Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti: Taidat olla aika kykenemätön näkemään mitään harmaan sävyjä. Kaiken pitää olla joko tosi ihanaa, tai sitten vitun ällöä. Typerää.
Sinä sekoilet, poikaparka.
Vitun ihanaa tai vitun ällöä vain?
Onko sinulla häiriö, että vihoissasi yrität esittää asenteeni ihan toisenlaisena kuin se on??

Sinun näyttämistäsi kukaan ei todella kolahtanut, kaikista annoin myös kriittistä arviota, mutta useimmista myös myönteistä ennen nippeleihin menoa:

-Paljon parempi ja pantavampi kuin edellinen. Ei jötikkä. Amateurs-sarjaa, ei tekorivoja ilmeitä, tavis perusnainen riisuuntunut. Ei häikäisevä, mutta eipä paljoa valittamista
-Ei muuten valiittamista, luultavasti kovin pieni vaan.
-Oikein ihana. Naisellinen,
-Muuten kiva.
-Kohtuullinen.
-Aika ihQ aasialainen.
-Kohtuulliset sääret ja peppu.
-Rakenteesta tai hienostuneista kasvoista ei muuta valittamista kuin tahallisen viileät ilmeet.
-Liikaa läskiä on, mutta ei kauhean häiritsevästi. Laihdutuksen jälkeen menettelisi.
-Lähes täydellinen vartalo. Hoikka, siis naisellinen
-Vanhana vaimona olisi upea!!!
-Oikein kaunis hoikka vartalo

"Vitun ihanaa tai vitun ällöä"-asenne minulla? Tarkasta pääsi.

Sitten olet ITSE käyttänyt arvioissasi mitä esineellistävintä ja törkeintä kieltä (niinkuin minäkin, tietysti :D) Pata kattilaa soimaa.

Esimerkki:
Herra Manala kirjoitti:
No jos saan lainata terminologiaasi, niin tuo kylpytyttö on kyllä ruman muodoton pötkylä. Ennemminkin tisseillä varustettu pikkupoika kuin mikään nainen. Ihan lapsi vielä. Ja tuo toinen on minun makuuni muuten vain liian hoikan kakaran näköinen voidakseni kuvitella että lähestyisin tuollaista tyttöä. Ennemminkin jättäisin jonkun 18-20 -vuotiaan kaverin lähestyttäväksi. Jos hän kuitenkin itse päättäisi lähestyä minua, en dissaisi ulkomuodon vuoksi..
Lainasit ehkä terminologiaani, mutta niinpäs vain tuomitsit.
Sinä ehkä tavallaan RASISTI: vain klassisen suomalaismalliset naiset ovat sinusta naisellisia. Muut ovat anorektisia tai pikkutyttöjä, eivät naisia. Nainen tuo ekakin on.

Ja sitten vieläkin ihmettelen, että mitä sulle tuossa tokassa se IKÄ merkkaa??
Henkisesti totta kai voisi merkata, mutta mitä visuaalisesti tuollaisissa kuvissa? Mikään pedofiilien sakkoliha tuo jälkimmäinenkään ei ole. Tuo on sukukypsä nainen. Ja minusta oikein naisellinen. Ja jos arvosteluperusteesi on nuoruutensa... niin millä lailla se muka olsi fyysisesti haluttavampi vaikka 5 tai 10 vuoden päästä? Rinnatkin jo täydelliset. Ai niin, sinä haluat läskiä lissää. Naamalihasten valahtamista? Kun olet 60-vuotias sitten sinusta tuo on umpiruma, ja 60-vuotias ryppyinen nainen kauniipi. Varmaan niinkin ja ihan oikeasti, jos se 60-vuotias olisi oma vaimosi.. mutta haloo, visuaalisesti tuntematomia katsoessa? En usko että normaalimiehen maku niin muuttuu tai että sellaiseen pitäisi pakottaa tai että kaunista naista katsoessaan pitäisi koko ajan verrata omaan ikään. Ihan tympeä, rajoittava, kahlitseva periaate.

Sitten vielä siihen, mitä sanoin "matamiksi" ja työhevoseksi.
Elanor onnistui hämäämään minua laittamalla feikkikuvan tästä etupuolikuvasta:

Kuva
Ja kyllähän tuo menettelee. Ei se lihava ole. Ei mikään herkkukaan minusta kyllä.

Muta katsotaan takaa:
Siis en usko, että tuollainen olsi vaikka samanmittaisen elanorin takapuolinäkymä. Ei ne mitat ratkaise eikä läskit. Mutta vikaa silmissä ja estetiikan tajusta sillä, jonka mielestä tuo leveähkö selkä, lyhyehköt jalat, iso perse ja paksut reidet on "naisellinen" tai "kaunis". Nekin elementit yksinään kohtuullisia, ei liikaa läskiä, mutta tuo yleisvaikutelma ON juntturamainen ja maatiaishevosmainen. Ei mitään naisellista HERKKYYTTÄ. En usko, että samanmittaiseksi ilmoittautunut Elanor näyttää takaa tuollaiselta!! Ei se ole pituudesta ja painosta kiinni, että vastaavuus olisi varma.
Kuva
---------------

Jos taas vertaa kuvaan sivulta http://promo.tera19.com/lilblackdress/3/?ccbill=630653
niin siinä on NAISELLINEN selkä, reidet ja peppu minun tarkoittamassani mielessä, siis hentoa ja herkkää, kuitenkin osat erottuen selkeästi.
Kuva
-----------

Ja tässä sitten mielestäni on TÄYDELLINEN selkämys. Joka ei eroa huomaa tuohon "työhevoseen" ei omaa esteettistä erottelukykyä ollenkaan. Tai omaa sen kyvyn, mutta sitten tuo "työhevonen" on hänestä kauniimpi. Jonka maun hyväksyn mutta kummastelen :D
Tämä sivulta http://www.hottiedb.com/db/i/metart/0002/0009
jonka täten julistan oman makuni mukaan Täydelliseksi Naiseksi, miettimättä ikäänsä.. joka ei ole sakkoliha tuokaan.
Kuva
Viimeksi muokannut Gattaca, 17.04.2006 15:08. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vadim kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Tarkoitus ei ollut gaziljoonatta kertaa aloittaa keskustelua siitä mitä miehiltä ja naisilta ulkonäön suhteen vaaditaan
No, miehistä puhuttaessa käytetään usein senttimäärää (tyypillisesti 180). Tähän tietysti ei voi vaikuttaa, toisin kuin painoon.

Musta vaan tuntuu että tämä keskustelu on jo käyty x kertaa.
MOT
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Herra Manala

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Lainasit ehkä terminologiaani, mutta niinpäs vain tuomitsit.
Sinä ehkä tavallaan RASISTI: vain klassisen suomalaismalliset naiset ovat sinusta naisellisia. Muut ovat anorektisia tai pikkutyttöjä, eivät naisia. Nainen tuo ekakin on.
Voi vitun idiootti. Ei ole mikään synti olla pikkutyttö, pikkulapsi tai vaikka sikiö. Synti on ainoastaan pitää sellaisia seksikkäinä samalla jos ei saa normaalivartaloisista naisista mitään kiksejä. Se on pedofiliaa.

Ja palaapa taas kerran siihen aiempaan listaani ja ota pari sataa kertaa se 50 GOTO 10 -kohta käyttöön, kun ei luupäähäsi mene yksinkertaisetkaan asiat selvällä suomella sanottuna. Alan pikkuhiljaa uskomaan että sinun on pakko olla yksinkertaisempi kuin mitä yleensä kuvitellaan, niin vaikeita lauseita en kirjoita.

Ja edelleenkin se Elanorin "feikkikuvanainen" on minusta oikein hyväksyttävä omana itsenään. Ei varmaankaan mikään optimi persereisi monen mielestä, mutta ei todellakaan mikään työhevoseen verrattavissa oleva norsu.

Moni mies tältä palstalta olisi valmis vaikka tappamaan saadakseen edes kerran elämässään huomiota noin kauniilta naiselta. Anteeksi, työhevoselta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Lainasit ehkä terminologiaani, mutta niinpäs vain tuomitsit.
Sinä ehkä tavallaan RASISTI: vain klassisen suomalaismalliset naiset ovat sinusta naisellisia. Muut ovat anorektisia tai pikkutyttöjä, eivät naisia. Nainen tuo ekakin on.
Voi vitun idiootti. Ei ole mikään synti olla pikkutyttö, pikkulapsi tai vaikka sikiö. Synti on ainoastaan pitää sellaisia seksikkäinä samalla jos ei saa normaalivartaloisista naisista mitään kiksejä. Se on pedofiliaa.
Kusipää.
Tuossa teit sen TAAS. M.O.T.
Ihan selvästi tuosta kuka vaan ymmärtää, että mielestäsi diggailemani eivät ole "normaalivartaloisia". Rasismiin verrattavaa. Tiedätkös neekerit on mustaihoisia, eihän se ole normaali väri? :D Sinulla on "normaalivartaloisesta" oma käsitys, jota pidät itsestäänselvänä ja ainoana oikeana, vaikka se ei sitä ole. Ahdasmielistä. Olet ihan kuin ne Jeesusfoorumin tyypit, jotka ei tajua että heidän maailmansa ulkopuolella on mitään, heidän arvonsa ovat itsestäänselviä ja luulevat että kaikki keskustelevat heidän maailmassaan, erimieliset ovat vain pahuuttaan pervoja syntisiä jos eivät ole samanmielisiä.

Ja vielä solvausta, että minun esittämistäni naistyypistä pitävä on "pedofiili". Huomautan taas, että lapsenkasvoinen tyttöystäväsi kävisi 15.-vuotiaasta, kähkäh.. ja hyvä niin, kun kerran ei niin nuori ole. :D

Koko väittely lähti siitä, että näyttämissäni oli KAKSI anorektiseksi väittämääsi, joista toista moni sanoo normaaliksi. Koko melskaamisesi on vain vihanpitoa minuun ja etsimistä löytää jotain uutta vittuiltavaa. Kakara olet itse ja sinusta pitävät pedofiilejä :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Kusipää.
Tuossa teit sen TAAS. M.O.T.
Ihan selvästi tuosta kuka vaan ymmärtää, että mielestäsi diggailemani eivät ole "normaalivartaloisia".
No kuulehan megaääliö, eivät ne olekaan. Vaan ovat joko hoikkia, laihoja ja jotkut jopa sairaalloisen alipainoisia. Ihan yhtä paljon ovat normaalivartaloisia kuin minä, mitä en suinkaan ole.
Sinulla on "normaalivartaloisesta" oma käsitys, jota pidät itsestäänselvänä ja ainoana oikeana, vaikka se ei sitä ole. Ahdasmielistä.
Vittu sinä olet pihalla taas kerran. Normaalivartaloinen on normaalivartaloinen. Se ON itsestäänselvä asia. Sinä taas sekoitat sanan "normaalivartaloinen" johonkin "normaalikiihottavaan". Eli sellaisien naisien pitäisi olla "normaalivartaloisia" jotka sattuvat kiihottamaan sinua.

Tuo ajatus on aivan käsittämättömän harhainen ja itsekeskeinen. Jos joku nainen sattuu pitämään ylipainoisista miehistä, niin muutunko minäkin silloin normaalivartaloiseksi? Pettämättömän perselogiikkasi mukaan muutun.
Olet ihan kuin ne Jeesusfoorumin tyypit, jotka ei tajua että heidän maailmansa ulkopuolella on mitään
Et oikeasti arvaakaan taas miten huvittavalta tämä kuulosti.
Huomautan taas, että lapsenkasvoinen tyttöystäväsi kävisi 15.-vuotiaasta, kähkäh.. ja hyvä niin, kun kerran ei niin nuori ole. :D
Voi ihana miten söpöä. Minä en ole kyllä koskaan valinnut seurustelukumppaneitani ainoastaan ulkonäön perusteella. Ja kuten lienee jo selvää, olen kykenevä antamaan anteeksi näitä omaan makuun suhteutettuja fyysisiä epätäydellisyyksiä hieman eri tavalla kuin sinä.

Ja eiköhän se jo tullut selväksi, että pidät LL:ää nimenomaan sen vuoksi seksikkäänä, että hän sattuu näyttämään mielestäsi alle 16-vuotiaalta. Pedo.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Manala: Perusta uskonlahko.
Olet ahdasmielinen idiootti, joka kuvittelee että hänen makunsa on absoluuttinen totuus.

Minäkin heittelin subjektiivista arviota, mutta monesti olen sanonut, että subjektiivista se on. Ja että muukin tyyppi kuin minun tykkäämäni on jollekin muulle kaunis.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
HellBell

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Painoa ei voi erottaa yksilöstä, tämän rakenteesta ja aineenvaihdunnasta ja hyvinvoinnista ylipäätään sellaiseksi numereeniseksi yksiköksi, jolla on merkitystä omissa diagrammisissa yhteyksissään, kuten Superiorkin sanoi.

Kun katsoo peiliin.. niin mitä näkee? Jollei ole vääristynyttä minäkuvaa, niin sieltä näkee itsensä ulkoisesti sellaisena kuin on.

Ja sekin kuva on jo alkujaan muodostunut yksilöllisesti. Toisella on ohuet kädet potrempanakin ja toisella taas pikkuinen pömppömaha ja pitkät jalat ja kolmannella vaikka mitä. Jos homma on terveellä pohjalla eli ihminen syö ravitakseen itseään ja voi hyvin, niin siinähän sitä.

Siihen Gattacan pointtiin että hentous tekisi herkäksi.. Koska näyttävät heikoilta? Hahaaa. Ehkä ne hennot, jotka eivät ole koskaan joutuneet puolustamaan itseään vaan saaneet suojelua sieltä sun täältä. Ulilulit.

Pointti: Fyysinen hentous. .. ei joka tapauksessa ole mitään hyötyä, etenkään kun kaiken maailman valossa on selvää että ihmistä suojelemassa on ihminen itse.
Lisäksi hennon näköinen ei väistämättä ole fyysisesti heikko, ylläri josta saattaa olla etuakin siis. Oho. Hehe.

Joka tapauksessa hentoudessa ei ole mitään niin ihqua, jos ajatellaan asiaa itse hentojen kannalta. Ainoastaan mikäli siihen voitaisiin yhdistää simsalabimisti supervoimat, niin sitten se olisi aika jees.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Hentous merkkaa minulle, koska itse olen hento. Ja sukupuolisuhteet kääntyisi vanhakantaisen minun mielestä päinvastoin, jos nainen painaisi enemmän kuin minä. Myöskin hentous on minulle sukupuolitunnus: Oikeat naiset ovat hentoja, miehet rotevampia/lihaksikkaampia tai edes muuten isompia kuten laiha minä...

Jessica Alba Dark Angelin Maxina olis miunmaunmukkka!! Riittävän hento mutta hento kätensä suojaisi minua kaikelta pimeältä kuten Ultra Bran laulussa :D

Myöskin juttu, jonka laihanpuoleinen isäni sanoi: Naisen pitää olla niin kevyt, että sitä pystyy tarvittaessa kantamaan :D

Piiloherutus: Helykkä on ihQ.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
hermine

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja hermine »

HellBell kirjoitti:Siihen Gattacan pointtiin että hentous tekisi herkäksi.. Koska näyttävät heikoilta? Hahaaa.
Eikös Gattacan olemuskin todista, että ennemmin kuin herkkyyttä hentous aiheuttaa pikkurakkimaisen tarpeen räkyttää isommilleen pienistäkin asioista jonkinlaisena hätävarjelun liioitteluna :)

Enemmän mun luonteessa on ainakin kaulinta heiluttavaa Justiinaa kuin mitään kedolla kukkia hiuksissaan tanssahtelevaa eteeristä pikkukeijua. Ja luonnontieteellistä, arkista järkeä, ne kaikki mun tuntemani herkät ja taiteelliset tunneihmiset taas ovat ylipainoisia. Mikä on hyvin sääli, kun ei heitä kohtele kukaan sillälailla kukkasena kämmenellä kuin minua. Useamman ystävän kanssa ollut puhetta että pitäisi vaihtaa ulkoisia olemuksia päittäin, niin vastaisivat ihmisten asenteet enemmän sitä, mitä sisäpuolelta löytyy.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

hermine kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Siihen Gattacan pointtiin että hentous tekisi herkäksi.. Koska näyttävät heikoilta? Hahaaa.
Eikös Gattacan olemuskin todista, että ennemmin kuin herkkyyttä hentous aiheuttaa pikkurakkimaisen tarpeen räkyttää isommilleen pienistäkin asioista jonkinlaisena hätävarjelun liioitteluna :)
.
Nyt sulla meni mahkut.
Minä en ole tässä isompia purrut ennen kuin Manala alkoi puremaan minua. Haukkui sekä kuvanäytteeni että minut. Onko sullakin joku, että koska olen niin "itsestäänselvästi" perseestä, niin minut saa "tiedottaen" haukkua, mutta jos vastaan ja puolustaudun, se onkin "räkyttämistä"?

Sama juttu, kun kerran peruskoulun luokkakokouksessa kerrankin PUHUIN ja sanoin mielipiteeni ASIASTA, vain asiaa miettien.. Sitten nyhvökaverini sanoivat, että miksi sä puhuit kuin olsit luokan johtaja tai jotain, vaikka et ole yhtään mitään. Siis vituttaa, että noiden itsestäänselvyyksinä asenteensa ottavien isojen poikien mielestä on "räkyttämistä", jos sosiaalisesti alempi edes suunsa aukaisee. No sellaiset itseään ihailevat ja heikompia halveksivat isot pojathan pitää vetää maahan, ja siiitä oikeudestani pidän kiinni. MIksi pitäisi rajoittaa itseään jokun mätäpäisen sosiaalisen normin vuoksi? Ja "räkyttämistä", jos tulee fiislis "I´m tired of being pushed around by inferior people. I won´t have it any more"?

Ja miten nuo on "isompia", paitsi massaltaan?

Ja huomautan, että Manalan mielestä sinäkin olisit ihan sairaan anorektinen, ja kaltaisiasi olen tässä PUOLUSTANUT, kuin ritari kapeassa haarniskassa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti: Nyt sulla meni mahkut.
Pääsiäisen paras!
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
hermine

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja hermine »

Ei kun lähinnä ihmetyksellä huomasin, että jokainen ketju joka liippaa mitään sydämen asiaasi paisuu kymmensivuiseksi inttämiseksi. Sinä tiedät, että he ovat väärässä (sinun näkökulmastasi), joten eikö voisi antaa vain asian olla? Sen ymmärrän, että työttömyysasiat tms. hiillyttävät, mutta kun tässä ei ole edes kyse mistään yhteiskunnallisesta ongelmasta vaan makuasioista, joissa jomman kumman on vaan oltava järkevämpi ja lopetettava "räkytys", mitään yleismaailmallista totuutta kun ei ole löydettävissä. Se ei ole periksiantamista tai huonommaksi tunnustautumista vaan ainoastaan järkevää.

Isommalla tarkoitin enemmän määrällistä kuin koollista ylivoimaa. Ja tiedän kyllä ilman tätäkin ketjua, että jotkun tykkää laihoista, jotkun lihavista eikä siinä ole mun mielestä mitään pahaa tai tarvetta puolusteluun niin kauan kuin kyse on vain esteettisistä mieltymyksistä ilman "kaikki lihavat ovat laiskoja, aivottomia junttilehmiä" tai "kaikki laihat ovat sairaita kauneusihanteiden uhreja" -kaltaisten, ihmisen ulkonäöstä täysin irrallisten, johtopäätösten vetämistä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

O.K. Hyvä pointti.
Pitäisi antaa olla.
Minulla kai vaikuttaa fiilis, että kun sanomani saa melkein asiassa kuin asiassa niin paljon torjuntaa, joka esitetään kopeasti "itsestäänselvyytenä"... niin tulee HÄTÄ, että eikö siellä ulkomaailmassa KETÄÄN ole, ovatko kaikki ihmiset (minun näkökulmastani) Zombeja.

Ja mitä vitun "määrällistä" isommuutta tarkoitat? Manalan rahoja vai autoja tai naisia? :D

Edit: Ehkä enemmistön mielipidettä?
Ja kiva kun kehut peppuasi. Asiaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Bloom »

Täytyy paljastaa, että olen tämän keskustelun edetessä käynyt noin viisikymmentä kertaa peilin edessä tutkimassa rintojani. Olen miettinyt niiden kokoa ja muotoa ja lerpahtamisastetta ja tullut tästä itse asiassa aika onnettomaksi. My bad.

Jos kauneusihanteita ei ruodittaisi niin kovin armottomalla tavalla, naisten (ja miesten) olisi helpompaa olla sängyssä hauskempia, rennompia ja avoimempia. Mutta kenties inharehellisyys maan perii. Onneksi rintojen muotoa ja kokoa voi korjata leikkauksilla, jos irtonaista rahaa on yli 4000 euroa. Yhdysvalloissa harrastetaan paljon häpyhuulienkin korjausleikkauksia, nuoretkin naiset leikkauttavat epäsymmetrisiäm värivirheisiä ja roikkuvia häpyhuuliaan, jotka paljastuvat brasilialaisen bikinivahauksen alta. Näin kertoo meille Elle Magazine sekä washingtonilainen ystäväni hiljattain sähköpostitse.
ninnithequeen

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bloom kirjoitti:Yhdysvalloissa harrastetaan paljon häpyhuulienkin korjausleikkauksia, nuoretkin naiset leikkauttavat epäsymmetrisiäm värivirheisiä ja roikkuvia häpyhuuliaan, jotka paljastuvat brasilialaisen bikinivahauksen alta. Näin kertoo meille Elle Magazine sekä washingtonilainen ystäväni hiljattain sähköpostitse.
Tästä miekin oon kuullu.

Tekisi mieli sanoa että pillu ku pillu.
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Bloom »

ninnithequeen kirjoitti:
Bloom kirjoitti:Yhdysvalloissa harrastetaan paljon häpyhuulienkin korjausleikkauksia, nuoretkin naiset leikkauttavat epäsymmetrisiäm värivirheisiä ja roikkuvia häpyhuuliaan, jotka paljastuvat brasilialaisen bikinivahauksen alta. Näin kertoo meille Elle Magazine sekä washingtonilainen ystäväni hiljattain sähköpostitse.
Tästä miekin oon kuullu.

Tekisi mieli sanoa että pillu ku pillu.
Samaa tekisi mieli sanoa.

Mutta toisaalta, mä olen näissä asioissa muutenkin viime vuosisadalta. Olen mm. ollut kuolettavan epätoivoisen rakastunut mieheen, jolla oli tosi pieni penis. Laihakin oli, mutta ei mua ois haitannut yhtään, vaikka olisi ollut vähän lihava. Olen romantiikan muinaisjäänne, seksin Charlotte Brontë.
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Bloom »

Vielä kun löytyisi samanlainen mies.
HellBell

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

hermine kirjoitti:..
Enemmän mun luonteessa on ainakin kaulinta heiluttavaa Justiinaa kuin mitään kedolla kukkia hiuksissaan tanssahtelevaa eteeristä pikkukeijua. Ja luonnontieteellistä, arkista järkeä, ne kaikki mun tuntemani herkät ja taiteelliset tunneihmiset taas ovat ylipainoisia. Mikä on hyvin sääli, kun ei heitä kohtele kukaan sillälailla kukkasena kämmenellä kuin minua. Useamman ystävän kanssa ollut puhetta että pitäisi vaihtaa ulkoisia olemuksia päittäin, niin vastaisivat ihmisten asenteet enemmän sitä, mitä sisäpuolelta löytyy.
Niin. Ihmisen ulkoisen olemuksen perusteella tämän muun persoonallisuuden päätteleminen.. Niinpä. Ei se ihminen niin helppo kokonaisuus ole.. koskaan.
Herkkyyttä esiintyy eri muotoisissa ihmisissä, aivan yksilöllistä, kuten kaikki muutkin persoonalliset piirteet. Selvä juttu.

Se on tosiaan harmin paikka, jos toinen ei näe muun kuin ulkoisen olemuksen toisen "persoonallisuuden ilmentymänä", sehän on hyvin ärsyttävää. Toisaalta hauskaakin.
Zeb

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tämän ketjun inspiroimana päätin vaihtaa avatarini kuvaavammaksi.
Herra Manala

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Ja huomautan, että Manalan mielestä sinäkin olisit ihan sairaan anorektinen, ja kaltaisiasi olen tässä PUOLUSTANUT, kuin ritari kapeassa haarniskassa.
Kokeiles ritari tällaista asennoitumista asiaan: "Hermine on ehkä hoikempi kuin mitä naismaultani olen tottunut, mutta jos hänen hoikkuudestaan ei olisi mitään terveydellistä haittaa, ja suhteessa olisi tärkeämpiä, henkisiä ulottuvuuksia, en näe miksei se voisi toimia."

Tai voidaanhan me kokeilla tällaistakin: "Hyi helvetti millaiset tissit tuolla on, ja nännitkin varmasti liian pienet ja sisäänpäin kääntyneet. Sen lisäksi uskon ettei tuo olisi kuin kuihtunut kesäkurpitsa enää nelikymppisenä. Ja tuo perse on kuin nelikyttyräisellä avaruuskamelilla. Oksettavaa. Jos tuollainen kelpaisi jollekin, voisi mennä saman tien runkkaamaan huskyliiton veppisivuille."
Herra Manala

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bloom kirjoitti:Täytyy paljastaa, että olen tämän keskustelun edetessä käynyt noin viisikymmentä kertaa peilin edessä tutkimassa rintojani. Olen miettinyt niiden kokoa ja muotoa ja lerpahtamisastetta ja tullut tästä itse asiassa aika onnettomaksi. My bad.
Pöh. Eiköhän Gattaca ole omassa ehdottomuudessaan aika poikkeustapaus, siinä missä suurin osa meistä miehistä näkee lähes millaisissa tahansa rinnoissa jotain kaunista, kuten myös vaikka maksaläiskillä tatuoiduissa häpyhuulissa. Se on niin paljon enemmän kiinni siitä, kuka niitä maksaläiskiä kantaa, kuin siitä, onko nännien koko optimi vai ei.
prosessi

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gattaca kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Vaan miten kävisi, jos minä , 92 kiloa painava muodokas (D-kupit) 164cm pitkä nainen huolisin Gattacan? Miten Gattaga voisi päättää, että kestääkö hän elämää tuollaisen valaan kanssa, vaikka valas olisi miten fiksu?
Ehkä jos rakastuisin sinuun..
Siinäpä se, et voisi rakastua minuun, koska ensin minuun pitäisi tutustua, eikä olemukseni antaisi sinun rakastua.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Bloom kirjoitti:Täytyy paljastaa, että olen tämän keskustelun edetessä käynyt noin viisikymmentä kertaa peilin edessä tutkimassa rintojani. Olen miettinyt niiden kokoa ja muotoa ja lerpahtamisastetta ja tullut tästä itse asiassa aika onnettomaksi. My bad.
Tuosta kiihoitun :D Onko minun aloittamani ketju saanut jonkun naisen paljastamaan rintansa, katsomaan niitä peilistä ja kenties koskettelemaankin niitä? Runks runks :D

Henkilökohtaisen, siis VAIN omaan makuuni perustuvan arvion saisit lähettämäälä kuvan! :D
Bloom kirjoitti: Jos kauneusihanteita ei ruodittaisi niin kovin armottomalla tavalla, naisten (ja miesten) olisi helpompaa olla sängyssä hauskempia, rennompia ja avoimempia..
Muistakaa nyt ihmiset kaiken keskellä, ettö se olen MINÄ jota tuntemattomat ihmiset, pikkulapsia myöten, on pilkanneet kadulla rumaksi. Ihan pyytämättä. Nykyään minulle on jo selvää, etten kelpaa vastakkaiselle sukupuolella ollenkaan. Sinä olet varmaan kelvannut useammallekin vastakaisen sukupuolen edustajalle. Jos vertaat minuun.. tajua millainen uskomaton rikkaus sellainen kelpoisuus on.

Bloom kirjoitti: Mutta toisaalta, mä olen näissä asioissa muutenkin viime vuosisadalta. Olen mm. ollut kuolettavan epätoivoisen rakastunut mieheen, jolla oli tosi pieni penis. Laihakin oli, mutta ei mua ois haitannut yhtään, vaikka olisi ollut vähän lihava. Olen romantiikan muinaisjäänne, seksin Charlotte Brontë.
Sittenhän minullakin on toivoa!! Minulla on kompleksi 16-senttisestäni, kun se nykyään kuulemma ei ole lähelläkään keskimittaa. Wuthering Heights.. eikun se oli EMILY Bronten.
HellBell kirjoitti: Se on tosiaan harmin paikka, jos toinen ei näe muun kuin ulkoisen olemuksen toisen "persoonallisuuden ilmentymänä", sehän on hyvin ärsyttävää. Toisaalta hauskaakin.
Äh.. en minä niin tarkoita.
"herkkyys" ulkonäössä tarkoittaa minulle sitä että hentoisempi vinttikoira on herkemmän näköinen kuin bulldogi. Vaikka luonteeltaan se bulldogi saattaa olla herkempi. Ja koenhan minäkin tuota. Habitukseni perusteella minut arvioidaan nynnyksi. Kamalaa kun on machomiehen sielu näissä raameissa. :D

Mutta minusta hoikka nainen on herkemmän näköinen kuin Tony Halme. Vaikka se nainen olisi vielä juntimpi.

Myöskin noissa KUVISSA herkempi on minusta teeskentelemätön ilme kuin ylimeikatun pornoveteraanin teennäisen rivot ilmeet. Esim. sun Helykkä galleriahymy on minusta paljon seksympää kuin joidenkin Manalan näyttämien mallien ilmeet.

Ja on sellainen kuin Kretsmerin (oikeinkirjoitus??) typologiat.
Jos haukutaan "yleistykseksi" niin yleistykseksi haukkuminen on yleistys.
Mutta niissä on, että samat geenit vaikuttavat sekä vartalon rakenteeseen että luonteeseen. Ei yleispäteviä vaan tilastoa. Pyknikot ulospäinsuuntautuvia, atleetit jännitteisiä, purkautuvia, leptosomirääpäleet kuten minä sisäänpäinkääntyneitä. Minuun se sopii, ja itse en ole yhtään introverttia pyknikkoa nähnyt.

Zeb kirjoitti:Tämän ketjun inspiroimana päätin vaihtaa avatarini kuvaavammaksi.
Minun avani alla lukee "ksenomorfinen ksenofobi", se on kuvaava, enkä ole enää yhtä nätti poika kuin avakuvani 60-luvun alkupuolelta. Ja älä välttämättä oleta, että mittasi tai painosi merkitsisi samaa kuin tuon maatiastammakuvan naisella. Ja naku- tai muu kuva mulle!!
Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Ja huomautan, että Manalan mielestä sinäkin olisit ihan sairaan anorektinen, ja kaltaisiasi olen tässä PUOLUSTANUT, kuin ritari kapeassa haarniskassa.
Kokeiles ritari tällaista asennoitumista asiaan: "Hermine on ehkä hoikempi kuin mitä naismaultani olen tottunut, mutta jos hänen hoikkuudestaan ei olisi mitään terveydellistä haittaa, ja suhteessa olisi tärkeämpiä, henkisiä ulottuvuuksia, en näe miksei se voisi toimia."
Mitä vAttua sinä nyt horiset?
Herminen ilmoittamasta pituudesta ja painosta laskettava indeksi on sinun yleisemmin sanomasi mukaan luku, joka on sinusta ihan sairraalloinen ja aiheuttaa terveyshaittoja. Sitten mietit näyttääkö Hermine alasti laihemmalta kuin se yksi kuvieni punapää. Minun ei tarvitse kuin vilkaista galleriakuviaan ja vaateidenkin läpi näen, että kyllä näyttäisi laihemmalta. Eli nyt siis vain mielistelet sosiaalisesti naista, jota arvostelisit pahasti anorektikoksi ja pikkutytöksi, jos noissa kuvissani olisi ollut. Ja Hermine on terve aikuinen nainen!!
(niin ja panisin)
Herra Manala kirjoitti: Tai voidaanhan me kokeilla tällaistakin: "Hyi helvetti millaiset tissit tuolla on, ja nännitkin varmasti liian pienet ja sisäänpäin kääntyneet. Sen lisäksi uskon ettei tuo olisi kuin kuihtunut kesäkurpitsa enää nelikymppisenä. Ja tuo perse on kuin nelikyttyräisellä avaruuskamelilla. Oksettavaa. Jos tuollainen kelpaisi jollekin, voisi mennä saman tien runkkaamaan huskyliiton veppisivuille."
Poikkeaako tuo jotenkin sinun:
Herra Manala kirjoitti: On sinulla kyllä sairaalloisella tavalla vääristynyt tuo kuva terveestä ja hoikasta nuoresta naisesta. Huvittavaa tämä on sikäli, koska itse kuvittelen pitäväni hoikista naisista. Ja minulle hoikka nainen edustaa noin 170cm rungossa 55-60 kilon elopainoa. Tuo kuvaamasi "terve hoikka nuori nainen" taas on 170 senttisenä painoluokassa ~45 kiloa. Tuo ei ole enää hoikka vaan anorektinen ja sairaalloisen alipainoinen. Jopa rinnat ovat kutistuneet epäterveiden rusinapussien näköisiksi.
VERTAA:
hermine kirjoitti:Mä en muista minkä kokoinen olin tuon ikäisenä mut en ainakaan yhtään paksumpi kuin nyt (172/46) ja mullakin on alkanut ja ollut menkat ihan normaalisti. Liika urheilu voi viedä kuukautiset normaalipainoiseltakin (jostain luin et suurin osa noista "terveellisenä naisihanteena" täälläkin ihkutetuista ammattiurheilijatyttösistä kärsii moisista ongelmista :roll: ), ei siihen välttämättä laihuus vaikuta ellei oo ihan sairaalakunnossa.
HERMINEN pituus 172, paino 46!!
Vertaa mitä sanoit yllä ja minkätyyppisiä naisia pilkkasit!!
Onko sinulla valikoiva muisti vai oletko sokea omille ennakkoluuloillesi? Ihme rajatilapotilas olet.
Herra Manala kirjoitti: Pöh. Eiköhän Gattaca ole omassa ehdottomuudessaan aika poikkeustapaus, siinä missä suurin osa meistä miehistä näkee lähes millaisissa tahansa rinnoissa jotain kaunista, kuten myös vaikka maksaläiskillä tatuoiduissa häpyhuulissa. Se on niin paljon enemmän kiinni siitä, kuka niitä maksaläiskiä kantaa, kuin siitä, onko nännien koko optimi vai ei.
KUMPI meistä on ehdoton?? Etkö tosiaan näe, että dissaat tietynmalliset naiset ehdottomasti "normaalista" poikkeaviksi? Liian nuoren näköisiä ikäisekseen, liian laihoja, liian kapea lantio, ne "rusinarinnat" jne.. Vai eikö se sinulta ole ehdottomuutta, vaan hah, itsestäänselvyys?? Just tyypillistä Kitypingviinien asennesokeutta jota Kityssä näkee monissa asioissa.

Analogia kaukaa historiasta:
-pitää olla suvaitsevainen, ihmiset ovat tasa-arvoisia, englantilaiset ja ranskalaiset ja venäläiset ja kaikki
-no miksi halveksit neekereitä?
-eri asia, neekerit ei ole ihmisiä

Ja sinä PYYSIT arviotani niistä kuvista. Ehkä sinä et rintoja katso, mutta minulle se oli yksi paikka josta sanoa, että jotain sanottavaa olisi. Ja minun makuni mukaan pienehköt ja pieninänniset rínnat on ihQuimpia. Arvostella piti ja se oli yksi alue. Jostakin toisesta toisenmalliset on ihqumpia, mutta minulta kysyttiin. Enkä minä diskriminoi livenä silleen. Sama minkämalliset rinnat joillakin himoamillani Kitymisuillakin olisi. Ketunnokatkin on pieninä ihanat! Tai ihan laudatkin. Samoin vähän roikkuvatkin, tai isonänniset kunhan oikeassa naisessa kiinni. Jopa tuplaDD menisi :D

prosessi kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Vaan miten kävisi, jos minä , 92 kiloa painava muodokas (D-kupit) 164cm pitkä nainen huolisin Gattacan? Miten Gattaga voisi päättää, että kestääkö hän elämää tuollaisen valaan kanssa, vaikka valas olisi miten fiksu?
Ehkä jos rakastuisin sinuun..
Siinäpä se, et voisi rakastua minuun, koska ensin minuun pitäisi tutustua, eikä olemukseni antaisi sinun rakastua.
Luuletko etten koe ihan samaa koko ajan, laiha ruma rääpäles? Ja tuskin kelpaisin SINULLE fyysisesti.
Mutta treffeille olen siis ajautunut LUONTEEN takia, keskustelun tuloksena.. eikä kaikki ole livenä vastanneett noita ideaalejani. Jos nyt kukaan. Sekin, jonka kanssa oikein punkkaan nakuna pääsin, oli aika punkero plus lisäksi kalju. Noh.. eihän minulla stondannut Karhuissani .. ¨mene tiedä...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Ja tuskin kelpaisin SINULLE fyysisesti.
Prosessi kuuluu heihin joiden mielestä kukaan ei ole oikeasti todella ruma, ja joka osaa nähdä ulkonäköseikkojen tuolle puolen.
Herra Manala

Re: Pystytisumisukuva-suuraarteisto löytyi!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Eiköhän se riitä. Vesa ei tajuu.