Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Katto Kassinen

Re: Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

hebuli kirjoitti:kuvattoman ilmoituksen takaa saattoi paljastua todella miellyttäviä yllätyksiä myös habitukseltaan.
Tumpelo. Minä..
Viimeksi muokannut Katto Kassinen, 12.05.2006 8:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
hebuli

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Katto Kassinen kirjoitti:Ihan varmasti, mutta muutamilla sokoilla käyneenä, vaadin ehdottomasti kuvan.
Tottahan toki, viittasin vain siihen ettei vastaisi kuvattomiin ilmoituksiin. Useimmat heistä tuntuvat kuitenkin lähettävän kuvansa ensimmäisessä vastauksessaan. Syy kuvattomuuteen ei siis ole habituksen puutteet, vaan halu säilyä tunnistamattomana ilmoituksessaan.
hebuli

Mylwin kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Mä jäin miettimään ketkä kaikki ovat näitä palstan alfauroksia?
Unohdit miut! @o_ *pullistus*
Käys ensin vaikka kommentoimassa Sazin galleriaa, lisään sut sitten alfauroslistaan. Lisään tuon listan myöhemmin FAQiin, jotta kityneidot tietävät etsimättä ketkä ovat alfoja. Ei mene aikaa eikä paukkuja hukkaan.

Miten saatoin unohtaa killerin listalta?
Pehmovanukas kirjoitti:Count me out.
Ei onnaa. Olet osallistunut Sazista keskusteluun jopa vastaten hänelle suoraan, vaikka toimintatapasi toki on useimpia meitä muita hienostuneempi (coolina, avuliaana, asiatietävänä ja muka välinpitämättömänä esiintyminen = varma saanti). Alfaus on vähän niinkuin juutalaisuus, ei siitä noin vain "erota".
Pehmovanukas

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

hebuli kirjoitti:Ei onnaa. Olet osallistunut Sazista keskusteluun jopa vastaten hänelle suoraan, vaikka toimintatapasi toki on useimpia meitä muita hienostuneempi (coolina, asiatietävänä ja muka välinpitämättömänä esiintyminen = vetoaa naisiin). Alfaus on vähän niinkuin juutalaisuus, ei siitä noin vaan "erota".
Katsos kun nätinkin tytön voi nähdä ihan vain keskustelijana. Jos täällä kirjoittelun tarkoitus olisi tehdä vaikutus johonkin tai johonkuhun, alkaisin pitää itseäni hiukan Einarina. Mutta pidän Sazia erinomaisen tervetulleena. On melkein kuin joulu, kun elcon lisäksi joku täyspäinen kirjautuu palstalle.

Pahaa vain pelkään että palstan vonkupeelot ajavat tyttöparan pois.
Katto Kassinen

hebuli kirjoitti: vaan halu säilyä tunnistamattomana ilmoituksessaan.
Miksiköhän näin. Käykö kuvan kanssa esillä olo seuranhakupalstalla liikaa ihmisten itsetunnon päälle? Ymmärrän kyllä, jos ollaan jossain cross dresser-foorumilla, mutta että sitä ei kestetä, että joku tuttu saattaisi nähdä jonkun toisen tutun olevan yksinäinen. Pöljää.
Katto Kassinen

Pehmovanukas kirjoitti:---
Muah. Olet näppärä,mutta et mikään uusi kettu kanalassa. Tapa se on tämäkin vongata :D
Pehmovanukas

Katto Kassinen kirjoitti:
hebuli kirjoitti: vaan halu säilyä tunnistamattomana ilmoituksessaan.
Miksiköhän näin. Käykö kuvan kanssa esillä olo seuranhakupalstalla liikaa ihmisten itsetunnon päälle? Ymmärrän kyllä, jos ollaan jossain cross dresser-foorumilla, mutta että sitä ei kestetä, että joku tuttu saattaisi nähdä jonkun toisen tutun olevan yksinäinen. Pöljää.
No eräskin TODELLA upea daami, joka netissä ilmoitteli, perusteli kuvattomuuttaan sillä, että ei hän halua että hänestä kiinnostutaan ulkonäön puolesta vaan mielummin ajatuksista ja arvoista. Ei kertonut ulkonäöstään mitään oikeastaan. Sai varmasti keskimäärin parempia vastauksia kuin ne, jotka naamansa laittavat esille. Paskassa on ikävä kahlata vaikka olis hyvätkin saappaat.
Pehmovanukas

Katto Kassinen kirjoitti:Muah. Olet näppärä,mutta et mikään uusi kettu kanalassa. Tapa se on tämäkin vongata :D
Sama vissiin mitä sanoo kun kuuntelijoilla aivot alkkareissa :doh:
Katto Kassinen

Pehmovanukas kirjoitti: vaan mielummin ajatuksista ja arvoista. .
Se vain, että noita ajatuksia ja arvoja on huomattavasti paljon helpompaa muokata ilmoitukseen ja vastauksiin, kuin photosopilla omaan kuvaansa.
hebuli

Katto Kassinen kirjoitti:Miksiköhän näin. Käykö kuvan kanssa esillä olo seuranhakupalstalla liikaa ihmisten itsetunnon päälle? Ymmärrän kyllä, jos ollaan jossain cross dresser-foorumilla, mutta että sitä ei kestetä, että joku tuttu saattaisi nähdä jonkun toisen tutun olevan yksinäinen. Pöljää.
No ehkä tuo Pehmiksen mainitsemakin asia, mutta kyllä monet edelleen ajattelevat nettideittailun olevan merkki luuserimaisuudesta, kun ei pysty "oikeassa elämässä" löytämään heilaa. Siksi ei haluta että sukulaiset, kaverit, työkaverit jne. edes vahingossa tunnistaisivat sinua ilmoituksessa. Kyllä, tiedän ettei noin "saisi" ajatella.

Oliko oma ilmoituksesi muuten kuvallinen? Oletan että oli.
Katto Kassinen

hebuli kirjoitti:Oliko oma ilmoituksesi muuten kuvallinen? Oletan että oli.
Kyllä on. Mulle on ihan sama kuka mua sormella viisastelee mun luuseriudestani.. :P
Näytti samalla palstalla olevan pari tuttuakin neitoakin, joista toinen on jopa vanha hhmm.. tuttuni..
hebuli

hebuli kirjoitti:Kuka vakkarinainen on puolestaan silsakenraali? Mulla tulee mieleen lähinnä kaksi vaihtoehtoa, enpäs kerrokaan ketkä.
Silsakenraali meni paljastamaan minulle yv:nä kuka on. Myyn tiedon eniten tarjoavalle.
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

hebuli kirjoitti: Silsakenraali meni paljastamaan minulle yv:nä kuka on. Myyn tiedon eniten tarjoavalle.
Kiits.

Arvasin melkein oikein.
Mylwin
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

hebuli kirjoitti:Käys ensin vaikka kommentoimassa Sazin galleriaa
En mie keksi gallerioihin ikinä mitään positiivista sanottavaa.
Eikä Saz ole vielä niin tuttu, että ymmärtäisi välttämättä miun juttuja.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
HellBell

Viesti Kirjoittaja HellBell »

hebuli kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Kuka vakkarinainen on puolestaan silsakenraali? Mulla tulee mieleen lähinnä kaksi vaihtoehtoa, enpäs kerrokaan ketkä.
Silsakenraali meni paljastamaan minulle yv:nä kuka on. Myyn tiedon eniten tarjoavalle.
Ihan vain näin mielenkiinnosta: saitko asiasta jonkinlaisen varmennuksen? Kuka tahansa voi lähettää sieltä yksityisviestin ja sanoa olevansa oikeasti vaikka Hilary Clinton, mutta jollei itse Hilary Clintonilta tule postia jossa ilmoittaa asian olevan niin, ei takeita ole.
--> pitää saada postia siis siltä joksi henkilö sanoo itsensä.
hebuli

HellBell kirjoitti:Ihan vain näin mielenkiinnosta: saitko asiasta jonkinlaisen varmennuksen? Kuka tahansa voi lähettää sieltä yksityisviestin ja sanoa olevansa oikeasti vaikka Hilary Clinton, mutta jollei itse Hilary Clintonilta tule postia jossa ilmoittaa asian olevan niin, ei takeita ole.
--> pitää saada postia siis siltä joksi henkilö sanoo itsensä.
Älä selitä, "ilaarnekaslis".
Mylwin
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

hebuli kirjoitti:Älä selitä, "ilaarnekaslis".
Aarne?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Käys ensin vaikka kommentoimassa Sazin galleriaa, lisään sut sitten alfauroslistaan.
Tä? Enhän mä oo kommentoinut Sazin kuvia mitenkään, ja silti olen listalla. :?
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:Odotan innolla erityisesti Herra Manalan kommentteja.
Ee vee vee koo.
HellBell

Viesti Kirjoittaja HellBell »

hebuli kirjoitti:Älä selitä, "ilaarnekaslis".
Hehhe.
En ole hän, minkä tietänetkin jos olet saanut hältä jonkin y-viestin.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nyt kuulin takaisin eräältä minulle vastanneista naisista. Tuttuun sähköpostityyliin olin lainannut hänen tekstiään > -merkeillä ja kommentoinut mailia kohta kohdalta. Hän oli vetänyt siitä herneen nenään koska häntä ärsytti että kirjoitin hänen tekstinsä "väliin".

Tä? :shock: Sehän on ihan standardi sähköpostikäytäntö. No omapahan on ongelmansa. Ei mun tarvi tollaisten peelojen kanssa ruveta treffailemaan. :leuhka:

Hah, näittekös? Mulla on jo tarpeeksi itsetuntoa todeta itselleni noin, sen sijaan että näkisin vian itsessäni ja yrittäisin epätoivoisesti ruveta selittelemään naiselle jotain. :ohyeah: (tietenkin vastaan hänelle kohteliaasti)

Tulee vähän sellainen olo tähänastisista vastauksista kuitenkin että ei deittinetistä löydykään niin ihmeellisiä ja hunajaisia naisia kuin he omissa ilmoituksissaan antavat itsestään ymmärtää. Jotkut tähänastisista vaikuttivat jollain tapaa joko hieman häiriintyneiltä tai tylsiltä. Voi toki olla että vika oli itsessäni ja/tai ilmoituksessanikin.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 12.05.2006 11:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti: Kaikki tähänastiset vaikuttavat jollain tapaa joko hieman häiriintyneiltä tai tylsiltä.
Öh... jos ne olis normaaleja, ihania, iloisia ihmisiä, hakisivatko seuraa deittinetistä?? :shock:
Ja tästä ei tartte etsiä piilomerkityksenä sitä, että SINÄ olisit outo, jos sulla on ilmo ko. paikassa :) :h:
BrianW
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja BrianW »

AarneAnkka kirjoitti:Nyt kuulin takaisin eräältä minulle vastanneista naisista. Tuttuun sähköpostityyliin olin lainannut hänen tekstiään > -merkeillä ja kommentoinut mailia kohta kohdalta. Hän oli vetänyt siitä herneen nenään koska häntä ärsytti että kirjoitin hänen tekstinsä "väliin".

Tä? :shock: Sehän on ihan standardi sähköpostikäytäntö. No omapahan on ongelmansa. Ei mun tarvi tollaisten peelojen kanssa ruveta treffailemaan. :leuhka:

Hah, näittekös? Mulla on jo tarpeeksi itsetuntoa todeta itselleni noin, sen sijaan että näkisin vian itsessäni ja yrittäisin epätoivoisesti ruveta selittelemään naiselle jotain. :ohyeah: (tietenkin vastaan hänelle kohteliaasti)

Tulee vähän sellainen olo tähänastisista vastauksista kuitenkin että ei deittinetistä löydykään niin ihmeellisiä ja hunajaisia naisia kuin he omissa ilmoituksissaan antavat itsestään ymmärtää. Kaikki tähänastiset vaikuttavat jollain tapaa joko hieman häiriintyneiltä tai tylsiltä. Voi toki olla että vika oli itsessäni ja/tai ilmoituksessanikin.
Oikein. Ihan normaalia käytäntöä. Vastaa silti kohteliaasti. Voihan olla että oli huono päivä tai tämä vain arka asia. Miksi, on aina hyvä kysymys kun joku hermoaa.

Voithan tietysti terävöittää ilmoa. Pitää vaan tavoittaa niin monta potentiaalia tapausta, että joku niistä sitten natsaa.

Ihmiset tuntuvat olevan välillä aika sokeita omalle itselleen ja niinpä sitten tekstit ja live on välillä ihan eri asioita.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Katto Kassinen

hebuli kirjoitti:kuvattoman ilmoituksen takaa saattoi paljastua todella miellyttäviä yllätyksiä myös habitukseltaan.
Jep. Tällainen löydös paljastui juur äsken sähköpostistani. :mrgreen:
hebuli

AarneAnkka kirjoitti:Nyt kuulin takaisin eräältä minulle vastanneista naisista. Tuttuun sähköpostityyliin olin lainannut hänen tekstiään > -merkeillä ja kommentoinut mailia kohta kohdalta. Hän oli vetänyt siitä herneen nenään koska häntä ärsytti että kirjoitin hänen tekstinsä "väliin".
EIIIIIII....! Se ei ole normaali "sähköpostityyli", vaan normaali nörttikeskusteluryhmätyyli. Minuakin ärsytti aikoinaan (n. 3 v sitten) kun eräs Citydeittineiti vastasi minulle juuri tuohon tyyliin, lainaten eri kohtia ja kommentoiden niihin jotain väliin. Pahin juttu siinä tosin oli se ettei hän vastaavasti kertonut itsestään mitään, vaan koko vastaus oli pelkkää kommentointia: "Ai jaa, ai sulla on tollainen harrastus! Tosi mielenkiintoista varmaan! Ai vitsi.". Ja sitten lopussa "Odotan innolla vastaustasi.".

Vastasin hänelle lyhyesti todeten ettei hänen vastauksessaan ollut mitään sisältöä, ja minulle oli tullut hänen "vastausta" lukiessani kirjoittajan blokki, en keksinyt enää mitään mitä kirjoitettavaa. Loppui se kirjoittelu sitten siihen.

Ei se vaan oikein sovi sähköpostikeskusteluun. Keskusteluryhmät ovat asia erikseen, ainakin jos kirjoitellaan kovin perinpohjaisesti jäsennellen. Kun nettideitti lukee vastaustasi, hän ei halua lukea kommenttilistaa aikaisemmasta kirjoituksestaan, vaan yksilöllisen ja yhtenäisen vastauksen, jossa kerrot jotain uutta itsestäsi, edellisestä päivästäsi tjsp.
Viimeksi muokannut hebuli, 12.05.2006 9:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.