puuh, vihdoin kotona. tunnelin paassa alkaa nakya jo valoa, duunin puolesta naytettiin vihreaa valoa inssityolle, tosin pari juttuu pitaa viel lisata mut kuitenki. ehka ma sittenki saan hommat kasaan ajoissa
Kiesus, miten uskalsit tunnustaa tänne hevihemmojen luvattuun maahan. Siis täällä kolmaskin joka ymmärtää melodisen musiikin päälle. (Blues-Jake se toinen),
Kiesus, miten uskalsit tunnustaa tänne hevihemmojen luvattuun maahan. Siis täällä kolmaskin joka ymmärtää melodisen musiikin päälle. (Blues-Jake se toinen),
Home sweet f***ing empty home! Nyt jos ottais täs välikuoleman ja lähtis sit 'reippaana' kauppaan, kaapit ammottaa luonnollisesti tyhjyyttään. Kyl kai se tästä vielä iloks muuttuu. Jaksaiskohan olla niin reipas, että punnertais fillarin kellarista ulos..
Voi vittu mä olen poikki. Kuusi tuntia polvillaan, muissa mielenkiintoisissa asennoissa tai moppi kädessä, ja hikoillut en ole varmaan koskaan niin paljon. Vahanpoistot ja vahaukset tulee ehdottomasti kieltää lailla! Joka ikiseen lihakseen sattuu, selkää särkee niin, etten huomenna taatusti sängystä ylös pääse. Meinasin nukahtaa autoon kotiin tullessa...Ja tietysti kissa oksensi äsken kaikki syömänsä ruoat keskelle keittiön lattiaa, ja nyt joku saatanan urpo poraa tuolla yläkerrassa. Ampukaa mut, pliis!
Lomani aikana kertyneet rästihommat alkavat olla hallinnassa vaikka ensi viikoksikin riittää extrahommia... kai sitä uskaltaa kotio lähteä jotakuinkin kevein mielin. Väsyttää ihan possuna.
Voi helvata että repesin! Ihanko luvattuun maahan? Eipä täällä kuitenkaan taida olla kuin ihan muutama metallipää.
Elppis kirjoitti:Mulla on tällainen hiiri.. Aika veikee. Meni hetki ennenkuin tajus miten vaihtaa rutiininomainen hiiriote tähän. PALJON PAREMPI, ranne lepää
Mä olen käyttänyt tuota Evoluentia puolisen vuotta. Ei yhtään sen parempi ranteelle. Enemmän apua on punttien kolistelusta.
just nyt ottaa niin pahasti päähän. voi luoja miten ihmistä voi vituttaa näin paljon. mä olen varmaan keränny itteeni koko lahden keskustan kollektiivisen vitutuksen
Just nyt nälättää pahasti vatsaan. Voi luoja miten ihmistä voi nälättää näin paljon. Mä olen varmaan keränny itteeni koko turun keskustan kollektiivisen nälän.
Mut... sipuliperunat ovat uunissa, ja biffit odottaa paistamistaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan