En suosittele moisia harrastuksia. Parempi pysyä omissa oloissaan.
Mihin aikaan näkee univormupukuisia miehiä Espalla? Jos olis joskus yhdentoista-kahdentoista välillä, niin silloin voisin hyvinkin ehtiä katsomaan. Laitapa prinssieverstille viestiä ja kerro tästä aikataulusta, jooks?Mylwin kirjoitti:Raah, huomenna tulee joku Latvian Prinssieversti valtiovierailulle ja meidän komppania yllättäen nakitettiin seisomaan espalle johonkin kunniavartioon.
Mä oon kyllä havainnu, että naiset, jotka viettävät paljon aikaa keskenään, voivat saada kierrotkin osumaan yksiin, mutta voiko näin tapahtua myös netin välityksellä!Edith kirjoitti: Mä tajusin kyl just, et tää mun hassu olotila on jotain pms-juttua varmaan, katsoin just kalenteria ja siinä olis yks selitys.
Näpit irti Edithistä!mustaenkeli kirjoitti:osumaan yksiin
Huuh, ei mitään havaintoa. =P Joskus aamulla kai myö sinne lähdetään, eikä ohjelmasta sen tarkemmin ole tietoa.Edith kirjoitti: Mihin aikaan näkee univormupukuisia miehiä Espalla? Jos olis joskus yhdentoista-kahdentoista välillä, niin silloin voisin hyvinkin ehtiä katsomaan. Laitapa prinssieverstille viestiä ja kerro tästä aikataulusta, jooks?
Taidan juosta avantoon, vielä kerkeää!!! Näsijärvessä on vielä jäätä!1108 kirjoitti:Aivan täysin perseelleenmennyt päivä.
"Olen nuoriäiti, opiskelen tällä hetkellä ja minua kiinnostaisi teidän auki oleva työpaikka koska uskon työpaikka sopisi minun luonteelleni ja kokemukselleni...."Vaola kirjoitti:Voi sviddu tästä työhakemus-jutusta ei tule mitään..!!!![]()
"Olen 26-vuotias lapsellinen opiskelija Espoosta..." Haha.
EDIT: "Olen 26-vuotias lapsellinen opiskelija Espoosta, ja teen nyt lähestymisyrityksen teitä kohti..." Ei kerpele...