltä kotiin menemisestä. Mistermister on taas illan koulussa. Mitä mä himassa? Siivoisin? Ehei!
Töissä, vähän väsyttää, mutta muuten loistofiilis. Kotoa on kyllä kamala lähteä aamulla, kun yksi pikkuinen tuijottaa surullisena simmut selällään. Sitten minä sopotan ulko-oven välistä vielä, että "Mami menee töihin ja tulee myöhään takaisin, mene leikkimään ja muista syödä". Mä olen ihan höperö.
Huomenta. Kohta on jo kolme tuntia tullu oltua pystyssä vaikka koulu alkaa vasta kahelta. Ihan sairasta. Piti taas yks möhköfantti potkia sängystä lattialle ja kouluun vaik oisin ihan hyvin voinu nukkua viel pari tuntia.
Opintotukia pamahti takautuvasti tilille yli 1300e, joten ny mä oon rikas! Ainakin pari päivää...
Elppis kirjoitti:Ei vittu
Mä lähdin töihin ilman rintaliivejä
T-paita ja neule, toivottavasti kukaan ei huomaa.. ja toivottavasti täällä on lämmintä koko päivän
ARGH!