Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Bliss

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla puutuu kädet aina makuuasennossa. Todella inhottavaa, ja oikein extrainhottavaa herätä yöllä siihen, ettei tunne omia käsiään ollenkaan :?
Puutuminen alkaa sormista ja etenee noin suunnilleen salamavauhtia olkapäihin asti, ja kädet tietenkin täysin käyttökelvottomat tahdottomat köydenpätkät kun näin käy. Lieneekö treenillä aiheutettua, vai johtuuko tän hetkisestä treenin puutteesta, tiedä tuota...
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Polvi, prkl, nyt sillä ei enää voi hypätä, siis vasemmalla jalalla ei voi ponnistaa ilmaan. Ja sattuu. Irvistelyttääkin.
Pikku-Akka

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huono olo ja jatkuva nälkä on vaivannu jo kaksi päivää, varsinkin illalla, aamulla ja keskipäivällä. Tulee mieleen ihan se kolmen vuoden takainen omituinen pahoinvointikausi, joka meni sitten kyllä ajallaan ohi.
Bliss

Pikku-Akka kirjoitti:Huono olo
Jos sie oot saanu saman tartunnan uusiks?? :D
Ebola

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Joka paikka kipeenä ja henkeen ottoo. Sitä samaa siis. Voin lyödä vaikka vetoa, että saan neljä kuukautis päivää viettää saman viruksen kanssa. Mä jo niin intoilin että se ois jo kyllästynyt kolmen kuukauden jälkeen, mutta niinQ lekuri sanoi; se taitaa tykätä musta hiukan liikaa. Joo, kyllä mäkin viiiihruksista tykitän, mut ei niiden tarvis mussa kuitenkaan pesiä, ihan platonisella tasolla mun kiinnostus on. Plääh.
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hoitamaton kurkun keuhkoputken ja keuhkojen tulehdus levinnyt selkärankaan. Sattuu aika saatanasti. Vois opetella meneen ajoissa sinne lääkäriin....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ebola

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Georgina kirjoitti:Hoitamaton kurkun keuhkoputken ja keuhkojen tulehdus levinnyt selkärankaan. Sattuu aika saatanasti. Vois opetella meneen ajoissa sinne lääkäriin....
:boohoo:
Georgina
Kitisijä

Ebola kirjoitti:
:boohoo:
Kiitos :) Mua ei ookkaan virtuaalihalattu pitkään aikaan. *mielissään*
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

Bliss kirjoitti:Mulla puutuu kädet aina makuuasennossa. Todella inhottavaa, ja oikein extrainhottavaa herätä yöllä siihen, ettei tunne omia käsiään ollenkaan :?
Puutuminen alkaa sormista ja etenee noin suunnilleen salamavauhtia olkapäihin asti, ja kädet tietenkin täysin käyttökelvottomat tahdottomat köydenpätkät kun näin käy. Lieneekö treenillä aiheutettua, vai johtuuko tän hetkisestä treenin puutteesta, tiedä tuota...
Allekirjoittaneella oli samaa ongelmaa joskus vuosi-pari sitten. Valveilla tuota ei niin erityisemmin sattunut, mutta nukkuessa kylläkin. Monta kertaa heräsi yöllä ja ensimmäinen mieleen juolahtanut kysymys oli "Kuka helvetti on asetellut kätensä naamalleni?!" Itsekseen tuo kyllä meni hyvin nopeasti ohitse. Olisiko ollut kyseessä joku tilapäinen ääreisverenkiertohäiriö, paha sanoa.

Naama vähän kuivana. Hankin tuolla aiemmin ehdoteltuja bentsoja (heh heh) käyttööni, ja nyt niitä muutaman päivän olen naamaani sivellyt. Tuntuvat jopa auttavan jonkin verran, pitäisi vielä keksiä joku jälkihoito noille ikävästi laajenneille ihohuokosille poskipäiden kohdalla. Ja jotain tähän kuivuuteenkin siis.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Levottomat (yö-)jalat.
Mokomat tuppaavat öisin kehittämään pohjelihaksiin jonkun ihme jännitystilan :arrow: tulee pakottava tarve venytellä jalkoja.
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

segma kirjoitti: Tuntuvat jopa auttavan jonkin verran, pitäisi vielä keksiä joku jälkihoito noille ikävästi laajenneille ihohuokosille poskipäiden kohdalla. Ja jotain tähän kuivuuteenkin siis.
Voiks tommosille tehdä mitään, siis laajenneille ihohuokosille nenässä ja poskipäissä?
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

En tiedä. Toivottavasti. Mielestäni kyllä jostain luin, että pystyisi. Ei nyt vaan ihan just ole kovin ajankohtaista, kun niissä on kuitenkin vielä sisältöä, joskin vähän.
Georgina
Kitisijä

Selkä on 25 moitteettoman ja huoltovapaan vuoden jälkeen sanonut kerralla sopparin irti. Mistä voi tietää onko se tulehtunut vai jumissa? Eli saako liikkua, hieroa, venyttää? Tulehtunutta ei vissiiin sais? Kuume ei nouse mulle oikeastaan koskaan joten siihen ei voi luottaa. Voi TUSKA. Ja siis alkuviikosta todettiin selkärangan tulehdus johon lääkitys, onko tää nyt sitä jumitus vai laajennut tulehdus?

Huomennakin ratsastan, oli miten oli, muuten räjähtää pää ja mitäpä sitä sitten selälläkään tekee. Ens viikolla pitää vissiin lähteä kuvauttamaan mokoma paska.
Pikku-Akka

Bliss kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Huono olo
Jos sie oot saanu saman tartunnan uusiks?? :D
On jo hieman helpottanut, ryystänkin tässä siideriä siinä luulossa ettei vaiva ole uusiutunut 8) .
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hermine kirjoitti:
segma kirjoitti: Tuntuvat jopa auttavan jonkin verran, pitäisi vielä keksiä joku jälkihoito noille ikävästi laajenneille ihohuokosille poskipäiden kohdalla. Ja jotain tähän kuivuuteenkin siis.
Voiks tommosille tehdä mitään, siis laajenneille ihohuokosille nenässä ja poskipäissä?
Kaikkiin ihonhoitoa, kosmetiikkaa ja sensellaista koskeviin kysymyksiin vastaa Paula Begoun allekirjoituksessani mainituilla nettisivuilla. Kaivakaa sieltä ja tulkaa kauniiksi. Sanoisin Paulan ansioksi sen, että eilen minua taas luultiin parhaimmassa tapauksessa n. 10 vuotta nuoremman näköiseksi kuin olen. Olin tosin baarissa ja valaistus oli himmeä.
Kikkelis kokkelis.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Elukka kirjoitti:Levottomat (yö-)jalat.
Mokomat tuppaavat öisin kehittämään pohjelihaksiin jonkun ihme jännitystilan :arrow: tulee pakottava tarve venytellä jalkoja.
Täällä ilmennyt samaa vaivaa, lisänä suonenvetoa yms. mukavaa kouristelua pohkeissa. Magnesium tepsi, suosittelen kokeilemaan.

Oksutaudin jälkitilana toista viikkoa jatkunut näläntunteen puute. Mikä sinänsä ei ole ollenkaan huono asia.
Pikku-Akka

Yfpä= yskä
Saako yskässä reenata, ku ei kuitenkaan kuumetta oo...?
Bliss

Pikku-Akka kirjoitti:Yfpä= yskä
Ei kannata. Reenaamien ei o kivaa kun yskittää, ja se rasittaa keuhkojakin jokseenkin väärällä tavalla. Yskä pois ensin ja sit vasta reenaamaan!
Pikku-Akka

Bliss kirjoitti:
Ei kannata. Reenaamien ei o kivaa kun yskittää, ja se rasittaa keuhkojakin jokseenkin väärällä tavalla. Yskä pois ensin ja sit vasta reenaamaan!
Etes pikkusen? Hauis- ja ojentajatreeni edes? No ei sitten.. Parempi se on levätä, välillää tuntuu että tulee keuhkot pois oikeilta sijoiltaan kun yskin.. Ei nyt kuitenkaan oo sellanen kauhea keuhkoääni-yskä.
Bliss

Pikku-Akka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Etes pikkusen? Hauis- ja ojentajatreeni edes? No ei sitten.. Parempi se on levätä, välillää tuntuu että tulee keuhkot pois oikeilta sijoiltaan kun yskin.. Ei nyt kuitenkaan oo sellanen kauhea keuhkoääni-yskä.
Mee pikkusen kävelylenkille, mutta muu reeni, nou-nou!
Pikku-Akka

Bliss kirjoitti:Mee pikkusen kävelylenkille, mutta muu reeni, nou-nou!
Uskotaan.. Parina päivänä oon jo käyny kokeilemassa kävelyä ihan vaan hissukseen. Ei ainakaan pahentanu oloa.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Merkillinen epämääräinen väsymys-päänsärky ja utuinen aivotoiminta vaivannut koko päivän. Hommia olisi, mutta ne kaikki vaativat oma-aloitteisuutta eikä kukaan ole käskenyt, enkä osaa nyt tässä väsymystilassa potkia persettäni liikkeelle saadakseni ne tehdyksi. Nihkee olotila. Vois jo nyt lähteä kotiin kun ei kerran saa mitään aikaiseksi, mutta kun töissä täytyy olla se tietty tuntimäärä...
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

AarneAnkka kirjoitti:väsymys-päänsärky
KoNppaan :(
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kid kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:väsymys-päänsärky
KoNppaan :(
Mielenkiintoinen havainto: heti kun pääsin viileään ulkoilmaan, oloni alkoi parantua. Ei pelkästään hapen takia, vaan veikkaan että siksi että minulla oli yksinkertaisesti liian kuuma. Siitä tulee helposti sellainen veltto ja jomottava olo. Ehkä auttais sullakin?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

:( Yyh. Minulla leikattiin kesken kasvunsa tilanahtauden vuoksi jumiutunut ja siksi tulehtunut viisaudenhammas. Leukaluuta jouduttiin vuolemaan, jotta hammas saatiin ulos. Poski, leuka ja kurkku ovat kipeänä ja turvoksissa, ja lisäksi purin puudutuksen vaikutuksen alaisena posken sisäpinnan kunnolla verille. Suuta ei saa kunnolla auki, ja syömiset ja juomisetkin kirvelevät. Sattuu, aijai.

*napsii Buranaa ja penisilliiniä pakettikaupalla*