Monta meitä on täällä, en nyt jaksa luetella..mut tulkaa ite kattoo?? mis esim. Lolita?
Weird..mut ehkä join, ehkä en. Kerkeehän sitä. Lopetan nyt. Vappuja!
Mä olin kanssa, mutta mua ei enää lasketa kun meen kohta nukkumaan. Hauskaa pre-wappupilettä sinne, pysykee lutkina ja håmåina!Mulli75 kirjoitti:Eksyin tänne, varmaan ainoana joka on selvänä liikenteessä.
Ketäs kaikkee siel vielä on?ninnithequeen kirjoitti:Tääl ollaan edelleen.
Noi kaikki muut nukkuu, pöh. Äsken kyy sai semmoset naurut ettei ikuna...![]()
McJanne, Nibsu ja Maija25.Durasel kirjoitti:Ketäs kaikkee siel vielä on?ninnithequeen kirjoitti:Tääl ollaan edelleen.
Noi kaikki muut nukkuu, pöh. Äsken kyy sai semmoset naurut ettei ikuna...![]()
Hehe, no mä ajattelin lähteä 1½ tunnin sisällä taas liikkeelle ja vapunvietto jatkuu, hihi!!par-sky kirjoitti:täälläkin herätty. elämä alkaa voittaa suuuunnattoman pekonimunakkaan avullahauskaa ol, vaik nyt onkin pää vähän hellä.
Millos saunotaan taas?par-sky kirjoitti:täälläkin herätty. elämä alkaa voittaa suuuunnattoman pekonimunakkaan avullahauskaa ol, vaik nyt onkin pää vähän hellä.
mulle nous mieleen kuva, missä me istutaan jääkylmässä saunassa henkitys huuruten ja jääpuikkoja tukasta roikkuenninnithequeen kirjoitti:Millos saunotaan taas?
Vähän öh....kylmemmässä saunassa![]()
Jääpuikkoja perseessä!!!111par-sky kirjoitti:mulle nous mieleen kuva, missä me istutaan jääkylmässä saunassa henkitys huuruten ja jääpuikkoja tukasta roikkuen
Puhuin zipsin kanssa, olen toisessa kaupungissa ja jurrissa.. oisinko se minä? Sipsit on hyviä joka tapauksessasipsi kirjoitti:Käväsinpäs chatissäkin ja yritin jopa flirttailla, mut en sit tiiä seurasko siitä mitään hyvää. Pus kuiteski! Sille yhelle joka on jurrissa toisessa kaupungissa.
Hahaa.Clay kirjoitti:Puhuin zipsin kanssa, olen toisessa kaupungissa ja jurrissa.. oisinko se minä? Sipsit on hyviä joka tapauksessasipsi kirjoitti:Käväsinpäs chatissäkin ja yritin jopa flirttailla, mut en sit tiiä seurasko siitä mitään hyvää. Pus kuiteski! Sille yhelle joka on jurrissa toisessa kaupungissa.
Lakkisi on varmassa tallessa, ainakin luulen niin , mutta katsotaan millon sen haet numbaillaan jotenkin asiasta!sipsi kirjoitti:Hahaa.Clay kirjoitti:Puhuin zipsin kanssa, olen toisessa kaupungissa ja jurrissa.. oisinko se minä? Sipsit on hyviä joka tapauksessasipsi kirjoitti:Käväsinpäs chatissäkin ja yritin jopa flirttailla, mut en sit tiiä seurasko siitä mitään hyvää. Pus kuiteski! Sille yhelle joka on jurrissa toisessa kaupungissa.Sua mä juuri tarkotin. Vaik ei nois mun jutuissa näytäkään olevan mitään järkeä jälkeenpäin..
Mut tosiaan hauskaa oli, Niballe suuret kiitokset. Ja kaikille muillekin. Toivottavasti en ollu kamalan ärsyttävä lppuvaiheessa (se booli oli sit kuiteski aika vahvaa), ja saanko ehkä tulla vielä hakemaan sen ylioppilashatun tässä lähiaikoina?