missä?ninnithequeen kirjoitti:Se on kyl aika håttis tsiksi siin leffas, saax ihan vähä runksiipunksii?Katto Kassinen kirjoitti:Lopettakaas rotkot se kinaaminen ja kattokaa maikarin leffaa ny, mutta runkata ei sit saa!
Bongaa "Kityläinen" !
Re: Bongaa "Kityläinen" !
ninnithequeen kirjoitti: Sinä kun teet sen vielä niin helvetin rumasti. Ei voi kuin ihmetellä.
Ihan yks vitun lysti. Kyseinen eukko itse veti salilla käymiseni tähän keskusteluun, joten silloin on turha parkua jos vastine ei ole vaaleanpunaisia hattaroita.
Kappas, en olisi itse keksinytkään sinun kanssasi kommunikoimiselle parempaa ilmaisua.safi kirjoitti:Nyt työnsit kyllä kätesi paskaan
Maatiaiskanat ovat kuulemma tavallisia kanoja viisaampia. Kana muistaa vain hetken, mutta maatiaiskana saattaa muistaa jopa kaksi hetkeä. Nyt pinnistäponnista, niin ehkä muistat mistä tämä alkoi.Kyseinen eukko itse veti salilla käymiseni tähän keskusteluun, joten silloin on turha parkua jos vastine ei ole vaaleanpunaisia hattaroita.
Mitäs tässä, kun en ole bongannut ainuttakaan Kitisijää viikkokausiin. En sitten carcassonne -peli-illan.
-
- Kitisijä
Mä bongasin muutaman kitinäläisen Linnanmäellä. En ole tainnut koskaan sattumalta bongata ketään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Minäkään en oo bongannu ketään, vaikka täällä Helsingissä vieraillessani luulisin sen olevan helpompaa kuin kaukana savossa
Ja siellä lintsillähän se olisi ollutkin mahdollista, mikäli en olisi ollut niin heikossa hapessa, etten päässyt paikalle.

Ja siellä lintsillähän se olisi ollutkin mahdollista, mikäli en olisi ollut niin heikossa hapessa, etten päässyt paikalle.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
On on! Tälleen "keskustellaan" hevospiireissä katsosBliss kirjoitti:Tämä on varsin viihdyttävä ketju...

Hyvä hyvä, alat oppia: Ei ole pakko lukea jos ei kiinnosta.safi kirjoitti:Sinä olet tyyppi, jonka jutut voi samantein hypätä yli menettämättä mitään tähdellistä.

Nyt kun vielä opit pitämään turpasi kiinni silloin, kun ei ole mitään rakentavaa sanottavaa, olet päässyt jo pitkälle.

nyt lopetat heti... xDsafi kirjoitti:
Ihan yks vitun lysti. Kyseinen eukko itse veti salilla käymiseni tähän keskusteluun, joten silloin on turha parkua jos vastine ei ole vaaleanpunaisia hattaroita.
Keskustelupalstailu on kyllä jännää, viihdyttävää. Aina tulee uusia ärsytettäviä, koskaan ei provoontujat lopu kunhan paikalla hengailee tarpeeksi pitkään. Ja sitten me, jotka emme enää jaksa ärsyyntyä voimme vain hihitellä kauempaa... 

Ootas vaan, kyllä suhunkin lopulta joku täällä sinkoilevista kalikoista kalahtaa...Gwyneira kirjoitti:Ja sitten me, jotka emme enää jaksa ärsyyntyä voimme vain hihitellä kauempaa...

Oon ärsyyntyny safiin jo niin monta kertaa tässä parin vuoden aikana, ettei taida enää yksikään kalikka kalahtaa. x) Henkilökohtaisuuksista loukkaannun, mutta tuskinpa enää ois voimia lähteä kirjallisesti vääntämään.AarneAnkka kirjoitti:Ootas vaan, kyllä suhunkin lopulta joku täällä sinkoilevista kalikoista kalahtaa...Gwyneira kirjoitti:Ja sitten me, jotka emme enää jaksa ärsyyntyä voimme vain hihitellä kauempaa...
Musta siinä ei ole mitään hihittelemistä, että toisten vakavia sairauksia vähätelläänGwyneira kirjoitti:Keskustelupalstailu on kyllä jännää, viihdyttävää. Aina tulee uusia ärsytettäviä, koskaan ei provoontujat lopu kunhan paikalla hengailee tarpeeksi pitkään. Ja sitten me, jotka emme enää jaksa ärsyyntyä voimme vain hihitellä kauempaa...

Niin, aina minuakin kiusataan siitä että olen komea ja yhden naisen mies. Mulla on kanssa tunteet.ninnithequeen kirjoitti:Musta siinä ei ole mitään hihittelemistä, että toisten vakavia sairauksia vähätellään :?
Siat, pahkasiat!!!
En tainnu lukea kovin tarkasti. Hihittelin tolle alotukselle, itsekin kiljuin kauhusta lukiessani lammasmakuuhuoneesta tuossa jonain päivänä. Mutta mutta, jos jollain on joku vakava sairaus mutta siitä täällä haluaa avautua niin miksi vain empatia olisi palautteena sallittua? Äh, kai se on pakko nyt lukea taaksepäin jotta näkee sen vakavan sairauden.ninnithequeen kirjoitti:Musta siinä ei ole mitään hihittelemistä, että toisten vakavia sairauksia vähätellään
-
- Kitisijä
Tiedäthän että asia voidaan korjata hyvinkin nopeastiLillyMunster kirjoitti:Minäkään en oo bongannu ketään, vaikka täällä Helsingissä vieraillessani luulisin sen olevan helpompaa kuin kaukana savossa![]()

Avaanko heti miitti-puolelle Lillyn katsastajaiset -ketjun?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastustan, koska minä en pääse sinneLolita kirjoitti:Tiedäthän että asia voidaan korjata hyvinkin nopeastiLillyMunster kirjoitti:Minäkään en oo bongannu ketään, vaikka täällä Helsingissä vieraillessani luulisin sen olevan helpompaa kuin kaukana savossa![]()
Avaanko heti miitti-puolelle Lillyn katsastajaiset -ketjun?

Gwyneira kirjoitti:En tainnu lukea kovin tarkasti. Hihittelin tolle alotukselle, itsekin kiljuin kauhusta lukiessani lammasmakuuhuoneesta tuossa jonain päivänä. Mutta mutta, jos jollain on joku vakava sairaus mutta siitä täällä haluaa avautua niin miksi vain empatia olisi palautteena sallittua? Äh, kai se on pakko nyt lukea taaksepäin jotta näkee sen vakavan sairauden.ninnithequeen kirjoitti:Musta siinä ei ole mitään hihittelemistä, että toisten vakavia sairauksia vähätellään

Safi saa olla ihan mitä mieltä tahansa, en minä pahemmin jaksa mieltäni pahoittaa. Itsehän olen ryhtynyt maalitauluksi kertomalla asioitani julkisesti, varsinkin poikkeava elämäntapa on punainen vaate yleisemminkin. Kaksi vastaustani safille kirjoitin, koska hänestä oli hupaisaa että ihmiset ottavat nokkiinsa, joten käytin häneen omaa lääkettään. Näköjään hän on aivan yhtä herkkänahkainen kuin muutkin, ja hassuinta on, että hän reagoi voimakkaammin kommenttiini saliharrastuksesta kuin yleiseen epäilyyn hänen älynlahjoistaan ja eläytymiskyvystään. Kertonee jotain sekin.
Enemmän tämä keskustelu on ilahduttanut, sillä täytyy nostaa hattua siitä, että moni muu, joka ei itsekään pidä elämäntapaani ollenkaan järkevänä, on silti päätynyt puolustamaan valintojani. Ihailtavaa avarakatseisuutta, sitä ei koskaan voi olla liikaa.
safi kirjoitti:Itseasiassa kun tuli kerran puheeksi taidan niellä vielä toisen rautakangen ja kiristää entisestään ahdasmielisyys-venttiiliäni. On tämä ajoittain aika helvetin viihdyttävää.
Minä. MinäMINÄMINÄ. Minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä.....safi kirjoitti:Olette te oikeastaan aika hauskoja. Tänne voi heitellä ihan mitä tahansa ja se menee ihan täydestä ainakin tyhmimpiin.
Oletkin varsinainen toisten elämän asiantuntija. Ei vakavassa masennuksessa ole välttämättä ollenkaan kyse siitä, onko elämässä ollut energiaa ja hyvänolontunnetta tuottavia asioita. Kaikkein vaikeimmissa tapauksissa jotka itse nähnyt, on sairastuneilla ollut päinvastoin kaikki paremmin kuin koskaan elämässään ja erittäin terveet elämäntavat. Taustoja tuntematta kannattaisi pitää suunsa supussa. Mutta turha kai on mitään selittää, kun mielipiteet ovat jo nähtävästi jämähtäneet. En näe, että tuolla käytöksellä on paljon varaa haukkua muita tyhmiksi.safi kirjoitti:Saattaisit jopa yllättyä miten paljon lisäenergiaa ja hyvänolontunnetta liikunnasta saakaan. Saattaisi sinultakin jäädä muutama masennuksen hoitoon tarkoitettu pilleri syömättä, kun muuttaisit hiukan elintapojasi.
Onpas hyvä että astuin hevospiireistä pois 15 vuotta sittenSudenhenki kirjoitti:On on! Tälleen "keskustellaan" hevospiireissä katsosBliss kirjoitti:Tämä on varsin viihdyttävä ketju....

Ai nyt ollaan päästy jo tilanteeseen, jossa kalastellaan säälipisteitä. Sorry ei tipu. Sinä itse olet täysin syypää omaan sairastumiseesi. Ihan melkein nauratti, kun luin listaa sinulta löytyvistä sairauksista. Sehän on melkein suoraan oppikirjan esimerkki, siitä mitä ihmiselle tapahtuu ennemmin tai myöhemmin, kun hän ei huolehdi riittävästi omasta hyvinvoinnistaan. Sano nyt vielä, että sinulla on aikuistyypin diabetes.prosessi kirjoitti:Eipä tästä ketjusta taida sitä vakavaa sairautta löytyä, joten kerron ne kaikki uudestaan. Diagnostisoidut: Diabetes, masennus, unihäiriöt, astma (lähes oireeton kyllä), merkittävä ylipaino, tulivat näin äkkiseltään mieleen. Safin arvion mukaan ainakin seinähulluus, laiskuus ja itsekurin puute, puhumattakaan julkisesta kitinästä.
Ihan mielenkiinnosta kysyisin:
-Kuinka kauan olet syönyt lääkkeitä masennuksen hoitoon?
-Olisko sinulla mielestäsi tarvetta muuttaa elintapojasi johonkin suuntaan vai oletko tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen?
- Mitä/miten syöt?
- Harrastatko hyötyliikuntaa?
- Mihin toimenpiteisiin olet ryhtynyt painoa pudottaaksesi vai onko se mielestäsi ihan merkityksetön seikka terveytesi kannalta?
Ketä sinä tässä yrität vakuuttaa? Itseäsi. Älä nyt kuitenkaan kompastu omaan näppäryyteesi.Safi saa olla ihan mitä mieltä tahansa, en minä pahemmin jaksa mieltäni pahoittaa. Itsehän olen ryhtynyt maalitauluksi kertomalla asioitani julkisesti, varsinkin poikkeava elämäntapa on punainen vaate yleisemminkin. Kaksi vastaustani safille kirjoitin, koska hänestä oli hupaisaa että ihmiset ottavat nokkiinsa, joten käytin häneen omaa lääkettään. Näköjään hän on aivan yhtä herkkänahkainen kuin muutkin, ja hassuinta on, että hän reagoi voimakkaammin kommenttiini saliharrastuksesta kuin yleiseen epäilyyn hänen älynlahjoistaan ja eläytymiskyvystään. Kertonee jotain sekin.
Hassua. Gattacalle saavat kaiki sanoa mitä ajattelevat, mutta kun muut palstalaiset saavat saman saavin kylmää vettä niskaan, noustaankin barrikaadeille.
Taas sitä ihanaa kaksinaismoralismia.
Taas sitä ihanaa kaksinaismoralismia.
Minusta se kuulosti vain pelkästään suloiselta, että pienet lammasvauvelit asustelevat sisällä. Miksiköhän se nyt olisi sitten sen epähygieenisempää kuin vaikka ulkosalla päivät hiirien perässä juoksentelevan kissan pitäminen sisätiloissa?
-
- Kitisijä
En miekään nyt oikein ymmärrä että miksei lampaita voisi maalla pitää sisällä. Tää on varmaan joku maalla asuvien insidejuttu.bedlam kirjoitti:Minusta se kuulosti vain pelkästään suloiselta, että pienet lammasvauvelit asustelevat sisällä. Miksiköhän se nyt olisi sitten sen epähygieenisempää kuin vaikka ulkosalla päivät hiirien perässä juoksentelevan kissan pitäminen sisätiloissa?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005