Kas, sekoitit siis todellisuudentajuni kuitenkin!huima kirjoitti:Se oli Fabianinkatu.Edith kirjoitti:Ainakin tänään Huima ohitti Unioninkadulla yhden naisen (minut), joka ei lähennellyt!
Bongaa "Kityläinen" !
Re: Bongaa "Kityläinen" !
-
- Kitisijä
Oliko se sun tyttös joka lauloi? En nyt muista kovinkaan hyvin.. I was very, very drunk.. No en ollut, mutta jotain kumminkin.Vaola kirjoitti:lapset
Rotan aivot valtasivat pääni.
Todella ihania!Vaola kirjoitti:Heh, busted.Bluntly kirjoitti:Oli.Ann kirjoitti:Saattoiko se olla Vaola Sillä Silmällä-ohjelmassa synttärivieraana?
Eikös mun lapset olekin suloisia???
Koko ohjelma oli hauska, itse pääosaa esittänyt mitä ilmeisimmin loistotyyppi.
Ja kaunis olit sinäkin, siun hiukset, voi lääh!
Niin ja bongasinhan mie Bigmamankin telkkarista tossa yks päivä. Televisio täynnä Kityläisiä!
-
- Kitisijä
Mie saatoin olla uutisissa eilen, en tosin katsonut ainuttakaan.ninnithequeen kirjoitti: Niin ja bongasinhan mie Bigmamankin telkkarista tossa yks päivä. Televisio täynnä Kityläisiä!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Sut on nähty jossain ilman jeesusteippiä ja soitettu uutiskamerat paikalle?Mylwin kirjoitti:Mie saatoin olla uutisissa eilen, en tosin katsonut ainuttakaan.ninnithequeen kirjoitti: Niin ja bongasinhan mie Bigmamankin telkkarista tossa yks päivä. Televisio täynnä Kityläisiä!
-
- Kitisijä
Pongasin Sipsin istuessani oluella siilenpesässä toissaviikolla
Pyyhin Netikettiin..
Mäkin näin sut pikkujouluissa!!1Niba kirjoitti:Pongasin Sipsin istuessani oluella siilenpesässä toissaviikolla
Mä näin teidät molemmat Numban tupareissa!!!!!11Durasel ja Niba kirjoitti:...
-
- Kitisijä
Pikkuego bongattu bussissa heti aamutuimaan. 

Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
-
- Kitinän uhri
Samoin mustaenkeli samoihin aikoihin samassa bussissamustaenkeli kirjoitti:Pikkuego bongattu bussissa heti aamutuimaan.

Myltsi ja Ann bongattu Kampissa sattumalta.
(joo en mä siinä teitä venannu)
Molemmille iso pusu.
(joo en mä siinä teitä venannu)
Molemmille iso pusu.
-
- Kitisijä
KGrilli bongattu vappuna Ullikselta. Också bongattu ei-kityläiset Anssi Kela ja Peter Nyman.
Mgandhi (vai mikä se nimmari olikaan) bongattu Kampin Ärrällä eilen siideriä ostaessani.
Ai yhdessä?Ann kirjoitti: Också bongattu ei-kityläiset Anssi Kela ja Peter Nyman.
-
- Kitisijä
Anssia tuskin olis huolittu sinne helangooriin.Aito_Johanna kirjoitti: Ai yhdessä?
Pff. Tämä on näitä helsinkiläisten juttuja. Ei kehäkolmosen pohjoispuolella oikeasti koskaan näe samaa ihmistä sattumalta kahta kertaa. ;(
-
- Kitisijä
No näkeepä! Mä ainakin näen.segma kirjoitti:Pff. Tämä on näitä helsinkiläisten juttuja. Ei kehäkolmosen pohjoispuolella oikeasti koskaan näe samaa ihmistä sattumalta kahta kertaa. ;(
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Totta, puhuin paskaa. Nyt kun ajattelen, niin onhan mulla sentään peili kotona.Georgina kirjoitti:No näkeepä! Mä ainakin näen.segma kirjoitti:Pff. Tämä on näitä helsinkiläisten juttuja. Ei kehäkolmosen pohjoispuolella oikeasti koskaan näe samaa ihmistä sattumalta kahta kertaa. ;(
-
- Kitisijä
Bongattu Aydemir Kampin M-rullaportaissa n. klo. 8:43. Tervehdin ja huusin nimeään! IRL
Pyyhin Netikettiin..
Älä välitä, ei muakaanRolloTomasi kirjoitti:miksei kukaan ole bongannu mua?

-
- Kitisijä
Vinkki: mulla nuo bongaukset on oikeastaan aina mystisesti liittyneet siihen että ensin on soiteltu ja sovittu että mennään jonnekin samaan paikkaan samaan aikaan. Ja TADAA! siellä on voinut sitten bongata kityihmisiä. ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
- Kitisijä
Väärin bongattu, sori! En ole jalkaisin siellä päin liikkunut pitkään aikaan. Joku ihan täysin mun näköinen (raukka parka!) nainen on töissä Helsingin Stockmannilla.. pelottavaa.Vaola kirjoitti:Hyvin pitkältä (bussista) kurkattuna aivan Elpan näköinen tyttö bongattu ylittämästä katua Hämeentien ja Mäkelänkadun risteyksessä.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Pöh. Oon mä bongannut kaduilta ja kaupoista ja Kansaneläkelaitoksista ilman soitteluitakin.Georgina kirjoitti:Vinkki: mulla nuo bongaukset on oikeastaan aina mystisesti liittyneet siihen että ensin on soiteltu ja sovittu että mennään jonnekin samaan paikkaan samaan aikaan. Ja TADAA! siellä on voinut sitten bongata kityihmisiä.
Kiekaus bongattu Hakiksen kulmilla. Olin kohtelias ja esittäydyin, jos K. ei olisi muistanutkaan.
t.Nowa
t.Nowa