Oh. Juuri yllämainitun kaltaisen toiminnan vuoksi olen siirtynyt kirpputorien käyttäjäksiBliss kirjoitti: Ja just kiikutin kaksi pahvilaatikollista lähes käyttämättömiä kenkiä kirppikselle

Oh. Juuri yllämainitun kaltaisen toiminnan vuoksi olen siirtynyt kirpputorien käyttäjäksiBliss kirjoitti: Ja just kiikutin kaksi pahvilaatikollista lähes käyttämättömiä kenkiä kirppikselle
...ja taidanpa minäkin siirtyä nyt. *lähtee uffelle*swirl kirjoitti:Oh. Juuri yllämainitun kaltaisen toiminnan vuoksi olen siirtynyt kirpputorien käyttäjäksiBliss kirjoitti: Ja just kiikutin kaksi pahvilaatikollista lähes käyttämättömiä kenkiä kirppikselle
Ei ole tullut koskaan elämäni aikana edes mieleen sellainen asia kuin kenkien hoitaminen. Ei kyllä vähempää voisi kiinnostaa. Tennareita pidän niin kauan, että alkaa sukat pilkottaa, jolloin ostan uudet. Talvisin sama homma, paitsi tennareiden tilalle maiharit.Katto Kassinen kirjoitti: Kengät pitää olla hyvässä kunnossa ja hyvin hoidettuina. Muuten mies näyttää kuvottavalle resupetterille.
Jeh. Ei se mitään jos setä on joskus samaa mieltä juniorin kanssa.killkill kirjoitti:Ai stna. Nyt sattuu olla samaa mieltä
Mukavimmat kengät jotka olen koskaan omistanut, olivat mustat Osiris-skedepopot. Olisin ostanut tänä keväänä uudet samanlaiset, mutten löytänyt mistään identtisiä. Eilen kaivoin kaapista pari vuotta vanhat Airwalkit jalkaan ja ai perhana, miten mukava näillä on lampsia.
Valitettavasti ihan kaikkialla. Menee hermo jo itelläkin........Kid kirjoitti:Missä te oikeen säilytätte tossujanne (kellä niitä on yli 20 paria) ?
Just näin. Mulla roikkuu neljässä eri paikassa niitä kankaisia kenkätelineitä. Tosin yksi niistä on täynnä kaikkea muuta rojua kuin kenkiä...Bliss kirjoitti:Valitettavasti ihan kaikkialla. Menee hermo jo itelläkin........Kid kirjoitti:Missä te oikeen säilytätte tossujanne (kellä niitä on yli 20 paria) ?
Edellisessä asunnossani otin Sinkkuelämän Carriesta mallia ja säilöin ne kenkälaatikoissa yläkomeroon.Kid kirjoitti:Missä te oikeen säilytätte tossujanne (kellä niitä on yli 20 paria) ?
Luojan kiitos! Aloin jo epäillä, että olen ainoa friikki.Lolita kirjoitti:Olen Sazin sielunsisko
Saz kirjoitti:450e kengät
Tekevät?Herra Manala kirjoitti:Saz kirjoitti:450e kengätMitä ne tekevät? Kävelevät itsestään? Muuttuvat nappia painamalla rullaluistimiksi? Hierovat jalkoja? Ovat varustettu ilmastointilaitteella?
Voihan sitä suutaan pieksää vaikkei moisia omistaisikaan. Sitäpaitsi immenkalvomonot on parhauttahuima kirjoitti:Tekevät?Herra Manala kirjoitti:Saz kirjoitti:450e kengätMitä ne tekevät? Kävelevät itsestään? Muuttuvat nappia painamalla rullaluistimiksi? Hierovat jalkoja? Ovat varustettu ilmastointilaitteella?
Daah! Esineillä ja kengillä on muutakin arvoa kuin pelkkä käyttöarvo.
Esimerkiksi jos sinulla on etiopialaisten kerubien esinahoista tehdyt lenkkarit, ei tärkeintä ole se että ne ovat mukavat jalassa - vaan varmaankin se tarina että kyseessä on kerubien esinahoista tehdyt lenkkarit.
Totta, mutta huomaan aina esimerkiksi stockmannilla "näähän näyttää kiwalta" - tilanteissa että hypistelen jotain 100e paitoja tai 300e puvuntakkeja.huima kirjoitti: Puvuntakki ja farkut sopivat, kun on oikeanlainen takki ja farkut.
Form and function.Mylwin kirjoitti:Miusta kuitenkin ainoa syy maksaa paljon vaatteista on funktionaalisuus. Hyvistä varsikengistä voi maksaa 300e ja kestävästä takista saman verran. Pelkkään ulkonäköön en mitenkään raaski laittaa suuria summia. =P