Minusta sellainen kuulostaa törkeän perverssiltä.bedlam kirjoitti:Minusta se kuulosti vain pelkästään suloiselta, että pienet lammasvauvelit asustelevat sisällä.
Bongaa "Kityläinen" !
Re: Bongaa "Kityläinen" !
Minusta se, että jo pelkkä lammas-sana tuo mieleen kaksimielisyydet, kertoo pikemminkin kyseisen henkilön perverssiydestä jotain. "Hoho, maalla niillä on lampaita ja lehmejä ja hevoisia, ne varmaan nussii niitä ihan niinku jatkuvasti niinku pyllyyn, hihihi!"Bhven kirjoitti:Minusta sellainen kuulostaa törkeän perverssiltä.bedlam kirjoitti:Minusta se kuulosti vain pelkästään suloiselta, että pienet lammasvauvelit asustelevat sisällä.
-
- Kitisijä
PetriFB:n voi bongata kesällä Helsingin seudulla, trakut käsissä ja suu auki!
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Siis luenko mä nyt vittu oikein...? Siis jollakin on lampaita sisällä ja se on niinku sick?
Siis mitä vittua. Jos nyt vaikka olisi muutama koiranpentu, jotka ainakin sillä hajupuolella onnistuvat edustamaan niin ei siinä mitään, mutta että lammas. No fuckin' way! Lammashan on vähän niinku tosi likanen, semmonen niinku hyi vittu! Ymmärrän kyllä, en minäkään pystyisi meikkaamaan stringit jalassa samassa rakennuksessa lampaan kanssa. Ja vähänkö hei kossu pinkkätti ei oo yhtää sama sydeemi kun on joku bää-bää lähellä.
Siis mitä vittua. Jos nyt vaikka olisi muutama koiranpentu, jotka ainakin sillä hajupuolella onnistuvat edustamaan niin ei siinä mitään, mutta että lammas. No fuckin' way! Lammashan on vähän niinku tosi likanen, semmonen niinku hyi vittu! Ymmärrän kyllä, en minäkään pystyisi meikkaamaan stringit jalassa samassa rakennuksessa lampaan kanssa. Ja vähänkö hei kossu pinkkätti ei oo yhtää sama sydeemi kun on joku bää-bää lähellä.
Itse en tarkoittanut seksuaalista perversiota, joten en nyt osaa suhtautua tähän muuten kuin suosittelemalla käyttämään parafilia-termiä viitattaessa poikkeavuuteen seksuaalisessa käyttäytymisessä.bedlam kirjoitti:Minusta se, että jo pelkkä lammas-sana tuo mieleen kaksimielisyydet, kertoo pikemminkin kyseisen henkilön perverssiydestä jotain.
En minäkään lampaita sisälle ottaisi, mutta kukin on oman elämäntyylinsä valinnut, mitä sitä arvostelemaan. Joku ei voi käsittää miksi minulla on kaksi kania ja kaksi kissaa - hyi sentään.
Ja Prose taisi toisessa ketjussa aika hyvin perustella, miksi pikku bää-bäät ovat sisällä: koska tosiaan ovat niin pieniä, ja pulloruokinnassa. Öisin on helpompi hoitaa ruokkiminen, kun karitsat ovat lähempänä.
Ja Prose taisi toisessa ketjussa aika hyvin perustella, miksi pikku bää-bäät ovat sisällä: koska tosiaan ovat niin pieniä, ja pulloruokinnassa. Öisin on helpompi hoitaa ruokkiminen, kun karitsat ovat lähempänä.
Esmerkiks minä. Mutta en mie siitä huolimatta kyllä keksi siusta mitään pahaa sanottavaaninnithequeen kirjoitti:Joku ei voi käsittää miksi minulla on kaksi kania ja kaksi kissaa - hyi sentään.

(ja se ymmärtämättömyys johtuupi allergiasta, en mie siis noita elukoita mitenkään inhoa

Ja että haluaa pitää ns. viimeisen päälle huolta niistä.. (toistan aiempaani, mutta kuitenkin). Tekisin varmaan itsekin samoin, jos olisin ollut vastaavassa tilanteessa. Rakkaudellista ja jos se kerran kaikille osapuolille sopii, niin se on siinä.bedlam kirjoitti:Minusta se kuulosti vain pelkästään suloiselta, että pienet lammasvauvelit asustelevat sisällä..
Kyllähän nyt lampaita voi sisällä pitää kuka vaan. Kunhan ne vain eivät ole niitä Petilampaita, ne ovat haisevia ja epähygieenisiä sontiaisia!bedlam kirjoitti:Minusta se kuulosti vain pelkästään suloiselta, että pienet lammasvauvelit asustelevat sisällä.
En kalastele pisteitä, vastasin vain kun sairauksiani ihmeteltiin. Ei minun tilanteessani ole mitään säälittävää, onpahan vain minun elämäni.safi kirjoitti:Ai nyt ollaan päästy jo tilanteeseen, jossa kalastellaan säälipisteitä. Sorry ei tipu.
Yllätys, ei ole aikuistyypin, ja diabeetikko olen ollut viimeiset 28 vuotta. Järjestys seuraava: 1. diabetes 2. astma 3. unihäiriöt 4. masennus 5. ylipaino. Ei taida olla ihan se sinun oppikirjan esimerkkisi...Sinä itse olet täysin syypää omaan sairastumiseesi. Ihan melkein nauratti, kun luin listaa sinulta löytyvistä sairauksista. Sehän on melkein suoraan oppikirjan esimerkki, siitä mitä ihmiselle tapahtuu ennemmin tai myöhemmin, kun hän ei huolehdi riittävästi omasta hyvinvoinnistaan. Sano nyt vielä, että sinulla on aikuistyypin diabetes.
4 vuotta.Ihan mielenkiinnosta kysyisin:
-Kuinka kauan olet syönyt lääkkeitä masennuksen hoitoon?
Elintavoissani ei varsinaisesti ole mitään suurta vikaa, ylipaino tuli kolmen kuukauden sisällä kaksi vuotta sitten, masennuslääkkeen vaihdon yhteydessä. Koska olen diabeetikko, olen jopa ollut sairaalassa laihdutettavana lähes kokonaan ilman ruokaa, yllättäen painoni nousi sielläkin.-Olisko sinulla mielestäsi tarvetta muuttaa elintapojasi johonkin suuntaan vai oletko tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen?
Normaalisti. Ruoat ovat laadultaan ok, ravitsemusterapeutti osallistuu suunnitteluun ja diabeteksen takia melko säännölliset ateriat, määrät kyllä kasvoivat jonkin verran nykyisen masennuslääkkeen aloituksen jälkeen, sillä sen sivuvaikutuksiin kuuluu erittäin voimakas ruokahalun lisääntyminen, mutta suuri osa kiloistani on nesteen kertymistä elimistöön, painoni voi vaihdella parissa päivässä yli viisi kiloa. Kyseinen ravitsemusterapeutti onkin todennut, että koska lääke vaikutti niin nopeasti ja voimakkaasti, ei painolleni ole ihmeitä tehtävissä niin kauan kuin tuota lääkettä on pakko syödä. Onneksi sen annostus on jo tippunut puoleen alkuperäisestä, eikä masennus silti oireile pahemmin.- Mitä/miten syöt?
Maalla hyötyliikunnan harrastamattomuus on mahdotonta, jos noita eläimiä löytyy, joten kyllä harrastan.- Harrastatko hyötyliikuntaa?
Etenkin hyötyliikuntaa tietenkin tulee väkisinkin harrastettua, enemmän nyt kun selkäni ei ole oireillut. Olen ollut sairaalassa ylipainon takia, tiuhat käynnit ravitsemusterapeutilla, väkisin syömättömyyttä vaikka elimistö voi huutaa nälkää jopa tuhdin aterian jälkeen, eli nälkä ei liity mitenkään ravinnonsaantiini. Esim. kun olen ostanut suuria määriä vihanneksia, olen voinut ahtaa itseni täyteen niitä, eikä nälkä lopu vaikka vatsaan sattuisi. Ravitsemusterapeutti kun väitti, että jos syö paljon energianiukkaa ravintoa, ei vatsaan mahdu liikaa muunlaista. Ei mahdukaan onneksi, mutta kylläisyyden tunnetta en ole kokenut vuosiin.- Mihin toimenpiteisiin olet ryhtynyt painoa pudottaaksesi vai onko se mielestäsi ihan merkityksetön seikka terveytesi kannalta?
Painoni on erittäin merkityksellinen seikka terveyteni kannalta, jos se ei lähde tippumaan, ei minusta tule kovin pitkäikäistä. Sairauksista unohdinkin neuropatian, joka ainakin minun tapauksessani on alkanut oireilla kilojen takia. Jalkojen verenkierto on puutteellista jo nyt, onneksi ei kuitenkaan vielä vaarallisessa mittakaavassa. Jumalan kiitos verenpaineeni on kuitenkin normaali, todennäköisesti siitä syystä, että lihaskuntoni on läskin alla jopa hyvä, ja se nesteen kertyminenkin tarkoittaa sitä, että varsinaista läskiä minulla on vähemmän kuin mitä kilojen perusteella voisi olettaa. Joten, painoni ei todellakaan ole terveyteni kannalta merkityksetön vaan hengenvaarallinen, mutta ainakaan kovin nopeasti sille ei ole ihmeitä tehtävissä.
Vakuuttaa mistä?Ketä sinä tässä yrität vakuuttaa? Itseäsi. Älä nyt kuitenkaan kompastu omaan näppäryyteesi.Kaksi vastaustani safille kirjoitin, koska hänestä oli hupaisaa että ihmiset ottavat nokkiinsa, joten käytin häneen omaa lääkettään.
bedlam kirjoitti:Minusta se kuulosti vain pelkästään suloiselta, että pienet lammasvauvelit asustelevat sisällä. Miksiköhän se nyt olisi sitten sen epähygieenisempää kuin vaikka ulkosalla päivät hiirien perässä juoksentelevan kissan pitäminen sisätiloissa?

-
- Kitisijä
Safi ei edusta kaikkia hevospiirejä... Tosin oikein tyyppiesimerkki siitä mikä mielikuva mulla on ravi-akoista. Ratsastus on sitten asia erikseenBliss kirjoitti:Onpas hyvä että astuin hevospiireistä pois 15 vuotta sittensudenhenki kirjoitti: On on! Tälleen "keskustellaan" hevospiireissä katsos.

When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Toistan: osoittaa vain typeryyttä tehdä tuollaisia johtopäätöksiä taustoja tuntematta. Ja sinä vielä syytät muita rivien välistä lukemisesta. Eipä vaan näytä sinussa olevan naista myöntämään, että saattaisit olla väärässä, vaan heität lisää vettä myllyyn.safi kirjoitti:Ai nyt ollaan päästy jo tilanteeseen, jossa kalastellaan säälipisteitä. Sorry ei tipu. Sinä itse olet täysin syypää omaan sairastumiseesi. Ihan melkein nauratti, kun luin listaa sinulta löytyvistä sairauksista.
Siinä mielessä vastaavasta tapauksesta kerroin edellä, että kyse oli ihmisestä, joka oli paria vuotta aiemmin hankkiutunut määrätietoisesti eroon lievästä ylipainosta, söi terveellisesti ja harrasti säännöllisesti liikuntaa, eikä käyttänyt käytännössä ollenkaan alkoholia yms. Masennus ilmaantui suht. äkillisesti, ja lääkehoito ei auttanut kunnolla, mutta sivuvaikutuksina oli mm. nopea lihominen ja nesteen kerääntyminen. Sairastunut halusi siksi lopettaa lääkkeet, mutta sen jälkeen tilanne paheni nopeasti sairaalahoitoa vaativaksi.
Ei jonkin ravintoterapeutin sanaan masennuksen syistä kannattaisi niin sokeasti uskoa, että asiaa lähemmin tuntematta rupeaisi toisten sairauksia asiattomasti kommentoimaan.
(Tässä ketjussa voitasiin kyllä keskittyä bongailemisiin. Osaako tämä eläin kitistä:)
En usko, ainakin meidän ruskeilla pässeillämme on valkoiset merkit, eivätkä nekään ainakaan tietääkseni kitise. Erään toisen palstan kirjoittaja kyllä uhkasi tulla ryöstämään meidän "ihanat lampaamme" itselleen, ehkä tuossa vasta harjoiteltiin ryöstöä jollain lainalampaalla...nokkaelain kirjoitti:Osaako tämä eläin kitistä:)
Ihan pakko vielä vähän palata aiheeseen, kun alkoi naurattaa ajatus siitä, että minun pitäisi tuntea syyllisyyttä siitä, että en aloittanut punttisalitreenejä alle yhden vuoden ikäisenä, kuten en myöskään muistaakseni itse kovin tarkkaan silloin vielä ollut ruokavalioihinkaan perehtynyt. Olin kyllä erittäin laiha, mutta eipä auttanut.safi kirjoitti:Sinä itse olet täysin syypää omaan sairastumiseesi.
Lisäksi myös 2-tyypin diabeetikkojen (aikuistyypin, joka minä siis en ole) syyllistäminen omasta sairaudestaan on vähintäänkin kyseenalaista, sillä nykyään löytyy alle vuoden ikäisiä "aikuistyypin" diabeetikkoja, kuten myös jo sikiönä diabetekseen sairastuneita. Vaikka onkin tunnettua, että 2-tyypin diabeetikoita löytyy eniten ylipainoisista, sairastuu siihen paljon myös hoikkia ja hyväkuntoisia ihmisiä. Ei ole edes varmaa, että ylipaino toimii laukaisijana, laukaisija voi hyvin olla joku kolmas tekijä, joka myös liittyy ylipainon kehittymiseen. Elämä olisi helppoa, jos olisi mahdollista tietää asioista se ehdoton totuus.
-
- Kitisijä
Tietynlaisten tyyppien jutut kannattaa laittaa menemään toisesta korvasta suoraan ulos vaan! Suosittelenprosessi kirjoitti:Ihan pakko vielä vähän palata aiheeseen...safi kirjoitti:Sinä itse olet täysin syypää omaan sairastumiseesi.
Ja peeäs, minunkin yks tuttu on tosi laiha läpipasko naikkonen, aina ollut, ja niin vain 2-tyypin diabetesta sairastaa.
Mukava huomata, että olet mielessäsi pyöritellyt asiaa. Silloin on aina pieni mahdollisuus, että huomaakin yllättäen jossain parantamisen varaa.prosessi kirjoitti: Ihan pakko vielä vähän palata aiheeseen, kun alkoi naurattaa ajatus siitä, että minun pitäisi tuntea syyllisyyttä siitä, että en aloittanut punttisalitreenejä alle yhden vuoden ikäisenä, kuten en myöskään muistaakseni itse kovin tarkkaan silloin vielä ollut ruokavalioihinkaan perehtynyt. Olin kyllä erittäin laiha, mutta eipä auttanut.
Nyt minä annan sinulle lisää pohtimisen aihetta. Oikeastaan se syy miksi aikaisemmin kyselin syömisistäsi ja liikkumisesta. Mitään järkeviä vastauksia en saanut, joten jätän kokonaan huomiotta.
Se kuitenkin paistoi auttamatta rivien välistä, että sinä et liiku käytännöllisesti katsoen ollenkaan. Älä missään tapauksessa erehdy pitämään elukoitten hoitamista eli käytännössä paskan mättöä, veden kantamista tai ruokkimista hyötyliikuntana. Se ei ole mitään liikuntaa. Se on kulkemista paikasta A paikkaan B. Möyrimistä huonoissa työasennoissa, samoja liikeratoja toistaen päivästä toiseen. Se ei kasvata kuntoa, ei laihduta, eikä vahvista lihaksistoa tasapuolisesti.
Sitten pääsemmekin itse aiheeseen, johon kysymykseni ruokailustasi osaltaan liittyi. Saatko sinä syödystä ruuasta riittävästi kroppasi ja mielesi kasassa pitäviä rakennuspalikoita. Esim. vitamiinit ovat erityisen tärkeässä osassa pitkään sairastaneilla ja yhtälailla paljon liikuntaa harrastavilla ihmisillä. Tarve on moninkertainen normaali tilanteeseen verrattuna.
Otetaan nyt esimerkkinä B-ryhmän vitamiinit, joista lähes jokainen vaikuttaa ihmisen mieleen ja aiheuttaa mm. masennusta, kun puutosta on jatkunut riittävän pitkään.
Olet kyllä varmasti ottanut asioista selvää ja sinut on testattu mahdollisten tuntuvien puutosten huomaamiseksi. Onhan?
Siitä nyt ei vain pääse mihinkään, että ihminen on juuri sitä mitä hän syö!
Muah.safi kirjoitti:Älä missään tapauksessa erehdy pitämään elukoitten hoitamista eli käytännössä paskan mättöä, veden kantamista tai ruokkimista hyötyliikuntana. Se ei ole mitään liikuntaa.
Vittu sä oot hauska.
-
- Kitisijä
Eikä kannata sunkaan aliarvioida maajussien työt paskana liikkumismuotona saati huonona voimailuna.safi kirjoitti:mitälie
Yllättäen niitä voimia mitä ihan noin käytännön elämässä saattaa tarvita löytyy jyväjemmareilta enemmän kun punttiksella jalostetulla kaupunkilaisbodarilla. Toki jälkimmäisenä mainitulla nousee enmmän penkiltä, jalkaprässiltä ja löytyy ties mitä sikspäkkejä ja eroottisia kainalokarvoja, mutta omaista kokemuksista pohjautuu kommentti että esmes tavaroiden kantamisessa ja muun kun tangon muotoisten esineiden nostamisessa sekä sitekyttä vaativissa töisää arvon heinähatut ja muut duunarit pieksee metrosuksuaalitrendipellet mennen tullen.
Mutta toisaalta.. unohda tuo. Älä vastaa, en jaksaisi lukea sun aivosontaa kuitenkaan.
Edit: Mutta.. pieni tutina mulla silti on että sä et jaksisi paiskia hommia lammasmaatilalla viikkoakaan.
Viimeksi muokannut Mojo, 09.05.2006 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Mojo kirjoitti:Eikä kannata sunkaan aliarvioida maajussien työt paskana liikkumismuotona saati huonona voimailuna.safi kirjoitti:mitälie
Yllättäen niitä voimia mitä ihan noin käytännön elämässä saattaa tarvita löytyy jyväjemmareilta enemmän kun punttiksella jalostetulla kaupunkilaisbodarilla. Toki jälkimmäisenä mainitulla nousee enmmän penkiltä, jalkaprässiltä ja löytyy ties mitä sikspäkkejä ja eroottisia kainalokarvoja, mutta omaista kokemuksista pohjautuu kommentti että esmes tavaroiden kantamisessa ja muun kun tangon muotoisten esineiden nostamisessa sekä sitekyttä vaativissa töisää arvon heinähatut ja muut duunarit pieksee metrosuksuaalitrendipellet mennen tullen.

Hei äläs ny viitti.Mojo kirjoitti:Mutta.. pieni tutina mulla silti on että sä et jaksisi paiskia hommia lammasmaatilalla viikkoakaan.
Kohta se tulee kertomaan suureen ääneen nauraen, kuinka HÄN on luonut paskaa hevostalleilla koko ikänsä, ja kuinka HÄN kyllä on niin paljon parempi ja hyväkroppaisempi ja kauniinpi ja viisaampi (pärsk) kuin me muut.
EDIT: viisaampi unohtus.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 09.05.2006 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Omasta mielestäni se nimenomaan on hyötyliikuntaa, mutta Liikunnaksi en sitä kutsuisi ja jokaisen on mielestäni välttämätöntä Liikkua. Ainakin ne tallihommat ratsupuolella mitä itse duunasin eivät suinkaan parantaneet kroppani tilaa...ninnithequeen kirjoitti:Muah.safi kirjoitti:Älä missään tapauksessa erehdy pitämään elukoitten hoitamista eli käytännössä paskan mättöä, veden kantamista tai ruokkimista hyötyliikuntana. Se ei ole mitään liikuntaa.
Vittu sä oot hauska.
Muah, öfftopicit paskanjauhantaan. Teki vaan mieli osallistua.
edit: "Se ei kasvata kuntoa, ei laihduta, eikä vahvista lihaksistoa tasapuolisesti" -lause kuvaa oikein hyvin ajatukset, jotka itsekin jaan.
Viimeksi muokannut Geetzu, 09.05.2006 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
lisätään: Valittamatta!ninnithequeen kirjoitti:Hei äläs ny viitti.Mojo kirjoitti:Mutta.. pieni tutina mulla silti on että sä et jaksisi paiskia hommia lammasmaatilalla viikkoakaan.
Kohta se tulee kertomaan suureen ääneen nauraen, kuinka HÄN on luonut paskaa hevostalleilla koko ikänsä, ja kuinka HÄN kyllä on niin paljon parempi ja hyväkroppaisempi ja kauniinpi ja viisaampi (pärsk) kuin me muut.
EDIT: viisaampi unohtus.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Kyllä noi mun reidet ja hartiat on ainakin omituisesti turvonneet sen jälkeen kun hepat tuli taloon.Gwyneira kirjoitti:Ainakin ne tallihommat ratsupuolella mitä itse duunasin eivät suinkaan parantaneet kroppani tilaa...