par-sky kirjoitti:non. nyt on haistattelussa käyty. en tiiä saanko hakemaani paikkaa, mutta kyseli josko olisin kiinnostunu toisesta paikasta mikä niillä on hakusessa.
ans kattoo nyt.
missäs kävit haistattelussa? jos pitäjänmäellä saatoit nährä mut vilaukselta
Kevään eka pallojätski ulkoilmassa, Hietsuntorilla syöty ennen duuniin menoa. Nam!
Tänään on hyvä päivä. Juttelin just väkivaltayksikön naispolliisin kanssa. Sovittiin treffit ensviikolle, heti vapun jälkeen. Ainoo vaa, että tälläkertaa se oon mä, ku oon se kolmas pyörä...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Olen onnistunut niksauttamaan niskani pahemman kerran. Sattu siin maan perkeleesti, mutta onneksi on autossa tausta- ja sivupeilit
Niin ja joo, vaihdan omat ja äidin auton gummit itse. Sen verran tosin falskasin noitten aluvanteiden suhteen että kävin kaverin duunissa lainaamassa kompuran ja pulttipyssyn.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Mun kissamuki hajos. Kaadoin just teevettä siihen ja kuulu pieni poks ja vedet rupes valuu pohjasta. Ei siinä ollut särjöjä eikä mitään
Ja sitten iski niskaan/kaulaan tohon sivulle suonenveto. Nyt vähän jäykkä olo siltä kohdin.
Onneks tänään pääsee leffaan ja huomenna heti kukonlaulun aikaan treffeille!
Kiitokset synttärionnitteluista! Mutta mä oon kyllä vähän sitä mieltä, että synttärien juhlinta on vähän hassua itsensä syntyneen osalta, koska äitihän se suurimman vaivan on asian johdosta nähnyt. No, ehdinhän minä vielä illalla kilistää laseja äitinikin kanssa.