TorsoTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Durasel

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Lolita kirjoitti:
Durasel kirjoitti:!
Kyllä sä olet mun oikea ystävä, kun kerran samaan uimaseuraankin kuulutaan. Vois kyllä muutta nimen Puolisokeiden Uimaseurasta Uimattomien Uimaseuraksi, kun meidän uinnit on vähän harvassa ollut :D
? Lainasitkohan väärin vai lasketko mutkin uimasuraanne? En tosin vielä ole saanut aikaiseksi edes uikkareiden esiin kaivamista, mutta ans-kattoo-nyt jos tänään sais jo jotain aikaiseksi. Tosin en tiedä edes missä työ käytte simmaamassa? Aattelin pirkkolassa käydä simmaamassa testit, kunhan saan pään sisäiset vitutukset purettua...
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ninnithequeen kirjoitti:Pakko myöntää, että mä olen - ei nyt ihan tuossa tilanteessa, mutta vastaavassa ottanut nokkiini ja jättänyt miehen polla auki ihmettelemään että mitä mä nyt tein.

Pitäiskö tästä aloittaa ihan oma ketjunsa tästä aiheesta?
Joo, aloita vain, mä en jaksa.

Mut hei, on epäreilua suuttua asiasta, jossa ei voi mitenkään olettaa toisen ymmärtävän mitä on tehnyt väärin. Ja sitten vielä kieltäytyä selittämästä. En minä ainakaan tykkäisi olla moisen skitsopään kanssa, enkä tykkää tavasta syytellä hormoneja tai avaruusolioita omasta käytöksestään.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

safi kirjoitti: Ehanaa säälipisteiden keräämistä: Ihan kyynel tulee silmäkulmaan. *sniff* Jos aloittaa keskustelun noinkin henk.kohtaisesta aiheesta, niin silloin kannattaisi jo varautua siihen, että kaikki eivät ehkä olekkaan valmiita voivottelemaan tilannettasi.
En usko, että kukaan ainakaan sinulta sympatiaa odottikaan saavansa.
hebuli

Viesti Kirjoittaja hebuli »

pikkuego kirjoitti:Siis onko normaalit puhelinyhteydet saatu toimimaan langattomasti junissa? Että vielä dataliikennettäkin? :shock:
Ainakin GSM:llä tulee vastaan ihan tekniset rajoitukset jos kohteen nopeus kasvaa kovin suureksi, kuten voi käydä nopeissa junissa. Ainakin siis GSM:n kohdalla ei tulisi välttämättä olettaa täyttä toimivuutta esim. junissa.

On myös vähän liioiteltua olettaa että koko verkon infra on tehty valmiiksi ennenkuin sitä aletaan markkinoimaan ihmisille jotta siitä aletaan saada rahaakin sisään. Syrjäseudut ovat syrjäseutuja, eihän niihin saatu laajakaistaakaan pitkään aikaan. Homma yleensä etenee asteittain. Ei kaikkia munia samalla kertaa siihen koriin, aluksi vaan osa jotta nähdään lähteekö homma edes lentoon.
Näyttäkää edes joku loppuunasti ajateltu ja suunniteltu uutuus, joka ei ole kussut vastatuuleen heti markkinoille heittämisen jälkeen?
Loppuunasti ajateltu, suunniteltu, toteutettu ja testattu voi myös tarkoittaa "järjettömän kallista toteuttaa". Varsinkin alalla jossa ihmiset ovat tottuneet että puhelut maksavat vain pari mikrosenttiä per kuukausi, yritä siinä sitten repiä katetta niiden kalliiden UMTS-UMTS-pikku-3G-verkkojen vastapainoksi.

Kyllä näin on näppylät.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

safi kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Mutta mä jatkan nyt töitä, ja jatkan tätä iltapäivällä ns. oikean ystävän seurassa, koska "hullu olisin jos luulisin joitakin teitä ystävikseni" :roll:
Ehanaa säälipisteiden keräämistä
Tais olla vaan vittuilua sulle.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

safi kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Mutta mä jatkan nyt töitä, ja jatkan tätä iltapäivällä ns. oikean ystävän seurassa, koska "hullu olisin jos luulisin joitakin teitä ystävikseni" :roll:
Ehanaa säälipisteiden keräämistä: Ihan kyynel tulee silmäkulmaan. *sniff*
Jos aloittaa keskustelun noinkin henk.kohtaisesta aiheesta, niin silloin kannattaisi jo varautua siihen, että kaikki eivät ehkä olekkaan valmiita voivottelemaan tilannettasi.
Jos voivottelua olisin kaivannut, olisin sitä suoraan pyytänyt. Kuten varmaan itsekin (toivottavasti) luit mitä olin kirjoittanut, niin pyysin neuvoa, apua, vinkkejä ja kokemuksia muilta kityläisiltä. Vittuilu nyt oli sun ihan oma henkilökohtainen lisäys tähän fiksujen ihmisten vastausryöppyyn, se on sun oma ongelma jos et osaa mitenkään muuten ilmaista itseäsi. Mitä säälipisteisiin tulee, niin niitä saan mistä haluan, JOS NIITÄ HALUAN.

Mutta tervemenoa vaan palstalle, jossa käsitellään pelkkää pinnallista paskaa. Onko sun muuten aina pakko vastata joka topikkiin negatiivisuudellasi, jos topikin aloittaja kysyy vinkkiä?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Onko sun muuten aina pakko vastata joka topikkiin negatiivisuudellasi, jos topikin aloittaja kysyy vinkkiä?
Mä mietin ihan samaa. Ei siltä ystävällistä sanaa tipu. Ehkä se ei ole saanut vähään aikaan, ja on siksi äkäinen? Ostetaan sille dildo, jos irtois neidistä vähän hymyäkin!

Mutta totta tosiaan, jos ei ole muuta sanottavaa kuin ilkeilyä neuvon kysyjälle, niin olisi vaan ihan hissun kissun sitten.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

pikkuego kirjoitti:Että vielä dataliikennettäkin?
Asemilla moitteettomasti, asemien välillä--- no jaa. Kuulin just, että Pentuliinoissa olisi gerps-vahvistinasemia. Ainoa ongelma vaan on se, että Mansesta aamulla lähtevät pentuliinat ovat aina loppuunmyytyjä...
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elppis kirjoitti:Onko sun muuten aina pakko vastata joka topikkiin negatiivisuudellasi, jos topikin aloittaja kysyy vinkkiä?
Ei. Safin funktio kityssähän on muistuttaa meille muille millaisia luuseripaskoja olemme, pyrkimyksistä ja tavoitteistamme huolimatta, häneen verrattuna. Aina ja ikuisesti.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Elppis kirjoitti: Jos voivottelua olisin kaivannut, olisin sitä suoraan pyytänyt. Kuten varmaan itsekin (toivottavasti) luit mitä olin kirjoittanut, niin pyysin neuvoa, apua, vinkkejä ja kokemuksia muilta kityläisiltä. Vittuilu nyt oli sun ihan oma henkilökohtainen lisäys tähän fiksujen ihmisten vastausryöppyyn, se on sun oma ongelma jos et osaa mitenkään muuten ilmaista itseäsi. Mitä säälipisteisiin tulee, niin niitä saan mistä haluan, JOS NIITÄ HALUAN.

Mutta tervemenoa vaan palstalle, jossa käsitellään pelkkää pinnallista paskaa. Onko sun muuten aina pakko vastata joka topikkiin negatiivisuudellasi, jos topikin aloittaja kysyy vinkkiä?
Nythän minä olen palstalla, jossa käsitellään pinnallista paskaa ja sen paskan hämmentäminen ajoittain on todella viihdyttävää ajanvietettä. Tämän foorumin suurin ongelma on se, että täällä keskitytään liikaa selkään taputeluun ja ´vain pienen pieni osa uskaltaa sanoa mitä todella on asioista mieltä. Ok ehkä ihan ymmärretävää, kun isolla osalla ei ole muuta sosiaalista elämää ja ystäväpiiriä muutoin kuin tämä täällä.

Elppis minähän annoin sinulle vinkkejä siitä miten toimia. Sanoin vielä, että kirjoitan ainoastaa siltä pohjalta mitä olen omien aikaisempien tekstiesi pohjalta ymmärtänyt. Jos on niin helvetin herkkänahkainen, ettei kestä suoraa palautetta ja ottaa kaiken vittuiluna, niin voi voi..
Älä silloin edes aloita aihetta, jossa keskustellaan noinkin henk.koht. asiasta. Ilmeisesti aloit itsekkin loppujen lopuksi ajatella aiheen epäreiluutta miestäsi kohtaan, koska sen niin nopsasti poistit.

Ja kid mikä lie. Ihanko oot tosisas sitä mieltä, että vittuilua mua kohtaan.. hui kauhistus nyt alkoi ihan pelottaa....
ninnithequeen

safi kirjoitti: Ja kid mikä lie. Ihanko oot tosisas sitä mieltä, että vittuilua mua kohtaan.. hui kauhistus nyt alkoi ihan pelottaa....
Tämä kommentti pisti kyllä naurattamaan. Voi ziisus. Syö lisää sitruunaa.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

hebuli kirjoitti:...
Mä en ole edes kysynyt Siltä lupaa laittaa Sen kuvia galleriaani :oops:
Elppis
Kitisijä

safi kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Jos voivottelua olisin kaivannut, olisin sitä suoraan pyytänyt. Kuten varmaan itsekin (toivottavasti) luit mitä olin kirjoittanut, niin pyysin neuvoa, apua, vinkkejä ja kokemuksia muilta kityläisiltä. Vittuilu nyt oli sun ihan oma henkilökohtainen lisäys tähän fiksujen ihmisten vastausryöppyyn, se on sun oma ongelma jos et osaa mitenkään muuten ilmaista itseäsi. Mitä säälipisteisiin tulee, niin niitä saan mistä haluan, JOS NIITÄ HALUAN.

Nythän minä olen palstalla, jossa käsitellään pinnallista paskaa ja sen paskan hämmentäminen ajoittain on todella viihdyttävää ajanvietettä. Tämän foorumin suurin ongelma on se, että täällä keskitytään liikaa selkään taputeluun ja ´vain pienen pieni osa uskaltaa sanoa mitä todella on asioista mieltä. Ok ehkä ihan ymmärretävää, kun isolla osalla ei ole muuta sosiaalista elämää ja ystäväpiiriä muutoin kuin tämä täällä.

Elppis minähän annoin sinulle vinkkejä siitä miten toimia. Sanoin vielä, että kirjoitan ainoastaa siltä pohjalta mitä olen omien aikaisempien tekstiesi pohjalta ymmärtänyt. Jos on niin helvetin herkkänahkainen, ettei kestä suoraa palautetta ja ottaa kaiken vittuiluna, niin voi voi..
Älä silloin edes aloita aihetta, jossa keskustellaan noinkin henk.koht. asiasta. Ilmeisesti aloit itsekkin loppujen lopuksi ajatella aiheen epäreiluutta miestäsi kohtaan, koska sen niin nopsasti poistit.

Ja kid mikä lie. Ihanko oot tosisas sitä mieltä, että vittuilua mua kohtaan.. hui kauhistus nyt alkoi ihan pelottaa....
Selkään taputtelu on ihan eri asia kuin kohteliaisuus. Neuvoit minua olemaan puhumatta tästä täällä; eli ei mitään tekemistä topikin kanssa.
Ja Kid mikälie oli täysin oikeassa, eikä itseasiassa ole mikään "mikälie".
Kunnioituksesta kun puhuttiin, niin voisit harkita piirteen kehittämistä itsessäsi, jos se on mahdollistakaan.

ps. mies on tietoinen kityssä käydystä keskustelusta.
Viimeksi muokannut Elppis, 06.04.2006 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Starflare kirjoitti: Ei. Safin funktio kityssähän on muistuttaa meille muille millaisia luuseripaskoja olemme, pyrkimyksistä ja tavoitteistamme huolimatta, häneen verrattuna. Aina ja ikuisesti.
Juu ihan just näin! ja hymiön tähän perään, voitte valita itse omien mieltymystenne mukaan.
HellBell

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mistä Elppiksen vinkkiketjusta te oikein puhutte?
ninnithequeen

safi kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Ei. Safin funktio kityssähän on muistuttaa meille muille millaisia luuseripaskoja olemme, pyrkimyksistä ja tavoitteistamme huolimatta, häneen verrattuna. Aina ja ikuisesti.
Juu ihan just näin! ja hymiön tähän perään, voitte valita itse omien mieltymystenne mukaan.
Juuri niin!
Koska ME olemme huonompia ihmisiä kuin Sinä, koska MEILLÄ ei ole sosiaalista elämää eikä oikeita ystäviä, koska ME olemme aina väärässä ja Sinä oikeassa, koska ME olemme ihmiskunnan pohjasakkaa, toisin kuin Sinä.

Hail Safi!
Lolita
Kitisijä

Durasel kirjoitti:? Lainasitkohan väärin vai lasketko mutkin uimasuraanne?
En lainannut väärin. Tarkoitin Elppaa ja komppasin sinua. Vaikka kyllä sutkin voi kai ystäväksi laskea. Uimaseuraan päästämisestä en olis ihan varma, kun sä et vois tulla meidän kans samaan saunaan juoruamaan.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

safi kirjoitti: Ja kid mikä lie. Ihanko oot tosisas sitä mieltä, että vittuilua mua kohtaan.. hui kauhistus nyt alkoi ihan pelottaa....
Ihanaa, sä huomasit mut! Mä olen niiiiin otettu. Mä en taidakkaan olla sulle ihan Kid mikälie. ps. Isolla, ei pienellä alkukirjaimella.
Durasel

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Lolita kirjoitti:
Durasel kirjoitti:? Lainasitkohan väärin vai lasketko mutkin uimasuraanne?
En lainannut väärin. Tarkoitin Elppaa ja komppasin sinua. Vaikka kyllä sutkin voi kai ystäväksi laskea. Uimaseuraan päästämisestä en olis ihan varma, kun sä et vois tulla meidän kans samaan saunaan juoruamaan.
Jaa, mun putkiaivot kässäsi kaiken taas vituilleen. Juoru-uintisuraan en haekaan jäsenyyttä, joten jatketaan vanhoilla meiningeillä.

*puf*
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

En tiedä mistä tämänkertainen kissatappelu alkoi, mutta ihan kaikille osapuolille tasapuolisesti: kannattaisiko laittaa kone kiinni pariksi tunniksi ja käydä vaikka pienellä kävelyllä, hmm?
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Nukahdin toviksi.

Toivoen työhaastattelu on nopsaa ohitte ja päässöö mäjelle...
Elppis
Kitisijä

Kuva
Lolita
Kitisijä

Muistaessani:
Nimpparionnittelut kaikille Villeille! :cheer:
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Miksi taas näin? Duunikamut vaan huikkas ovelta et he lähtee ny hulluille päiville. Kiva, mäkin haluaisin jotain vapauksia ko muutkin saa. Tää on epäreilua.
ninnithequeen

killkill kirjoitti:En tiedä mistä tämänkertainen kissatappelu alkoi, mutta ihan kaikille osapuolille tasapuolisesti: kannattaisiko laittaa kone kiinni pariksi tunniksi ja käydä vaikka pienellä kävelyllä, hmm?
Nääh, viihdettä viihdettä, setä-pieni.

Ja Elp: arvaa repesinkö viimesimmälle? :D