Mä tosiaan jo hieman tutkailin noiden porukoiden isivustoja, ja tuntui aika vieraalta lähteä mukaan. Ja kun en nyt (vielä) koe itseäni epätoivoiseksi niin kokeilen hyvin tähdättyä deitti-ilmoa.manalan ja hebulin tekstit

Mä tosiaan jo hieman tutkailin noiden porukoiden isivustoja, ja tuntui aika vieraalta lähteä mukaan. Ja kun en nyt (vielä) koe itseäni epätoivoiseksi niin kokeilen hyvin tähdättyä deitti-ilmoa.manalan ja hebulin tekstit
Jos lähdet neittideittailemaan ja vastaat jollekin ehdokkalle, niin pari käytönnön vinkkiä:Saz kirjoitti:Mä tosiaan jo hieman tutkailin noiden porukoiden isivustoja, ja tuntui aika vieraalta lähteä mukaan. Ja kun en nyt (vielä) koe itseäni epätoivoiseksi niin kokeilen hyvin tähdättyä deitti-ilmoa.manalan ja hebulin tekstitJa kuulemma jos ei hae niin silloin löytyy. Eli lakkaan hakemasta, hitto vie.
Kaksi ensimmäistä vinkkiä ovat selvyyksiä. Kolmatta en tullut ajatelleeksi. Jos ilmoituksen laitan niin ehdottomasti kuvattoman. Mutta mailitse tosiaan kannattaa varmaan pyytää valokuvaa. Tuleepahan rampattua vähemmän jos vastaan vahingossa tulisi joku tuttu, tai vaikkapa suohirviö.Pehmovanukas kirjoitti: 1,2 ja 3.
Ihminen joka ei suostu lähettämään kuvaa -> roskikseen. Jokaisella on mahdollisuus saada itsestään digimuodossa oleva kuva, jos ei ole, niin on niin sosiaalisessa paitsiossa että kannattaa jättää väliin. Syy olla lähettämättä kuva on lähinnä suohirviöys tai huono itsetunto.Saz kirjoitti:Kaksi ensimmäistä vinkkiä ovat selvyyksiä. Kolmatta en tullut ajatelleeksi. Jos ilmoituksen laitan niin ehdottomasti kuvattoman. Mutta mailitse tosiaan kannattaa varmaan pyytää valokuvaa. Tuleepahan rampattua vähemmän jos vastaan vahingossa tulisi joku tuttu, tai vaikkapa suohirviö.
Taidat olla oikeassa. Mitä sitä turhaan väittämään etteikö ulkonäöllä olisi mitään merkitystä.Pehmovanukas kirjoitti: Ihminen joka ei suostu lähettämään kuvaa -> roskikseen.
Mä taas hyppään nämä aina auttamattomasti yli, vaivautumatta edes lukemaan niitä. Saman olen tehnyt epämääräisille kuvattomille vastauksillekkin..Saz kirjoitti:Jos ilmoituksen laitan niin ehdottomasti kuvattoman.
Ai ai ai!Katto Kassinen kirjoitti:Mä taas hyppään nämä aina auttamattomasti yli, vaivautumatta edes lukemaan niitä. Saman olen tehnyt epämääräisille kuvattomille vastauksillekkin..Saz kirjoitti:Jos ilmoituksen laitan niin ehdottomasti kuvattoman.
Minä taas hyppään yli kuvalliset vastaukset koska kuvia ei näe ellei maksa. Tekstisisällön voin toki lukea, mutta se "liity! maksamaksamaksa!!" lätinä siinä välissä häiritsee (tarkoituksella) ilmoituksen luettavuutta. En myöskään omalla kohdallani näe mitään pointtia siinä että laittaisin ilmoitukseeni sen "vastaaminen maksaa 1,20 euroa" option päälle. Putoaisivat ne vähätkin vastaukset nollaan.Katto Kassinen kirjoitti:Mä taas hyppään nämä aina auttamattomasti yli, vaivautumatta edes lukemaan niitä. Saman olen tehnyt epämääräisille kuvattomille vastauksillekkin..Saz kirjoitti:Jos ilmoituksen laitan niin ehdottomasti kuvattoman.
Sama vika, mutta joskus kun teki poikkeuksen, kuvattoman ilmoituksen takaa saattoi paljastua todella miellyttäviä yllätyksiä myös habitukseltaan. Just tuollaisia Sazeja siellä saattaa olla kuvattomien ilmoitusten takana, mietipä sitä. Heissä on myös se hyvä puoli että he ovat saaneet vain kymmenesosan siitä vastausmäärästä mitä kuvalliset ilmoittajat, joten kilpakirjoittelijoitakin on paljon vähemmän.Katto Kassinen kirjoitti:Mä taas hyppään nämä aina auttamattomasti yli, vaivautumatta edes lukemaan niitä. Saman olen tehnyt epämääräisille kuvattomille vastauksillekkin..
No eiköhän se nyt 99% ole ihan vitsailua. Mutta kerro toki mikä hyöty?silsakenraali™ kirjoitti:Piru olkapäälläni pyysi lupaa julkituoda partaannaurunsa syyn. En antanut lupaa mutta kerron silti. Saz, suosiosi palstan alfaurosten keskuudessa on häkellyttävän korkealla. Ota siitä kaikki ilo ja hyöty irti
No tietysti se huvitus, kun kaikki sinkkuma...miehet pörhistelevät miitissä tehdäkseen sinuun vaikutuksen ja murisevat matalasti kaikille muille uroille jotka pyrkivät reviirilleSaz kirjoitti:No eiköhän se nyt 99% ole ihan vitsailua. Mutta kerro toki mikä hyöty?
Kenraali Silsa and the Troops suo sinulle raamittoman pelikentän, jonka säännöt saat määritellä itseSaz kirjoitti:No eiköhän se nyt 99% ole ihan vitsailua. Mutta kerro toki mikä hyöty?
Mä jäin miettimään ketkä kaikki ovat näitä palstan alfauroksia? Jos viimeisiä galleriakommentteja ja palstakirjoitteluja seuraa, niin ainakin:silsakenraali™ kirjoitti:Piru olkapäälläni pyysi lupaa julkituoda partaannaurunsa syyn. En antanut lupaa mutta kerron silti. Saz, suosiosi palstan alfaurosten keskuudessa on häkellyttävän korkealla. Ota siitä kaikki ilo ja hyöty irti
Myös minulle käy näin erittäin usein, ja varmaan useimmille muillekin. Aluksi tätä oli vaikea ymmärtää kun ne ekat vastaukset naisilta ovat yleensä olleet niin ylettömän innostuneita, käytetty ylisanoja "Odotan innolla vastaustasi" jne. Ajan kanssa tuohon kaikkeen oppi suhtautumaan tyhjänä paskapuheena. Kaikillahan on noissa nettideittijutuissa tuhat onkea vedessä, mutta jokaiselle kohteelle annetaan toki kuva että Sinä Se Oot. Tämä pitää vain sisäistää, eikä ottaa liian tosissaan mitään mitä toinen kirjoittaa sinusta (kiinnostuksestaan sinuun).AarneAnkka kirjoitti:Nyt kun muistelen, niin on minulle kyllä tälleenkin ikävästi käynyt ilmoitusteni kanssa: olen saanut vastauksen, vastannut siihen, ja sen jälkeen ei kyseisestä kirjoittelijasta ole kuulunut enää mitään. Ilmeisesti vastaukseni ovat tylsempiä kuin ilmoitukseni, tai sitten kyseisillä naisilla on aktiivihaku päällä muutenkin, ja jokin sulavammin kirjoitteleva äijä vie potin. Kai.
Count me out. Mä olen omegauros. Mulla on vaan alfajutut koska mun elämässä on silloin tällöin alfanaaras.hebuli kirjoitti:Mä jäin miettimään ketkä kaikki ovat näitä palstan alfauroksia? Jos viimeisiä galleriakommentteja ja palstakirjoitteluja seuraa, niin ainakin:
*bumtsibum* Your Dating skill has increased.hebuli kirjoitti:Ajan kanssa tuohon kaikkeen oppi suhtautumaan tyhjänä paskapuheena.
Hmmm. Miesten vastauksissa tällaisen tekniikan ymmärtää, koska naiset haluavat että Nimenomaan Heistä ollaan kiinnostuneita (ynnä muita kliseitä), mutta miksi naisetkin turvautuvat tähän? Eihän heidän tarvitse? Jo se että naiselta ylipäätään tulee vastaus miehen ilmoitukseen on niin poikkeuksellinen merkkitapaus ettei mitään erityisiä vakuutteluja luulisi tarvittavan.hebuli kirjoitti:Kaikillahan on noissa nettideittijutuissa tuhat onkea vedessä, mutta jokaiselle kohteelle annetaan toki kuva että Sinä Se Oot.
Eikäs alfauros ole stereotyyppisesti sellainen kova kundi, joka menestyy. Onkohan nämä nyt ihan kaikki sellaisia ?hebuli kirjoitti:Mä jäin miettimään ketkä kaikki ovat näitä palstan alfauroksia? Jos viimeisiä galleriakommentteja ja palstakirjoitteluja seuraa, niin ainakin:silsakenraali™ kirjoitti:Piru olkapäälläni pyysi lupaa julkituoda partaannaurunsa syyn. En antanut lupaa mutta kerron silti. Saz, suosiosi palstan alfaurosten keskuudessa on häkellyttävän korkealla. Ota siitä kaikki ilo ja hyöty irti
Katto Kassinen (aka SM)
MrManala
jouden-za
Hebuli
AarneAnkka
Enthu
Slam
Niba
Pehmovanukas
Unohdin varmaan joitakin. Elco ei ole selvästikään alfauros kun ei ole vaivautunut kommentoimaan. Nörtti se on, osaa ohjelmoidakin.
Kuka vakkarinainen on puolestaan silsakenraali? Mulla tulee mieleen lähinnä kaksi vaihtoehtoa, enpäs kerrokaan ketkä.
Psst, herra hebuli on huumormiehiä.BrianW kirjoitti:Eikäs alfauros ole stereotyyppisesti sellainen kova kundi, joka menestyy. Onkohan nämä nyt ihan kaikki sellaisia ?
Totta. Mä olen jotenkin kait tosikkotuulella. Mutta onhan listassa pari, jotka ainakin itse tuntuvat itseään pitävän ns alan miehinä.AarneAnkka kirjoitti:Psst, herra hebuli on huumormiehiä.BrianW kirjoitti:Eikäs alfauros ole stereotyyppisesti sellainen kova kundi, joka menestyy. Onkohan nämä nyt ihan kaikki sellaisia ?
Mie voin antaa omani vaik het, jos olet rekkautunut msn-palveluun. Rekkautumatta kun ei pääse ilmoja lukemaan..Saz kirjoitti:Sovitaanko, että sitten kun laitan ilmon niin laitan sen osoitteen sulle yksityisviestinä, ja sä sitten sen omasi?
Unohdit miut! @o_ *pullistus*hebuli kirjoitti:Mä jäin miettimään ketkä kaikki ovat näitä palstan alfauroksia?